Skocz do zawartości

Gwarancja i awaryjność Xbox One


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W necie czytam,że jest jakiś syf z tym modelem bez kinecta i ma to związek z updatem day one,który powoduje owe bzyczenie związane z zasilaniem.Kilka osób napisało,że nawet wymiana w serwisie nie pomogła i po odpaleniu patcha problem wrócił.

U mnie było tak samo.Przy wstepnej konfiguracji cicho,a potem to bzyczenie.

Opublikowano

Odpaliłem grę z dysku twardego i trzeszczenie ustało. Sam już nie wiem co o tym myśleć.W dashu pierdzi,a w grze nie.

U mnie jest na odwrót - Buczy podczas grania, cicho podczas siedzenia w dashu. Ale jeden gość powiedział mi, że u niego było tak samo jak u ciebie właśnie, czyli buczało w dashu i wymienili mu konsolkę na nową.

Opublikowano

Natknąłem się na wiele tematów dotyczących tego i ludzie piszą,że pojawiło się to na modelach bez kinecta razem z tym patchem odblokowywujacym 10% mocy i nawet wymiany nic nie pomogły,bo po zpatchowaniu nowego egzemplarza nadal było bzyczenie.

Opublikowano

A dajcie im popracować trochę. Może się musi rozkręcić :)

Pracuje już ze 3 tygodnie jak nie więcej. :) Po prostu niektóre modele były wadliwe i z tego co widzę to dość sporo osób miało ten problem.

Opublikowano (edytowane)

teraz czytam na necie, że rozwiązaniem problemu może być... podłączenie Kinecta.

 

osobiście mam Kinecta cały czas podłączonego i tak jak pisałem, nic nie grzechocze.

Edytowane przez Lokomotywa
Gość DonSterydo
Opublikowano

Nie wraca na półkę skoro ma jakąś wadę ;) Sprzedawca i producent załatwiają to między sobą.

Opublikowano

No, trochę Cię MM zrobił w członka :) Moją wymienili od ręki a między sobą gadali, że ta którą im oddałem wraca do producenta z opisem wady.

 

A wada była taka, że jak tylko podłączyłem Xbona do zasilacza, to ten (X, nie zasilacz) zaczął piszczeć w środku :teehee:

Opublikowano

Może głupie pytanie, ale jak zamówiliscie kuriera po xbona? Wszedłem na stronę ups, wypełniłem coś tam i wyskoczyło mi coś takiego: "

  • Na podstawie wprowadzonego kodu pocztowego firma UPS nie umożliwia odbioru. Kliknij link <A HREF="https://www.ups.com/dropoff?loc=pl_PL">Znajdź lokalizacje</A>, aby znaleźć dogodną lokalizację do nadania paczki. Możesz też skontaktować się z obsługą klienta firmy UPS pod adresem (0) 801 900 877 aby uzyskać pomoc i znaleźć alternatywną lokalizację odbioru. (2001)

A w moim mieście takiej lokalizacji nie ma...:|

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...