Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Yoshida wygadał się na Twitterze, że Naughty Dog pracuje nad Uncharted 4 już od trzech lat (czyli od zakończenia trójki w 2011). To może oznaczać, że na E3 zobaczymy gameplay, a grę być może nawet w listopadzie tego roku. Tak przynajmniej było do tej pory - gameplay z Uncharted 2 wylądował na E3 2009, a gra pojawiła się w październiku tego samego roku. Na stworzenie trójki potrzebowali dwóch lat ;)

Edytowane przez Maciomaniak

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 588,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Ty mnie tu Maciek nie spekuluj. Nie bądź jak Xbot!

Opublikowano

Przecież to nie moc sprzętu ogranicza możliwość rozwałki w grach tylko zasoby ludzkie i koszty produkcji. Stworzenie wewnętrznej struktury obiektu wymaga wielokrotnie więcej pracy niż jego wymodelowanie. Co innego zrobić komodę - prostą, oteksturowaną bryłę, a co innego zrobić ją tak, żeby się dała rozwalić. Na pewno będą gry pozwalające wyżyć się na elementach otoczenia, ale będą nieliczne i to się nie zmieni ani w tej, ani w następnej generacji.

 

Ty mnie tu Maciek nie spekuluj. Nie bądź jak Xbot!

 

Ale, ale! Uncharted 4 przynajmniej zostało zapowiedziane.

Opublikowano

Idę tylko biegiem historii ;)

 

Uncharted 1 powstawało od 2004 roku. Wydano je w listopadzie 2007. Uncharted 2 zapowiedziano w grudniu, a pokazano pierwszy raz na E3 2009, wydano w październiku (listopad EU) 2009. Uncharted 3 również zapowiedziano w grudniu, a pokazano pierwszy raz na E3 2011. Gra wyszła w listopadzie 2011. Teraz Uncharted 4 zapowiedziano w grudniu, pokażą coś więcej na bank na E3 (zaskocze się, jeśli nie) i idąc tym tropem, gra może się ukazać w listopadzie 2014. Zobaczymy ;)

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Według analityków koszty produkcji w tej generacji zwiększą się o ok. 15%. W takim razie nic dziwnego, że w next-genowych grach nie mamy pełnej interakcji z otoczeniem, full hd ani stabilnych 60 klatek.

 

Poprzednio mieliśmy wzrost na poziomie ponad 30% przy przejściu z 6 na 7 generację.

Opublikowano

Co do MGS'a to Iras weź jeszcze poprawkę na kompresję pliku video ;)

 

Przecież to nie moc sprzętu ogranicza możliwość rozwałki w grach tylko zasoby ludzkie i koszty produkcji.

Jedno i drugie wpływa na takie rzeczy.. przy czym właśnie bardziej moc obliczeniowa niż zasoby ludzkie. Przy odpowiednio dużej mocy nie trzeba ręcznie modelować wszystkich "odłamków". Chyba 2 lata temu była prezentacja nvidii ze zniszczeniami, które powstają w czasie rzeczywistym.

 

e: Na bank jest to bardzo zasobożerne.. więc jeśli w ogóle to takie coś w pełnej krasie zobaczymy moze w przyszłej generacji.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

A w Japonii lubieli uncharted? Moze cos dzisiaj na evencie powiedza wiecej?

Opublikowano

Nie ma co liczyć na jakiekolwiek wieści na dzisiejszym evencie z Japonii - będzie on ukierunkowany pod Japońców i raczej z grami od Japońskich developerów (pokażą ewentualnie to, co już mają, albo co wiadomo, że się robi). Nie nastawiałbym się na nic ;)

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Idę tylko biegiem historii ;)

 

Uncharted 1 powstawało od 2004 roku. Wydano je w listopadzie 2007. Uncharted 2 zapowiedziano w grudniu, a pokazano pierwszy raz na E3 2009, wydano w październiku (listopad EU) 2009. Uncharted 3 również zapowiedziano w grudniu, a pokazano pierwszy raz na E3 2011. Gra wyszła w listopadzie 2011. Teraz Uncharted 4 zapowiedziano w grudniu, pokażą coś więcej na bank na E3 (zaskocze się, jeśli nie) i idąc tym tropem, gra może się ukazać w listopadzie 2014. Zobaczymy ;)

 

The Last of Us zapowiedziano w 2011, wyszło w 2013 :)

 

Ale fakt, ND ma te niby dwa zespoły, tylko domyślam się, że część ekipy jest lotna i dopiero po zakończeniu TLOU duża część została przerzucona do Uncharted i dopiero w tedy praca ruszyła pełna parą. Ciężko powiedzieć, zależy od premiery The Order i Driveclub. Jeżeli Sony sie postara, to w marcu Infamous, w Czerwcu Driveclub, we wrześniu Order, a w listopadzie Uncharted :)

Opublikowano

Według analityków koszty produkcji w tej generacji zwiększą się o ok. 15%. W takim razie nic dziwnego, że w next-genowych grach nie mamy pełnej interakcji z otoczeniem, full hd ani stabilnych 60 klatek.

