marbel007 857 Opublikowano 27 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 lipca 2018 Poczekaj aż wróci konsola i napisz do supportu jak się nie zmieni. Najwyżej prześlesz im skan dowodu zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza
PiPoLiNiO 790 Opublikowano 27 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 lipca 2018 Chyba wiedzą, że nie mogłem kupić konsoli rok przed jej wejściem do sprzedaży No ale tak zrobię jak się nic nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza
nemix 36 Opublikowano 27 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 lipca 2018 6 godzin temu, PiPoLiNiO napisał: Jeszce wczoraj pokazywało gwarancję do stycznia 2020. Też miałem skasowaną gwarancję,tylko ta serwisowa była pokazana.Jak masz paragon to musisz im przesłać by Ci przedłużyli.jak nie masz dowodu zakupu to masz po gwarancji.Ja miałem chyba 3 miesiące więcej gwarancji po nr seryjnym... Cytuj Odnośnik do komentarza
PiPoLiNiO 790 Opublikowano 31 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2018 Jeśli dobrze rozumiem, to według nich wszystko jest okej z moją konsolą... Chyba, że coś zrobili ale o tym nie wspomnieli. Bo reset to ja sobie sam w domu robiłem. Lol... Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 31 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2018 I jeszcze Ci gwarancję o rok obcięli. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 31 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2018 (edytowane) scorpio mi chyba padl e105 i e203 robie teraz reset do ustawien fabrycznych i zobaczymy, jezeli nic to nie da to trzeba wyslac konsole na wypoczynek i zastanawiam sie czy nie skorzystac z opcji advance exchange, jedyny minus ze nie bedzei to scorpio edit: konsola sie odpalila i wszystko chodzi cacy edit2: no i zdechła, odpala sie ale nie wchodzi do dasha sypiać po drodze każdy możliwy error nawet update przez usb offline nie pomaga jest to druga zepsuta konsola w moim życiu, pierwsza to ps3 slim xd Edytowane 31 lipca 2018 przez kubson Cytuj Odnośnik do komentarza
PiPoLiNiO 790 Opublikowano 1 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2018 Moja po powrocie działa. Rozegrałem 4 mecze w FIFA, a mam 32 stopnie upału w cieniu Przed wysyłką przy 20 stopniach nie szło nawet połowy jednej połowy skończyć.Na bank coś wymienili. Tylko chu jki nie chcą przyznać co. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 6 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2018 Xbox mi zmartwychwstał na dniach powinienem otrzymać nowa konsole mam nadzieje ze do tego czasu bedzie chodził bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza
pattro 223 Opublikowano 21 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2018 (edytowane) Słuchajcie mam dziwny problem, mniej więcej na środku obudowy i po lewej stronie od tyłu pojawiły się luzy. Dziś podczas wycierania kurzu to wyczułem. Wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Ciężko to opisać, tak jakby jakieś mocowania się poluzowały i słychać przy nacisku charakterystyczne pstrykanie i czuć odbijanie plastiku. Ktoś ma podobnie? (Xbox One X) Edytowane 21 sierpnia 2018 przez pattro Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 1 września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 września 2018 Powiedzcie mi czy konsola z zagranicznej dystrybucji podlega tak samo gwarancji? Czyli loguje się na stronie, rejestruje konsole i w razie usterki zgłaszam, przyjeżdża kurier i jedzie na gwarancje? Cytuj Odnośnik do komentarza
Mayer 16 0 Opublikowano 2 września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 września 2018 Z Niemieckiej dystrybucji na pewno podlega gwarancji (sprawdzałem osobiście;) Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 2 września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 września 2018 Też potwierdzam miałem pierwszego one fata i pierwsze białe x360 z niemickiego media. Obie zarejestrowałem na stronce i widziałem gwarancje a z gwarancji na 360 nawet skorzystalem (znany krąg śmierci). Myślę że konsole z ue raczej na pewno nie wiem jak z usa czy azji. Cytuj Odnośnik do komentarza
iluck85 2 849 Opublikowano 4 września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 września 2018 (edytowane) Chciałem pograć w dwie gry ściągnięte z game passa i mam błąd-0x87e107df. Wczoraj grałem, dziś błąd. Ktoś miał to i rozwiązał problem? Ok, mam https://support.xbox.com/pl-PL/xbox-live-status Ograniczona-Zakupy i używanie zawartości Edytowane 4 września 2018 przez iluck85 Cytuj Odnośnik do komentarza
seb.maz 722 Opublikowano 5 września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 września 2018 W dniu 31.07.2018 o 14:00, PiPoLiNiO napisał: Jeśli dobrze rozumiem, to według nich wszystko jest okej z moją konsolą... Chyba, że coś zrobili ale o tym nie wspomnieli. Bo reset to ja sobie sam w domu robiłem. Lol... Ja mam taka samą sytuacje, a pisałem im dokładnie, że ze 4 razy przywracałem ustawienia fabryczne i problem cały czas powracał. Z miesiąc się z tym męczyłem i wysłałem na gwarancji. Teraz właśnie dostałem konsole z takim info... Nie mam jej jak sprawdzić, bo znowu jakiś oni problem mają. Gry można ściągać i jakieś bzdety, a nie można normalnie odpalić gry z płyty. Co za czasy! A jak tam Twoja konsola, działa bezproblemowo? Cytuj Odnośnik do komentarza
