Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

w kwestii AI bardzo dobrze i naturalnie wypada technologia Drivatar z Forzy - ciekawe czy dało by radę na tej podstawie stworzyć na podstawie graczy online z jakiegoś FPP naturalnie zachowujące się AI do przeciwników singleplayerowych tytułów.

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 588,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Kwestia czasu jak ktoś na to wpadnie. Chyba że ta technologia jest opatentowana tylko dla Turn 10 i M$.

Opublikowano

A ja nie sądzę, by kiedykolwiek do tego doszło. Nie bez powodu AI jest coraz głupsze. W grach typu "cinematik ekspirjens", gdzie areanami walk są korytarze, ewentualnie dość małe otwarte przestrzenie nie za bardzo mamy pole do popisu. Naszym jedynym atutem jest dobra koordynacja oko-ręka, gdzie jesteśmy szybsi od botów, które potrafią tylko wychylać się z jednego miejsca i strzelać. Na dodatek praktycznie zawsze jesteśmy my jedni kontra wielu przeciwników. W multi nasza przewaga może wynikać ze znajomości mapy, różnych dróg do tego samego miejsca itd. Gdyby boty były tak ruchliwe i przebiegłe jak normalni gracze w online, to 98% graczy by rzuciło grę w kąt z grymasem "za trudna". Do tego jeszcze ludzie czasami popełniają błędy, a boty bywają bezlitośnie precyzyjne. Aha, no i w singlu to my ostatecznie mamy wygrać i czerpać przyjemność z gry, w multi bywa różnie :P. Dlatego "sztuczna inteligencja" nie poprawia się, a jedynie jest tak ustawiana, by sprawiała jakieś wyzwanie, ale wraz z ograniczaniem gier i ufilmowieniem rozgrywki trzeba ograniczać też AI, by nie frustrowało.

Opublikowano

Dlatego jednym z FPS'ów, który wychodził poza standardy debilnego SI w korytarzowych strzelankach jest FEAR. Szkoda, że nie ma wzmianki o kolejnej części.

Opublikowano

 

 

Jeden przeciwnik wyłania się z za osłony i daje się odstrzelić. Drugi nie słyszy strzałów i stoi w miejscu.

 

Tyś w ogóle obejrzał to, co komentujesz? Uczestniczy w wymianie ogrnia z kimś z drugiej strony zaułka = stoi w miejscu :woot:

 

Gra może mieć słabe AI, ale po co takie brednie wypisywać?

 W każdej innej grze AI natychmiast w takiej sytuacji zaczęło by strzelać do Gracza. A nie stać w miejscu. Ale wiadomo, stojący cel jest łatwiejszy do trafienia niż poruszający się po mapie, co nie?

 

AI, tak, tak. Odpalenie skryptu który wymusza na bocie napieprzanie do gracza to sztuczna inteligencja. Najlepiej tą INTELIGENCJĘ widać jak skrypt, o przepraszam- AI strzelania do gracza, odpali się szybciej niż AI animacji i bot strzela do owego gracza będąc odwrócony tyłem z lufą skierowaną przed siebie.

Opublikowano

jakby nie patrzec na IA w wielu grach to nic innego jak zbiór skryptów, z algorytmem na podstawie którego konsola wybiera w danej chwili te najodpowiedniejsze

Opublikowano

Rewolucja w fps - AI kampiące w krzokach i skaczące jak małpa, żeby było trudniej trafić. Najlepiej niech jeszcze teabagować zacznie.

Opublikowano

Rewolucja w fps - AI kampiące w krzokach i skaczące jak małpa, żeby było trudniej trafić. Najlepiej niech jeszcze teabagować zacznie.

To by było dobre.

Opublikowano

W każdej innej grze AI natychmiast w takiej sytuacji zaczęło by strzelać do Gracza. A nie stać w miejscu.

Jesteś powodem, dla którego branża się stacza. Typowy fan prostych strzelanek, który czuje się nieswojo jak AI to nie automatyczne wszechwiedzące boty co lecą na gracza i widzą zza pleców. Weź nowego MGSa nie odpalaj bo wylewu dostaniesz jak sie okaże że do przeciwnika można się także zakraść od tyłu albo inaczej pokombinować, a nie tylko lecieć frontowo na rambo jak w twoich "każdych innych grach".

Opublikowano

Rewolucja w fps - AI kampiące w krzokach i skaczące jak małpa, żeby było trudniej trafić. Najlepiej niech jeszcze teabagować zacznie.

No tak dla klapkow AI nie moze byc zbyt skomplikowane bo zaraz sie okaze ze podkonsola ich bije I lepiej pograc w jakiegos samograja :D Zreszta do czego to podobne ze w XXI wieku gra ma multi czy coopa lepiej lykac belkot o 'cinematic experience'. No ale za plusa placic trzeba, moze jakis indyk wpadnie za friko - tylko w 1080p bo inna rozdzialka to juz nie przejdzie

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

No tak dla klapkow AI nie moze byc zbyt skomplikowane bo zaraz sie okaze ze podkonsola ich bije I lepiej pograc w jakiegos samograja :D

 

http://psnprofiles.com/trophies/1989-The-Last-of-Us/hav7n NORMAL

http://psnprofiles.com/trophies/188-Uncharted-2-Among-Thieves/hav7n NORMAL

http://psnprofiles.com/trophies/1126-Uncharted-3-Drakes-Deception/hav7n HARD

 

Na survivor/crushing nadkonsola cie biła? AI nie padało od strzała i zaczęło flankować, to grać się nie dało?

Opublikowano

 

Rewolucja w fps - AI kampiące w krzokach i skaczące jak małpa, żeby było trudniej trafić. Najlepiej niech jeszcze teabagować zacznie.

No tak dla klapkow AI nie moze byc zbyt skomplikowane bo zaraz sie okaze ze podkonsola ich bije I lepiej pograc w jakiegos samograja :D Zreszta do czego to podobne ze w XXI wieku gra ma multi czy coopa lepiej lykac belkot o 'cinematic experience'. No ale za plusa placic trzeba, moze jakis indyk wpadnie za friko - tylko w 1080p bo inna rozdzialka to juz nie przejdzie

 

I dlatego, w czasie gdy bociki drą ryja na dedykowane serwery, żeby przestały teen porno targać, bo im piła tnie pana szarańcza z odległości 5m, na sprzęcie dla klapków rodzi się kolejny samograj:

23pfu.jpg

Opublikowano

 

Final Fantasy XIV - kolejna gra na PS4 w 1080p i 60 FPS ;)

Należy dodać, że mocny ex. Zarówno na PS3 jak i na PS4 (już niebawem).

 

 

Przeciez wychodzi rownież na XBOne.

Opublikowano

 

Ex bo fajnale gra się tylko na padzie z logiem SONY

 Gralem na pc padem od 360 ;/
Opublikowano

Potrafiłeś się potem spojrzec w lustro? Jak ty wstajesz każdego dnia z łóżka? Ja bym nie potrafił. Ja bym nie potrafił...

Opublikowano

Ex bo fajnale gra się tylko na padzie z logiem SONY

Pierwsza zasada to w finale się nie gra. :)

Opublikowano

sprawiedliwie trzeba przyznac ze ff14 to taki sam ex jak titanfall, czyli zaden.

 

widzialem porownanie titana na fullu na pc  z xone, boze , zal mi frajerów z  konsola microsoftu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.