Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Xboty, porzućcie nadzieję - nie ma już ratunku...

 

http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-25-and-the-new-boss-of-xbox-is

Czyli jest nadzieja, że rynek konsolowy zostanie uratowany (DMR, pamiętamy), a xboty wrócą tam skąd przyszli (tibia i lol czeka).

 

Przecież miałbyć ten ciapaty z Indii

 

 

ogarnij sie

 

Do kogo ty to piszesz.

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 588,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Elop ? Ten co sugerowal sprzedanie Xboxa i Binga ? Bedzie sie dzialo ;]

Opublikowano

kto wie czy nie wyszloby to na dobre.

 

Branży na pewno :dance2:

Opublikowano

Xboty, porzućcie nadzieję - nie ma już ratunku...

 

StephenElopNokiaCEO.jpg

 

http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-25-and-the-new-boss-of-xbox-is

Od Xboxa jest Spencer a Elopa nie bedzie nawet na E3. Xbox One juz jest na rynku wiec koles sie zajmie WP I tabletami bo modele wychodza co rok. Martwil bym sie raczej o nastepnego Xboxa ale to bedzie za kilka dobrych lat a teraz Micro dostal lekcje. Nie gadaja juz tyle o Kinekcie, skupiaja sie na grach I promocji TitanFalla - bundle, specjalne edycje konsol I obnizka ceny. Bedzie dobrze :)

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Titanfall potrzebuje 40GB wolnego miejsca na HDD. Cholera, inFamous z otwartym światem i rozległą kampanią singlową zajmuje 24GB. 15 map w TF zjada aż tyle? :o

To wersja na pc czy konsole, bo różnica między nimi w becie była znaczna

 

Sprzedało się 322 tysiące PS4ek w pierwsze dwa dni w Japonii. Jedynie Wii i PS2 miało lepsze premiery w tamtym rejonie.

Dawajcie źródła ludzie !

Jeżeli jest to vgchartz to daj spokój

Opublikowano

Dawajcie źródła ludzie !

Jeżeli jest to vgchartz to daj spokój

 

Famitsu.

Opublikowano

 

Titanfall potrzebuje 40GB wolnego miejsca na HDD. Cholera, inFamous z otwartym światem i rozległą kampanią singlową zajmuje 24GB. 15 map w TF zjada aż tyle? :o

To wersja na pc czy konsole, bo różnica między nimi w becie była znaczna

 

Sprzedało się 322 tysiące PS4ek w pierwsze dwa dni w Japonii. Jedynie Wii i PS2 miało lepsze premiery w tamtym rejonie.

Dawajcie źródła ludzie !

Jeżeli jest to vgchartz to daj spokój

 

 

Famitsu.

 

http://www.famitsu.com/news/201402/25048815.html

Opublikowano
Od Xboxa jest Spencer a Elopa nie bedzie nawet na E3.

 

Elopa będzie nadzorował rozwój Xone i tabletów.

Opublikowano

 

Od Xboxa jest Spencer a Elopa nie bedzie nawet na E3.

 

Elopa będzie nadzorował rozwój Xone i tabletów.

No to lipa

Opublikowano

Pokazali juz jakis gameplay TitanFall z 360tki ?

Bo cos czuje, ze najwieksza beka dopiero przed nami...

Edytowane przez easye

Opublikowano

A mi sie wydaje, ze bedzie taka roznica miedzy tymi grami na xboxach jak przy MGS5 GZ.

Opublikowano

ja po cichu boje sie beki z mgs gz na past genach majac na uwadze jak chodzil pes2014 na fox engine na ps3 - u niego tez na screenach i zwiastunach nie bylo widac tej tragicznie tnacej animacji czy fatalnych tekstur i blura i wydawalo sie ze to bedzie graficzny kolos.

Opublikowano

I tak wyglada o wiele lepiej od fify na current genach.

Opublikowano

No w tym rzecz.

Jak sie okaze, ze gra nie wiele sie rozni od wersji na 360tke, to dopiero sie zaczna zarty z nextgena za 2,5 kafla...

