marbel007 857 Opublikowano 16 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2016 O...mam podobny problem jak kolega! Mam konsolę od listopada 2014. Dokupiłem pada na Allegro w marcu ubiegłego roku od firmy. Nowego w pudełku. I teraz lewa gałka ściąga do przodu. Nie wierzę że jest 3 miechy gwarancji. Sprzedający mi odpisał żeby do ms najpierw zgłosić. W sumie pod baterią nawet nakleili swoją naklejkę gwarancyjną tylko, że bez daty. Jak zgłoszę do ms i mi przyjmą to czy nie będzie problemu że jest taka naklejka? A może odkleić i nic nie wspominać? Cytuj Odnośnik do komentarza
tukan 1 917 Opublikowano 16 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2016 Dzwoniłem na infolinię, jeden koleś mnie w sumie zbył ale drugi już był bardziej gadatliwy. I teraz tak. Na akcesoria jest rok czasu gwarancji producenta [pad, zasilacz kinect] na konsolę jest dwa lata. Co do akcesoriów to jest taki myk że wystarczy ci dowód zakupu z datą taką żeby się mieściło w gwarancji i możesz oddać nawet starsze rzeczy. Np. masz dwa pady: pierwszy zakupiony dwa lata temu, drugi trzy miesiące temu. Zepsuje ci się pierwszy to zamawiasz zlecenie, oddajesz pierwszego pada z paragonem z drugiego i gwara przejdzie bo oni w seriwsie niby nie patrzą po nr seryjnych tylko po dowodach zakupu. Tak mi powiedział gość na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 16 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2016 (edytowane) Dowód zakupu to wystarczy w sumie potwierdzenie zakupu na Allegro? Mam pudelko ale nie wiem czy tam mam jakiś dowód zakupu. PS. Gdzie i jak zgłosić awarię? Edytowane 16 stycznia 2016 przez marbel007 Cytuj Odnośnik do komentarza
tukan 1 917 Opublikowano 16 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2016 Dowód zakupy czyli paragon albo FV, nie wie czy akceptują coś innego. Zgłosić można tutaj: https://myservice.xbox.com/pl-PL/Pages/Welcome.aspx Tylko nie z przeglądarki chrome bo się strasznie pier.doli ;/ albo zadzwonić na: 8004411769 Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 16 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2016 Nie wierzę że jest 3 miechy gwarancji © „Okres Gwarancji" w przypadku Konsoli Xbox One oznacza jeden (1) rok od daty zakupu przez Użytkownika, a w przypadku Akcesoriów – 90 dni od daty zakupu przez Użytkownika, z zastrzeżeniem postanowień art. 2 poniżej. http://support.xbox.com/pl-PL/my-account/warranty-and-service/console-kinect-warranty Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 20 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2016 (edytowane) Dowód zakupy czyli paragon albo FV, nie wie czy akceptują coś innego. Zgłosić można tutaj: https://myservice.xbox.com/pl-PL/Pages/Welcome.aspx Tylko nie z przeglądarki chrome bo się strasznie pier.doli ;/ albo zadzwonić na: 8004411769 Jakoś ta strona zamula, a na Chromie (Android) chce jakiegoś hasła. A numer jakiś długi i nie mogę się z komórki dodzwonić. Z resztą jakiś długi. Miałem ten sam problem z serwisem Garmina. Z komórki coś nie łączy. Jest jakiś trick z tym numerem? E: Ok, pogadałem z jakimś Johnem na chacie i mam zgłoszenie wymiany pada. Tylko mam problem. Sprzedający z Allegro (nowy pad) nakleił pod bateriami na tej naklejce "plombę gwarancyjną". Nie wiem w jakim celu, bo pad nie był rozkręcany, skoro nowy (pudełko, papiery wszystko było). I teraz się zastanawiam czy kombinować tą naklejkę odkleić czy zostawić... Edytowane 20 stycznia 2016 przez marbel007 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hubert249 4 277 Opublikowano 22 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2016 (edytowane) Mam problem, od kilku dni niektóre gry zawieszaja się na około sekundę. Wczoraj np Resident Evil łapal mi dość często takie zawieszki, KI tylko dwa razy Forza ani razu. Ostatnio mam problemy z internetem i Xbox dość często traci na chwilę połączenie. Możliwe, że to przez to? Edytowane 22 stycznia 2016 przez chris85 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 22 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2016 Raczej tak. Jak bylem online i musialem zrobic reset routera to konsola sie przywiesila na chwile. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 22 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2016 Raczej tak. Konsola non stop pobiera i wysyła jakieś dane statystyczne z gier, więc jak połączenie z netem Ci skacze, to bardzo możliwe, że tu jest problem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hubert249 4 277 Opublikowano 22 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2016 (edytowane) Zresetowałem router, internet póki co działa świetnie i zero zwieszek w KI edyta W Halo 5 po sieci też, także to na 100% była wina internetu. Edytowane 22 stycznia 2016 przez chris85 Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 22 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2016 Jakiego masz dostawcę Internetu? Bo mnie wkur.ia ostatnio Vectra! Cytuj Odnośnik do komentarza
