Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Tak.

 

Podobno Ci co widzieli odwołany projekt nie zdziwili się jaki los go spotkał.

Edytowane przez Figaro

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 589,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

 

 

Podobno Ci co widzieli odwołany projekt nie zdziwili się jaki los go spotkał.

Jeżeli tak, to nic dziwnego, że wy(pipi)ali ich z roboty. Niech idą do Microsoftu, tam powinni dopasować się do poziomu.

Opublikowano

Niezly crap to musial byc skoro wydali Knacka i Killzone'a a tutaj zrezygnowali po tak dlugim czasie developingu. Z drugiej strony musieli miec chociaz 2 exy na start to pewnie przymkneli oko na "jakosc" tych produktow.

Opublikowano

Cholera no, ogrywając Knacka tak długo i grając w Killzone'a aż muszę sie zgodzić, że to marne gry na wyłączność. Oby inFamous był znacznie lepszy, bo póki co jest krucho. Dopóki nie będę wiedział co skasowano, to nie będę też żałować, bo nie wiem czego...

 

Cholernie żałowałem, że zrezygnowano z Eight Days, kapitalnie się ta gra zapowiadała. Tutaj też zgodze się z Ficusiem:
 

pieknie (pipi)a pieknie zapowiada sie nowa generacja....czyli co? same uchartedy, god of wary, pudziany, krasnale, gran turisma, forzy, fify, need for speedy, call of duty i battlefieldy nam zostaly? nie o taka przyszlosc gier walczylem

 

Chce nowych IP i nowych gier, dlatego może ostatnio interesuje się sceną indie, bo mam ochotę na coś świeżego. Może dlatego Knack mnie tak przyssał (i czekam na The Witness albo The Swapper), cholera wie. W każdym razie dlatego też liczę na The Order, bo to jednak coś nowego, z nowym uniwersum i nową historią (a projekt wydaje się bardzo duży). Oby na E3 wiele było tego nowego i jeżeli Microsoft dostarczy wiele ciekawych i nowych IP to ich sprzęt również do mnie zawita...

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Nom, słabo zapowiada się ta generacja. Widac że developerzy dopiero teraz zaczynają coś tworzyc bo wydawcy nie byli zbytnio pewni i przekonani o sukcesie nadchodzacych konsol. Więc sobie poczekamy. Potrzeba zapowiedzi czegoś mocnego, RDR 2, Fallouta 4, coś w ten deseń. To aż szokujące jak większosc wydawców jest cicha. Niech to E3 nadejdzie. Bo jak ono zawiedzie... kupuję Saturna i mam ich w pupie.

Opublikowano

Ja to nie chcę kolejnych numerków. Żadnego RDR 2, Fallouta 4, Halo 5, Killzone'a 5, czy Maxa Payne'a 4. Nie chcę też Knacka 2, Uncharted 5 czy The Last of US 2. Chciałbym nowe i świeże tytuły, nowe IP, całkowicie. Nowe rozwiązania. Okulary VR nie są tym czego oczekuje. Poprzednia generacja była jakaś ciekawsza. Było więcej dobrych i znanych marek. A już nie wspomnę o jeszcze wcześniejszej...

 

A teraz nastała moda na jakieś idiotyczne odświeżenia znanych serii (vide Thief, który zbiera 6/10). Ale to dalej podobna formuła co kiedyś. Jedyną grą z numerkiem na którą liczę i trzymam kciuki z całej siły to Wiedźmin 3, którego uniwersum jestem ogromnym fanem, a jedynkę i dwójkę mam w małym palcu... No i pod względem fabularnym i gameplayowym to będzie coś świeższego (otwarty świat, więcej możliwości, więcej wątków).

 

Cała reszta - fajnie, ale z każdym dniem co raz mniejsza podnieta... Znowu Forza 6, Gran Turismo 7, Gearsy 5, Horizon 2...

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Ty ale zdajesz sobie sprawę że obecna generacja trwa 3 miesiace ?

 

rownież nie chce numerków wole nowe IP, nowa generacja rozwinie skrzydła jak deweloperzy i wydawcy dadzą sobie siana z ps3/x360.

Opublikowano

Jaki koncert życzeń :lol: Jakby co, to inFamous i Uncharted są bez numerka 8) Brak kolejnego Fallouta pewnie wywołałby falę samobójstw. Nowy Red Dead musi być i kropka, i pojęcia nie mam co komu przeszkadza sandbox na dzikim zachodzie. O tytuł chodzi? lol Nowe marki na pewno powstaną (Sony wypluwa w pierwszym roku trzy nowe ip - to chyba niezły wynik), ale kontynuowanie tych sprawdzonych też jest ważne.

