balon 5 343 Opublikowano 13 września 2016 Opublikowano 13 września 2016 No jak to nie!? Proszę o post z dowodem! To moja 2 generacja z iksem. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 16 września 2016 Opublikowano 16 września 2016 Wysłałem dziś konsole. Ile czasu tak na oko trwa serwis? FH3 za rogiem a tu taki klops. mam nadzieję że odeślą slima albo nawet scorpio! xD Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 16 września 2016 Opublikowano 16 września 2016 Otwierasz paczkę a tam plejstejszyn Cytuj
MaZZeo 14 184 Opublikowano 17 września 2016 Autor Opublikowano 17 września 2016 serwis jest ultra szybki, mysle ze tydzien, półtora i konsole bedziesz miał. Cytuj
czeskimaster 3 310 Opublikowano 17 września 2016 Opublikowano 17 września 2016 Potwierdzam, serwis szybki piękny, ,raz tylko dali dupy bo konsola wróciła cala porysowana. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 25 września 2016 Opublikowano 25 września 2016 Jak wygląda sytuacja z gwarancją używanych Xbox'ów? Jeżeli zarejestrowałem konsolę online i ma wciąż aktywną gwarancję to mogę ją wyrejestrować przed sprzedażą i kolejny użytkownik będzie mógł bez problemu ją zarejestrować i skorzystać z serwisu? Cytuj
czeskimaster 3 310 Opublikowano 25 września 2016 Opublikowano 25 września 2016 Jak wygląda sytuacja z gwarancją używanych Xbox'ów? Jeżeli zarejestrowałem konsolę online i ma wciąż aktywną gwarancję to mogę ją wyrejestrować przed sprzedażą i kolejny użytkownik będzie mógł bez problemu ją zarejestrować i skorzystać z serwisu?Tak 1 Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 27 września 2016 Opublikowano 27 września 2016 Mieliście rację. Tydzień i konsola naprawiona w domu. Szoker. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 27 września 2016 Opublikowano 27 września 2016 Wysłali poleconym Sam też muszę wysłać bo od roku mi napęd terkocze, ale nie chce mi się pakować Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 Dzisiaj zgłosiłem swoją konsolę do naprawy. Wysypała się na update do tego stopnia, że z menu naprawiania błędu nawet nie pozwala zrobić Offline Update. Mieszkam obecnie w UK i spodziewałem się lepszej obsługi, ale po kolei. Zaproponowano mi jedną z dwóch opcji serwisu. 1. Standard - wysyłają te kartę przewozu czy jak to się nazywa na mail. Muszę to wydrukować, opakować i... dostarczyć do punktu odbioru UPS. Czy w Polsce też tak jest? Po 360 w Polsce kurier sam przyjeżdżał paczkę odebrać. Upierdliwe ale przeboleję. Pomyślałem, że skoro konsola nie musi lecieć za granicę to pewnie czas naprawy jest krótszy (spodziewałem się tygodnia) a tu ni chu, chu. 14-21 dni roboczych. No ciekawe. 2. Advanced Exchange - w ciągu 3-5 dni roboczych dostaję nówkę sztukę. Do pudła w którym przyszła pakuje starą i się z nią żegnam. Muszę zapłacić depozyt wartości konsoli co jest do zniesienia. Już prawie się na to zgodziłem, ale akurat mam limitowaną z Forza 6 i zapytałem czy dostanę taką samą. Nie ma szans... WTF? Gość na infolinii nawet nie umiał odpowiedzieć mi na pytanie czy pojemność dysku będzie taka sama (chociaż pewnie by była). Dopytałem czy ewentualnie w takim razie mogę za dopłatą wymienić na S. Nie ma takiej możliwości. Oczywiście wybrałem opcję numer 1. Oczywiście i tutaj mogę stracić limitkę, jeśli się okaże, że konsola jest "beyond repair". Trochę ogólnie jestem zawiedziony tym podejściem. Liczę, że konsola wróci dużo szybciej niż to, co zapowiadali. Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 Ja jak naprawiałem moją limitkę z Forzy to gadając na live czacie zaznaczyłem, że mam dostać taką samą, pani z czatu ze zrozumieniem dodała dopisek do zamówienia naprawy i kurier przyjechał po konsolę i przywiózł tydzień później moją naprawioną limitkę. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 Mierzej u Sony też jest to samo, jak masz limitke to nie gwarantują, że ci zwrócą te samą. Trochę przykre. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 2 października 2016 Opublikowano 2 października 2016 Mierzej ja wysyłałem ok 3 tyg. temu i mogłem zawieść do UPS ale teź mógł wpaść po to ich kurier. Cytuj