Hubert249 4 277 Opublikowano 22 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2016 (edytowane) Ja jestem w Anglii i od kilkunastu dni SKY ma jakieś problemy. Edytowane 22 stycznia 2016 przez chris85 Cytuj Odnośnik do komentarza
BRY@N 1 439 Opublikowano 22 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2016 W związku z tym, że temat dotyczący awaryjności PS4 skutecznie odstrasza mnie od zakupu konsoli Sony skłaniam się ku zakupowi Xboxa One . Miałbym jednak kilka pytań do bardziej zorientowanych osób. Rozumiem, że problemy ze "świerszczami" w konsoli już nie występują w obecnie sprzedawanych zestawach, czy może zdarzają się jeszcze takie przypadki ? Czytałem w innym poście, że był robiony jakiś upgrade pada (nie chodzi to Elite), czy te pady są obecnie w każdym zestawie, czy np. tylko w wersjach 1TB ? Ogólnie wydaje mi się, że XO jest dużo mniej awaryjny nie PS4 i to jest w sumie decydująca sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 22 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2016 Chrabąszcza już nie ma bo wyeliminowane to było aktualizacją. Co do pada. Nowe pady mają wejście na słuchawki 3,5mm. I praktycznie w każdym zestawie są, a poznasz po braku headseta - opis na pudełku. Cytuj Odnośnik do komentarza
TeBe 142 Opublikowano 23 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2016 No nie bardzo. Ja mam nowego pada i headseta. Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 23 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2016 O a były narzekania w necie że nie ma hs w nowych zestawach. Jakiego masz bundla? Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 24 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2016 Czy na gwarancję odsyłaliście pada w pudełku czy luzem? Z paragonem czy bez? Cytuj Odnośnik do komentarza
TeBe 142 Opublikowano 27 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2016 O a były narzekania w necie że nie ma hs w nowych zestawach. Jakiego masz bundla?Kupilem bez gier. W zwyklym zielonym pudelku. Dysk 1TB Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 27 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2016 Czy na gwarancję odsyłaliście pada w pudełku czy luzem? Z paragonem czy bez? Wysyłasz gołego bez paragonu, znaczy jak masz pudełko to możesz użyć jako dodatkowe zabezpieczenie Cytuj Odnośnik do komentarza
VeSD 29 Opublikowano 27 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2016 Ale odeślą już bez pudełka jak coś, więc polecam sobie zostawić. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gromi 10 Opublikowano 28 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 stycznia 2016 Ja mam ostatnio problem z padem który się nieregularnie bardzo często rozłącza i traci zasięg . Grałem na play&charge kit , dziś zmieniłem na zwykłe baterie i po kilku h znowu problem z tym samym . Myślicie ,że to wina pada czy konsoli ? Miał ktoś podobny problem ? Robiłem aktualizację pada i nie pomogło . Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 28 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 stycznia 2016 Czy na gwarancję odsyłaliście pada w pudełku czy luzem? Z paragonem czy bez? Wysyłasz gołego bez paragonu, znaczy jak masz pudełko to możesz użyć jako dodatkowe zabezpieczenie Ale odeślą już bez pudełka jak coś, więc polecam sobie zostawić.Za późno. Od wczoraj pad już jest w serwisie w Niemczech w pudełku i z paragonem! Dostanę jakieś info, że odsyłają? Chyba dostanę nowego co? Lewa gałka trochę schodziła na przód/lewo. Niedużo ale mnie to irytowało. Może stwierdzą, że wada zbyt mała i nie wymienią? Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 28 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 stycznia 2016 Nie no, nie ma czegoś takiego jak za mała wada mi krzyżak raz w prawo chodzi, raz nie i dostałem nowego pada. Potwierdzenie wysyłki dostaniesz na e-mail Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 3 lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2016 Dziś dostałem pada z powrotem. Bez pudełka ;( A było bardzo fajne, szkoda. W dodatku w skrzynce było awizo z informacją, że nierejestrowaną przesyłką! Masakra. Spokojnie przesyłka z Niemiec mogłaby zaginąć i nikt by nie zorientował się! Padzik funkiel nówka, ale taki sam jak wysłałem tylko starsza wersja bez wejścia na słuchawki. Jak rozpoznać czy już jest to poprawiona wersja z bumperami? Wydaje mi się, że jest jakiś inny, jednak nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 3 lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2016 To właśnie ta poprawiona wersja ma wejście na słuchawki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.