Gość suteq Opublikowano 2 lutego 2019 Opublikowano 2 lutego 2019 Ja pamiętam jak kiedyś mi padł dysk od X360 to wysłałem idealnie zapakowany a przyszedł do mnie w kopercie babelkowej a owe dyski miały jeszcze taki dosyć spory bolec więc trochę to było niepoważne. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Dla przypomnienia - 4 stycznia nowy xbox X mi zdechł ostatecznie z powodu zdechłego HDD, w międzyczasie odesłali mi zepsutego, a wczoraj nadali refurba (nowy nr seryjny na stronie xbl) Znam 5 posiadaczy tej konsoli, z tego 3 były już w naprawie, u kolegi zimne luty pod GPU, u drugiego zjarany port HDMI, u mnie zdechł HDD. Obsługa serwisu xbox to obecnie dno, dogonili firmę na S, nie ma nic wspólnego z tym serwisem, który działał za czasów 360, komunikacja odbywa się głównie z użyciem czatu i pracownicy tegoż opowiadają bzdury / bajki bez jakiegokolwiek pokrycia w rzeczywistości. Jakby nie totalne cziterstwo na PC to byśmy inaczej gadali microsofcie. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Z supportem angielskim gadaleś? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Czatu? Chcesz mi powiedzieć, że nie zalatwiasz takich spraw telefonicznie? Cytuj
selene 3 367 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Lepszy czat, bo przynajmniej transkrypt jest i zawsze można udowodnić co było obiecane. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 (edytowane) oczywiście, że support angielski, o ile tak można powiedzieć o Javierach, Enrique, Maria i innych tego typu Anglosasach, telefoniczny czat z polaki wymaga dojścia do niego przez angielski czat i działa w godzinach kiedy nie mam na to czasu Edytowane 5 lutego 2019 przez Wieslaw Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 I co ten refurb jest padnięty też? A próbowaleś reklamować w miejscu zakupu konsole? Wspólczuje takich doświadczeń, mi nigdy nie padła żadna konsola MS więc nie mam żadnych doświadczeń z tym supportem, ale kiedyś na czacie reklamowałem jak przez stronę zaklepywałem gierkę z golda i mi pobrało siano i zwrócili szybciutko i całowali po rączkach, aż dziwne, że teraz tak w chyua lecą. Cytuj
selene 3 367 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Support a serwis to dwie osobne rzeczy, jeśli coś nie poszło dobrze z wymianą/naprawą to polecam kontaktować się z zażaleniem. Nowej konsoli co prawda nie wyślą, ale będą próbowali załagodzić sytuację. 12 minut temu, _Be_ napisał: ale kiedyś na czacie reklamowałem jak przez stronę zaklepywałem gierkę z golda i mi pobrało siano i zwrócili szybciutko i całowali po rączkach I tak powinno być, ale że teraz wszystko jest outsourcowane i czasami trafiają się Abdule z łapanki no to Jak coś jest nie tak to najlepiej się rozłączyć i skontaktować ponownie, żeby trafić na kogoś bardziej kompetentnego. Cytuj
Gość Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Rozmawialbym z supportem do skutku, poprosilbym managera do rozmowy i wytlumaczyl, ze nie jestes usatysfakcjonowany uzywana konsola, poniewaz swoja posiadales zaledwie xxx dni. Staraj sie o nowy produkt lub popros o zwrot. Tylko badz przy tym grzeczny oraz spokojny. Nikt nie lubi furiatow. No i oczywiscie bardz cierpliwy. Caly proces zwykle trwa dlugo. Oczywiscie jesli konsola nie ma wiecej, niz pol roku. Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Ogólnie ja to widzę tak. Jeśli oddaje ktoś konsolę do naprawy to oczekuje swojej naprawionej albo nowej jeśli nie można naprawić. Ja bym w życiu nie przyjął używki gdyż dbam pedantycznie o swój sprzęt, który stoi w odpowiednim miejscu, nie jest narażony na dym tytoniowy itp. a tym samym wygląda i pachnie jak sprzęt nowy.Moim zdaniem to jest niedopuszczalne by takie "cuda" się działy! Cytuj
tedi007 640 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Mój XOX wrócił z naprawy 28 grudnia. "Naprawioną" konsola pocieszyłem się trochę ponad miesiąc. W niedziele znowu to samo co za pierwszym razem, błąd E105 albo E200. Wczoraj wylądowała w punkcie UPS, jedzie znowu do Niemiec. Jakiś straszny pech, nigdy w życiu z żadną konsola nie miałem problemu, a teraz drugi raz to samo. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 (edytowane) E105 naprawiają tak do 3, 4 razy zanim się uda jeśli wierzyć mędrcom z reddita, jest to najpopularniejszy błąd obok problemów z wifi, moja dzisiaj po 33 dniach rozłąki przyjechała do domu, za dwie godziny będę testował, ogólnie to wymiana xboxa/ps4 na refurba jest możliwa bo takie są ich zasady gwarancyjne, na które się zgadzasz przy otwarciu pudełka (ale nie badałem tego dokładnie pod względem prawa, nie mam na to czasu ani chęci), dam znać czy wrócił objechany refurb czy w miarę czysta sztuka, bo nie liczę na to, że będzie w takim stanie jak mój 2 miesiące używany i nigdy nie dotykany egzemplarz, generalnie byle działała, nie mam już żadnego sentymentu do tego sprzętu i marki i w najbliższych latach nie będę ich zasilał swoimi Biletami Narodowego Banku Polskiego. No i jestem 2 dni gamepassa w plecy, bo przedłużyli tylko o miesiąc, a nie chce mi się znowu dzwonić do tych idiotów i prosić się o cokolwiek. Wątpię, że dorzucili zdrapkę do pudełka. To już nie te czasy. Gdyby nie chęć pogrania online bez cziterów to włączyłbym tylko na moment, sprawdził czy działa i zaniósł do komisu z grami razem z wszystkimi gierkami, po czym udałbym się po 1080ti do blachy. edit: xbox refurb jest jak nowy, póko co działa, zdrapki żadnej nie dali mimo wykupionego gamepassa Edytowane 6 lutego 2019 przez Wieslaw Cytuj
