Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 590,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Jeszcze tylko kwartał i wszystko będzie jasne , ciekawe czy komuś uda się dotrzymać swoją zapowiedź w tajemnicy do prezentacji bo ostatnio udało się to tylko Ubi.

Opublikowano

To przykre, że mając na 50-calowe TV, kobiety robiące felliato i 40-letnie whiskey musicie polegać na tym, co based Sony wrzuci za miesiąc do Plusa, jak jakieś biedaki czekające na ochłapy, zamiast na bieżąco ogrywać perełki

 

Przynajmniej co miesiąc - nie muszą czekać kilku miesięcy na to co gruby rzuci na steam summer sale raz do roku.

Edytowane przez Observer

Opublikowano

ibeaWfwOGdYmV9.jpg

 

1658346_1387833148156032_164575153_o.jpg

Dzieki, ze sie pofatygowales. Czyli dobrze pamietalem i podczas gejmpleju gra nie wyglada tak samo jak na tych pieknych shotach.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Jak to już ktoś powiedział zdesperowany MS to najlepszy MS. Może rzeczywiście to coś ciekawego. Aczkolwiek nie mam pomysłu.

 

Zgadza się. Proste porównanie - 4 miechy temu goły Xone kosztował 400 funtów, a dzisiaj można kupić za tyle klocka z 2 grami.

 

A co do tej potencjalnej "niespodzianki" - ja bym obstawiał jakieś rozwiązania systemowo-społecznościowe.

Opublikowano
A co do tej potencjalnej "niespodzianki" - ja bym obstawiał jakieś rozwiązania systemowo-społecznościowe.

 

 

`Pewnie Illumiroom albo VR.

 

Na Amazonie ogółem sprzedało się więcej DS 4 niż Xbonów [*]

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Nie no pewnie kazdy ogrywa Knacka w Coopie  :whistling:

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Nie no pewnie kazdy ogrywa Knacka w Coopie  :whistling:

 

Tylko w ten sposób powinno się grac w ten tytuł :-)

Opublikowano

 

ibeaWfwOGdYmV9.jpg

 

1658346_1387833148156032_164575153_o.jpg

Dzieki, ze sie pofatygowales. Czyli dobrze pamietalem i podczas gejmpleju gra nie wyglada tak samo jak na tych pieknych shotach.

 

 

Dyskusja z Tobą nie ma żadnego sensu, zawsze odpowiadasz tak by Ci było wygodnie, blur to nie jest nic dobrego, a gra bez niego wygląda tak samo dobrze, różnica polega tylko na różnicy złapania tego screena, ja użyłem share dlatego sama jakość jest gorsza.

Jak tak Ci się tamten screen podobał, to masz poczuj moc PS4

 

1836772_1388162771456403_1478281554_o.jp

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Trudne chwile zawsze lepiej przeżywać z kimś niż w samotności.

 

Obsesja xbotów na punkcie multiplayera została właśnie ot tak wyjaśniona.

Opublikowano

framerate w Project Spark jest podobno tragiczny ;)ale gra sama w sobie fajna.

 

The framerate is terrible half the time but I love how unique this game is as you get to set up your own objectives as you play.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=716795&page=136

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

eX4ct_PL

 

Po prostu gra w czasie normalnego gameplay'u nie wyglada tak jak na tych szotach. Gra wyglada pieknie, ale nie jest tak "czysta". Jasna cholera, przeciez grales w ta gre i dokladnie wiesz o co mi chodzi.

Opublikowano

eX4ct_PL

 

Po prostu gra w czasie normalnego gameplay'u nie wyglada tak jak na tych szotach. Gra wyglada pieknie, ale nie jest tak "czysta". Jasna cholera, przeciez grales w ta gre i dokladnie wiesz o co mi chodzi.

A telewizor masz dobry? kalibrowałeś go?

