Kris77 435 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Nic nie lata, z tym że nie zawsze się to dzieje. Np. zaczyna się mecz z CoD i kamera zjeżdża na samą górę. Gałką przesuwam w dół i już później kamera nie ucieka do góry. Wszystko działa jak trzeba. I za kilka minut znowu kamera ucieka. Takie trochę losowe zachowanie. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Mi gałka cały czas lata w góre bo kilka razy padl zje.bał się na glebe ale nic w nim lata. Też nie mogłem zarejestrować go przez stronę ale w sumie mam jeszcze pól roku gwarancji na konsole ale z tego co pamietam to na akcesoria jest 3 miesiące więc myślcie, że coś da się z tym zrobić? Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 napiszcie do supportu na czacie M$ i Wam pomoga z wymiana Cytuj
Kris77 435 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Co za zj.eb ze mną gadał. Chciał żebym podał nr seryjny pada - podaję jak jest, a koleżka mówi że nr seryjny nie zawiera liter, tylko same cyfry. Mam ku.rwa przed oczami nalepkę z serialem w którym są litery, a ten dalej swoje, że mają być same cyfry... Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Jak pad od konsoli to gwarancję jak konsola ma jeśli chodzi to jak długo. Powinni wtedy wymienić na nowy. Ja tak 2 razy robiłem. Raz sam przez stronę a raz przez chat. Akurat problemów nie robili. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Dobra w domu sprawdzę ten kod i napisze do supportu Cytuj
Kris77 435 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 (edytowane) Chyba na jakiegoś intelektualnego eunucha trafiłem w tym je.banym supporcie - wczoraj mi pier.dolił że nr seryjny pada ma same cyfry (bez literek), a dziś mam mu wysłać maila o takiej samej treści jak wczoraj... Dostałem wczoraj maila zaczepnego, na którego miałem odpowiedzieć - podać swoje dane, nr seryjny pada i konsoli, i zobaczą co się da zrobić. Dziś dostałem maila o takiej samej treści, mam podać dokładnie takie same dane jak wczoraj, z tym że zdjęcie z serialem pada (zdjęcie komory baterii) mam wysłać w PDF bo ku.rwa JPG z wczoraj to ni ch.uja nie ogarną. edit Dostałem etykietę UPS do naklejenia na paczkę, więc zlecenie naprawy zostało przyjęte. Koleżka mimo wszystko się postarał... Edytowane 6 lutego 2018 przez Kris77 Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 no ewidentnie, może napisz do nich jeszcze raz i od zera wyjaśnij sprawę? trafiłeś ewidentnie na jakiegoś młota Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 Ale dostał przecież numer przewozowy więc luz Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 a, to tego już nie zauważyłem, miałem odpaloną stronę od pół godziny i nie widziałem edycji Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 Dodam jeszcze jeden komentarz w kwestii serwisu i awaryjności Xbox one vel skorpion. Otóż po dwukrotnym odesłaniu z(pipi)anej konsoli na serwis otrzymałem "nowy" egzemplarz. No i co? Ano (pipi). Konsola również z(pipi)ana. Tym razem coś s(pipi)one z zasilaniem lub ewentualnie chłodzeniem tj. konsola się wyłącza kiedy chce. Przy pierwszym odpaleniu zajmuje jej to jakieś 40 min. po czym czarny ekran i wyjmowanie kabla zasilającego żeby się włączyła. Przy kolejnych podejściach czas się skraca. Ale oni te konsole tam mają z(pipi)ane to głowa mała. Ręce opadają. Ave. Cytuj
ejr 0 Opublikowano 22 marca 2018 Opublikowano 22 marca 2018 Witam, a ja się tak zapytam o Xbox One S. Generalnie konsola mi pasi, podczas gry czy netflixa jest cicha wszystko ładnie pięknie. Jednak po wyłączeniu (ustawiona opcja oszczędzania energii, nie "instant on"), cały czas świeci mi się podłączony dysk zewnętrzny, a na dodatek z okolic zasilacza wydaje się taki cichy chrobotliwy dźwięk (co prawda usłyszałem go dopiero po 3 miesiącach użytkowania sprzętu, jak nieopatrznie w ciszy wyłączałem konsolę z uchem przy otworach wentylacyjnych). Czytałem o tym na necie, że "wszyscy tak mają", no ale ja to nie wszyscy, chociaż też tak mam. Pytanie - ktoś to zgłaszała na reklamację i dostał konsolę naprawioną/nową bez tego defektu, czy po prostu jak z ps3 - kupić przejściówkę do kabla u chińczyka z wyłącznikiem zasilania i mieć to w dupie? Pytam, bo mam zadbaną konsolę, a nie chciałbym dostać porysowanego czyjegoś szajsu z tą samą dolegliwością z serwisu. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 23 marca 2018 Opublikowano 23 marca 2018 (edytowane) Del Edytowane 23 marca 2018 przez maciekww28 Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 26 marca 2018 Opublikowano 26 marca 2018 Mam problem z konsolą, wyłącza się i po ponownym włączeniu pokazuje się komunikat, że wyłączyła się automatycznie w celu ochrony przed przegrzaniem. Wczoraj 3 razy tak zrobiła po odpaleniu filmu na Netflixie, pomyślałem, że to przez apkę świruje, ale jak chciałem odinstalować w menu to też się wyłączyła. W pokoju nie jest ciepło, może kurzy trochę przy konsoli było. Co to może być? Cytuj