Opublikowano

Ty ale zdajesz sobie sprawę że obecna generacja trwa 3 miesiace ?

 

rownież nie chce numerków wole nowe IP, nowa generacja rozwinie skrzydła jak deweloperzy i wydawcy dadzą sobie siana z ps3/x360.

 

Pewnie, że wiem - spokojnie, na pewno się rozkręci. Szkoda tylko, że na horyzoncie brakuje nowych zapowiedzi, a wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na prace nad sprawdzonymi markami... Dlatego mocno czekam na E3.

 

Jaki koncert życzeń :lol: Jakby co, to inFamous i Uncharted są bez numerka 8) Brak kolejnego Fallouta pewnie wywołałby falę samobójstw. Nowy Red Dead musi być i kropka, i pojęcia nie mam co komu przeszkadza sandbox na dzikim zachodzie. O tytuł chodzi? lol Nowe marki na pewno powstaną (Sony wypluwa w pierwszym roku trzy nowe ip - to chyba niezły wynik), ale kontynuowanie tych sprawdzonych też jest ważne.

 

Nie przeszkadza mi sandbox na dzikim zachodzie i to nie jest tak, że tych gier w ogóle nie sprawdzę ;) Nie chodzi o tytuł, ale o te same rozwiązania z tymi samymi bohaterami i w tym samym uniwersum. Jaram się Destiny, Watch_Dogs czy Titanfall bo to coś nowego (chociaż Watch_Dogs to niby sprawdzona formuła z AC, ale klimaty i możliwości fajne). Poza tym rzucam luźno domysłami, nic konkretnego przecież ;) Czekam z niecierpliwością na nowe IP (może wreszcie Nintendo ogarnie coś nowego). 

Opublikowano

Nom, słabo zapowiada się ta generacja. Widac że developerzy dopiero teraz zaczynają coś tworzyc bo wydawcy nie byli zbytnio pewni i przekonani o sukcesie nadchodzacych konsol. Więc sobie poczekamy. Potrzeba zapowiedzi czegoś mocnego, RDR 2, Fallouta 4, coś w ten deseń. To aż szokujące jak większosc wydawców jest cicha. Niech to E3 nadejdzie. Bo jak ono zawiedzie... kupuję Saturna i mam ich w pupie.

 

Mocno licze na Wiedzmina,chyba pierwsza multiplatforma ktora nas zmiecie grafa i gameplayem co nie wychodzi na 360/PS3

 

Tak.

 

Podobno Ci co widzieli odwołany projekt nie zdziwili się jaki los go spotkał.

 

 

Nie chce znowu zaczynac ale jak sie okazalo ze skasowali to nowe IP to bylo kilka stron lamentu ze why Sony, co wy robicie, tylko GoW (co nawet nie wiadomo a GoW to za(pipi)ista marka, pokazcie mi inna gre gdzie tak masakruje sie potwory a wszedzie wala sie krew i flaki) a wystarczyl jeden tweet ze MS zatrudnia (w ktory jakos trudno mi uwierzyc) i zaraz ze nikogo nie dziwi, gra chvjowa, MS zbiera ochlapy. MS zadnego IP nie bedzie konczyl bo to nalezy do Sony jako ze Santa Monica to wewnetrzne studio. Co najwyzej MS otworzy nowe studio albo ludzie beda pomagac przy grach na Kinecta...

 

Z drugiej strony 4 lata robili chvjowa gre, dziwne ze Sony bankrutuje :sweat:

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

To chyba jest ten wolfenstein ( w sensie ze nie wiem bo nie grałem, ale skrin mi podpasowal)

 

Ps wyrzutki z sm idą do ms, i dokończą swoje dzieło, ah kolejny ex, zycie jest piękne.

 

Chciałbym aby to była prawda, ale podejrzewam, że prawa do tej gry ma jednak Sony i jedyne nad czym będa mogli zając sie "wyrzutki" to pewnie jakas nowa gra, albo zostana dołączeniu do jakiegoś istniejacego już projektu.

 

Opublikowano

Podobno gra padła ofiarą Destiny - okazała się zbyt podobna i poległa na próbie wprowadzenia zmian. Dobrze, dobrze. Mają nauczkę i na drugi raz rozejrzą się za bardziej oryginalnym tematem niż pif-paf z motocyklistą i krasnalami ogrodowymi.

