Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Infinite dochodowym? Z mniej niż 3.5 mln sprzedanymi kopiami za 100 mln. $ budżetu? Good joke.

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 589,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Tylko do lipca zeszlego roku sprzedalo sie 4mln kopii x60$ =240mln$ + pozniejsza sprzedaz + kasa za wydanie gry w plusie + DLC

 

Czyli jak gra miala budzet 100mln$ a przychodzy byly 250mln$+ to dalej się nawet nie zwróciła? To ile gra musi zarobic zeby się wydawcy 'oplacalo'?

 

nie wymadrzam sie , po prostu ciekawy jestem

Edytowane przez erix

Opublikowano

Bo oczywiście całe 60$ ze sprzedanej gry idzie do wydawcy.

 

w przypadku bio infinite mamy wspolczynnik calosciowych przychodow do budzetu na poziomie co najmniej 2.5

ile musi wynosic ta liczba aby byli wszyscy na swoim tj.dev , wydawca  ?

Opublikowano

@ Erix

Skąd masz źródło o 4 mln.? Zajrzałem na vgchartz i wyniki są następujące 1.66 - x-box, 1.31- ps3, 0.46 -pc. No jest nawet blisko 3.5 mln, ale to wyniki z konca marca b.r. a studio zgegradowano pod koniec zeszłego (?) roku. Tak naprawdę najlepiej poradziła sobie "jedynka". Calkiem zresztą sprawiedliwie i kosztowała dużo mniej.

Up: Przynajmniej 4.5 mln. Pewnie w ciągu pół roku.

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

@ Erix

Skąd masz źródło o 4 mln.? Zajrzałem na vgchartz i wyniki są następujące 1.66 - x-box, 1.31- ps3, 0.46 -pc. No jest nawet blisko 3.5 mln, ale to wyniki z konca marca b.r. a studio zgegradowano pod koniec zeszłego (?) roku. Tak naprawdę najlepiej poradziła sobie "jedynka". Calkiem zresztą sprawiedliwie i kosztowała dużo mniej.

Up: Przynajmniej 4.5 mln. Pewnie w ciągu pół roku.

 

z wiki

 

 

 

 Take Two reported that the game has shipped 3.7 million copies to retail by their May 2013 financial report, and surpassed 4 million in late July. 

i tak wiem, shipped a nie sold, no but still - sporo czasu minelo a jeszcze dochodzi steam i wersje cyfrowe na kosole co sie tutaj nie wlicza

Edytowane przez erix

Opublikowano

Takie obliczanie na podstawie aktualnej sprzedaży mnożonej przez "premierową" cenę jest bez sensu. Pomijając fakt że do wydawcy nie trafia pełna kwota to minął rok od debiutu B:I , gierka w tym czasie w sklepach zdążyła już dawno potanieć więc wasze wyliczenia będą tak czy siak błędne. Poza tym myślicie że dla wydawcy (inwestorów) ważne są zyski rok i w późniejszym okresie po premierze czy jednak to ile dany tytuł zarobił na siebie w jak najkrótszym czasie ?

Edytowane przez Karas

Opublikowano

No tak, vgchartz nie uwzględnia zwykle cyfrowej dystrybucji. Jedyna racjonalna odp. to zapewne związek z tym że te ponad 4 mln przekroczono sprzedając produkt znacznie poniżej ceny początkowej (szczególnie na steamie).

Swego czasu przed premierą media narobiły sporo szumu jakobu produkcja i marketing Infinite wyniosły po 100 mln. $. Levine zaprzeczył. Najwyraźniej nawet jesli łączny budżet nie przekroczył łącznie powiedzmy 120 mln., to te 4 mln. wciąż nie pozwoliły im zwrócić wszytkich kosztów. Przykro patrzeć że gameplay został uproszczony pod szerszą publikę, aby udało im się finansowo wyrobić, a i tak polegli.

Opublikowano

Same marże sprzedawców i koszty dystrybucji zżerają połowę przychodu.