Co jest innego na moim zdjęciu w porównaniu z tym z blurem? mówie Ci, czystość zdjęcia wynika z kompresji jaką to zdjęcie przechodzi wysyłając je po fejsbukach, gościu zgrał czystą stop klatke na karte, dodał blura albo i to nie bo jest to do zrobienia bardzo szybko po wciśnięciu OPTIONS i tyle.

Opublikowano

Telewizor wzorowo ustawiony, tutaj nie ma problemu (Panasonic TX-P50GT60)

 

Blur powoduje to, ze uwydatione to co wyglada najlepiej, a cala reszte chowa, przez co mozna miec mylne wrazenie, ze wszystko prezentuje sie w taki sposob jak pierwszy plan. A w tle widac minimalne problemy z aliasingiem przykladowo, a to rzutuje na ogolny odbior. Dalej tlumaczyc czy juz jasne o co mi chodzi

?

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Wiem o co Ci chodzi, tylko że pamiętaj że jest to statyczny obrazek w którym wręcz szukasz problemów z aliasingiem, a na tym etapie gry, gra śmiga spokojnie w ponad 50 fps-ach i to potęguje doznania jeszcze bardziej niż blur na statycznym obrazku, blur to sprawdza się tylko na obrazkach.

No ale mniejsza z tym.

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

iIZICGpktytsu.png

ibkr0OyRCiuIPG.png

ibip8Ou7wxjq5H.png

 

Took them in 720p, because something was up with 1080p.=O

 

+ pasy obecne.

 

Interesujące. Będę trzymał rękę na pulsie.

Edytowane przez Iras

Opublikowano

"Sperry i Ward dalej trzymają się razem, po

tym gdy wspólnie opuścili zdziesiątkowany

odejściami Criterion. Ze studia, które dało

nam Black czy Burnouty nie zostało już w

zasadzie nic, ale jego założyciele się nie

podają. Fiona Sperry i Alex Ward założyli

Three Fields Entertainment. Nad czym będą

pracować? Tego nie wiemy. Ale stosunek do

wydawców niech odda ten tweet od Warda:

 

We will make games for all platforms where

we can self-publish."

m.polygamia.pl/Polygamia/1,109150,15574289,Razem_odeszli_z_Criterion__razem_zalozyli_nowe_studio.html

 

Nic wielkiego ale cieszy, chociaż poki będą niezależni, nie ma co liczyć na wielkie projekty

Opublikowano

apropo Sparka:

 

The coolest stuff I've seen in Project Spark involves motion-capture and artificial intelligence.  Players get to go under the hood with both, doing their own motion and voice capture via an Xbox One Kinect sensor  and creating complex strings of computer-controlled behavior with Spark's "brain" editor. In showcasing the former, a Dakota developer danced in front of a Kinect for me and then showed me how that dance was grafted onto one of the bipedal characters available for game creators. In showing me the latter, he ripped open a one-against-many combat sequence in a Spark game and showed me the dozens of lines of instructions that told the enemy characters when to approach, circle, defend, attack, etc. To a professional game developer this will all seem crude; to an amateur, this is more complex than anything else on consoles.

Edytowane przez kermit

Opublikowano

spoko patent, już widzę te gierki z waleniem konia

Opublikowano

serio ciekawy patent z mo-capem, jest to napewno jeden z elementów który bardzo zwiększa potencjał (o czym pisałem wczoraj), o ile gra będzie sensownie to obrabiać i wychwytywać z kamery (zwykle mo-cap nie polega tylko na przechwyceniu ruchu aktorów -- potem jeszcze obrobić te ruchy i pozbyć się wszelkich niedoskonałości, więc ciekawe jak to wyjdzie w sparku)

 

grafika jest niestety słaba, ale jeśli będzie sie dało zrobić rozbudowaną gre z fabułą, filmikami itp to i tak bardzo interesujący projekt

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Ciekawe czy się da Flappy Bird zrobić.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.