Opublikowano

Podobno gra padła ofiarą Destiny - okazała się zbyt podobna i poległa na próbie wprowadzenia zmian. Dobrze, dobrze. Mają nauczkę i na drugi raz rozejrzą się za bardziej oryginalnym tematem niż pif-paf z motocyklistą i krasnalami ogrodowymi.

Klasy, rasy, rozne planety, kosmos, drzewko umiejetnosci bohatera a takze rozwoj bronii..

Destiny to ty szanuj

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

E, głupie tłumaczenie. Chyba że był jakiś plagiat, no ale w takich przypadkach można przecież wydać grę kilka miesięcy później? Dobra zżynka potrafi obronić się sama, jak jest dobra ;)

Opublikowano

jeszcze odnosnie skasowanego projektu - odnosze wrazenie ze gdzies od polowy generacji sony zrobilo sie bardzo ostrozne jesli chodzi o nowe marki i gatunki jakie prezentuja ich gry aaa. Poczatek ps3 to okres wielu nowych marek sony i ciekawych pomyslow - uncharted, motorstorm, resistance, lair, heavenly sword, lbp itp. Od jakiegos czasu tytuly eksluzywne sony poszly calkowicie w cinematic expierience - infamous2, uncharted3, motorstorm apocalypse, killzone3 - mialo byc szybkie, intensywne, kolorowe z masa skryptu i wybuchow, byly uwstecznione pod niektorymi wzgledami w porownaniu do wczesniejszych czesci. Zapowiedziane i wydane tytuly na ps4 od ich studiow wewnenyrzch to tez takie bezpieczne projekty bedace sonowskimi kopiami znanych i lubianych marek i gatunkow (platformer, kolorowa strzelanina na wzor halo, gyrosy w londynie), czy tez plotki o nowym god of war. Anulowane tytuly to potwierdzaja - ta gra sm, getaway, 8days - wszystkie niosly duze ryzyko porazki finansowej. Spójrzmy na vite - sony za wyjatkiem studiow japonskich zaprzestalo produkcji tytulow aaa na ta kieszonsolke, za mala baza uzytkownikow, promocja ps4, wszystko sprawia ze sony odstawilo konsole na dalszy plan. Nie chce byc zlym prorokiem ale te przyklady pokazuja jak zle, a wrecz tragicznie finansowo jest teraz w sony, kazdy ich projekt teraz to sztamponowa produkcja, nastawiona glownie na zysk z minimalizacja ryzyka ze dany projekt moze sie nie zwrocic bo firmy po prostu na to nie stac. Jedynym odstepstem zdaje sie byc naughty dog bo ich pozycja sprawia, ze cokolwiek zrobia to i tak sie dobrze sprzeda, choc jesli faktycznie przystapia do last of us2 to wg mnie bedzie to tylko potwierdzenie tej tezy.

 

ojjj zle czasy ida dla graczy starego pokolenia ojj zle...trzeba bedzie chyba faktycznie uciekac w indyki

Opublikowano

I CO TERASS?
 

 

Nie cichną kontrowersje na temat różnic w oprawie wizualnej multiplatformowych gier z XONE i PS4. Okazuje się jednak, że są deweloperzy, którzy nie mają problemów z zapewnieniem tej samej rozdzielczości i framerate'u na obu platformach.
Wiedzieliśmy już wcześniej, że Wolfenstein: The New Order będzie działać w rozdzielczości 1080p i przy 60 klatkach na sekundę na PlayStation 4. Jak sprawa wygląda jednak w przypadku Xbox One? Redakcja OnlySP zapytała o to Bethesde. Angela Ramsey udzieliła już odpowiedzi i śmiało można powiedzieć, że większość osób będzie z niej zadowolona: "wersja na Xbox One działa w 1080p/60fps".
Wcześniej pojawiły się również pogłoski o długości kampanii singleplayer, która ma trwać nawet 20 godzin. Bethesda nie potwierdziła jednak jeszcze tych rewelacji.

 

 

 

http://www.ppe.pl/news-27075-bethesda_potwierdza__nowy_wolfenstein_w_rozdzielczosci_full_hd_rowniez_na_xone.html

Opublikowano
  • Autor

Szprota Xbotem :confused:

 

Pewnie na X0 bedą wieksze dropy.

Edytowane przez Codename

Opublikowano

No to zupełnie jak kiedyś z PS3 i 360. Kto chciał ten mógł zapewnić praktycznie identyczną jakość na PS3 jak w wersji na X360 czy rzadko na odwrót. Kto chciał...