PiPoLiNiO 790 Opublikowano 5 września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 września 2018 Od kiedy wróciła to działa. Jedynie mi się w ea Access zawiesza ciągle nie wiem czemu. Ale każda inna gra bez problemu po x godzin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
seb.maz 722 Opublikowano 5 września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 września 2018 19 godzin temu, iluck85 napisał: Chciałem pograć w dwie gry ściągnięte z game passa i mam błąd-0x87e107df. Wczoraj grałem, dziś błąd. Ktoś miał to i rozwiązał problem? Ok, mam https://support.xbox.com/pl-PL/xbox-live-status Ograniczona-Zakupy i używanie zawartości Ja nadal nie mogę odpalić gry z płyty, wie ktoś coś więcej o tym ich problemie? Cytuj Odnośnik do komentarza
iluck85 2 849 Opublikowano 5 września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 września 2018 Dokładnie Dakrisiders 2 ogrywam i teraz działa. Mimo, że błąd dalej wisi na stronie statusu xbox live. Płyta mi chodziła wczoraj normalnie. A ten mój kod opisywany w necie, ale nie ma go oficjalnie w suporcie xbox i nikt nie wie jak to ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 5 września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 września 2018 krotki update odnosnie mojej konsoli - przyslali mi scorpio wiec tyle dobrze i konsola teraz dopiero chodzi tak jak by nie chodzila absolutnie nic nie slychac, wiec ewidentie cos bylo nie tak z moja od samego poczatku, dobrze ze padla:) Cytuj Odnośnik do komentarza
kysys 0 Opublikowano 25 września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 września 2018 Ktoś miał taki problem jak ja otóż dzisiaj zakupiłem grę FIFA 19 i UFC 3 na Xbox One (najstarszy model) posiadam, FIFA 19 normalnie się odpala tak UFC 3 po wrzuceniu plyty do konsoli w ogóle na nią nie reaguję nie widzi jej co jest grane? Później sprawdzałem po kolei wszystkie gry jakie mam na płytach Wiedźmin 3, GTA V, Quantum Break, Forza Horizon, FIFA 18, Shadow Of Tomb Raider się odpalają natomiast UFC 3 nie widzi, także Skyrima w której jakiś czas temu grałem mam zainstalowanego prosi o zakup online lub włożenie dysku. Co to oznacza napęd pada czy błąd oprogramowania no nie wiem? Cytuj Odnośnik do komentarza
Matriks_1111 288 Opublikowano 6 października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 października 2018 (edytowane) Ja od kilku dni notuję problem ze spadkami/zawieszaniem animacji. Problem pojawił się w FH4. Raz na jakiś czas gierka lekko zwalnia na sekundę, żeby w kolejnej przyspieszyć x2 i znowu wraca do normy. Potrafi tak kilka razy ba minutę. Innych objawów nie było do wczoraj. Sea of Thieves zwolniło w pewnym momencie tak, że myślałem że całkiem się zwiesiło i zacinało tak jakbym miał 5 FPSów. Nie wiem co może być przyczyną. Zastanawiam się czy winny może być np. dysk zewnętrzny? Interface ma USB 3.0,więc nie powinno być z tym problemów... Konsola ma 2 lata i teraz pytanie - wystarczy ją zarejestrować po SN na stronie M$ czy mam szukać jeszcze dowodu zakupu w razie potrzeby skorzystania z gwarancji? Edytowane 6 października 2018 przez Matriks_1111 Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 6 października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 października 2018 Na stronie xbox.com czy tam https://account.microsoft.com/?ref=MeControl&lang=pl-PL&partnerId=retailstore2&partnerDomain=www.microsoft.com&refd=www.microsoft.com W zakładce urządzenia powinieneś móc zobaczyć czy i do kiedy masz gwarancję. Nie wiem czy to przez to że brałem ze sklepu MS ale mi z automatu pokazuje do kiedy mam gwarancję na mojego nowego KoXa. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 6 października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 października 2018 Konsola z automatu powinna pojawić sie na stronie, wiec nic nie musisz rejestrować Cytuj Odnośnik do komentarza
Matriks_1111 288 Opublikowano 6 października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 października 2018 Sprawdziłem i gwarancja jest teoretycznie do 12 grudnia, więc czasu trochę jest, ale nadal zastanawiam się co może być powodem takiego zachowania - jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 741 Opublikowano 18 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 listopada 2018 Panowie jak to jest z gwarancją na pady ? Jest jakaś jak nie posiada się paragonu czy innego dowodu zakupu ? Konsolę można dodać i gwarancja się pojawia tak czy inaczej, a tutaj jak to wygląda ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 18 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 listopada 2018 Dodaj pada na stronie Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.