pattro 226 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 Dlaczego zawsze po pierwszym uruchomieniu konsoli nie idzie wsadzić płyty? Wkładam nośnik a on nie wchodzi, jest jakby zamknięte wejście konsola wydaje dźwięk czytania płyty i problem mija. Ktoś też tak ma? Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 Nie, u mnie bez problemów można uruchomić konsolę właśnie przez włożenie płyty Cytuj
Dud.ek 2 057 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 (edytowane) Mam taki problem, konsola myśli, ze jest połączona z WiFi pomimo, że nic nie konfigurowalem. Przez to mogę mieć neta tylko po kablu. Wymieniona karta wifii bez zmian. Dodatkowo niemoge dodać pada bo przycisk wyszukiwania na konsoli wydaje tylko dźwięk z glosniczka i nie przechodzi konsola w tryb wyszukiwania. Walniety moduł RF? Może jakieś inne sugestie. Konsola to stary FAT 1540. Edytowane 7 marca 2019 przez Dud.ek Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 Ja miałem taki problem z FATem, że zapominał czasami sieci, do której zawsze był podłączony, albo w ogóle nie umiał się z nią połączyć i było trzeba kilka razy konfigurować. Jak masz jeszcze na gwarancji to ślij to serwisu. Przywrócenie ustawień fabrycznych próbowałeś zrobić? Cytuj
Dud.ek 2 057 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 Nie mam na gwarancji, kupiłem za grosze, ustawienia przywracalem. Od razu jak była konfiguracja wstępną wyskoczyło, że jest połączony z WiFi, nie da się tego rozlaczyc, jak daje rozlacz z siecią to nic się nie dzieje. Podepne kabel to działa normalnie, to samo z padem. Wymienię jeszcze ten moduł RF i zobaczę. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 Mam pytanie, wysłałem pada do serwisu i tak nie rozumiem metody ich działania. Zlecenie które początkowo nadałem, zostało anulowane, a tu po chwili pojawiło się nowe zlecenie ze statusem, że urządzenie zastępcze zostało wysłane. To normalna procedura ? Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 8 maja 2019 Opublikowano 8 maja 2019 Obsrany scorpio znowu na serwis do Niemiec. Co za spier*** konsola. Teraz padło gniazdo hdmi najprawdopodobniej bo widzę ciemność Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Jakie macie doświadczenie z aktualizacją statusu serwisu? Bo kurde według kuriera konsola wczoraj on8 rano dotarła do serwisu, a na stronie ciągle widnieje jako w drodze. I nawet nie bardzo wiadomo gdzie pisać aby uzyskać jakiekolwiek informacje Cytuj
tedi007 640 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Z aktualizację tego statusu są opóźnienia. U mnie informacja o tym, że w Niemczech dostali paczkę pojawiła się dzień później niż wiadomość od kuriera. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 17 maja 2019 Opublikowano 17 maja 2019 Wlaczylem dzis konsole, Destiny 2, lecialem na Tower kiedy obraz sie zmrozil i migal jak poyebany. Kolejne proby uruchomienia gry konczyly sie tym samym. Po restarcie konsoli wyskoczyl mi ekran opcji formatu dysku, wylaczenia konsoli i inne pierdy. Bledy, ktore non stop wyskakiwaly to E102 oraz E105. Dotarlem nawet do ekranu startowwgo gdzie odzyskalem konto i probowalem sciagnac aktualizacje. Maksymalnie docierala do 15%. Gry nie chcialy sie sciagac. Serwis czy sa jakies nadzieje na poprawe tego stanu? Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 18 maja 2019 Opublikowano 18 maja 2019 Serwis, z moja miałem podobnie nawet po tych błędach zmartwychwstała i chodziła bez blednie pare dni, ale później i tak padła Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 18 maja 2019 Opublikowano 18 maja 2019 https://support.xbox.com/pl-PL/xbox-one/console/startup-error-solution Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 18 maja 2019 Opublikowano 18 maja 2019 Juz wczesniej obczailem procedure serwisowa. Okazalo sie, ze gwarancji na moja konsole to ja juz nie mam kierwa jego mac. To zes mnie pocieszyl Kubson. Udalo mi sie wczoraj ja uruchomic. Sciaganie patchy, gier i cala reszta dziala szybko i sprawnie. Oczywiscie po tym co naskrobales poczulem kopniecie w krok bo nie mam zbytnio kasy na nowa konsole, a naprawa czy wymiana kosztuje ~190£. Jestem wsciekly, ze takie koorewskie idiotyzmy psuja mi zabawe na dwa dni po wykupieniu 12-miesiecznej subskrybcji Xbox Live. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.