Dragen 3 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Hejka. mam pytanie, czy normalnym jest, gdy podczas uruchamiania gry, programu, powrotu do dasha, pusty ekran jest lekko zielonkawy na 2-3 sekundy ? jak odpali się gra jest ok. ale jest to nagminne. nie wiem czy to wada czy cecha..Może ma tak być? skoro zielony kolor to znak firmowy? Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Nie, to nie jest normalnie Cytuj
Dragen 3 Opublikowano 7 kwietnia 2018 Opublikowano 7 kwietnia 2018 sprawdzę czy to kwestia hdmi? albo uszkodzony port. jeśli nie? i nikt z Was tak nie ma, to chyba serwis... czasami zdażyło się, przy mniej wymagających pozycjach że miałem 2-3 sec freeza, potem wracało do normy, a raczej przy takiej mocy nie powinno zmulać.. Cytuj
DeeI3o 8 Opublikowano 14 kwietnia 2018 Opublikowano 14 kwietnia 2018 360 przez ROD oddawalem 7 razy na naprawe. Xbox one 2gb niebieska chodzila jak zloto przez ponad 2 lata. Project Scorpio wlasnie zglosilem do naprawy. Po czwartkowym graniu normalnie wylaczylem konsole. W pt juz no signal po hdmi. Konsola odpala normalnie , slychac dzwieki logowania przez optic , pad dziala , obrazu ni chuchu. Probowalem monitor, 2 tv , kablem od monitora , orginalnym od xoxa , i hdmi 2.1 belkina. Rozlanczalem wszystkie kable od zasilania resetowalem 5 , 10 sec powerem. Eject i connect z powerem tez robiony. W koncu -przywracanie fabrycznych usb OSU-1 nic nie dalo. Scorpio day one i do piatku nic , ale to kompletnie nic sie nie dzialo. Zadnego freza , artefaktu , errora.... 3 dni temu zapisalem sie do preview zeby sprawdzic freesync na lg27ud69p... Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Xbox One X - czy mieliście może problem E105 na konsoli? Zablokował się dzwięk, potem reset i odbudowywanie bazy w trybie awaryjnym. Generalnie konsola powinna polecieć do serwisu czy przeczekać? Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Ja miałem e105, 102, nawet 101. W zasadzie początek końca. Najlepiej moim zdaniem jak od razu advanced exchange zrobisz. Moja 2 razy w naprawie, potem wymienili na uszkodzoną i za kolejnym razem dostałem działającą. Problem podobno związany ze skorpionami. Cytuj
DeeI3o 8 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Póki mi się nie skasztaniła nie miałem pojęcia o skali problemu. Tzn nie mam dokładnych danych oczywiście i wiem ze znajduje te informacje bo akurat ich szukam na forach , ale przy org xo tego nie było. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Gram w pubga -> zwiecha, wyrzuca do menu, okej normalne w tej grze. Czasami tak wiesza mi się konsola aż musze ją zrestartować i wtedy czasami światełko xboxa pulsuje cały czas przez co musze ją odłączyć od prądu. Włączam jeszcze raz i przy zielonym ekranie ładowania konsoli, konsola nie może się naładować, w sensie dojść do menu. Znów odłączam zna prądu no i za drugim razem działa. To wina tego obsranego pubga czy konsola ma ze sobą problem? W onnych grach nic takiego nie występuje. Tylko w pubg Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Chyba konsola bo u mnie w PUBG wszystko ok Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Właśnie to jest zagadka. Kumpel ma nowego X'a i pubg też mu się czasami zawiesi. Wyłączy gre, uruchomi ponownie i jest git. No zobaczymy co będzie dalej Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 (edytowane) Wyskoczyła aktualizacja oprogramowania. Pobrałem i na ostatnim 3. kroku aktualizacja stanęła na 83% przy "stosowaniu aktualizacji", przez 15min nic się nie ruszyło. Coś się zepsuło czy co? Mogę ją w razie czego odłączyć od prądu? Edytowane 24 kwietnia 2018 przez Mikołaj Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.