Ins 5 757 Opublikowano 18 listopada 2018 Opublikowano 18 listopada 2018 Przed zakupem może być z tym problem Cytuj
Matriks_1111 288 Opublikowano 18 listopada 2018 Opublikowano 18 listopada 2018 A jak to jest z jego wymianą/naprawą - nadal jak się zgłosi jego awarię, to wysyłają nowego bez konieczności zwrotu starego? Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 18 listopada 2018 Opublikowano 18 listopada 2018 Ja wysyłałem na naprawę pada jakiś rok temu. Dostałem nowego tylko bez pudełka a wysłałem z... Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 19 listopada 2018 Opublikowano 19 listopada 2018 17 godzin temu, marbel007 napisał: Ja wysyłałem na naprawę pada jakiś rok temu. Dostałem nowego tylko bez pudełka a wysłałem z... piszą na stronie żeby wysyłać w opakowaniu zastępczym bo może nie wrócić. Każdy serwis tak ma że lepiej nie w oryginalnym kartonie wysyłać xD Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 19 listopada 2018 Opublikowano 19 listopada 2018 23 godziny temu, Ins napisał: Przed zakupem może być z tym problem No to skoro go nawet nie kupiłeś to chyba nie ma jeszcze problemu? Jak go już będziesz miał to normalnie możesz dodać po ID na naklejce na stronie i będzie gwarancja Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 19 listopada 2018 Opublikowano 19 listopada 2018 No właśnie jest. Na czacie powiedzieli mi, że bez paragonu/dowodu zakupu gwarancja może nie być uznana, a koleś co sprzedaje pada (Elite) twierdzi, że przynajmniej pół roku będzie jak zarejestruje na stronie. Nie chce droższego pada by potem okazało się, że nie mam na niego żadnej gwarancji. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 19 listopada 2018 Opublikowano 19 listopada 2018 Ale na pady chyba jest 3 miesiące gwarancji Cytuj
ghort 45 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Ludziska pomóżcie. Wczoraj odpalam koxa i wyświetla mi się obraz w 640x480. Zmiana kabla, wejścia hdmi, reset konsoli nie pomaga. Czego jeszcze mogę spróbować? Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Zmień w ustawieniach żeby wybór wyjścia był automatyczny, a nie dvi albo hdmi. Cytuj
ghort 45 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Mam tak ustawione cały czas. Macie jakieś pomysły czy jednak serwis? Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 a pod innym tv też tak jest? Cytuj
ghort 45 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Dobra, fałszywy alarm. Podpiąłem lapka, Ps4 pro i w ogóle brak obrazu. Także wina TV. Dziwne że tylko kox coś wyświetla... Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 6 grudnia 2018 Opublikowano 6 grudnia 2018 Kilka razy wyskoczył mi "śnieg" na ekranie, jak w starych telewizorach. Po kilku sekundach telewizor włączył mi wygaszacz ekranu, tak jakby w ogóle nie dostawał już sygnału. Ale. Dalej miałem dźwięk z gry na słuchawkach. Czytam w sieci, że to jakiś wujowy update. Miał ktoś z was podobny przypadek? Moja Konsola to Xbox One X bundle z forza horizon 4. Cytuj
tedi007 633 Opublikowano 12 grudnia 2018 Opublikowano 12 grudnia 2018 Oddaje Xboxa One X na gwarancję. Zarejestrowałem konsole na stronie, potem wszystko zgodnie z instrukcją. Dostałem list przewozowy, ale konsole mam zanieść do punktu, kurier po nią nie przyjedzie. W czasie składania zamówienia nie było żadnej opcji dotyczącej kuriera. Czy teraz to standard, gwarancja nie powinna być door 2 door? Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 12 grudnia 2018 Opublikowano 12 grudnia 2018 Też ostatnio wysyłałem i to chyba standard, ale pozostaje się cieszyć. Wolę konsolę podrzucić do pobliskiego punktu niż umawiać się z jakąś amebą. Swoją drogą, powiadomienia mailowe od MS to jakiś dramat. Dostałem powiadomienie, że realizują mój serwis, wchodzę na konto, a tam, że konsola już w drodze do mnie i numer listu przewozowego powrotnego. Trochę burdel. 1 Cytuj
tedi007 633 Opublikowano 12 grudnia 2018 Opublikowano 12 grudnia 2018 Czyli standard. Dzięki za odpowiedź. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 12 grudnia 2018 Opublikowano 12 grudnia 2018 Dobra, już mnie zaczynają w(pipi)iać te pady. Nowa konsola i oba dołączone do zestawu nie zawsze rejestrują naciśnięcie. W strzelaninach tego nie zauważyłem, ale teraz zacząłem grać w Sinners i X mi się co jakiś czas przykleja, tak jakby miód był w środku. Wszedłem na polską stronę i jestem już w kroku 5, ale nie ma nigdzie pola, w którym można by opisać problem. Co z tym zrobić? Cytuj
