Skocz do zawartości

Gwarancja i awaryjność Xbox One


Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, marbel007 napisał:

Ja wysyłałem na naprawę pada jakiś rok temu. Dostałem nowego tylko bez pudełka a wysłałem z...

piszą na stronie żeby wysyłać w opakowaniu zastępczym bo może nie wrócić. Każdy serwis tak ma że lepiej nie w oryginalnym kartonie wysyłać xD

Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, Ins napisał:

Przed zakupem może być z tym problem ;)

No to skoro go nawet nie kupiłeś to chyba nie ma jeszcze problemu? Jak go już będziesz miał to normalnie możesz dodać po ID na naklejce na stronie i będzie gwarancja 

Odnośnik do komentarza

No właśnie jest. Na czacie powiedzieli mi, że bez paragonu/dowodu zakupu gwarancja może nie być uznana, a koleś co sprzedaje pada (Elite) twierdzi, że przynajmniej pół roku będzie jak zarejestruje na stronie. Nie chce droższego pada by potem okazało się, że nie mam na niego żadnej gwarancji.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Kilka razy wyskoczył mi "śnieg" na ekranie, jak w starych telewizorach. Po kilku sekundach telewizor włączył mi wygaszacz ekranu, tak jakby w ogóle nie dostawał już sygnału. Ale. Dalej miałem dźwięk z gry na słuchawkach. Czytam w sieci, że to jakiś wujowy update. Miał ktoś z was podobny przypadek? Moja Konsola to Xbox One X bundle z forza horizon 4. 

Odnośnik do komentarza

Oddaje Xboxa One X na gwarancję. Zarejestrowałem konsole na stronie, potem wszystko zgodnie z instrukcją. Dostałem list przewozowy, ale konsole mam zanieść do punktu, kurier po nią nie przyjedzie. W czasie składania zamówienia nie było żadnej opcji dotyczącej kuriera. Czy teraz to standard, gwarancja nie powinna być door 2 door?

Odnośnik do komentarza

Też ostatnio wysyłałem i to chyba standard, ale pozostaje się cieszyć. Wolę konsolę podrzucić do pobliskiego punktu niż umawiać się z jakąś amebą.

 

Swoją drogą, powiadomienia mailowe od MS to jakiś dramat. Dostałem powiadomienie, że realizują mój serwis, wchodzę na konto, a tam, że konsola już w drodze do mnie i numer listu przewozowego powrotnego. Trochę burdel.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dobra, już mnie zaczynają w(pipi)iać te pady. Nowa konsola i oba dołączone do zestawu nie zawsze rejestrują naciśnięcie. W strzelaninach tego nie zauważyłem, ale teraz zacząłem grać w Sinners i X mi się co jakiś czas przykleja, tak jakby miód był w środku. Wszedłem na polską stronę i jestem już w kroku 5, ale nie ma nigdzie pola, w którym można by opisać problem. Co z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza

Nie wiem dokładnie który to był krok, ale miejsce na opisanie problemu było. Jest to w momencie jak z lewej strony masz rozwijane menu, co uległo awarii konsola czy akcesoria. Potem z prawej tez rozwijane menu, wybiera się czego dotyczy problem. Na dole pod tymi menu masz miejsce na opisanie problemu, tylko trzeba się streszczać bo nie ma za dużo miejsca.

Odnośnik do komentarza

Taki artykuł znalazłem który wyczerpuje mój i pewnie niektórych użytkowników problem. Niestety głośność  konsoli to loteria i tu pan ładnie wyjaśnia dlaczego. Problem w tym że nawet jak na gwarancji dostaniesz nową sztukę może być to samo. 

https://www.tested.com/tech/825498-xbox-one-x-and-hovis-method/

 

W moim przypadku da się grać nawet na cichym ustawieniu głośników to nie jest suszarka ale w grach takich jak rdr 2, odyssey czy źle zoptymalizowanych indykach słychać konsole dosyć wyraźnie. Porónałbym to z xbox 360 slim. Na pewno głośniejsza od fata i s'ki ale cichsza od ps4 i switcha (jak switch się u mnie nagrzewał po kilku godzinach grania w docku)

Edytowane przez blantman
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, 20inchDT napisał:

Dobra, już mnie zaczynają w(pipi)iać te pady. Nowa konsola i oba dołączone do zestawu nie zawsze rejestrują naciśnięcie. W strzelaninach tego nie zauważyłem, ale teraz zacząłem grać w Sinners i X mi się co jakiś czas przykleja, tak jakby miód był w środku. Wszedłem na polską stronę i jestem już w kroku 5, ale nie ma nigdzie pola, w którym można by opisać problem. Co z tym zrobić?

Jest konieczność opisywania? Ja tam zgłosiłem tylko na xbox.com i dostałem naklejke do drukowania na opakowanie i cześć. 

Odnośnik do komentarza

Myślę, że tutaj się nie pier.dolą w tańcu i dają nowe pady, ale bym wczesniej sugerował kontakt z konsultantem na czacie lub infolinii 

 

@blantman

Miał jakieś przygody z padami z tego co pamiętam i mu jakiegoś pada wymieniali na wybraną limitke, może opiszę więcej 

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, 20inchDT napisał:

@_Be_ Pewnie nie trzeba, skoro nawet nie ma okienka do uzupełnienia. Mam pozycję "opis: 'standard kontroler' " xD Oni odeślą moj egzemplarz naprawiony, nowy czy refurba? Nie chcialbym dostac po kims, skoro dopiero co kupilem nową konsole :/

wysyłałem pad od scorpio bo mi rb nie działało. Nie mieli padów od scorpio ale pani dała mi na czacie wybór jakiego pada chce i wybrałem sobie taki z sea of thieves

1191b702-b9e9-43d0-b13a-ef7bb3a50328.jpg

 

Musze powiedzieć że byłem pod wrażeniem serwisu. Pani od razu zaznaczyła że czasem nie mają padów od scorpio i mogłem sobie wybrać z dostepnych 12 limitek jaka mi pasowała. Sama wysyłka i odesłanie pada to było 8 dni roboczych. Od początku miałem monitorowanie paczki. Dlatego też konsole wysle z powodu tak głupiego jak głośność w styczniu. Bo czemu nie skoro mam gwarancje na skorpiona do 21 stycznia 2020 roku:)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...