Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Pomysł z Obcym ciekawy, ale czy w tych czasach gra bez blasterkow moze sie dobrze sprzedac?

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 588,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

jesli nie spieprza to sie sprzeda. wyglada fajnie, klimacik to ma, lamiglowek nie pokazali wiec nie wiadomo czy jest jakas inna mechanika oprocz biegania i prostej interakcji z przedmiotami czy hakowaniem. w takich grach inventory jest obowiazkowy i fajnie byloby zbierac rozne rzeczy do lamiglowek, jak w residentach, albo czesci do miotacza.

 

edit: na Xboxa to colonial marines sie nadaje.

Edytowane przez Najtmer

Opublikowano

Pomysł z Obcym ciekawy, ale czy w tych czasach gra bez blasterkow moze sie dobrze sprzedac?

 

Na PS4 na pewno.

Edytowane przez Iras

Opublikowano

Nie wierze w to aliens, sega umarla :(

Opublikowano

 

Pomysł z Obcym ciekawy, ale czy w tych czasach gra bez blasterkow moze sie dobrze sprzedac?

 

Na PS4 na pewno.

 

taaaaak...

Opublikowano

Ten Alien ładny i chyba tylko tyle, bo całościowo wygląda na odpalanie skryptów co 10m.

Opublikowano

No to na PS4 sprzeda się dobrze.

Na xbone nie bo brak blasterków.
Opublikowano

Zazdroszcze wam braku skryptów w kampaniach girsów i halo koneserzy!

Opublikowano

 

 

Szef Sony Worldwide Studios, Shuhei Yoshida, opowiedział o problemie, jaki może dotyczyć twórców gier już za niedługo, kiedy opanują technikę tworzenia fotorealistycznej grafiki. Paradoksalnie, może się ona stać dla nas wręcz nieznośna. Aby zrozumieć słowa Yoshidy (płynące z wywiadu udzielonego Inside Games), trzeba mieć pewność, że wiemy, na czym polega pojęcie doliny niesamowitości (ang. uncanny valley). Jest to hipoteza, wg której zbyt duże podobieństwo do człowieka, w tym przypadku animacji postaci w grze, wywołuje u obserwatora lub odbiorcy poczucie wstrętu, odrazy czy niepokoju. Japończyk jest przekonany o możliwości spełnienia się scenariusza, w którym wyżej opisany efekt będzie występować. Wystarczy spojrzeć na takie graficzne majstersztyki, jak The Last of Us czy ostatnie Uncharted, by przekonać się, że fotorealizm jest na wyciągnięcie ręki. Yoshida wspomniał także o tym, że PS4 jest w stanie umożliwić uzyskanie takiej grafiki, którą ciężko będzie odróżnić od rzeczywistości. Jedyną przeszkodzą na tej drodze jest czas, jakiego potrzebują deweloperzy na opanowanie nowej technologii: o wypuszczeniu PS4 twórcy potrzebują czasu na oswojenie się ze sprzętem. Za trzy lata dzieła Naughty Dog będą jeszcze bardziej ekscytujące.

Źródło: ppe.pl

 

Ciekawe jestem jak wypadną exy na xone za 3 lata, może już uda im się ogarnąć 1080p do tego czasu ;p 

Opublikowano

Nie wierze w to aliens, sega umarla :(

No dobra, w sumie dla mnie tez czekanie na ten tytuł jest wiekszym survival horrorem, niz on sam sie zapowiada...

Opublikowano

"Wystarczy spojrzeć na takie graficzne majstersztyki, jak The Last of Us czy ostatnie Uncharted, by przekonać się, że fotorealizm jest na wyciągnięcie ręki."

 

Co ja czytam :P

Opublikowano

Najładniejsze gry ostatniej generacji.

Opublikowano

 

Po pierwszej zajawce Halo na Xboksa One, jeszcze bez wciąż niepotwierdzonej "piątki" w tytule, Microsoft dumnie zapowiedział, że grą cieszyli będziemy się w 1080p i 60 klatkach na sekundę

Na E3 mówili tylko o 60 fps, a o 1080p ani słowa.

 

 

 

 

Pewnie już w tedy wiedzieli, że to niemożliwe będzie :D  No ale jak dodadzą po Halo 4 normalne oświetlenie, to może być ciężko :P

 

 

Najładniejsze gry ostatniej generacji.

