Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

PS4 jest tak specyficznie skonstruowana, że korzysta z kilku elementów, których na próżno szukać w PC jeszcze dziś ;)

 

Nie zapominajmny też, że Kaz Hirai (a później chyba Yoshida) wspominali, że konstrukcja PS4 umożliwia im przyspieszenie tej konsoli w przyszłości.

 

btw. nie chodzi tu jedynie o architekturę, ale też umiejętność optymalizacji i wykorzystania dostepnych zasobów. Na PC ich ogromna część się marnuje. W konsoli już niekoniecznie. To, że architektura przypomina PCtową to jedynie plus, ale nie świadczy zaraz, że już wszystko wiadomo i gry ładniejsze nie będą.

To brzmi jak gadanie o chmurze microsofru ;)

 

 

[...]Brak 60 klatek nie musi być oznaką lenistwa developera czy braku talentu. Jak nie ma mocy to z gówna bata nie ukręcisz.

Na "każdym" sprzęcie da radę zrobić 1080p/60, pytanie jest tylko jak dany twór by wyglądał. Tworzenie gier to zawsze chodzenie na ustępstwa, robisz 60fps ze słabszą grafą, czy 30 z oczo(pipi)ną. Wszystko zależy od dewelopera.

 

oczywiście że od developera ale wątpie aby w tej chwili ludzie którzy kupili next gena cieszyli się że The Order działa w 60 klatkach ale wygląda jak gra z PS3.

 

 

Oculus Rift recently told TechRadar that it saw the PS4 and Xbox One as too limited for its headset, so it's good timing for Sony to swoop in and give console gamers a dose of virtual reality.

 

Dlatego właśnie podchodził bym do tej wirtualnej rzeczywistości od Sony z dużym dystansem.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 588,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano
To brzmi jak gadanie o chmurze microsofru ;)

 

 

Nie brzmi, Maciomaniak ma rację.

Opublikowano

 

PS4 jest tak specyficznie skonstruowana, że korzysta z kilku elementów, których na próżno szukać w PC jeszcze dziś ;)

 

Nie zapominajmny też, że Kaz Hirai (a później chyba Yoshida) wspominali, że konstrukcja PS4 umożliwia im przyspieszenie tej konsoli w przyszłości.

 

btw. nie chodzi tu jedynie o architekturę, ale też umiejętność optymalizacji i wykorzystania dostepnych zasobów. Na PC ich ogromna część się marnuje. W konsoli już niekoniecznie. To, że architektura przypomina PCtową to jedynie plus, ale nie świadczy zaraz, że już wszystko wiadomo i gry ładniejsze nie będą.

To brzmi jak gadanie o chmurze microsofru ;)

 

Musisz chyba uzupełnić trochę swoją wiedzę...

Opublikowano

pc i ps4 bedzier eksperymentowac z kaskami, moze nawet wyjda na to fajne gry, dodatkowe tryby  w innych grach,  a xbox bedzie zipał do konca generacji z gównianym szrotem ktory juz teraz jest ich gwozdziem do trumny, ahahahahha, die fuckers dieee.

 

Bawi mnie ze to jest mozliwe.

Opublikowano

Dyskutujecię o rzeczach oczywisty. Ludzie kupują pc za 3tys do gier, gdzie żaden tytuł z tego sprzętu nie wyciągnie 100%, bo developer nie optymalizuje gry. Nie pójdzie ci nasza gra, kup sobie nowa kartę. Takie właśnie jest podejście do pc gier. Niech ktoś mi pokaże gry wyglądające jak GoW III czy Uncharted na pc, który ma 256mb ramu na grafikę, czy taką kartę graficzną jak w ps3.

Tworzenie na konsole to zupełnie inna bajka i jestem przekonany, ze za kilka lat wyjdą takie gry, ze pctowcy z tymi swoimi tytanami będą się zastanawiać jak to może chodzić na takim sprzęcie.

Opublikowano

 

To brzmi jak gadanie o chmurze microsofru ;)

 

 

Nie brzmi, Maciomaniak ma rację.

 

Zgodzę się z tym, że napewno gry później będą ładniejsze bo kwestia optymalizacji zrobi swoje ale wątpie aby różnica była tak znacząca jak w poprzedniej generacji.

