Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

 

Adi - nie wiem, nie jestem pro playerem, gra jednak koncentruje sie na wykorzystywaniu wszystkich mozliwosci naszego żołnierza i tytana.

Ogólnie dalej jestem zdania że Titanfall na PC zostanie zapomniany po miesiącu klapki zrobia z tego kupe dlatego że nie wyszedł na PS4 :whistling:

Fixed

Edytowane przez hav3n

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 588,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

 podmienic baterie z DS3 zeby dluzej trzymala

 

W botowym świecie 570 to więcej niż 1000? :woot: Widzę, że matematykę też macie mocną...

Opublikowano

Haha, titanfail wymaga skilla, ai w order słabe, kora w uncharted goty, nie wiem czy to trolling, ale przyjmuje, ze tak. Nowy sezon CW lepszy niż niejeden serial od hejdzbio.

Opublikowano

To światełko przy multi sie przydaje, wiadomo kto jakim padem gra (w FIFIE sie sprawdza). Ogolnie to duza poprawa względem DS3 i ten pad jest mega wygodny. Chyba go hav3n nie trzymałeś w rękach...

 

Edit - ok, o gustach sie nie dyskutuje w takim układzie...

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

on ma ps4 od europejskiej premiery..

Opublikowano

 

 

 

 

No tak dla klapkow AI nie moze byc zbyt skomplikowane bo zaraz sie okaze ze podkonsola ich bije I lepiej pograc w jakiegos samograja :D

http://psnprofiles.com/trophies/1989-The-Last-of-Us/hav7n NORMALhttp://psnprofiles.com/trophies/188-Uncharted-2-Among-Thieves/hav7n NORMALhttp://psnprofiles.com/trophies/1126-Uncharted-3-Drakes-Deception/hav7n HARD

Na survivor/crushing nadkonsola cie biła? AI nie padało od strzała i zaczęło flankować, to grać się nie dało?

Na tym z(pipi)anym padzie gdzie strzwla sie bumperami grac na wyzej niz hard trzeba byc poprostu masochista....nie to co na genialnym padzie od Xboxa ♡ nawet nie trzeba dokupuwac triggerow czy gumek juz o czarnej tasmie na swiatelko nie wspomne
Nie wiem, światełko mi nie przeszkadza, nakładki kupiłem ze względu na te analogi, ale dzięki nim gra mi sie wygodniej niż na padzie od Xboxa, co jest dla mnie zaskoczeniem bo pad do 360 i ten od One sa IMO genialne. Niemniej DS3 tez ma swoje atuty.

Atutem DS3 bez watpienia jest krzyzak, mozna wygodnie pochodzic po menu albo pograc w tetrisa. W DS4 duzo poprawili trzeba tylko kupic nakladki, jakas cool naklejke I podmienic baterie z DS3 zeby dluzej trzymala. Albo dokupic dluzszy kabel usb do ladowania, ewentualnie polozyc obok laptopa I ladowac podczas gry. Kuzwa tyle mozliwosci SONY TAKIE DOBRE

 

Akumulator w DS 4 ma pojemność 1000mAh, ten z DS3 640 albo 570. Prawie połowę mniej i wytrzymuje dłużej?

Opublikowano

 

 

Adi - nie wiem, nie jestem pro playerem, gra jednak koncentruje sie na wykorzystywaniu wszystkich mozliwosci naszego żołnierza i tytana.

Ogólnie dalej jestem zdania że Titanfall na PC zostanie zapomniany po miesiącu klapki zrobia z tego kupe dlatego że nie wyszedł na PS4 :whistling:

Fixed

TF to przeciętniak bez żadnej głębii, niczego w tej grze pojąć nawet nie trzeba żeby jakoś w to umieć lepiej grać. Ale jest fun, chromatyczna abberacja i jetpacki więc GOTY.

Smieszne jak pojęcie dobrego FPSa się zmieniło na przestrzeni lat.

Opublikowano

Dobry fps to wyjdzie ale we wrześniu i tylko na konsole.

Opublikowano

FPSy skonczyly sie jak dodali dokladne celowanie, zamiast zostawic tylko biodro :confused:

Wywarlo to kolosalny wplyw na predkosc rozgrywki, sposob poruszania sie po mapie, konstrukcje leveli...

Dokladne celowanie powinno byc TYLKO w TPSach.

Edytowane przez Dave Czezky

Opublikowano

A tak z ciekawości zapytam...

