Brolly PL 10 Opublikowano 10 stycznia 2018 Opublikowano 10 stycznia 2018 Korzystał ktoś z tej zaawansowanej metody serwisu albo zna kogoś i poleca taką opcję? Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 12 stycznia 2018 Opublikowano 12 stycznia 2018 Panowie, robię przymiarki do zakupu XOX. Jak obecnie wygląda sytuacja z awaryjnością tego sprzętu? Macie jakieś rozeznanie w tym temacie? Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 13 stycznia 2018 Opublikowano 13 stycznia 2018 (edytowane) Przecież masz gwarancje, czym się wiec martwic? Edytowane 13 stycznia 2018 przez eX4cT_PL 1 Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 13 stycznia 2018 Opublikowano 13 stycznia 2018 Wiesz, zbyt mocno cenię sobie spokój i zdrowe nerwy by inwestować 2K w bubel. Bubel tzn. sprzęt, który ma się rozsypać po (dajmy na to) miesiącu użytkowania. Gwarancja? Jest... bo przecież być musi, jednak moim zdaniem uroczo robi się dopiero wtedy, gdy wcale nie musimy z niej korzystać (przez cały okres użytkowania sprzętu). I dotyczy to naprawdę wszystkiego na co przeznaczamy uczciwie zarobione pieniążki. Cytuj
Gromit 244 Opublikowano 14 stycznia 2018 Opublikowano 14 stycznia 2018 Jak wygląda kwestia gwarancji przy sprzedaży konsoli? Zarejestrowałem swoją konsolę i mam gwarancję do 2018-12-12. Da się ją "przerejestrować" na inne konto? Czy w takim wypadku zostaje jedynie przekazanie faktury i sugestia, żeby kupiec załatwiał wszystko ze sklepem, w którym konsola była kupiona? Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 14 stycznia 2018 Opublikowano 14 stycznia 2018 56 minut temu, Gromit napisał: Jak wygląda kwestia gwarancji przy sprzedaży konsoli? Zarejestrowałem swoją konsolę i mam gwarancję do 2018-12-12. Da się ją "przerejestrować" na inne konto? Czy w takim wypadku zostaje jedynie przekazanie faktury i sugestia, żeby kupiec załatwiał wszystko ze sklepem, w którym konsola była kupiona? Jeśli chodzi o gwarancję producenta to wystarczy że wyrejestrujesz ją ze swojego konta a nowy nabywca zarejestruje na swoim. 1 Cytuj
Gromit 244 Opublikowano 14 stycznia 2018 Opublikowano 14 stycznia 2018 Super, dzięki za info. Jeśli druga osoba zarejestruje moją konsolę, to będzie mieć tę samą datę końca gwarancji, co ja? Cytuj
czesio83 21 Opublikowano 14 stycznia 2018 Opublikowano 14 stycznia 2018 Czy koniecznie trzeba rejestrować xone po zakupie?Czy wystarczy w razie ewentualnej usterki? Chyba liczy się dowód zakupu a nie rejestracja na xbox.com Konsola 2 tygodnie a pad analog w padzie żyje swoim życiem:) Ale poczekam aż się bardziej rozleci:) Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 14 stycznia 2018 Opublikowano 14 stycznia 2018 28 minut temu, czesio83 napisał: Czy koniecznie trzeba rejestrować xone po zakupie?Czy wystarczy w razie ewentualnej usterki? Chyba liczy się dowód zakupu a nie rejestracja na xbox.com Konsola 2 tygodnie a pad analog w padzie żyje swoim życiem:) Ale poczekam aż się bardziej rozleci:) Nie trzeba od razu. Ms sam liczy te gwarancje. Ja mam nawet ponad 2 lata w swojej konsoli. 51 minut temu, Gromit napisał: Super, dzięki za info. Jeśli druga osoba zarejestruje moją konsolę, to będzie mieć tę samą datę końca gwarancji, co ja? Tak powinno być. 