 

 

Racja, ale z pewnością nie fotorealizm, to nawet lizanie przez szybę nie jest.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Chyba chodziło o to, że skoro z ps3, które ma takie podzespoły jakie ma udało się wyciągnąć grafikę na poziomie the last of us to na ps4 będzie można stworzyć grę praktycznie fotorealistyczną.

Opublikowano

Szanse na sequel TLOU 2:

 

If you’re asking about a sequel… right now I’d say it’s 50/50.

 

Sony has complete trust in us. It’s really up to us to come up with something that will keep the team inspired for the next several years — which is why we don’t take the decision of what we’ll work on next lightly.

Dunno really – the DLC is on the PS3, so we haven’t gotten a whole lot of time with the “next-next gen” hardware. But I’m excited about having more memory, until we use it all up again!

 

Neal Druckman na twitterze. Fajnie że good guy Sony daje jakąś swobodę. A co tam u MS, dalej zabija pomysły Rare i zmusza nowe studia do robienia girsów???

Opublikowano

Jest kilka takich scen na wstawkach TLOU, kiedy np. Joel i Ellie jadą autem i swiatlo pada przez szybę na ich twarze, że wydają sie one na kilka sekund fotorealistyczne. Chyba tylko tam dalo się odniesc takie wrazenie. Na sekundy, ale jednak. GTA V tez miewała masakryczne panoramy, niczym z ps4. Ps5 pod koniec zywota da nam fotorealizm.

Opublikowano

Ja pamiętam jak COD 4 był dla niektórych fotorealistyczny.

Opublikowano

Fotorealizm to pieśń odległej przyszłości, a nie coś co jest "na wyciągnięcie ręki". Autor tego tekstu z PPE chyba trochę za dużo przed TV siedzi ;)

Opublikowano

ch,uj z tym fotorealizmem, już Uncharted czy właśnie TLOU wyglądają w pewnych momentach chyba ładniej od rzeczywistości, tak samo taki Bioshock Infinite wygląda prześlicznie jak na swoją konwencję, Forza 3 już powodowała opad kopary przy prezentacji tras, a by dostrzec kanty na samochodach trzeba było dobrze się przyjrzeć, przykładów pewnie się trochę znajdzie

 

ja nie chcę grafiki, ja chcę nowych i świeżych pomysłów na grę, ja chcę wąsów i włosó na klacie w real-time*, ogromnych i rozległych światów, mnogości postaci i przedmiotów, zwłoki które nie znikają po 3 sekundach, zniszczalne otoczenie i wiele innych rzeczy, które od początku grafiki 3D tłumaczy się brakiem mocy, a mocy nawet na PS4 wciąż za mało

 

*Kojima robi to dobrze w tym przypadku i ogromny szacun dla niego, że na PS4 robi ten system dynamicznej pogody, to są innowacje a nie ostrzejsza teksturka, bardziej zakręcony wąs i odbicie lampki w kołnierzyku czy coś tam

Opublikowano

"Dolina niesamowitości". No myślałem że się popłacze ze śmiechu jak to dziś czytałem :D

Opublikowano

Mnie dobija ten pociąg w stronę fotorealizmu. Zostawmy do Battlefieldowi. Tworcy powinni szukac swojego stylu graficznego, coś odmiennego od naszego szarego świata.

Opublikowano

 

 

Po pierwszej zajawce Halo na Xboksa One, jeszcze bez wciąż niepotwierdzonej "piątki" w tytule, Microsoft dumnie zapowiedział, że grą cieszyli będziemy się w 1080p i 60 klatkach na sekundę.

 

 

 

Na Xbona jest juz Halo w 1080p60fps wiec w czym problem zrobic nastepne?  :teehee:  :teehee:  :teehee:  :teehee:  :teehee:

 

Halo-Spartan-Assault-Screenshot---Banshe

 

 

od(pipi)c się od halo wars :) to naprawde bardzo fajna strategia i świetnie skrojona gra pod sterowanie padem, polecam każdemu. Nawet sceptykom gejlo takim jak ja, bo na prawde spedziłem przy niej bardzo miło czas.

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.