 

Poprzednio mieliśmy wzrost na poziomie ponad 30% przy przejściu z 6 na 7 generację.

Pieniądze nie przeskoczą tego że obie nowe konsole to budżetówki.

Przeceniacie możliwości developerów ignorując całkowicie tak istotny fakt jak zupełnie inna architektura nowych konsol w porównaniu do poprzednich generacji i stosunkowo słabe podzespoły jak na dzisiejsze czasy. Brak 60 klatek nie musi być oznaką lenistwa developera czy braku talentu. Jak nie ma mocy to z gówna bata nie ukręcisz.

 

Co do fizyki na konsolach to jest potencjał w nowym Havoku który jest ponoć dużo szybszy -

http://www.youtube.com/watch?v=Z-laO8FI8qU

 

Japończycy też robią (albo juz zrobili) swój silnik fizyczny, prawdopodobnie z myślą o nowych konsolach -

http://www.youtube.com/watch?v=JcaIFvmk_lc

Opublikowano

Nowe konsolki mają wpakowane PeCetowe komponenty. Ich moc za jakiś rok zostanie zwyczajnie wyprzedzona i tyle w temacie.

Opublikowano

Nowe konsolki mają wpakowane PeCetowe komponenty. Ich moc za jakiś rok zostanie zwyczajnie wyprzedzona i tyle w temacie.

 

Nie wiesz o czym mówisz.

Opublikowano

Nowe konsolki mają wpakowane PeCetowe komponenty. Ich moc za jakiś rok zostanie zwyczajnie wyprzedzona i tyle w temacie.

Mozna zamykac

Opublikowano

Nie wiem o czym mówię? Po prostu wiadomo, że PeCety je zaraz wyprzedzą.  Co nie zmienia faktu, że na pewno doczekamy się na nich wielu zayebiście wyglądających gier.  Jak wspomniałem wcześniej, dla mnie ważniejsza jest wydajność niż jakaś ultra-high grafika. Devi jednak poświęcają wydajność na rzecz grafy, w sumie normalne.

Opublikowano

Nowe konsolki mają wpakowane PeCetowe komponenty. Ich moc za jakiś rok zostanie zwyczajnie wyprzedzona i tyle w temacie.

 

Na papierze owszem. W praktyce na jakość i wygląd gier wpływa wiele innych czynników, więc nie zdziw się jak gry przez lata nie będą odstawać od tych z PC-tów za kilka tysi ;)

 

No ale tak zawsze było, łącznie z przewidywaniami i wyliczeniami.

Opublikowano

Nie wiem o czym mówię? Po prostu wiadomo, że PeCety je zaraz wyprzedzą.  Co nie zmienia faktu, że na pewno doczekamy się na nich wielu zayebiście wyglądających gier.  Jak wspomniałem wcześniej, dla mnie ważniejsza jest wydajność niż jakaś ultra-high grafika. Devi jednak poświęcają wydajność na rzecz grafy, w sumie normalne.

 

To znaczy wiesz, wiadomo - konsole mają wciąż to samo w środku, pecety się zmieniają, więc wiadomo, że prędzej czy później wyprzedzą.

 

Ale to, że konsole mają pecetowe komponenty nic nie znaczy. Nie wiem jak Xbone, ale taki PS4 został właśnie specyficznie zaprojektowany, że w 3-4 roku będziemy widziec o wiele, wiele lepsze rzeczy niż teraz. Łatwy do opanowania, trudny do zmasterowania. 

Opublikowano

Wy macie jakieś urojenia. Zeby PC wyprzedziły nowe konsole.. te musiałby najpierw być z przodu.. a nie są. PS4 to taki mocny średniak.. a ONE to prawie, że zestaw z biedry :P

Jedynie optymalizacja i sztuczki, głównie w przypadku exów wyczarują nam ponadprzeciętne efekty. Przecież już teraz multiplatformy na dopasioncym PC wyglądają lepiej niż na PS4 (nieznacznie.. ale lepiej).

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Nie wiem o czym mówię? Po prostu wiadomo, że PeCety je zaraz wyprzedzą.

 

I bardzo dobrze, Może wtedy przynajmniej część botów wróci do grania na blaszokach i pójdzie sobie na pclab albo cd action :dance2:

Opublikowano

To właśnie lepiej, że architektura przypomina pecetową. Lepiej będzie się devom robiło gry i nie uświadczą problemów natury PS3 w pierwszych latach.