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 stycznia 2018 Opublikowano 15 stycznia 2018 W dniu 13.01.2018 o 23:55, Amer napisał: Wiesz, zbyt mocno cenię sobie spokój i zdrowe nerwy by inwestować 2K w bubel. Bubel tzn. sprzęt, który ma się rozsypać po (dajmy na to) miesiącu użytkowania. Gwarancja? Jest... bo przecież być musi, jednak moim zdaniem uroczo robi się dopiero wtedy, gdy wcale nie musimy z niej korzystać (przez cały okres użytkowania sprzętu). I dotyczy to naprawdę wszystkiego na co przeznaczamy uczciwie zarobione pieniążki. Jesteś fanem playstation. Xbox one X jest mniej awaryjny niż ps4. Serwis gwarancyjny ms działa o wiele sprawniej od sony jakby jednak coś się stało. Po kupnie xboxa one x masz gwarancje na ponad 2 lata na stronie ms. Przy sony ledwo rok. Myslę że naprawdę nie masz czego się bać. konsola jest cicha i wszystko sprawne. Mało jest zgłoszeń z usterkami na forach. Na pewno nie ma problemu jak na premierze x360 (rod) czy ps4 (wypluwane płyty i wycie) 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 15 stycznia 2018 Opublikowano 15 stycznia 2018 12 godzin temu, czesio83 napisał: Czy koniecznie trzeba rejestrować xone po zakupie?Czy wystarczy w razie ewentualnej usterki? Chyba liczy się dowód zakupu a nie rejestracja na xbox.com Konsola 2 tygodnie a pad analog w padzie żyje swoim życiem:) Ale poczekam aż się bardziej rozleci:) Konsola sama powinna dodać sie do twojego konta, przynajmniej tak było u mnie z Xbox One, XOS, XOX 1 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 17 stycznia 2018 Opublikowano 17 stycznia 2018 W dniu 13.01.2018 o 22:55, Amer napisał: Wiesz, zbyt mocno cenię sobie spokój i zdrowe nerwy by inwestować 2K w bubel. Bubel tzn. sprzęt, który ma się rozsypać po (dajmy na to) miesiącu użytkowania. Gwarancja? Jest... bo przecież być musi, jednak moim zdaniem uroczo robi się dopiero wtedy, gdy wcale nie musimy z niej korzystać (przez cały okres użytkowania sprzętu). I dotyczy to naprawdę wszystkiego na co przeznaczamy uczciwie zarobione pieniążki. To ze MS ma lepsza gwarancje od Sony wie chyba każdy, a co mogę więcej napisać Ci o konsoli która dopiero co wyszła, w internecie nie słyszy się o bublach wiec mogę polecić. Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 17 stycznia 2018 Opublikowano 17 stycznia 2018 25 minut temu, eX4cT_PL napisał: To ze MS ma lepsza gwarancje od Sony wie chyba każdy, a co mogę więcej napisać Ci o konsoli która dopiero co wyszła, w internecie nie słyszy się o bublach wiec mogę polecić. No niekoniecznie. Moja padła po 1,5 miesiąca i oddałem do naprawy. 1 Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 17 stycznia 2018 Autor Opublikowano 17 stycznia 2018 Widocznie nie szanowałeś marki. 1 Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 17 stycznia 2018 Opublikowano 17 stycznia 2018 (edytowane) 2 godziny temu, MaZZeo napisał: Widocznie nie szanowałeś marki. masz jeszcze jakieś ciekawe uwagi w tym temacie? Po ostatniej awarii przyznaję że w kwestii sprzętu ms odwala kaszanę. 3 konsola oddana na serwis (360, one i skorpion). Niechętnie przyznaję ale ze sprzętem sony problemu jeszcze nie miałem. Edytowane 17 stycznia 2018 przez bloody_gipsy Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 22 stycznia 2018 Opublikowano 22 stycznia 2018 @bloody_gipsy, co padło konkretnie? Jak przebiegała procedura reklamacyjna? Wymienili na nową czy usunęli usterkę? I od razu pytanie do ludzi rozeznanych w temacie: jak wygląda sytuacja z awaryjnością S-ki? Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 22 stycznia 2018 Opublikowano 22 stycznia 2018 Sprawę opisałem stronę albo dwie wcześniej w temacie. Dostałem tą samą konsolę z serwisu. Żeby było śmieszniej wczoraj znowu mi wywaliło błąd e105. Poprzednio po 2 tygodniach od tego błędu zawiesiła się na amen. Jak teraz też tak się stanie to się delikatnie mówiąc w(pipi)ię. Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 22 stycznia 2018 Opublikowano 22 stycznia 2018 W insiderze w przedostatnim patchu pisali o błędzie e105 możliwym podczas aktualizacji. To ponoć nic strasznego. Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 22 stycznia 2018 Opublikowano 22 stycznia 2018 24 minuty temu, Kriss_Hietala napisał: W insiderze w przedostatnim patchu pisali o błędzie e105 możliwym podczas aktualizacji. To ponoć nic strasznego. A co mają pisać? Że ci konsola zdechnie. E105 dot. softwaru ale też może hardwaru. Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 22 stycznia 2018 Opublikowano 22 stycznia 2018 Zlinkowalbym do changeloga, ale znaleźć coś na forum Xboxa to koszmar. Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 22 stycznia 2018 Opublikowano 22 stycznia 2018 (edytowane) W dniu 2018-01-22 o 16:38, Kriss_Hietala napisał: Zlinkowalbym do changeloga, ale znaleźć coś na forum Xboxa to koszmar. Ale co ty mi chcesz linkować? Jak ja już raz konsolę oddawałem do serwisu po tych błędach. Potem jeszcze pojawił się e102 przy próbie restartowania konsoli do fabrycznych ustawień. Z tego co dowiedziałem się w internetach (jeden kolo nagrywał rozmowę z osobą z serwisu ms, swoją drogą dobry Monty python) to restartowanie pomagało na skę. Tutaj niekoniecznie. Mojej nierównej walki z xox ciąg dalszy. Dalej mam błędy e105 i zaczęło mnie wywalać z gier. Nawet mimo to że 2 dni temu przywróciłem ustawienia fabryczne. W sumie to już 4 raz. Fajnie nie ma co. Ciekawe czy ms i tym razem odeśle mi znowu konsolę, która pochodzi 2 tygodnie. Updejt. Nawet porozmawiałem z naszym supportem chwilę no i koleś potwierdził mi to co czytałem w internetach tj. że jest to globalna sprawa i u nas to 10 sztuk już takich jest. Mówił tylko o skorpionach więc może inne partie są ok. Edytowane 30 stycznia 2018 przez bloody_gipsy Cytuj
Dragen 3 Opublikowano 30 stycznia 2018 Opublikowano 30 stycznia 2018 mam pytanie do właścicieli Xbox X, czy jak zagrzeje Wam się konsola wentylator pracuje w sposób ciągły, jednostanie? u mnie zauważyłem takią pulsacyjną pracę wiatraka, tak jakby nie dostawał konkretnej informacji jaka jest temperatura procka, i uruchamia się w odspępach 5-7 sec.Nie wiem czy to normalne i przypadkiem nie kwalifikuje się do serwisu.Czy pad Wam w 2-3 miejscach skrzypi? zazwyczaj na łączeniach z boku, w wersji S nie było czegoś takiego.. Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 4 lutego 2018 Opublikowano 4 lutego 2018 W dniu 15.01.2018 o 09:05, blantman napisał: Jesteś fanem playstation. Xbox one X jest mniej awaryjny niż ps4. Serwis gwarancyjny ms działa o wiele sprawniej od sony jakby jednak coś się stało. Po kupnie xboxa one x masz gwarancje na ponad 2 lata na stronie ms. Przy sony ledwo rok. Myslę że naprawdę nie masz czego się bać. konsola jest cicha i wszystko sprawne. Mało jest zgłoszeń z usterkami na forach. Na pewno nie ma problemu jak na premierze x360 (rod) czy ps4 (wypluwane płyty i wycie) Fanem produktów Sony nigdy nie byłem. Jestem neutralny w tej materii i na chłodno kalkuluję wszystkie za i przeciw. Do czego mogę się przyznać natomiast to autentyczny pier-do-lec na punkcie jakości sprzętu, za który płacę. W uproszczeniu wygląda to tak, że maszynka ma spełniać swoje zadanie, czyli dostarczać deklarowaną jakość, a przede