Skocz do zawartości

Gwarancja i awaryjność Xbox One


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za info. Bez sensu, przecież to ma być door-to-door.

 

Ale widzę, że mam pod domem UPS Access Point także nawet lepiej niż umawiać się z kurierami.

 

Jeszcze raz dzięki.

Edytowane przez Wieslawa
Opublikowano (edytowane)

Kurde, wyglada na to, ze znow bede musial wysylac pada :/ dzis dopiero mi sie cos takieo zdarzylo grajac w Far Cry 4, mianowicie: celujac, biegnac, stojac - obojetnie kamera mi ucieka do gory co chwila, tak jakbym prawa galka do gory ciagle ruszal. Mial moze juz Ktos cos takiego na padzie od XO?

Edytowane przez Koleś88
Opublikowano

Jak oddawalem swojego 360 to mi UPS-Man przyjechal pod dom odebrac...

 

Kiedys tak bylo, teraz cos sie zmienilo chyba, moj znajomy jak oddawal Xboxa One niedawno na gwarancje (dostal egzemplarz z chrabaszczem w srodku) to sie wlasnie zdziwil ze nie bylo nigdzie opcji door2door, musial sam opakowac i wyslac.

Opublikowano

Jak pada od XOne odsyłałem na gwarancję to musiałem go spakować i wydrukować etykietę którą podesłał mi MS. Resztą się już kurier UPS zajął.

Opublikowano

 

Jak oddawalem swojego 360 to mi UPS-Man przyjechal pod dom odebrac...

 

Kiedys tak bylo, teraz cos sie zmienilo chyba, moj znajomy jak oddawal Xboxa One niedawno na gwarancje (dostal egzemplarz z chrabaszczem w srodku) to sie wlasnie zdziwil ze nie bylo nigdzie opcji door2door, musial sam opakowac i wyslac.

 

 

Nic się nie zmieniło. Jedyne co trzeba zrobić to spakować sprzęt, wydrukować etykietkę, która będzie już dla Nas przygotowana no i zadzwonić po kuriera, który przyjedzie do domu odebrać i zajmie się całą resztą. Myślę, że to nie tak wiele :)

Opublikowano

Uważajcie na nowy update dla preview. Pobrałem go dzisiaj i ukazał mi się piękny ekran: "Błąd sytemu. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta konsoli XBOX". Jak chcecie to później podeślę fotkę.

Opublikowano

Takie ryzyko bycia w preview ;) ale u mnie wszystko smiga jak należy i w żadnym z updatow dla preview nie miałem problemu.

Do dziś też nie miałem problemów. :D Na szczęście udało się przywrócić konsole do ustawień fabrycznych przy pomocy pendrive'a, więc nie będę musiał po raz drugi odsyłać konsoli do Microsoftu. ;)

Opublikowano (edytowane)

Mój Xbox pojechał do Jazlovic w celu naprawy mechanizmu ładowania płyty, a wraca z Frankfurtu (według listu przewozowego). Trochę dziwne, że nie mogli po prostu wymienić całego napędu a reszty zostawić.

 

EDIT:

 

No i dzisiaj kurier przyniósł inną nówkę sztukę oklejoną folią, w komplecie zdrapka na miesiąc Golda.

Był to mój 3 kontakt z serwisem Microsoftu (x360 dwa razy zdechł, ale działa do dzisiaj) i za każdym razem mieścili się w tygodniu.

 

A w tym czasie ludzie czekają miesiąc na naprawę PS4 i nawet nie dostają zdrapki na Plusa...

Edytowane przez Wieslawa
Opublikowano (edytowane)

Powiedzcie mi o co chodzi z tym transportem własnym? Sam mam zapłacić za kuriera czy cały czas jest tak, że MS wyślę mi list do wydrukowania a ja tylko muszę zadzwonić do UPS i zamówić kuriera, który resztę zrobi za mnie? Tak było przynajniej jak za pierwszym razem wysyłałem pada do serwisu, jakieś 3-4 miesiące temu.

 

EDIT: Już wiem:) Przy składaniu wymiany akcesorium nic nie napisali, ale po złożeniu reklamacji, wszedłem na maila i dostałem etykietę wysyłkową do UPS. Także wszystko załatwia się tak jak było :) Kurier już zamówiony, mam nadzieje, że pada dostanę w miarę szybko, bo został mi tylko pożyczony od kumpla a nie wiem do kiedy będę mógł go sobie zostawić :)

Edytowane przez Koleś88
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Około 5 dni temu zauważyłem że moja konsola zaczęła "rzęzić" płytami. Nie ma znaczenia jaka to gra/film, objawy i odgłosy zawsze są takie same... ba czasem (dość sporadycznie) potrafi wywalić przy pierwszym loadingu gry do menu konsoli.

Czy ktoś z forum miał lub ma podobne objawy jak na filmiku poniżej ?

Na necie znalazłem fix co by po napie*dalac pięścią w spód; lecz rezultatu to nie przyniosło :/ ...

Reklamować czy liczyć na "samonaprawę" ?

 

Od 0:15

 


Opublikowano

a) Media Markt gdzie "powinni" od ręki wymienić na nowy?... Ciekaw jestem czy wymienią od razu :/ konsola kupiona na początku stycznia.

b) przez serwis Microsoftu. Przyjedzie kurier i zabierze/przyniesie do domu :D ...

 

Pytanie, czy do Microsoftu trzeba pakować cały karto czy tylko gołą konsole? Jest jakieś prawdopodobieństwo że mogą odesłać "bo stwierdzą że wszystko jest okej" ?

Opublikowano

Tę wiadomość e-mail wysłano jako potwierdzenie odebrania konsoli przez centrum obsługi. Nie jest konieczne podejmowanie żadnych działań. Zlecenie serwisowe zostanie przetworzone i konsola zostanie odesłana w możliwie najkrótszym czasie.

 
"Nie jest konieczne podejmowanie żadnych działań." ... WTF? Frankfurt stwierdził że wszystko jest cacy z tą konsola? ... według nich to normalne że czytnik płyt wydaje takie dźwięki jak na ww. filmiku? Odeślą ją z powrotem bez naprawy?
Opublikowano
Odesłali ale najważniejsze żeby było naprawione...

 

Pytanie: gdzie można znaleźć status lub historie nt. naprawy itp. czy było grzebane i wymieniane ... ?????

 

2cmqeqs.jpg

  • 2 miesiące temu...
Gość suteq
Opublikowano

O wiele lepiej, konsola jest cicha, przez jej wielkość ma dobrze rozplanowane komponenty przez co się nie przegrzewa. Nie ma się do czego przyczepić jeśli chodzi o wykonanie. 

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...