Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Rejwen, może poczekaj na E3, gdzie mają pokazać znacznie więcej.

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 588,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

 

Słaby ten gameplay jak cholera.

Opublikowano

No ladna wydmuszka, ale nie ukrywam ze o wiele bardziej chcialbym pograc w Sunset Ovedrive czy Quantum Break.

Opublikowano

 gdzie są jakieś miażdżące możliwościami RPG-i, jakieś nowe pomysły, gatunki? Czy już naprawdę wszystkie pomysły się wyczerpały? Serio masakratorem na next-genach mają być Gearsy w wiktoriańskiej Anglii?

Pomysły są, tylko co się  najlepiej sprzedaje jak nie strzelanki?

Opublikowano

gadali ze maja byc rozlegle i duze tereny do zwiedzania czyli cos co nie bylo w uncharted i gyrosach, na razie mamy dwa gameplaye, ktore pokazuja ze to wlasnie kalka uncharted/gyrosow, ja tam nie narzekam bo grafa i klimat swoje robia ale mimo wszystko jak nie bedzie multi i co-opa to ja bym tego za full cene nie kupil, no chyba ze nagle zrobia z tego gre na 20h ale jak nie bedzie rozleglych terenow i duzych przerw od strzelania i urozmaiconego gameplayu to jakos to nie widze

 

w kazdym razie driveclub i the order powoli pokazuja co to znaczy gra od podstaw pisana na mocniejszej konsoli

Nie przypominam sobie, aby mówili o rozległych terenach, ale możliwe, że tak było. Mówili tez o fizyce i zniszczeniach, zobaczymy co z tego będzie.

Ficuś, ile godzin spędziłeś w multi Uncharted i TLoU, bo widzę, że chyba dużo, bo gdyby nie multi, to byś nie kupił tych gier? Nie żebym broni braku multi, bo jak wspomniałem wcześniej, gra jest stworzona pod horde czy jakieś pvp, bo to nic innego jak Girsy od Sony.

1080p

Opublikowano

Obok Girsów to nawet nie stało :P

Opublikowano

tlou skonczylem dwa razy - za pierwszym razem gralem na hard i zajelo mi to 22h i jest to super wynik, zwolnilem sie specjalnie z pracy by leciec do empiku po moja kopie

uncharted i uncharted3 nie kupilem, skonczylem pozyczone od kumpli bo multi mnie nie interesowalo(chodzi o trojke)

dwojke kupilem limitke na premiere(mam do dzis) bo bylem mega najarany grafika, mega najarany multi i skonczylem ja trzy razy, w multi gralem malo i nie wcignelo mnie tak jak sie spodziewalem dlatego jak pisalem powyzej - olalem zakup trojki dla samego singla

 

poza tym wtedy epickie skrypty i strzelaniny z cover systemem(szczegolnie w czasie premiery 1 i 2) to bylo cos nowego i ciekawego, teraz juz mamy inne czasy i gier to oferujacych jest przesyt

Opublikowano

 

gadali ze maja byc rozlegle i duze tereny do zwiedzania czyli cos co nie bylo w uncharted i gyrosach, na razie mamy dwa gameplaye, ktore pokazuja ze to wlasnie kalka uncharted/gyrosow, ja tam nie narzekam bo grafa i klimat swoje robia ale mimo wszystko jak nie bedzie multi i co-opa to ja bym tego za full cene nie kupil, no chyba ze nagle zrobia z tego gre na 20h ale jak nie bedzie rozleglych terenow i duzych przerw od strzelania i urozmaiconego gameplayu to jakos to nie widze

 

w kazdym razie driveclub i the order powoli pokazuja co to znaczy gra od podstaw pisana na mocniejszej konsoli

Nie przypominam sobie, aby mówili o rozległych terenach, ale możliwe, że tak było. Mówili tez o fizyce i zniszczeniach, zobaczymy co z tego będzie.

Ficuś, ile godzin spędziłeś w multi Uncharted i TLoU, bo widzę, że chyba dużo, bo gdyby nie multi, to byś nie kupił tych gier? Nie żebym broni braku multi, bo jak wspomniałem wcześniej, gra jest stworzona pod horde czy jakieś pvp, bo to nic innego jak Girsy od Sony.