 

Co jak co ale gadanie Kaza i Yoshidy o możliwym przyspieszeniu konsoli mnie nie przekonuje. Jak mają coś podkręcać to niech już to robią bo jak narazie ich konsola tak samo jak XBox jest w świece kompromisów i trudności z trzymaniem klatek.

Opublikowano

 

 

To brzmi jak gadanie o chmurze microsofru ;)

 

 

Nie brzmi, Maciomaniak ma rację.

 

Zgodzę się z tym, że napewno gry później będą ładniejsze bo kwestia optymalizacji zrobi swoje ale wątpie aby różnica była tak znacząca jak w poprzedniej generacji.

 

Co jak co ale gadanie Kaza i Yoshidy o możliwym przyspieszeniu konsoli mnie nie przekonuje. Jak mają coś podkręcać to niech już to robią bo jak narazie ich konsola tak samo jak XBox jest w świece kompromisów i trudności z trzymaniem klatek.

 

 

Zobaczymy. Cerny mówił kiedyś, że rozwój w tej generacji będzie jednym z większych.

Opublikowano

YETI, nie przetłumaczysz, było miriard razy, poza tym nawet jakby PC przewyższały next geny 100 razy to i tak Destiny_nie_dla_psa_kielbasa  :teehee:

Opublikowano

 

 

To brzmi jak gadanie o chmurze microsofru ;)

 

 

Nie brzmi, Maciomaniak ma rację.

 

Zgodzę się z tym, że napewno gry później będą ładniejsze bo kwestia optymalizacji zrobi swoje ale wątpie aby różnica była tak znacząca jak w poprzedniej generacji.

 

Co jak co ale gadanie Kaza i Yoshidy o możliwym przyspieszeniu konsoli mnie nie przekonuje. Jak mają coś podkręcać to niech już to robią bo jak narazie ich konsola tak samo jak XBox jest w świece kompromisów i trudności z trzymaniem klatek.

 

Sprawa nie rozchodzi się o podkręcanie. Podkręcił to Microsoft i to o 6% raptem GPU i kilka dodatkowych % CPU. PS4 ma w zanadrzu kilka bajerów, które mogą wpłynąć na lepsze działanie tej konsoli ;)

Opublikowano

 

 

Sprawa nie rozchodzi się o podkręcanie. Podkręcił to Microsoft i to o 6% raptem GPU i kilka dodatkowych % CPU. PS4 ma w zanadrzu kilka bajerów, które mogą wpłynąć na lepsze działanie tej konsoli ;)

 

Ok to poczekajmy cierpliwie aż łaskawcy pozwolą devom korzystać z tych bajerów to może jakaś ładnie wyglądająca gra utrzyma stałe fpsy ;)

 

YETI, nie przetłumaczysz, było miriard razy, poza tym nawet jakby PC przewyższały next geny 100 razy to i tak Destiny_nie_dla_psa_kielbasa  :teehee:

uh oh ah ale boli.

Opublikowano

Zdajecie sobie sprawę, że uwzględniając zamkniętą architekturę i optymalizację na konsolach, blacha na papierze musi być 2-3 razy mocniejsza, żeby zapewnić ten sam poziom wizualiów? Jeśli Oculus Rift do działania nie wymaga grafy na poziomie tytana albo wyżej, to nie wyobraża sobie, jak PS4 może być "too limited".

Opublikowano

Dyskutujecię o rzeczach oczywisty. Ludzie kupują pc za 3tys do gier, gdzie żaden tytuł z tego sprzętu nie wyciągnie 100%, bo developer nie optymalizuje gry. Nie pójdzie ci nasza gra, kup sobie nowa kartę. Takie właśnie jest podejście do pc gier. Niech ktoś mi pokaże gry wyglądające jak GoW III czy Uncharted na pc, który ma 256mb ramu na grafikę, czy taką kartę graficzną jak w ps3.

Tworzenie na konsole to zupełnie inna bajka i jestem przekonany, ze za kilka lat wyjdą takie gry, ze pctowcy z tymi swoimi tytanami będą się zastanawiać jak to może chodzić na takim sprzęcie.

 

Dobrze powiedziane. Plusik :').

A Figaro też dobrze mówił. Cerny to zaufany koleś, nic to, że opłacany przez Sony, jak powiedział, że będzie rozwój, to będzie.