Opublikowano

 ważne są zyski rok i w późniejszym okresie po premierze czy jednak to ile dany tytuł zarobił na siebie w jak najkrótszym czasie ?

 

Raczej pierwsze tygodnie, biorąc pod uwagę jak szybko wrzucili grę do plusa czy innych bundli i steamsale. 

Opublikowano

Jakie gry były najbliżej klimatem do team ico? Wśród indyków Brothers, Journey... Any more?

 

Jezu, Brothers i Journey to nie indyki.

Opublikowano

 

 ważne są zyski rok i w późniejszym okresie po premierze czy jednak to ile dany tytuł zarobił na siebie w jak najkrótszym czasie ?

 

Raczej pierwsze tygodnie, biorąc pod uwagę jak szybko wrzucili grę do plusa czy innych bundli i steamsale. 

 

O tym właśnie pisze że nawet jeśli tytuł sprzeda się w paru milionach ale dopiero po ponad roku to jest to dla wydawcy nie istotne bo im dalej od premiery tym zyski z każdego egzemplarza są coraz mniejsze.Obstawiał bym przedział między pierwsze tygodnie a góra kwartał . W tym okresie wydawca ocenia rentowność projektu.

Opublikowano

HAHA, Trials Fusion dostanie day one patcha. Bez niego, wersja na X1 jest w... 800p XDDDDDD

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

 

Sam nie skladałem, bo się na tym nie znam.

 

Gdybym jednak się na tym znał, to oprócz złożenia, potrafiłbym szybko zdiagnozować problem.

 

Szach mat.

Patrząc czasami na PC fora wielu myślało podobnie a kończą na "średnio co 3 godziny resetuje mi sie komp, temperatury w porządku, zero error logów kto podpowie co jest uszkodzone bo mnie juz (pipi)ica ogarnia"

 

Taki to szach mat mają chłopaki. W tzw międzyczasie elita naciska na bezprzewodowym padzie znaczek Playstation i bezproblemowo wkracza w swiat cyfrowej rozrywki.

 

 

9Ix9LNC.png

 

IcivYfW.jpg

 

vcxfloN.png

 

wybacz, dzisiejszy wieczór spędziłem z procentami, ale

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Opublikowano

Dokładnie,nie szanujecie marki a potem oczekujecie że sony plejstejszyn przyjmie was jak gdyby nigdy nic.

Opublikowano

Mi poszło HM za pierwszym.Widać trzeba szanować markę.

 

powiedz to wszystkim szanującym markę, którym i tak nie działa, kilka osób w temacie PS3 FAQ się znajdzie

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Tokar, c0r, Kyo - pamiętajcie, Xbox i PC przyjmują wszystkich. Wystarczy klęknąć, ucałować pierścień i przysiąc walkę przeciwko PlayStation.

Opublikowano

 

Jakie gry były najbliżej klimatem do team ico? Wśród indyków Brothers, Journey... Any more?

 

 

Jezu, Brothers i Journey to nie indyki.

T.j. nie każda gra w pudełku to AAA, ale tak już się potocznie przyjęło że tego rodzaju niecodzienne projekty ochrzczono mianem indyków. Indyki klasy AAA jeśli wolisz :*

Opublikowano

Tokar, c0r, Kyo - pamiętajcie, Xbox i PC przyjmują wszystkich. Wystarczy klęknąć, wypiąć du*ę, ucałować pierścień i przysiąc walkę przeciwko PlayStation.

 

Fix'ed.

 

Aha, i rav jeszcze jedno. Bo wrzuciłeś parę screenów rzadkich przypadków problemów software'owych na konsoli (a dyskusja była o hardware, ale to szczegół). Jeśli przytaczasz tu jeszcze komputry, to wiedz że brniesz w bardzo ryzykowne rejony dyskusji. Ale że byłeś pijany, to daruję Ci niszczenia wrzutami typowo pc-towych problemów gdy jakiś soft nie działa ;)

Opublikowano

Wracając do tematu sprzedaży Infinite - dla wydawcy takiego jak Take-Two zawsze będzie mało. Nawet Max Payne 3 ich nie zadowolił. Poza tym, najważniejsze w sprzedaży są chyba pierwsze trzy miesiące od premiery, right?