 

Jaki jest pro fps dla pro graczy który wymaga wiele skilla i warunkuje od niego czy mocno dostajesz w dupę czy nie?

Opublikowano

Dobry fps to wyjdzie ale we wrześniu i tylko na konsole.

Destiny to jednak trochę inna gra niż typowy sieciowy shooter nie sądzisz?

 

A tak z ciekawości zapytam...

 

Jaki jest pro fps dla pro graczy który wymaga wiele skilla i warunkuje od niego czy mocno dostajesz w dupę czy nie?

na konsole? Resistance: Fall of Man, UT3 i w sumie Halo. To tyle. Ale nie zaczynajmy dyskusji o "skillowości" bo będzie ch*jowa jak zwykle.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN

Opublikowano

Destiny to jednak trochę inna gra niż typowy sieciowy shooter nie sądzisz?.

Czemu tak sądzisz? Przecież tam będzie normalny, standardowy tryb multi.
Opublikowano

A na PC? Pytam o takie, w które moge pograć. W Resistance'a juz nie da rady :(

Quake 3 Arena
Opublikowano

A na PC? Pytam o takie, w które moge pograć. W Resistance'a juz nie da rady :(

Nie wiem tylko co to jest "pro fps" dla "pro graczy" ale z dobrych fpsów na PC to CS:GO (albo 1.6 jak ci wizualna prehistoria nie przeszkadza), Quake Live lub 3 arena na modzie CPMA, Tribes Ascend, Shootmania.

 

Destiny to jednak trochę inna gra niż typowy sieciowy shooter nie sądzisz?.

Czemu tak sądzisz? Przecież tam będzie normalny, standardowy tryb multi.

 

A tego to nawet nie wiedziałem.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN

Opublikowano

No w Quake 3 gram do dzis, myślałem ze jest cos wiecej oprocz Counter Strike'a, którego "fenomenu" nigdy nie zrozumiem...

 

Tribes Ascend sprawdze, ale shootmania? To to od twórców Trackmanii? To jest skillowa gra pod multi?

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Tribes Ascend sprawdze, ale shootmania? To to od twórców Trackmanii? To jest skillowa gra pod multi?

no napewno wymaga więcej niż wiekszosc fpsów ktore wyszły w ciagu ostatnich kilku lat.

 

Ale wróćmy do tematu bo lubie czytać jak się konsololowcy błotem obrzucają.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN

Opublikowano

Dobry fps to wyjdzie ale we wrześniu i tylko na konsole.

Destiny to wiecej niz FPS....co to bedzie za gra ♡

Opublikowano

O ile przy MGS różnica między ps3/x360 a ps3/xone to tylko grafika to przy Shadow of Mordor nie tylko ;/ a chcialem brac na ps3

 

One of Middle-earth: Shadow of Mordor's most touted features may be scaled back significantly for the current-gen release, design director Michael de Plater has suggested.
 
Talking to IGN, de Plater revealed that Shadow of Mordor's Nemesis System, an ambitious mechanic that dynamically generates unique enemies and a military hierarchy based on the player's actions, "won't have... the same level of depth and variety and simulation" on Xbox 360 and PS3 as it will on Xbox One and PS4.
 
"We're very focused on the PS4 and Xbox One," he said. "We're focusing on the next-gen platforms, and then going to do whatever we can to get as much as possible on current-gen.
 
"To break it down, some of the stuff we're pretty confident will still be very similar on current gen: the core mechanics, like combat, stealth, ranged and movements; the basic control and gameplay, that should all be really solid. What it won't have is the same level of depth and variety and simulation within the 'Nemesis system'.
 
"The story will be the same and the core gameplay will be the same, but [the 'Nemesis system' is] just so huge in terms of content, calculations and AI we'll just have to try and get as much of it in as we can."
 
How the cutbacks will end up affecting the overall game isn't too clear, but it does leave some room for concern. From what we've seen so far, Shadow of Mordor largely appears to have been built around the Nemesis System.
 
Middle-earth: Shadow of Mordor is expected to launch on Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 4 and PC later this year.

 

 

 

http://www.videogamer.com/xbox360/middleearth_shadow_of_mordor/news/middle-earth_shadow_of_mordors_nemesis_system_to_be_scaled_back_for_360_ps3.html

Opublikowano

O ile przy MGS różnica między ps3/x360 a ps3/xone to tylko grafika to przy Shadow of Mordor nie tylko ;/ a chcialem brac na ps3

 

 

 

One of Middle-earth: Shadow of Mordor's most touted features may be scaled back significantly for the current-gen release, design director Michael de Plater has suggested.

