Skocz do zawartości

Gwarancja i awaryjność Xbox One


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A propos gwarancji pada. Dziś wysyłam mojego zajechanego czarnego pada z tym, że na stronie kliknąłem (bo było do wyboru) ver. CoD:AW LE ... Przyślą mi tego CoD-owego czy zwykłego czarnucha ? Wie ktoś ?

Opublikowano

Mam nadzieję że nikt nie zrobi problemu za to że będą 2 różne nazwiska na ten sam nr seryjny konsoli.. 

 

Jak wyrejestrujesz konsolę to skąd mają być 2 nazwiska, będzie tylko to na którym będzie aktualna rejestracja sprzętu

 

Jak sprzedaje konsole, mogę ją wyrejstrowac ze swojego konta, aby nowy użytkownik mógł ją na siebie zarejestrować i dalej korzystać z gwarancji?

 

Tak

  • Plusik 1
Opublikowano
Um, pograłem dziś trochę w TR, uprzednio mocno ruszając analogiem we wszystkie strony, naciskając go i "wyciągając" i... problem ze ściąganiem w lewo zniknął o.O nie wiem, czy w takiej sytuacji nadal go wysłać na wymianę, czy korzystać już teraz normalnie...  Na dniach kupuję i tak drugiego pada od Ragusa (o ile mi jeszcze sprzeda), więc już nie będę narzekał na brak kontrolera, ale jeśli sytuacja się uspokoiła to chyba nie ma sensu

Opublikowano

ziomek z forumka sprzedal ci pada z wada?

Nie do końca, nie wiedział, że jest wada bo jak powiedziałem, to nawet nie występuje we wszystkich gierkach, poza tym to był pad którego prawie w ogóle nie używał :gayos: i to bardziej mój ziomek niż z forumka ;) jak problem wróci to odeślę na gwarancję i już, póki co wsio jest ok

Opublikowano

Jak będziesz mieć drugiego pada to wyślij tego starego na gwarancje, będziesz mieć problem z głowy jakby kiedys znow cos w nim nie hulało

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Chyba mam problem ale wolę się upewnić.

 

Konsola notorycznie gubi mi połączenie wifi. Raz jest ok, a wczoraj wieczorem chyba z 6 razy traciłem połączenie i musiałem uruchamiać konsolę ponownie ( tylko taki sposób działa). Dzisiaj rano to samo, połączenie padło i reset. Miał ktoś kiedyś takie problemy? Internet mam w UPC.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Od jakiegoś czasu szrot przestał mi czytać płyty. To znaczy, żeby uruchomić grę płytową, muszę po jej włożeniu podnieść front konsoli, żeby grawitacja zrobiła swoje i płyta weszła na trzpień.

Czy są jakieś domowe metody naprawy tego? Nie chce mi się wysyłać sprzętu na gwarancję, bo nie będę miał na czym grać plus nie uśmiecha mi się wszystkiego pobierać od nowa, w najgorszym wypadku będę z tym żyć/kupię drugą konsolę, ale może ktoś miał podobny problem i sobie z tym poradził? Widziałem jakieś filmy na YT gdzie okładali konsole z otwartej dłoni, ale nie będę się wygłupiał.

Edytowane przez ping
Opublikowano

Coś mi się dzieje z padem do One.

 

Tzn. prawa gała jakby ciągle miała wciśnięty kierunek 'góra' co jest dość irytujące. Sprawdziłem drugiego pada i wszystko jest jak należy.

 

Oddawać pada na gwarancję czy da się to jakoś rozwiązać samemu?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolega właśnie dostał konsolę z serwisu. W liście z przeprosinami napisane jest, że powinien być kod na golda 1m. Nic biedny nie dostał niestety. Co ma robić ? :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...