Moldar 2 249 Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 Na jakiej zasadzie działa gwarancja Microsoftu na konsolę? Chodzi mi o zarejestrowanie konsoli w ich serwisie. Potrzebny jest paragon z zakupu? Cytuj
Masamune 152 Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 Na jakiej zasadzie działa gwarancja Microsoftu na konsolę? Chodzi mi o zarejestrowanie konsoli w ich serwisie. Potrzebny jest paragon z zakupu? Nic nie trzeba, rejestrują na podstawie daty produkcji, czy innej jaką mają w systemie. Paragon wyślesz im mailem, jeśli gwarancję policzą wcześniej niż data zakupu. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 Czyli 2 lata od daty produkcji, tego MFR date? Planuje sprzedać fata, ale nie mam paragonu i nie wiem jak z gwarancją dla osoby która go kupi. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 Możesz zarejestrować konsolę i sprawdzić do kiedy jest/była gwarancja. Ja na mojego premierowego Fata dostałem 2 lata i 3 miesiące gwarancji. https://support.xbox.com/pl-PL/my-account/warranty-and-service/register-your-product Potem bez problemu można ją usunąć. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 Oo to spoko, myślałem, że nie można usunąć konsoli z konta pp rejestracji. Dzięki. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Stara konsola wróciła z serwisu, napędzik naprawiony, już nie terkocze przy odpalaniu płyty. Szybko i sprawnie Cytuj
Masamune 152 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Ja już tydzień prawie czekam, i nic. Miała być wymiana tylko, konsola w poniedziałek rano była w serwisie, ale coś się ociagają... Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 (edytowane) ostatnio ciagle mnie mecza aktualizacje na xboxie, praktycznie nie ma dnia bez aktualizacji, a narpawde nie przypominam sobie bym byl w jakimkolwiek preview. dodatkowo po ktorejs aktualizacji w niektorych miejscach mi sie czcionka z(pipi)ala, tak, ze nadal mam polskie slowa ale zapisane jakby jakims tureckim fontem. o co kaman? Sprawdzilem wersje na xboxie softu - 10.0.14393.2113 co jest zupelnie inna wersja niz ta ktora wskazuje na najnowsza na xbox.com - 10.0.14393.1065 o co kaman? EDIT dobra, zalatwiam sprawe z supportem, zobaczymy... Edytowane 2 listopada 2016 przez Rayos Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Używana konsola? Może poprzedni właściciel był w Preview (zgłaszasz konsolę a nie profil do Preview) Cytuj
Vexilium 425 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Z tą czcionką to standard w Preview - tak są oznaczane wyrażenia, które jeszcze nie zostały oficjalnie przetłumaczone. 2-3 update'y później są aktualizowane i tłumaczone. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 gadalem z supportem - nie bylme w preview. poprzedni wlasciciel tez nie byl. rady zakonczyly sie na sugestii przywrocenia stanu fabrycznego z zachowaniem apek i gier. zobaczymy czy pomoze. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 dobra, jednak poprzedni wlasciciel byl w preview. co mam zrobic w takim wypadku? Cytuj
cithall 107 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Poprzedni właściciel musiałby usunąć twoją konsole z preview (przez apke preview z xbox one). Jeśli nie ma w ogóle xboxa to nie może tego zrobić ze swojego profilu. Wtedy jedynie pisanie do suportu tobie pozostaje. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Gotowe do instalacji - aplikacje - apka Preview Jak nie ma to użyj kombinacji klawiszy do przywrócenia ukrytych aplikacji i gier (sam nie pamiętam tej kombinacji, pytaj na forum) Jak nic nie zdziałasz to musisz mieć profil kolesia, on ma aplikację w historii lub kontakt z suportem niech wypiszą Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 ok, to skontaktuje się z nim, to mój znajomy wiec problemow nie bedzie raczej Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 3 listopada 2016 Opublikowano 3 listopada 2016 Nie wychodź z preview. Preview jest świetne. Dbają o klientów i sa częste aktualizacje. Kto Ci tyle da co microsoft? ;P Na pewnie nie gogle na androidzie. 1 Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 3 listopada 2016 Opublikowano 3 listopada 2016 za częste są te aktualizację, szewskiej pasji można dostać i problemy z OS. już wsio załatwione, ejstem wypisany, jestem wolnym człowiekiem tzn do momentu aż wyjdzie normalny update softu, do tego momentu nadal będę w preview. Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 3 listopada 2016 Opublikowano 3 listopada 2016 Teraz zmienili wypisywanie sie. Nie trzeba czekać do akualizacji tylko od razu robi refresh. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 3 listopada 2016 Opublikowano 3 listopada 2016 Ooo, to miło. Czyli zostanę na nightly OS do wydania nowego, czy mi z autoamtu "przywroci" ostatni stabilny build? Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 3 listopada 2016 Opublikowano 3 listopada 2016 kiedyś po wypisaniu się czekałeś aż aktualnie posiadany przez Ciebie build wskoczy w oficjalnym kanale(czyli w praktyce mogłeś nawet kilka miesięcy czekać). teraz ponoć od razu robi odświeżenie konsoli po wypisaniu. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 3 listopada 2016 Opublikowano 3 listopada 2016 faktycznie, przy wlaczeniu konsoli pojawil mi sie "update" podczas ktorego przywrocilo mi konsole do ostatniego stabilnego buildu z 4 pazdziernika tego roku uwolnilem sie od preview, alleluja Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 6 listopada 2016 Opublikowano 6 listopada 2016 Teraz były 3fajne aktualizacje w preview. Dashboard przyspieszył az miło. Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 14 grudnia 2016 Opublikowano 14 grudnia 2016 (edytowane) mam białego fata 500GB z zestawu SOverdive, gwarancja kończy się za miesiąc. Jak z awaryjnością? Zastanaiwam się czy nie sprzedać fata i nie dołożyć odrobinę do nowej S-ki z 2 letnią gwarancją. Grać spokojnie czy wymienić? Edytowane 14 grudnia 2016 przez PRQc Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 14 grudnia 2016 Opublikowano 14 grudnia 2016 A jak ma być, jak nie padła do tej pory to spoko. Też mam konsolę z tego zestawu i chodzi ok. Po gwarancji rozbieram ixa na czynniki pierwsze, gruntowne czyszczenie i używam dalej. Cytuj
wjehu 253 Opublikowano 12 marca 2017 Opublikowano 12 marca 2017 Wam również "chrupią" gałki w Elite padzie ? Odsyłać na reklamacje czy to norma ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.