wszystkim działać (a nie zalegać w serwisie producenta). Dlatego historie typu "nie bój nic, masz przecież 2 lata gwarancji" zupełnie do mnie nie trafiają. Szczególnie gdy mówimy o nowiuteńkiej konsoli za ponad 2K, od producenta mającego nieskończenie bogate i barwne doświadczenia z usterkami poprzednich modeli swoich zabawek. Liczę po prostu, że da się na tym zbudować dość wiedzy, by uniknąć powielania podobnych błędów. Odnośnie XOX i jego niezawodności. Nom, kupiłem - nowiuteńką sztukę, która popsuła się pod koniec drugiego dnia użytkowania (w sumie jakieś 10h). Podczas zabawy w czwarte Gearsy konsola zgasła jakby ktoś wyciągnął kabel zasilający i więcej już się nie podniosła. Zakładam, że możecie wyobrazić sobie moją reakcję w tamtej chwili... Szczęśliwie sprzęt brałem w zaprzyjaźnionym sklepie, więc wymienili mi go od ręki i bez zadawania pytań. Niemniej ogromny niesmak pozostał. Sam XOX jest boski IMO (design, kultura pracy, możliwości), ale taki falstart to wstyd jak cholera. Poszperałem troszkę i okazuje się, że przypadek dokładnie takich samych usterek wcale nie jest niczym unikatowym. Na necie sporo jest podobnych doniesień (równe dwa dni działania, a później całkowity zgon, brak oznak życia i szans na odpalenie sprzętu). Nawet na samym PPE ludzie wspominali, że trafiły im się takie buble. No tak, ale zawsze lepiej jest przywalić tekstem "bo nie szanowałeś marki" i zachwalać MS za "jakość" którą dostarcza. Sparzyłem się, ale nie jestem uprzedzony. Na przestrzeni lat katowałem wszystkie możliwe Xboxy, stale je serwisując i wymieniając. Pamiętacie zapewne początki X360 na rynku, to dopiero było mocne doświadczenie. numer tel do supportu tech. MS miałem opanowany na pamięć Obecnie cieszę się ślicznym, nowym Xem licząc przy tym, że poprzednia sztuka była lipna faktycznie i po prostu musiała paść na cyce. I żeby nie było: sama świadomość 2 lat gwarancji faktycznie jest dość miła, niemniej kompletnie nie załatwia tematu i nie można łatać nią braków w dbałości ze strony producenta przy projektowaniu tej konsoli. Każdy z nas pamięta chyba przypadki, w których odsyłał śliczną i zadbaną maszynkę do serwisu (konsole czy cokolwiek innego), a dostawał wyświechtanego gniota pokrytego rysami itp, wyciągniętą psu z gardła używkę po prostu. 2 Cytuj
Kris77 435 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Mam taki problem z padem - bez poruszania prawą gałką kamera porusza się sama do góry. Jakby gałka była wychylona, ale w ogóle nie jest dotykana. Nie zawsze się to dzieje, ale się zdarza. Pad Recon Tech kupiony pół roku temu, ale nie mogę go zarejestrować. Pojawia się info że rejestracja się niepowiodła, spróbuj ponownie za parę minut. I tak od piątku. Pada kupiłem na Allegro od koleżki, który kupił go w sklepie Microsoft. Pada nie używał i twierdzi że nie rejestrował. Jakieś tipy co z tym fantem zrobić? Cytuj
Rayos 3 187 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 napisz do supportu, jak jeszcze jest gwarancja na pada (podasz im nr seryjny) to Ci wymienia. Jak nie ma, to idź do zaufanego serwisu konsolowego i Ci naprawia. Nie zauważyłeś, żeby Ci kiedyś z pada kawaleczek plastiku wypadł? Albo jak nim trzęsiesz to coś w środku stuka? Miałem coś takiego, okazało się, że urwał sie kawałeczek małego plastikowego gownieka, co trzyma analoga "w ryzach" zapobiegając właśnie ściąganiu gałki w którąś stronę (u mnie to też było "do góry" na lewym analogu). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.