Opublikowano

Yoshida wygadał się na Twitterze, że Naughty Dog pracuje nad Uncharted 4 już od trzech lat (czyli od zakończenia trójki w 2011). To może oznaczać, że na E3 zobaczymy gameplay, a grę być może nawet w listopadzie tego roku. Tak przynajmniej było do tej pory - gameplay z Uncharted 2 wylądował na E3 2009, a gra pojawiła się w październiku tego samego roku. Na stworzenie trójki potrzebowali dwóch lat ;)

mam nadzieje, ze tym razem team nie bedzie wymylac w pierwszej kolejnosci miejscowek,a potem dopiero fabuly do nich tylko na spokoju wszystko przemysla i wydadza gre, ktore moze sie rownac z dzielami duetu Neil Druckmann Bruce Strale

Opublikowano

Rumours of Sony's PS4 virtual reality headset have been running rife since last year, but now an inside source has told TechRadar that they've spent some time with the helmet behind closed doors - and it's almost ready to be revealed.

Our confidential tipster said that they were impressed with the quality of Sony's Oculus Rift competitor. "The quality and resolution are really, really good," they said. "People will definitely be impressed with what Sony's built".

They also told us that they understand Sony plans to announce the headset at GDC 2014, which kicks off in San Francisco on March 17.

Virtually just around the corner

With rumours that Sony might show off some VR games at E3, it makes sense for it to unveil the headset beforehand and keep Las Vegas focused on the software.

Talk of Sony's headset surfaced last year with word that we'd see it unveiled at the Tokyo Game Show, something that never materialised.

Our source told us that "Sony has deliberately taken its time to tweak and polish the headset before revealing it", rather than taking Oculus's approach of releasing the Rift to developers in stages.

Oculus Rift recently told TechRadar that it saw the PS4 and Xbox One as too limited for its headset, so it's good timing for Sony to swoop in and give console gamers a dose of virtual reality.

We've contacted Sony for comment and will update if we hear more.

 

http://www.techradar.com/news/gaming/sony-set-to-reveal-ps4-virtual-reality-headset-at-gdc-2014-1226620

 

Dodac do tego, że thuway sugeruje, iż nowe IP SSM jest związane z VR... ciekawe. Niemniej nie wiem czy tego chcę.

 

 

 

mam nadzieje, ze tym razem team nie bedzie wymylac w pierwszej kolejnosci miejscowek,a potem dopiero fabuly do nich tylko na spokoju wszystko przemysla i wydadza gre, ktore moze sie rownac z dzielami duetu Neil Druckmann Bruce Strale

 

 

Założę się że w 2011 - 2012 roku tylko myśleli nad fabułą, miejscówkami, pomysłami i dopiero teraz zaczynają kodowac. Pewnie wyjdzie grze na dobre.

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Nie wiem o czym mówię? Po prostu wiadomo, że PeCety je zaraz wyprzedzą.  Co nie zmienia faktu, że na pewno doczekamy się na nich wielu zayebiście wyglądających gier.  Jak wspomniałem wcześniej, dla mnie ważniejsza jest wydajność niż jakaś ultra-high grafika. Devi jednak poświęcają wydajność na rzecz grafy, w sumie normalne.

Akurat ta generacja jest pierwszą w której już na starcie PCty są do przodu.

Biorąc pod uwagę blaszakową architekture nowych konsol możemy też nie uświadczyć zjawiska odkrywania "ukrytej mocy" konsoli. Będzie oczywiście różnica pomiędzy grami z początku i końca tej generacji ale nie zapowiada się na to żeby różnica była tak widoczna jak na poprzedniej generacji.

Opublikowano

PS4 jest tak specyficznie skonstruowana, że korzysta z kilku elementów, których na próżno szukać w PC jeszcze dziś ;)

 

Nie zapominajmny też, że Kaz Hirai (a później chyba Yoshida) wspominali, że konstrukcja PS4 umożliwia im przyspieszenie tej konsoli w przyszłości.

 

btw. nie chodzi tu jedynie o architekturę, ale też umiejętność optymalizacji i wykorzystania dostepnych zasobów. Na PC ich ogromna część się marnuje. W konsoli już niekoniecznie. To, że architektura przypomina PCtową to jedynie plus, ale nie świadczy zaraz, że już wszystko wiadomo i gry ładniejsze nie będą.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

[...]Brak 60 klatek nie musi być oznaką lenistwa developera czy braku talentu. Jak nie ma mocy to z gówna bata nie ukręcisz.

Na "każdym" sprzęcie da radę zrobić 1080p/60, pytanie jest tylko jak dany twór by wyglądał. Tworzenie gier to zawsze chodzenie na ustępstwa, robisz 60fps ze słabszą grafą, czy 30 z oczo(pipi)ną. Wszystko zależy od dewelopera.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.