1080p

 

 

No w końcu normalna, nielagująca wersja (ale ta kompresja ehh). Niemniej urywek wyglądał nudno. Czekam na E3 na ostateczny osąd. Fragment wybrali chyba randomowo. Ehh, ten marketing Sony.

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Nędzny ten gameplay z the order.

Opublikowano

E, jak na pifpafa to wygląda ciekawie ten The Order. Chociażby ze względu na klimat i bronie.

 

Ciekawe jak bardzo grafikę uproszczą do premiery. :>

Opublikowano

Ale lepsza byłaby ta gry gdyby dali normalnie 16:9, trochę inna kamerę i rozgrywkę w której byłoby więcej biegania / skakania niż tego cholerstwa które rozpropagowały gearsy.

Opublikowano

Zabawnie brzmi: Pre order na The Order.

 

Obejrzałem już trzy razy wersję 1080p, ale dalej czekam na duuuuży pliczek do pobrania.

Opublikowano

Już na tym króciutkim gameplayu widać duży odrzut broni - nie będzie serii po cały magazynek  jedno miejsce. I już z miejsa duży plus.

Opublikowano

Ale lepsza byłaby ta gry gdyby dali normalnie 16:9, trochę inna kamerę i rozgrywkę w której byłoby więcej biegania / skakania niż tego cholerstwa które rozpropagowały gearsy.

 

Ano. Taka gra bardziej w stronę śledztwa, eksplorowanie, chodzenie po mieście i wypytywanie ludzi w celu szukania wskazówek.

Opublikowano

No cóż U2&3 miały fajny co-op i to zarówno w "hordzie" jak i psedo przygodowy, podzielony na kolejne fragmenty map z kampanii. TLOU miało już tylko mp z zywymi ludźmi. A tutaj tylko scelanie w singlu. Meh. To nie jest jeszcze marka warta 230-250 zł. No chyba że dorzucą do niej tuzin zagadek w stylu TR/ U3, elementy rozbudowy broni a'la RE4 i czas na poziomie min. 20h.

Opublikowano

ibf6O8SYqVIfWS.gif
<kliknij aby powiększyć>

Tak wygląda gra na Nadkonsole, ekipy, która dotychczas pisała gry na PSP.
 

xboty, jesteśmy z wami
 

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Ja tam nie oceniam po gameplayach i trailerach przygotowanych specjalnie dla januszy. Wiadomo, że jak faktycznie jest tam jakaś eksploracja, zagadki, sidequesty czy cokolwiek, to nie pokażą tego bo takie rzeczy się nudno ogląda (z perspektywy januszy, przypominam) i zazwyczaj trzeba temu poświęcić solidną porcję minut. Pierwszy z brzegu przykład - Far Cry 3. Ani jednego gameplaya, któy sugerowałby że ta gra to open world i można sobie biegać z łukiem, zbierać skarby, zabijać sarenki i rozjeżdżać świnie quadem. Na trailerach wszystko co było do szybkie parcie do przodu, skrypty wybuchy, szczelanie i sinematik ekspirjens. Tomb Raider i Hitman podobnie (chociaż tutaj na mniejszą skalę). Dlatego zlewam te wszystkie materiały i czekam do premiery na recki i opinie graczy.

Opublikowano

Eksajt jak przy skladaniu modelu z Lego. Ale klapy wszystko kupia :P

Opublikowano

Tak wygląda gra na Nadkonsole

To samo mówiliście po pierwszym pokazie Watch Dogs.
Opublikowano

 

ibf6O8SYqVIfWS.gif

<kliknij aby powiększyć>

Tak wygląda gra na Nadkonsole, ekipy, która dotychczas pisała gry na PSP.

 

xboty, jesteśmy z wami

 

 

 

Już wiemy, że wygląda tragicznie nudno, nie musisz o tym przypominać co 5 minut.

Opublikowano

Skoro tak wyglądają pierwsze gry, to nie mam pojęcia jak bedzie sie prezentowac tlou 2.

Opublikowano

kiepski framerate to nie wina gry.

https://twitter.com/AndreaPessino/status/469939569044234240

 

i dobrze, bo ten lag przy kucnięciu z gifa to jakieś early PS3 level.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Wiadomka - pierwsze 12 mies. = piękne wydmuszki. Następny rok do końca generacji solidne kopy w twarz od 1st i 3rd party dewów.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.