tedi007 633 Opublikowano 13 grudnia 2018 Opublikowano 13 grudnia 2018 Nie wiem dokładnie który to był krok, ale miejsce na opisanie problemu było. Jest to w momencie jak z lewej strony masz rozwijane menu, co uległo awarii konsola czy akcesoria. Potem z prawej tez rozwijane menu, wybiera się czego dotyczy problem. Na dole pod tymi menu masz miejsce na opisanie problemu, tylko trzeba się streszczać bo nie ma za dużo miejsca. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 13 grudnia 2018 Opublikowano 13 grudnia 2018 (edytowane) Taki artykuł znalazłem który wyczerpuje mój i pewnie niektórych użytkowników problem. Niestety głośność konsoli to loteria i tu pan ładnie wyjaśnia dlaczego. Problem w tym że nawet jak na gwarancji dostaniesz nową sztukę może być to samo. https://www.tested.com/tech/825498-xbox-one-x-and-hovis-method/ W moim przypadku da się grać nawet na cichym ustawieniu głośników to nie jest suszarka ale w grach takich jak rdr 2, odyssey czy źle zoptymalizowanych indykach słychać konsole dosyć wyraźnie. Porónałbym to z xbox 360 slim. Na pewno głośniejsza od fata i s'ki ale cichsza od ps4 i switcha (jak switch się u mnie nagrzewał po kilku godzinach grania w docku) Edytowane 13 grudnia 2018 przez blantman Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 grudnia 2018 Opublikowano 13 grudnia 2018 12 godzin temu, 20inchDT napisał: Dobra, już mnie zaczynają w(pipi)iać te pady. Nowa konsola i oba dołączone do zestawu nie zawsze rejestrują naciśnięcie. W strzelaninach tego nie zauważyłem, ale teraz zacząłem grać w Sinners i X mi się co jakiś czas przykleja, tak jakby miód był w środku. Wszedłem na polską stronę i jestem już w kroku 5, ale nie ma nigdzie pola, w którym można by opisać problem. Co z tym zrobić? Jest konieczność opisywania? Ja tam zgłosiłem tylko na xbox.com i dostałem naklejke do drukowania na opakowanie i cześć. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 grudnia 2018 Opublikowano 13 grudnia 2018 @_Be_ Pewnie nie trzeba, skoro nawet nie ma okienka do uzupełnienia. Mam pozycję "opis: 'standard kontroler' " xD Oni odeślą moj egzemplarz naprawiony, nowy czy refurba? Nie chcialbym dostac po kims, skoro dopiero co kupilem nową konsole Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 grudnia 2018 Opublikowano 13 grudnia 2018 Myślę, że tutaj się nie pier.dolą w tańcu i dają nowe pady, ale bym wczesniej sugerował kontakt z konsultantem na czacie lub infolinii @blantman Miał jakieś przygody z padami z tego co pamiętam i mu jakiegoś pada wymieniali na wybraną limitke, może opiszę więcej Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 grudnia 2018 Opublikowano 13 grudnia 2018 Nice, jakby mi dali czerwonego albo niebieskiego, to byłoby miło. To nie wysyłam tego z obecna etykieta i skontakuje sie z nimi. Kiepsko, że oba pady w zestawie tak samo sie zachowuja. A i X czasem nie odbijaja i pozostaja wcisnięte na chwilę Jak miałem zwykłego one'a to takich jaj nie było z kontrolerem. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 13 grudnia 2018 Opublikowano 13 grudnia 2018 14 minut temu, 20inchDT napisał: @_Be_ Pewnie nie trzeba, skoro nawet nie ma okienka do uzupełnienia. Mam pozycję "opis: 'standard kontroler' " xD Oni odeślą moj egzemplarz naprawiony, nowy czy refurba? Nie chcialbym dostac po kims, skoro dopiero co kupilem nową konsole wysyłałem pad od scorpio bo mi rb nie działało. Nie mieli padów od scorpio ale pani dała mi na czacie wybór jakiego pada chce i wybrałem sobie taki z sea of thieves Musze powiedzieć że byłem pod wrażeniem serwisu. Pani od razu zaznaczyła że czasem nie mają padów od scorpio i mogłem sobie wybrać z dostepnych 12 limitek jaka mi pasowała. Sama wysyłka i odesłanie pada to było 8 dni roboczych. Od początku miałem monitorowanie paczki. Dlatego też konsole wysle z powodu tak głupiego jak głośność w styczniu. Bo czemu nie skoro mam gwarancje na skorpiona do 21 stycznia 2020 roku:) 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 grudnia 2018 Opublikowano 13 grudnia 2018 @blantman wow, to musze liczyc na tak samo wspaniałomyślną panią xD. Wysyłają je w kartoniku? Gdzies czytalem, ze w jakims woreczku Tez chce im odesłać po nowym roku konsolę, zeby tego świerszcza zlikwidowali. Tyle sie pisze jak cicha jest ta konsola, a tu ps3 tak nie hałasuje. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.