S_600 252 Opublikowano 19 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2015 Po jakim czasie dostales ten kodzik? Cytuj Odnośnik do komentarza
badzejo 360 Opublikowano 19 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2015 konsultant mówił ze kod przychodzi w ciągu kilku dni ale po godzinie miałem go już na mailu,wiec rożnie z tym jest Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 169 Opublikowano 19 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2015 Aktualizowałeś pada? Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 169 Opublikowano 19 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2015 Usatwienia> akcesoria> kontroler i tam sprawdzasz czy jest aktualizacja dla kontrolera (musi być kablem podpięty) Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 19 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2015 Nie musi kablem, może bezprzewodowo zrobić aktualizację Cytuj Odnośnik do komentarza
S_600 252 Opublikowano 19 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2015 Mnie nawet po aktualkach czasem potrafi się rozłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wieslaw 2 360 Opublikowano 20 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2015 Szukałbym odpowiedzi na poziomie połączenia baterii ze stykami pada. Przy bateriach z małą powierzchnią styczną oraz mocnym wstrząsaniu padem pewnie może się rozłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 741 Opublikowano 20 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2015 (edytowane) Nope. Powszechnie znany problem z konsolą, który często pojawia się dopiero po kilku miesiącach, tak jak w moim przypadku. Początkowo rozłączało raz na jakiś czas, ale po kilku miesiącach dało się już tylko grać na kablu. Wymiana pada nic nie dała, sprzęt zaniosłem do miejsca gdzie nie ma co zakłócać sygnału i nadal nic. Dopiero wymiana konsoli przez serwis pomogła. Tak więc najpierw sprawdzić innego pada, pozbyć się wszelkich rzeczy, które mogą zakłócać łączność między konsolą a padem, a jak to nic nie da to dzwonić na serwis. Edytowane 20 grudnia 2015 przez Ins Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 20 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2015 Mi też się czasem takie coś zdarza ale myślałem, że to przez moje kolana jak czasem gram na leżąco. Hmm, nie wiem co będzie dalej ale jeśli tendencja się nasili to pomyślę o nowym padzie lub tym Razor. Cytuj Odnośnik do komentarza
Meser 12 Opublikowano 20 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2015 Mam to samo ale tylko w przypadku jednego pada....;/ Cytuj Odnośnik do komentarza
badzejo 360 Opublikowano 20 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2015 miałem to samo,na początku tylko co jakiś czas rozłączało,potem coraz częściej,grać nie szło za cholerę,odesłałem moją 3 miesięczną konsolkę do serwisu,w ubiegłą środę sprzęt wrócił,z konsola wszystko było git za to pada dostałem nowego jak to opisał serwisant był poza możliwością naprawy,więc jak macie takie akcje to słać na gwarancję jak aktualna Cytuj Odnośnik do komentarza
zloto 737 Opublikowano 22 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2015 (edytowane) Panowie, jak podać adres przy formularzu gwarancyjnym jeśli mieszkam na ulicy "Jakaśtamulica 22/8" Formularz nie akceptuje ukośnika. Tam są dwie linijki, w jednej wpisać "jakaśtamulica 22", a w drugiej "Mieszkania 8"? Edit: Dobra, pierwszy raz korzystam z tego internetowego systemu i ostatni. Ciągle wyskakuje błąd i nie idzie złożyć zamówienia. Jutro do nich dzwonie, mam nadzieje, że się dodzwonię jutro. Edytowane 22 grudnia 2015 przez zloto Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 22 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2015 Dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza
zloto 737 Opublikowano 22 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2015 (edytowane) Wiesz co, wpisywałem tak, to mi wyskakiwało, że taki adres nie istnieje(mieszkam w centrum Poznania więc trochę to śmieszne). WTF? Jakieś inne pomysły? Z jednej strony teraz bym najchętniej złożył zamówienie i miał bym to z głowy, z drugiej strony już mam dość użerania się dzisiaj z konsolą i systemem MS. Bardzo się zawiodłem. Edytowane 22 grudnia 2015 przez zloto Cytuj Odnośnik do komentarza
badzejo 360 Opublikowano 22 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2015 zawsze mozesz napisac do suportu na chat'cie jesli ogarniasz angielski,oni wszystko za mnie zalatwili,na maila dostalem gotowy list przewozowy,przyjechal kurier zabral konsole i tyle 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
czeskimaster 3 260 Opublikowano 22 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2015 Też miałem kiedyś problem, że adres nie istniał, okazało się że winny był ups,tak mi konsultant powiedział. Zadzwoń na polską infolinię MS i wszystko załatwisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
S_600 252 Opublikowano 22 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2015 Kolega dostal "nową" konsole z serwisu, wszystko pieknie, czekał ok 5 dni, zachwalał, że szybko, sprawnie i ogolnie profesjonalnie. Po paru dniach grania konsola się potrafi sama wyłączyć, zawiesić itd. Kpina Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 22 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2015 Raczej niefart Cytuj Odnośnik do komentarza
S_600 252 Opublikowano 23 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 grudnia 2015 Straszny, wychodzi na,to ze oni tam tych konsol chyba w ogole nie testują. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 23 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 grudnia 2015 Oczywiście ze testują, sam pisałeś ze dopiero po paru dniach zaczęło sie sypać, trafił mu sie fabrycznie zepsuty sprzęt i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza
yab 572 Opublikowano 24 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2015 wczoraj zaskoczyl mnie one. Po jakiejs godzinie gry załączyło się mocne buczenie, trwało jakies 10 sekund i przestalo. Gralem normalnie, nic się nie działo przez kolejną godzinę. Konsola była dość gorąca po prawej stronie. Czy to jakiś dodatkowy wentylator który załącza się przy przegrzaniu? Konsola od roku w jednym miejscu, jedyne co ostatnio dodałem (dwa tygodnie temu) to hub usb podłączany do konsoli z dyskiem 2,5' Miał ktoś podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza
tukan 1 917 Opublikowano 9 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 stycznia 2016 Chciałem oddać pada na wymianę z gwarancji bo prawa gała coś nie domaga. Pogrzebałem na stornie i tu zonk. Konsola ma gwarę do marca a jak podaję id pada to pokazuję że na niego gwarancji nie ma xD Jakieś podpowiedzi czy na infolinię dzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 9 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 stycznia 2016 3 miechy gwary na akcesoria Cytuj Odnośnik do komentarza
tukan 1 917 Opublikowano 9 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 stycznia 2016 O_0 ale to nie jest gwarancja na zestaw? Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 735 Opublikowano 9 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 stycznia 2016 Nie szkodzi spróbować na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.