Masamune 152 Opublikowano 3 października 2016 Opublikowano 3 października 2016 Panowie, mam problem z moim nowym One S. Mam ustawione wszystko pod tryb Instant-On, czyli włączając konsolę, gra zostaje zamrożona i przy kolejnym włączeniu kontynuuję zabawę tam gdzie ją skończyłem. Wszystko byłoby super, ale nie zawsze tak jest. Czasami konsola podczas wyłączania się zawiesza, logo Xboxa miga w nieskończoność, aż sam nie podejdę i nie wyłączę jej przytrzymując przycisk zasilania. Czasami się wyłącza normalnie, ale gdy ją włączam, startuje zupełnie od nowa, czyli od animacji startowej. Wczoraj niby się wszystko załadowało normalnie z instant on, ale po paru sekundach czarny ekran i restart od zera. Często też okazuje się że w trybie instant on konsola gubi połączenie z padem i można ją włączyć tylko przyciskiem zasilania. W takich przypadkach wznawianie gry też nie działa. Czy to jest normalne w tej konsoli? Czy jednak serwis, bo ewidentnie coś jest nie tak z zasilaniem albo z dyskiem? Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 3 października 2016 Opublikowano 3 października 2016 Wyglada na to że coś jest nie tak Cytuj
MaZZeo 14 184 Opublikowano 3 października 2016 Autor Opublikowano 3 października 2016 Na pewno nie jest normalne, ja bym zglosil serwis u Microsoftu, ewentualnie moze wymiana konsoli w sklepie ale czuje ze będą robić problemy. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 3 października 2016 Opublikowano 3 października 2016 Mierzej ja wysyłałem ok 3 tyg. temu i mogłem zawieść do UPS ale teź mógł wpaść po to ich kurier. Ile zajęło zanim wróciła do Ciebie? Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 3 października 2016 Opublikowano 3 października 2016 W piàtke konsola została wysłana, a po tygodniu już ją nadali do mnie. Tyle że był weeknd więc doszła w poniedziałek czyli 9-10 dni. Mega sprawny serwis. Cytuj
Masamune 152 Opublikowano 4 października 2016 Opublikowano 4 października 2016 Przejrzałem neta, i widzę że nowy One S ma problemy z zasilaniem. Większości się resetuje po odpaleniu gry, mój natomiast się resetuje podczas wchodzenia w tryb instant-on. Masakra jakaś, przykro że muszę konsolę oddawać do serwisu 12 dni po zakupie Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 4 października 2016 Opublikowano 4 października 2016 Za tydzień będziesz mial nową tylko przez serwis MS rób nie przez sklep. Cytuj
MaZZeo 14 184 Opublikowano 4 października 2016 Autor Opublikowano 4 października 2016 zadzwon do MS, przyjedzie do ciebie kurier i odbierze sprzet Cytuj
Masamune 152 Opublikowano 4 października 2016 Opublikowano 4 października 2016 No jutro czekam na kontakt z obsługi klienta MS. Pani konsultantka zamówi dla mnie kuriera. Cytuj
Masamune 152 Opublikowano 5 października 2016 Opublikowano 5 października 2016 Panowie, jak to jest z kurierem wprzypadku naprawy gwarancyjnej? Dostałem maila, w którym jest napisane, że muszę znaleźć placówkę do wysyłki, nie powinno być tak, że umawiam sobie kuriera po odbiór? Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 5 października 2016 Opublikowano 5 października 2016 Dwa posty wcześniej pisałem jak ja miałem w tym zakresie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.