Janush 224 Opublikowano 9 lipca 2014 Opublikowano 9 lipca 2014 Dostałem gwarancję do 11 czerwca 2016, więc całkiem spoko. Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 (edytowane) Panowie pytanko. Po zarejestrowaniu konsoli i wyslaniu do serwisu wymagany jest jakis dowod zakupu? PS. Dzieki wrog za szybka odpowiedz. Edytowane 18 sierpnia 2014 przez bebbop Cytuj
wrog 640 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Nie, rejestrujesz na https://myservice.xbox.com/ i masz od razu przyznaną gwarancję z możliwością wygenerowania zgłoszenia. Oczywiście dowód zakupu zawsze dobrze mieć na wszelki wypadek Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 20 sierpnia 2014 Opublikowano 20 sierpnia 2014 (edytowane) coś mi sie dzieje z klockiem :< drugi raz tak mam, po odpaleniu konsoli w dashu czy w grze czy w innej aplikacji co 3-4 sekundy obraz znika by pojawiła się "kasza" na 1-2 sekundy i z powrotem do obrazu z konsoli. kwestia kabli odpada, podmieniałem hdmi, gniazdo jest ok, poprzednim razem zadziałał restart ustawien do fabrycznych, teraz juz nie działa ten myk, ktoś coś sie z tym spotkał? jak dziś sobie nie poradze wysyłam (pipi)ka do serwisu. edit: dobra teraz już umarł [*] wysyłam do serwisu. sie nagrałem w diablo. Edytowane 20 sierpnia 2014 przez Orzeszek Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 (edytowane) Tę wiadomość e-mail wysłano jako potwierdzenie odebrania konsoli przez centrum obsługi. Nie jest konieczne podejmowanie żadnych działań. Zlecenie serwisowe zostanie przetworzone i konsola zostanie odesłana w możliwie najkrótszym czasie. Co to oznacza bo nie umiem czytac z zrozumieniem, ze konsol wg nich jest sprawna i ją odysłają, czy mam ich nie molestować i naprawią jak najszybciej? Anyone? Edytowane 25 sierpnia 2014 przez Orzeszek Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 Tę wiadomość e-mail wysłano jako potwierdzenie odebrania konsoli przez centrum obsługi. Nie jest konieczne podejmowanie żadnych działań. Zlecenie serwisowe zostanie przetworzone i konsola zostanie odesłana w możliwie najkrótszym czasie. Co to oznacza bo nie umiem czytac z zrozumieniem, ze konsol wg nich jest sprawna i ją odysłają, czy mam ich nie molestować i naprawią jak najszybciej? Anyone? Zlecenie serwisowe zostanie przetworzone = konsola zostanie naprawiona (lub nie - jeśli jest sprawna, a winne jest wejście HDMI w telewizorze lub kabel). Nie jest konieczne podejmowanie żadnych działań = nie musisz odpisywać na tę wiadomość. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 Sprawdzą co jest nie tak i odeślą Ci naprawioną jak najszybciej. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 Uff. Juz myslalem ze u nich wszystko ok tylko u mnie xbox na zyle wodnej stoi. 5 dni z czego 2 to weekend normalni blyskawica. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 sorry że post pod postem ale... Status: Produkt został wysłany do klienta albo to najlepszy serwis na świecie, albo nie mają co do roboty, że zrobili mojego klocka w trybie turbo, albo nic z nim jednak nie zrobili i sie w(pipi)ie. kierwa. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 Jeżeli miałeś walnięte gniazdo HDMI, to dla wykwalifikowanego serwisanta była to robota na 30 min z lutownicą Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 (edytowane) wątpię by to była kwestia hdmi, inaczej, chciałbym że by to byla kwestia hardwere-u. za pierwszym razem jak tak miałem zrobiłem restore systemu i podziałało dwa tygodnie i potem znowu cyrki, jaki zrobili tylko restore, i stwierdzili "jest ok odsyłamy" i za dwa tygodnie będe miał to samo to sie wkurze. do czego to doszło, rozpatrują sprzet na gwarancji w innym kraju w 3 dni robocze, a ja mam wątpy czy nie spartolili na rozpisce napiszą chyba co zrobili, imo kwestia softu i jakieś błędy krytycznie powychodziły. Edytowane 25 sierpnia 2014 przez Orzeszek Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 (edytowane) jak nie bede miał watpliwości co do jakości serwisu, zmusze swojego psa do nie srania m$ pod ich oddziałem na alejach jerozlimskich, tyklo bede z nim zapyerdała na ogrodową do sony scep Edytowane 25 sierpnia 2014 przez Orzeszek Cytuj
wrog 640 Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 Już za czasów 360 serwis działał ekspresowo, więc żadna niespodzianka Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 Z tego co wiem w większości przypadków nikt się już nie bawi tylko klocek przychodzi, szybka diagnostyka i wymiana płyty. Tak jak mówisz 30 minut to zajmuje ale nikt się nie bawi w lutowanie. Cytuj
Daffy 10 626 Opublikowano 25 sierpnia 2014 Opublikowano 25 sierpnia 2014 owacja na stojaco dla serwisu M$ jesli faktycznie odsylaja ci naprawiona konsole, no nieprawdopodobne jak to sprawnie dziala w przeciwienstwie do 4theplayers Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 26 sierpnia 2014 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Scheduled Delivery Updated To: Thursday, 08/28/2014, By End of Day Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Wszyscy trzymamy kciuki za Twojego Xboxa. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 (edytowane) właśnie odebrałem konsole, dostałem pisemnie przeprosiny od phila spencera i golda na miecha gratis <3 zaraz sprawdze czy konsola działa ok, narazie wszytsko hula, 7 dni kalendarzowych trwała reklamacja w innym kraju, MEGA Edytowane 28 sierpnia 2014 przez Orzeszek Cytuj
Mustang 1 775 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Dostałeś ten sam egzemplarz czy inny? Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Nie sprawdzilem wlasnie serial number przed wysyłką ale wyglada na mojego. Cytuj
Oski918 63 Opublikowano 3 września 2014 Opublikowano 3 września 2014 (edytowane) Chciałem wysłać swoją konsolę do Microsoftu, ale po wypełnieniu wszystkich pól na stronie wywaliło mi error. Można zamówić serwis w jakiś inny sposób? :confused: Eh, zadzwoniłem do supportu i powiedzieli mi, że dopiero od 5 Września będą mogli pomóc. :S Edytowane 3 września 2014 przez Oski918 Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 3 września 2014 Opublikowano 3 września 2014 Kurewa.Chyba muszę oddać tego xboxa do ultimy w pizdu.Zamiast cicho chodzić to cholerstwo bzyczy z prawej strony(tak jakby dysk lub wiatrak o coś ocierał). Cytuj
Oski918 63 Opublikowano 3 września 2014 Opublikowano 3 września 2014 Mam to samo, właśnie z tego powodu chcę odesłać swojego do Microsoftu. Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 3 września 2014 Opublikowano 3 września 2014 Ja dzisiaj kupiłem i nie wklepałem jeszcze kodów na gierki,więc uderzam bezpośrednio do ultimy(mam blisko),to powinni wymienić na inny egzemplarz,a ten sami zareklamują do micro,czyli dystrybutora. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.