 

Talking to IGN, de Plater revealed that Shadow of Mordor's Nemesis System, an ambitious mechanic that dynamically generates unique enemies and a military hierarchy based on the player's actions, "won't have... the same level of depth and variety and simulation" on Xbox 360 and PS3 as it will on Xbox One and PS4.

 

"We're very focused on the PS4 and Xbox One," he said. "We're focusing on the next-gen platforms, and then going to do whatever we can to get as much as possible on current-gen.

 

"To break it down, some of the stuff we're pretty confident will still be very similar on current gen: the core mechanics, like combat, stealth, ranged and movements; the basic control and gameplay, that should all be really solid. What it won't have is the same level of depth and variety and simulation within the 'Nemesis system'.

 

"The story will be the same and the core gameplay will be the same, but [the 'Nemesis system' is] just so huge in terms of content, calculations and AI we'll just have to try and get as much of it in as we can."

 

How the cutbacks will end up affecting the overall game isn't too clear, but it does leave some room for concern. From what we've seen so far, Shadow of Mordor largely appears to have been built around the Nemesis System.

 

Middle-earth: Shadow of Mordor is expected to launch on Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 4 and PC later this year.

 

 

http://www.videogamer.com/xbox360/middleearth_shadow_of_mordor/news/middle-earth_shadow_of_mordors_nemesis_system_to_be_scaled_back_for_360_ps3.html

I dobrze, niech sie skonczy to papranie w poprzedniej generacji...

Opublikowano

 

Dobry fps to wyjdzie ale we wrześniu i tylko na konsole.

Destiny to wiecej niz FPS....co to bedzie za gra ♡

 

 

W 720p na #podkonsoli <3

Opublikowano

A ja nie wiem czemu z takim optymizmem podchodze do XO dzisiaj, ale mysle ze takie Destiny nie bedzie az tak bardzo sie roznilo od PS4 ( co sie ze mna dzisiaj dzieje ;( )

Smutne jest to ze jesli jednak roznica bedzie duza to boty znow beda pisaly ze Destiny nikogo, lada chwila bedzie Halo 2 reedycja.

Smutnym finalem tego wszystkiego bedzie to ze Xboty przestana calkowicie grac, bo jesli cos jest gorsze na konsoli MS lub nie wychodzi na konsole MS to wtedy nikogo. Lub druga opcja utopia się w morzu hipokryzji jaka bedzie sie z nich wtedy wylewala....

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Ja mam zamiar grac w Destiny na Xbonie glownie z powodu Live...jakos bardziej ufam MS w tej sprawie niz Sony. Nie widze tez sensu przedluzania plusa na chwile obecna 

Opublikowano

 

FF XIV to ten MMO ? Myślałem o FFXV. Sorry za pomyłkę. Ten MMO nikogo.

Nikogo, bo go na klocka nie ma. [*]

 

 

A kogo ma jak już raz to wydali i do niczego się nie nadawało.....

Mnie interesuję FF ale kolejny ten zaprezentowany na E3 2k13.

 

A ja nie wiem czemu z takim optymizmem podchodze do XO dzisiaj, ale mysle ze takie Destiny nie bedzie az tak bardzo sie roznilo od PS4 ( co sie ze mna dzisiaj dzieje ;( )

Smutne jest to ze jesli jednak roznica bedzie duza to boty znow beda pisaly ze Destiny nikogo, lada chwila bedzie Haloarrow-10x10.png 2 reedycja.

Smutnym finalem tego wszystkiego bedzie to ze Xboty przestana calkowicie grac, bo jesli cos jest gorsze na konsoli MS lub nie wychodzi na konsole MS to wtedy nikogo. Lub druga opcja utopia się w morzu hipokryzji jaka bedzie sie z nich wtedy wylewala....

 

 

 

Ty lepiej nie myśl bo Ci nie idzie jeszcze stek bzdetów każesz innym czytać.

Co do Destiny wiadomo o tej grze tyle co nic, robi ją Bungie które kiedyś zrobił 3 dobre części HALO, więc mają u mnie kredyt zaufania, nie jestem z ludzi którzy lubią się ograniczać i na pewno gry które będą lepiej działać na PS4 znajdą się u mnie w domu. Mam już dość patrzenia na ciapaty obraz, chce ostrość i żyletę na ekranie a nie kluch z wodą.

Edytowane przez Soul

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.