S_600 252 Opublikowano 19 grudnia 2015 Opublikowano 19 grudnia 2015 Po jakim czasie dostales ten kodzik? Cytuj
badzejo 361 Opublikowano 19 grudnia 2015 Opublikowano 19 grudnia 2015 konsultant mówił ze kod przychodzi w ciągu kilku dni ale po godzinie miałem go już na mailu,wiec rożnie z tym jest Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 19 grudnia 2015 Opublikowano 19 grudnia 2015 Usatwienia> akcesoria> kontroler i tam sprawdzasz czy jest aktualizacja dla kontrolera (musi być kablem podpięty) Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 19 grudnia 2015 Opublikowano 19 grudnia 2015 Nie musi kablem, może bezprzewodowo zrobić aktualizację Cytuj
S_600 252 Opublikowano 19 grudnia 2015 Opublikowano 19 grudnia 2015 Mnie nawet po aktualkach czasem potrafi się rozłączyć. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 20 grudnia 2015 Opublikowano 20 grudnia 2015 Szukałbym odpowiedzi na poziomie połączenia baterii ze stykami pada. Przy bateriach z małą powierzchnią styczną oraz mocnym wstrząsaniu padem pewnie może się rozłączyć. Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 20 grudnia 2015 Opublikowano 20 grudnia 2015 (edytowane) Nope. Powszechnie znany problem z konsolą, który często pojawia się dopiero po kilku miesiącach, tak jak w moim przypadku. Początkowo rozłączało raz na jakiś czas, ale po kilku miesiącach dało się już tylko grać na kablu. Wymiana pada nic nie dała, sprzęt zaniosłem do miejsca gdzie nie ma co zakłócać sygnału i nadal nic. Dopiero wymiana konsoli przez serwis pomogła. Tak więc najpierw sprawdzić innego pada, pozbyć się wszelkich rzeczy, które mogą zakłócać łączność między konsolą a padem, a jak to nic nie da to dzwonić na serwis. Edytowane 20 grudnia 2015 przez Ins Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 20 grudnia 2015 Opublikowano 20 grudnia 2015 Mi też się czasem takie coś zdarza ale myślałem, że to przez moje kolana jak czasem gram na leżąco. Hmm, nie wiem co będzie dalej ale jeśli tendencja się nasili to pomyślę o nowym padzie lub tym Razor. Cytuj
Meser 12 Opublikowano 20 grudnia 2015 Opublikowano 20 grudnia 2015 Mam to samo ale tylko w przypadku jednego pada....;/ Cytuj
badzejo 361 Opublikowano 20 grudnia 2015 Opublikowano 20 grudnia 2015 miałem to samo,na początku tylko co jakiś czas rozłączało,potem coraz częściej,grać nie szło za cholerę,odesłałem moją 3 miesięczną konsolkę do serwisu,w ubiegłą środę sprzęt wrócił,z konsola wszystko było git za to pada dostałem nowego jak to opisał serwisant był poza możliwością naprawy,więc jak macie takie akcje to słać na gwarancję jak aktualna Cytuj
zloto 737 Opublikowano 22 grudnia 2015 Opublikowano 22 grudnia 2015 (edytowane) Panowie, jak podać adres przy formularzu gwarancyjnym jeśli mieszkam na ulicy "Jakaśtamulica 22/8" Formularz nie akceptuje ukośnika. Tam są dwie linijki, w jednej wpisać "jakaśtamulica 22", a w drugiej "Mieszkania 8"? Edit: Dobra, pierwszy raz korzystam z tego internetowego systemu i ostatni. Ciągle wyskakuje błąd i nie idzie złożyć zamówienia. Jutro do nich dzwonie, mam nadzieje, że się dodzwonię jutro. Edytowane 22 grudnia 2015 przez zloto Cytuj
zloto 737 Opublikowano 22 grudnia 2015 Opublikowano 22 grudnia 2015 (edytowane) Wiesz co, wpisywałem tak, to mi wyskakiwało, że taki adres nie istnieje(mieszkam w centrum Poznania więc trochę to śmieszne). WTF? Jakieś inne pomysły? Z jednej strony teraz bym najchętniej złożył zamówienie i miał bym to z głowy, z drugiej strony już mam dość użerania się dzisiaj z konsolą i systemem MS. Bardzo się zawiodłem. Edytowane 22 grudnia 2015 przez zloto Cytuj
badzejo 361 Opublikowano 22 grudnia 2015 Opublikowano 22 grudnia 2015 zawsze mozesz napisac do suportu na chat'cie jesli ogarniasz angielski,oni wszystko za mnie zalatwili,na maila dostalem gotowy list przewozowy,przyjechal kurier zabral konsole i tyle 1 Cytuj
czeskimaster 3 308 Opublikowano 22 grudnia 2015 Opublikowano 22 grudnia 2015 Też miałem kiedyś problem, że adres nie istniał, okazało się że winny był ups,tak mi konsultant powiedział. Zadzwoń na polską infolinię MS i wszystko załatwisz. 1 Cytuj
S_600 252 Opublikowano 22 grudnia 2015 Opublikowano 22 grudnia 2015 Kolega dostal "nową" konsole z serwisu, wszystko pieknie, czekał ok 5 dni, zachwalał, że szybko, sprawnie i ogolnie profesjonalnie. Po paru dniach grania konsola się potrafi sama wyłączyć, zawiesić itd. Kpina Cytuj
S_600 252 Opublikowano 23 grudnia 2015 Opublikowano 23 grudnia 2015 Straszny, wychodzi na,to ze oni tam tych konsol chyba w ogole nie testują. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 23 grudnia 2015 Opublikowano 23 grudnia 2015 Oczywiście ze testują, sam pisałeś ze dopiero po paru dniach zaczęło sie sypać, trafił mu sie fabrycznie zepsuty sprzęt i tyle Cytuj
yab 572 Opublikowano 24 grudnia 2015 Opublikowano 24 grudnia 2015 wczoraj zaskoczyl mnie one. Po jakiejs godzinie gry załączyło się mocne buczenie, trwało jakies 10 sekund i przestalo. Gralem normalnie, nic się nie działo przez kolejną godzinę. Konsola była dość gorąca po prawej stronie. Czy to jakiś dodatkowy wentylator który załącza się przy przegrzaniu? Konsola od roku w jednym miejscu, jedyne co ostatnio dodałem (dwa tygodnie temu) to hub usb podłączany do konsoli z dyskiem 2,5' Miał ktoś podobnie? Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 9 stycznia 2016 Opublikowano 9 stycznia 2016 Chciałem oddać pada na wymianę z gwarancji bo prawa gała coś nie domaga. Pogrzebałem na stornie i tu zonk. Konsola ma gwarę do marca a jak podaję id pada to pokazuję że na niego gwarancji nie ma xD Jakieś podpowiedzi czy na infolinię dzwonić? Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 9 stycznia 2016 Opublikowano 9 stycznia 2016 3 miechy gwary na akcesoria Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 9 stycznia 2016 Opublikowano 9 stycznia 2016 O_0 ale to nie jest gwarancja na zestaw? Cytuj
Mustang 1 742 Opublikowano 9 stycznia 2016 Opublikowano 9 stycznia 2016 Nie szkodzi spróbować na infolinii. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.