Edytowane przez easye

Opublikowano

I tak wyglada o wiele lepiej od fify na current genach.

zgadza sie ale sam nie zaprzeczysz, ze na statycznych obrazkach i urywkach z gameplayu ten pes2014 prezentowal sie niczym topowa gra z nextgen cudownie odpalona na ps3

Opublikowano

Ogólnie trochę głupia sprawa. Taki Ryse pokazuje, że mimo wszsytko X'a stać na bardzo ładną grafikę. Dlatego też dziwi mnie, że taki TF, który wygląda przeciętnie jak na grę z PS360 chodzi na sprzęcie wielokrotnie mocniejszym w 720p i nie trzyma 60fps.

 

Trochę jak kiedyś np. Orange Box na konsolach (szczególnie na PS3). W HL2 grałem na swoim bardzo leciwym PC, który jest ZNACZNIE słabszy od PS3 (nawet bez uwzględniania konsolowej optymalizacji), a na ustawieniach prawie maksymalnych (bez AA lub 2xAA i AFx4 lub x8) przy rozdziałce między 1024x768 a 1280x960 (nie pamiętam dokładnej wartości a piszę z PS3 więc nie sprwawdzę) chodził w przedziale 40-80fps.

Przy tym na PS3 nie trzymał nawet 30fps.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

 

I tak wyglada o wiele lepiej od fify na current genach.

zgadza sie ale sam nie zaprzeczysz, ze na statycznych obrazkach i urywkach z gameplayu ten pes2014 prezentowal sie niczym topowa gra z nextgen cudownie odpalona na ps3

 

 

ale to zawsze i ze wszystkim tak jest - chociazby GTAV.

 

edit: ile razy xboty wrzuca jeszcze ten klamliwy filmik?

Zaraz zedytuje filmik z titanfall i dopyerdole fajne linie i cyferki w przedziale od 5 do 9 fps.

Edytowane przez Dave Czezky

Opublikowano

@ raven

Do kogo ten post i w związku z czym? O.o

Opublikowano

Zaraz zaraz, ktos tu pisal, ze Killzłom ma betonowe 60fps'ow ? xD

Opublikowano

chlopcy z gejonly twierdza ze sa dropy do max 50fps - pewnie do nich ten pstryczek

Opublikowano

Cudowny duet I&J.

Opublikowano

Ogólnie trochę głupia sprawa. Taki Ryse pokazuje, że mimo wszsytko X'a stać na bardzo ładną grafikę. Dlatego też dziwi mnie, że taki TF, który wygląda przeciętnie jak na grę z PS360 chodzi na sprzęcie wielokrotnie mocniejszym w 720p i nie trzyma 60fps.

 

Trochę jak kiedyś np. Orange Box na konsolach (szczególnie na PS3). W HL2 grałem na swoim bardzo leciwym PC, który jest ZNACZNIE słabszy od PS3 (nawet bez uwzględniania konsolowej optymalizacji), a na ustawieniach prawie maksymalnych (bez AA lub 2xAA i AFx4 lub x8) przy rozdziałce między 1024x768 a 1280x960 (nie pamiętam dokładnej wartości a piszę z PS3 więc nie sprwawdzę) chodził w przedziale 40-80fps.

Przy tym na PS3 nie trzymał nawet 30fps.

Port Orange Box na PS3 to inna historia, nie dość, że został dokumentnie spatrolony, to korzystał ze starej wersji silnika Source w przeciwieństwie do X360, gdzie wyszło im naprawdę ładnie.

Sytuacja podobna jak edycje HD Silent Hill, gdzie korzystano ze starych źródeł.

Opublikowano

Nawet jeśli wersja na PS3 chodziła tak, a nie inaczej ze względu na starszą wersję silnika, a na X360 była dobra wersja.. to i tak patrząc na grę i mając w pamieci jak chodziła na moim kompie, powinna ona na X360 śmigać w stałych 60fps bez zająknięcia, a tam też było to 30fps.

Z Silent Hillem problem był podwójny - stary kod oraz metoda w jakiej była wykonana m.in. mgła. PS2 było potworem w kwestii półprzeźroczystych tekstur, mocniejszym w tym aspekcie od PS3 czy X360.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.