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

Ale czy pieski robią gry nie w stylu "cinematic experience"? Robią dokładanie to samo, tylko, że najlepiej ze wszystkich. Naughty nie robi skomplikowanych RPGów, bijatyk, otwartych światów, minimalistycznych przygodówek, symulatorów itd. Jakby chłopaki chcieli zrobić coś mniej epickiego, bez licznych wideło wstawek z turbo emocjami, to SONY też by się długo zastanawiało. To nie wina samego SONY co rynku konsolowego, gdzie każdy liczy dwa razy zanim coś wyda. Kiedyś było łatwiej, bo koszty były niższe, ale dzisiaj jak ktoś szuka świeżych ip i jakichś pomysłów, to nie gra na konsoli. Większości jak widać to nie przeszkadza.

Opublikowano

Aha Plantsy chvjowe, Titan wiadomo nikogo, Destiny krasnale ale trzecia czesc Infamous to juz fap fap - ah ten zly rynek gier :/

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

jeszcze odnosnie skasowanego projektu - odnosze wrazenie ze gdzies od polowy generacji sony zrobilo sie bardzo ostrozne jesli chodzi o nowe marki i gatunki jakie prezentuja ich gry aaa.

Yoshida mówił, że teraz będą bardziej się skupiać na wielkich produkcjach. Także gry pokroju Warhawk, Twisted Metal, czyli tytuły od małych ekip z mniejszymi budzetami, to raczej przeszłość.

Edytowane przez YETI

Opublikowano

czyli niestety moze to oznaczac nastawienie producji stricte pod gry z gatunkow ktore sie sprzedaja czyli same fpsy i korytarzykowe strzalanki z perspektywy trzeciej osoby z cinematic experience i uznanych serii, ktore fani na pewno kupia

 

tragizm panowie, tragizm :( :(

Opublikowano

 

 

jeszcze odnosnie skasowanego projektu - odnosze wrazenie ze gdzies od polowy generacji sony zrobilo sie bardzo ostrozne jesli chodzi o nowe marki i gatunki jakie prezentuja ich gry aaa.

Yoshida mówił, że teraz będą bardziej się skupiać na wielkich produkcjach. Także gry pokroju Warhawk, Twisted Metal, czyli tytuł od małych ekip, z mniejszymi budzetami, to raczej przeszłość.

Nie mozna obwiniac za to Sony, firma nie jest w najlepszej sytuacji finansowej zeby pozwolic sobie na ryzyko

Opublikowano

@Ficuś - o czym ty w ogóle piszesz?

 

The Last of Us, Beyond, Puppeteer, na PS4 Knack, DriveClub, The Order 1886, na Vitę Tearaway czy Unit 13 - same "sztamponowe" (cokolwiek to znaczy) i nastawione na zysk tytuły :lol: Sony cały czas wprowadza nowe marki i raczej nic się pod tym względem w połowie generacji nie zmieniło. Poza tym nie mam pojęcia jak można użyć określenia cinematic expierience w odniesieniu do MotorStorma albo inFamousa :woot:

 

Aha Plantsy chvjowe, Titan wiadomo nikogo, Destiny krasnale ale trzecia czesc Infamous to juz fap fap - ah ten zly rynek gier :confused:

 

Czy naprawdę tak trudno wbić do zakutego łba, że ktoś ma szczerze wy*ebane na online'owe szuterki bez fabuły i woli pograć w singlowego sandboxa BEZ multiplayera?

 

No to zupełnie jak kiedyś z PS3 i 360. Kto chciał ten mógł zapewnić praktycznie identyczną jakość na PS3 jak w wersji na X360 czy rzadko na odwrót. Kto chciał...

 

Niezupełnie. W mijającej generacji wizualny parytet wymagał więcej pracy z PS3. Teraz wypuszczenie identycznych wersji będzie oznaczało olanie dużego zapasu mocy PS4. X1 nie ma magicznej architektury z której dużym nakładem pracy można wycisnąć więcej tylko jest po prostu znacznie słabszy.

Edytowane przez Iras

Opublikowano
  • Autor

czyli niestety moze to oznaczac nastawienie producji stricte pod gry z gatunkow ktore sie sprzedaja czyli same fpsy i korytarzykowe strzalanki z perspektywy trzeciej osoby z cinematic experience i uznanych serii, ktore fani na pewno kupia

 

tragizm panowie, tragizm :( :(

No teoretycznie nie bedą te same

 

Zrobią nowy korytarzyk pod innym tytułem (1886) i już wielka podjara że to nowe IP GOTY

Edytowane przez Codename

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.