 

 

temat po raz setny chyba zjada swój własny ogon, ja nie mogę jaka posucha

 

Opublikowano

 

 

Nie wiem o czym mówię? Po prostu wiadomo, że PeCety je zaraz wyprzedzą. Co nie zmienia faktu, że na pewno doczekamy się na nich wielu zayebiście wyglądających gier. Jak wspomniałem wcześniej, dla mnie ważniejsza jest wydajność niż jakaś ultra-high grafika. Devi jednak poświęcają wydajność na rzecz grafy, w sumie normalne.

Akurat ta generacja jest pierwszą w której już na starcie PCty są do przodu.

Biorąc pod uwagę blaszakową architekture nowych konsol możemy też nie uświadczyć zjawiska odkrywania "ukrytej mocy" konsoli. Będzie oczywiście różnica pomiędzy grami z początku i końca tej generacji ale nie zapowiada się na to żeby różnica była tak widoczna jak na poprzedniej generacji.

Troche rycerzem blachy zalatuje a swietnym przykladem tego jakie glupoty piszesz jest Killzone SF
Opublikowano

No akurat komu jak komu, ale Cerny'emu można wierzyć, sam w tym siedział (i siedzi) od wielu lat.

Opublikowano
A Figaro też dobrze mówił. Cerny to zaufany koleś, nic to, że opłacany przez Sony, jak powiedział, że będzie rozwój, to będzie.

 

 

Niezależni devowie też to mówili. Poza tym nie wiem, to że Cerny tak mówi, to znaczy, ze tak nie będzie? Jezu, czemu akurat Ty zawsze się czepiasz takich rzeczy, których nikt się nie czepia. Narzekasz, że w CW ostatnio gada się o rozdziałkach, ale nie dziw się, skoro to gorący temat i chyba obecnie najbardziej pasujący do wojen konsolowych.

Opublikowano

Zdajecie sobie sprawę, że uwzględniając zamkniętą architekturę i optymalizację na konsolach, blacha na papierze musi być 2-3 razy mocniejsza, żeby zapewnić ten sam poziom wizualiów? Jeśli Oculus Rift do działania nie wymaga grafy na poziomie tytana albo wyżej, to nie wyobraża sobie, jak PS4 może być "too limited".

PS4 narazie nie może odpalić żadnej gry w stałych, nie dropujących 60 klatkach. Aby gracz nie miał objawów choroby lokomocyjnej gra musi być wyświetlana w 60 klatkach, dość dużej rozdzielczości za sporym FOVem a gogle nie mogą mieć input laga większego niż 12-15 ms.

Każdy nawet mały drop poniżej 60 klatek jest mocno niekomfortowy dla naszego mózgu.

Pamiętaj że ekran musi być wyświetlany stereoskopowo czyli x2. Sklepowa wersja Oculusa ma rzekomo mieć rozdzielczość 1080x900 na jedno oko.

 

Jeśli sony nie ma jakiegoś asa w rękawie to czarno widzę VR na konsoli.

Zresztą zamiast czytać co ja pisze po prostu obejrzyj sobie konferencje Steam Dev Days na której mówiono dość dużo o VR - http://www.youtube.com/user/SteamworksDev/videos

 

 

 

 

Troche rycerzem blachy zalatuje a swietnym przykladem tego jakie glupoty piszesz jest Killzone SF

 

Może rycerzem blachy ale i tak jestm nastawiony na kupno PS4 dla Destiny.

Przykładem na co ma być KZ?

Edytowane przez Adi_TEAM LBN

Opublikowano

to i tak Destiny_nie_dla_psa_kielbasa  :teehee:

 

Tak już to widzę jak Activision nie wydaje Destiny na Pecety 

Opublikowano

 

 

Zdajecie sobie sprawę, że uwzględniając zamkniętą architekturę i optymalizację na konsolach, blacha na papierze musi być 2-3 razy mocniejsza, żeby zapewnić ten sam poziom wizualiów? Jeśli Oculus Rift do działania nie wymaga grafy na poziomie tytana albo wyżej, to nie wyobraża sobie, jak PS4 może być "too limited".

