Skocz do zawartości

Gwarancja i awaryjność Xbox One

Featured Replies

Opublikowano

no to trudno, wyślę im i niech przysyłają nowy :) Mam nadzieję, że to nie będzie trwało długo :obama: 

  • Odpowiedzi 878
  • Wyświetleń 98,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Trafić na sprawnego Xboxa One-bezcenne.  Wygląda na to  że ta konsola to po prostu nieudany prototyp.

  • Podziwiam, że chciało Ci się liczyć.

  • Nie wytrzymałem, wkur... się i pojechałem po raz kolejny do sklepu, jednak podłączyli mi konsole żeby sprawdzić i nie zapeszać ale było akurat 24% aktualizacji i chodziło cichutko, ucieszyłem się ale

Opublikowano

A propos gwarancji pada. Dziś wysyłam mojego zajechanego czarnego pada z tym, że na stronie kliknąłem (bo było do wyboru) ver. CoD:AW LE ... Przyślą mi tego CoD-owego czy zwykłego czarnucha ? Wie ktoś ?

Opublikowano

Mam nadzieję że nikt nie zrobi problemu za to że będą 2 różne nazwiska na ten sam nr seryjny konsoli.. 

 

Jak wyrejestrujesz konsolę to skąd mają być 2 nazwiska, będzie tylko to na którym będzie aktualna rejestracja sprzętu

 

Jak sprzedaje konsole, mogę ją wyrejstrowac ze swojego konta, aby nowy użytkownik mógł ją na siebie zarejestrować i dalej korzystać z gwarancji?

 

Tak

Opublikowano
Um, pograłem dziś trochę w TR, uprzednio mocno ruszając analogiem we wszystkie strony, naciskając go i "wyciągając" i... problem ze ściąganiem w lewo zniknął o.O nie wiem, czy w takiej sytuacji nadal go wysłać na wymianę, czy korzystać już teraz normalnie...  Na dniach kupuję i tak drugiego pada od Ragusa (o ile mi jeszcze sprzeda), więc już nie będę narzekał na brak kontrolera, ale jeśli sytuacja się uspokoiła to chyba nie ma sensu

Opublikowano

ziomek z forumka sprzedal ci pada z wada?

Opublikowano

ziomek z forumka sprzedal ci pada z wada?

Nie do końca, nie wiedział, że jest wada bo jak powiedziałem, to nawet nie występuje we wszystkich gierkach, poza tym to był pad którego prawie w ogóle nie używał :gayos: i to bardziej mój ziomek niż z forumka ;) jak problem wróci to odeślę na gwarancję i już, póki co wsio jest ok

Opublikowano

Jak będziesz mieć drugiego pada to wyślij tego starego na gwarancje, będziesz mieć problem z głowy jakby kiedys znow cos w nim nie hulało

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Chyba mam problem ale wolę się upewnić.

 

Konsola notorycznie gubi mi połączenie wifi. Raz jest ok, a wczoraj wieczorem chyba z 6 razy traciłem połączenie i musiałem uruchamiać konsolę ponownie ( tylko taki sposób działa). Dzisiaj rano to samo, połączenie padło i reset. Miał ktoś kiedyś takie problemy? Internet mam w UPC.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Od jakiegoś czasu szrot przestał mi czytać płyty. To znaczy, żeby uruchomić grę płytową, muszę po jej włożeniu podnieść front konsoli, żeby grawitacja zrobiła swoje i płyta weszła na trzpień.

Czy są jakieś domowe metody naprawy tego? Nie chce mi się wysyłać sprzętu na gwarancję, bo nie będę miał na czym grać plus nie uśmiecha mi się wszystkiego pobierać od nowa, w najgorszym wypadku będę z tym żyć/kupię drugą konsolę, ale może ktoś miał podobny problem i sobie z tym poradził? Widziałem jakieś filmy na YT gdzie okładali konsole z otwartej dłoni, ale nie będę się wygłupiał.

Edytowane przez ping

Opublikowano

Coś mi się dzieje z padem do One.

 

Tzn. prawa gała jakby ciągle miała wciśnięty kierunek 'góra' co jest dość irytujące. Sprawdziłem drugiego pada i wszystko jest jak należy.

 

Oddawać pada na gwarancję czy da się to jakoś rozwiązać samemu?

Opublikowano

Oddać na gwarancje

Opublikowano

zaczelo cos mi latac w padzie :frog: ale wszystko dziala :dunno:, jakies rady?

 


Takie coś wypadło ze środka :

 

3d777c37cd80e640ab4de2b19dff1336.jpg

Opublikowano

Otwierałeś tego pada?

Opublikowano

nie, potrząsnąłem chwilę przy otwartej klapce baterii i wypadło 

Opublikowano

No właśnie sęk w tym,że nie mam gwary. Pad kupiony na allegro od jakiegoś kolesia za 50zł  :whistling:  Szukałem w internetach ale mało znalazłem. Np. aby dmuchnąć w okolice trigger, fakt działa ale na dwie minuty :empathy3:

Opublikowano

witam

 

potrzebuje pomocy :) jak i gdzie oddac pada na gwarancje?  na oficjalnej stronie micro jest czat po angielsku czyli co mam pada do usa odeslac? :) konsola kupiona 3 miesiace temu w ultimie 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolega właśnie dostał konsolę z serwisu. W liście z przeprosinami napisane jest, że powinien być kod na golda 1m. Nic biedny nie dostał niestety. Co ma robić ? :)

Opublikowano

dostanie kod na maila,mi z serwisu 2 dni temu wrocila i tez mialem zdziwko :)  zadzwonilem i wyjasnili ze ta kartka z przeprosinami to przestarzały myk 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.