Opublikowano

@Mendrek

Tylko PCtowcy nie próbują oszukiwać, że wszystko jest takie bezproblemowe. Czasy "włóż płytę i graj" umarły razem z PS2, potem przyszło "włóż płytę zainstaluj grę próbuj pobrać patcha błąd" PS3.

Na dodatek jeśli coś jest nie tak na blaszce to wpisujesz problem w Google i po minucie wiesz, że musisz dopisać dwie linijki do jakiegoś pliku i będzie śmigać jak należy (choć to jest oczywiście rzadkość, ilość takich operacji mógłbym policzyć na jednej ręce, a bibliotekę mam pokaźną). Jak jest na konsolach?

 

"Patch mi się nie instaluje i nie mogę nic zrobić :(."

"GRAJ BEZ PATCHA DEBILU"

 

No pewnie, mógłbym też np. grać w inną grę albo nawet na innym sprzęcie, też rozwiązanie problemu wg tej logiki.

Opublikowano

@Mendrek

Tylko PCtowcy nie próbują oszukiwać, że wszystko jest takie bezproblemowe. Czasy "włóż płytę i graj" umarły razem z PS2, potem przyszło "włóż płytę zainstaluj grę próbuj pobrać patcha błąd" PS3.

Na dodatek jeśli coś jest nie tak na blaszce to wpisujesz problem w Google i po minucie wiesz, że musisz dopisać dwie linijki do jakiegoś pliku i będzie śmigać jak należy (choć to jest oczywiście rzadkość, ilość takich operacji mógłbym policzyć na jednej ręce, a bibliotekę mam pokaźną). Jak jest na konsolach?

 

"Patch mi się nie instaluje i nie mogę nic zrobić :(."

"GRAJ BEZ PATCHA DEBILU"

 

No pewnie, mógłbym też np. grać w inną grę albo nawet na innym sprzęcie, też rozwiązanie problemu wg tej logiki.

 

Racja. Konsole przez ostatnie lata w tej kwestii nie są już tym czym były dawniej. Wiadomo, że konsola jest ZAWSZE konsolą ale przypomnijmy sobie właśnie czasy choćby PS2, Xboxa czy GaCka ( :wub: ) kiedy wystarczyło wsadzić płytkę i od razu gramy. Patche jeszcze są do przeżycia bo ostatecznie nie trzeba ich pobierać ale najbardziej w(pipi)iają mnie instalacje.

Opublikowano

Kruku oczywiście dzisiejsze konsole już nie są tak natychmiastowe jak kiedyś (plug&play), ale jednak przypadki z błędami przy patchu to jakiś 1%, a Ty 1 czy 2 obrazki (plus screeny czyichś postów lub statusów) wklejasz już może 10. raz :whistling: To wraz nie jest "problemowość" jak na PC.

Nieprawdą jest też, że nikt tu nie pisze, że na PC jest bezproblemowo... bo Ty sam tak nie raz pisałeś (był okres w którymś CW, że wojowaliście konsole vs steam), więc... no... :P

 

Z drugiej strony jesli ktoś pisze, że z obecnymi konsolami też nie ma żadnych problemów.. to albo żadnej z konsol po PS2 nie ma/miał.. albo ma wielkiego farta.. albo kłamie. Błędy zdarzają się rzadko, ale czasem potrafią w(pipi)ić, szczególnie że z założenia na konsoli nie powinniśmy się ich spodziewać.

Ja, jako posiadacz PS3 w dodatku (trochę z przymusu) korzystający tej sonowskiej z przeglądarki wiem najlepiej jak z(pipi)any jest system w PS3 (system, bo interfejs XMB bardzo lubię).

Edytowane przez Emet

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.