PS4 narazie nie może odpalić żadnej gry w stałych, nie dropujących 60 klatkach. Aby gracz nie miał objawów choroby lokomocyjnej gra musi być wyświetlana w 60 klatkach, dość dużej rozdzielczości za sporym FOVem a gogle nie mogą mieć input laga większego niż 12-15 ms.

Każdy nawet mały drop poniżej 60 klatek jest mocno niekomfortowy dla naszego mózgu.

Pamiętaj że ekran musi być wyświetlany stereoskopowo czyli x2. Sklepowa wersja Oculusa ma rzekomo mieć rozdzielczość 1080x900 na jedno oko.

 

Jeśli sony nie ma jakiegoś asa w rękawie to czarno widzę VR na konsoli.

Zresztą zamiast czytać co ja pisze po prostu obejrzyj sobie konferencje Steam Dev Days na której mówiono dość dużo o VR - http://www.youtube.com/user/SteamworksDev/videos

Ogarnij ze 1080p i 60fps bylo mozliwe na PS2, to zalezy tylko od ciec w grafice i optymalizacji, nikt nie mowi o grach ktore chodza teraz w 1080p/30fps ze nagle beda chodzily w 1080x900 na jedno oko z betonowymi 60fpsami, beda pewnie pod to robione inne, specjalne gry, moze casualowe jak na Kinecta? Nie wiadomo, ale jak beda chcieli to to jest to zrobienia, my nie wiemy jeszcze jak oni to widza i co to ma zastapic.

 

KZ SF jest przykladem Adi na to jak bardzo rozni sie stara generacja od nowej, i w momencie gdy kazdy pisze ze nie ma sensu przesiadac sie ze starej generacji na nowa bo nie ma wiekszych roznic to ja w Need For Speeda, Battlefielda, Fife i nawet Call of Duty Ghost nie zagralbym na PS3.

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

 

 

to i tak Destiny_nie_dla_psa_kielbasa :teehee:

Tak już to widzę jak Activision nie wydaje Destiny na Pecety

Bungie nie jest wlasnoscia Acti tak samo jak Respawn nie nalezy do EA.

Opublikowano

Dajcie znac czy cos ciekawego na Evencie bedzie, ja nie dam rady ogladac.

Opublikowano

Ogarnij ze 1080p i 60fps bylo mozliwe na PS2

Właściwie to, technicznie rzecz biorąc, PS2 było w stanie na wyjściu dać obraz góra 1080i (co dwie gry, tj. GT4 i Tourist Trophy wykorzystywały). Fizycznie niemożliwe było nadawanie sygnału 1080p. Chociaż tak, czepiam się, bo sens dyskusji jest taki, że mocy na 1080p pewnie by wystarczyło, problem pewnie byłby taki, że grafika byłaby wtedy na poziomie PSX.

Opublikowano
Ogarnij ze 1080p i 60fps bylo mozliwe na PS2, to zalezy tylko od ciec w grafice i optymalizacji, nikt nie mowi o grach ktore chodza teraz w 1080p/30fps ze nagle beda chodzily w 1080x900 na jedno oko z betonowymi 60fpsami, beda pewnie pod to robione inne, specjalne gry, moze casualowe jak na Kinecta? Nie wiadomo, ale jak beda chcieli to to jest to zrobienia, my nie wiemy jeszcze jak oni to widza i co to ma zastapic.

 

KZ SF jest przykladem Adi na to jak bardzo rozni sie stara generacja od nowej, i w momencie gdy kazdy pisze ze nie ma sensu przesiadac sie ze starej generacji na nowa bo nie ma wiekszych roznic to ja w Need For Speeda, Battlefielda, Fife i nawet Call of Duty Ghost nie zagralbym na PS3.

 

Oczywiście masz rację, poraz kolejny sztuka kompromisu. Szczerze życze wszystkim posiadaczom PS4 żeby te gogle VR nie skończyły jak move z upośledzonymi technicznie grami dla casuali. Nie wiem jak ty ale ja wolał bym pograć w VR w takiego Star Citizena, Eve:Valkyrie czy Project Cars niż ping ponga, golfa i kręgle.

 

Przecież ja nie twierdzę, że nie ma różnicy pomiędzy past genami a current genami.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN

Opublikowano

lol okrzyki i klaskanie publicznosci wcale nie nagrane wczesniej xD to bylo jeszcze gorsze niz na revealu xbona ;P

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.