Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Dla mnie poprzednia generacja konsol była najlepszą ever. Gry były przepiękne, grywalne, różnorodne. Były i kontynuacje i masa świetnych, nowych IP. Czuć było budżet. Wreszcie grało się na ogromnym TV. Liczę, że nowa generacja będzie kontuacją w prostej linii tego co było na past genach

do pewnego momentu byla genialna, ale zdecydowanie trwała za długo, w pewnym momencie zaczelo sie az nadto widoczne drepanie w kolku bo moc konsol juz za bardzo ograniczala. Jednak mi zawsze w pamieci zostanie ona jako ta generacja, ktora na trwale przyniosla online do konsolowcow, granie na wielkich ekrananach w hd i cinematic experience

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 589,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Znajomy kupił sobie N64 po latach, a ja sobie obczaiłem co właściwie na tej konsoli było, to aż się zdziwiłem. Serio, wychodziło tam sporo ulepszonych portów, albo całkowicie zmienionych (przeważnie na lepsze), a także ex'y miało całkiem zacne (tylko jrpg-ów brakło, bo Square wolało CD-ki). Kurde, tam nawet ISS-y, Fify (z komentatorami) czy Wipeout wyszły. W sumie zawsze chciałem mieć N64, może kiedyś sobie sprawię, zwłaszcza że taniutko chodzą (niestety niektóre kadridże już drożej).

 

Jako że ma konsolę z expansion packiem, to dawało jej 8 MB ramu, 4 krotnie więcej niż miał PSX. I gry naprawdę wyglądały bardzo ładnie niektóre.

 

W sumie Sega Saturn też miała kilka bardzo zacnych gier. Tamta generacja była również bardzo ciekawa, że nawet teraz kusi do przypomnienia jej sobie ;)

Opublikowano

 

 

Dla mnie poprzednia generacja konsol była najlepszą ever. Gry były przepiękne, grywalne, różnorodne. Były i kontynuacje i masa świetnych, nowych IP. Czuć było budżet. Wreszcie grało się na ogromnym TV. Liczę, że nowa generacja będzie kontuacją w prostej linii tego co było na past genach

do pewnego momentu byla genialna, ale zdecydowanie trwała za długo, w pewnym momencie zaczelo sie az nadto widoczne drepanie w kolku bo moc konsol juz za bardzo ograniczala. Jednak mi zawsze w pamieci zostanie ona jako ta generacja, ktora na trwale przyniosla online do konsolowcow, granie na wielkich ekrananach w hd i cinematic experience
W pelni sie zgadzam, GTA V pozwala troche zapomniec o braku mocy pod koniec ale jednak to wszystko trwalo zbyt dlugo. A przeciez ile gier jest jeszcze lupanych na 360/PS3...

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Znajomy kupił sobie N64 po latach, a ja sobie obczaiłem co właściwie na tej konsoli było, to aż się zdziwiłem. Serio, wychodziło tam sporo ulepszonych portów, albo całkowicie zmienionych (przeważnie na lepsze), a także ex'y miało całkiem zacne (tylko jrpg-ów brakło, bo Square wolało CD-ki). Kurde, tam nawet ISS-y, Fify (z komentatorami) czy Wipeout wyszły. W sumie zawsze chciałem mieć N64, może kiedyś sobie sprawię, zwłaszcza że taniutko chodzą (niestety niektóre kadridże już drożej).

 

Jako że ma konsolę z expansion packiem, to dawało jej 8 MB ramu, 4 krotnie więcej niż miał PSX. I gry naprawdę wyglądały bardzo ładnie niektóre.

 

W sumie Sega Saturn też miała kilka bardzo zacnych gier. Tamta generacja była również bardzo ciekawa, że nawet teraz kusi do przypomnienia jej sobie ;)

 

captainobvious-600x480.jpg

Opublikowano

 

 

na onet wchodzisz żeby o gierkach poczytać

news.google.com - może kiedyś zrozumiesz funkcjonalność tego serwisu, żeby trafić na adres onetu nie trzeba tam szukać newsów o grach

dobrze, dobrze już się tak nie tłumacz
Opublikowano

- SSM Scifi IP conceptualised and greenlit. Enters production.
- Destiny announced. Unfortunate similarities to new IP (no idea what exactly: genre, presentation, story, design, etc). Sony/SSM not impressed.
- Sony/SSM request reworking the design to distance from Destiny. This naturally increases dev time, workload, and resources.
- Reworking fails. Either conceptually still too similar to Destiny, or (most likely) unable to conceptualise new designs and implement them efficiently. Project and development process suffers.
- Sony/SSM pull the plug on a project that has now gone on for too long, become too expensive, with no real end in sight and/or lack of confidence in a high quality game at the end of the tunnel.
- Decision made to downsize SSM as a whole. God of War 4 still in development (assuming it's not being headed by someone else), as well as aiding other studios on their projects (eg: The Order: 1886, Everybody's Gone to the Rapture).
- Many senior personnel of cut project let go as their positions at SSM no longer needed. Those roles already filled on existing projects. Staff that can move over to the production of existing projects kept.

Opublikowano

Czyli w skrocie gra nie przeszla tak jakby kontroli jakosci. Ktos tu pisal wczesniej ze ludzie przeszli do M$ a tu że przeniesli ich do innych projektów.

Opublikowano

jeśli to miałby być kolejny shooter to nie ma czego żałować

Opublikowano

chuuuj z dino crisis, niech oni lepiej znowu za onimushe wezma

Opublikowano

Mendrek odkryl N64 w 2014 r. :sorcerer:

 

Mazzeo stracil korone najwiekszego janusza forum ;/

Edytowane przez Dave Czezky

Opublikowano

Tak w ogóle jest plotka, że Capcom szykuje reboot... Dino Crisis :o

 

 

Akurat Dino Crisis chciałbym żeby reboot poszedł w strone rozgrywki z dwójki.

Opublikowano

Niech oni lepiej zostawią Dino Crisis i Onimushe, bo te Capcomowskie rebooty walą (pipi)em. Chyba że komuś konkretnemu zlecą.

Opublikowano

Tak w ogóle jest plotka, że Capcom szykuje reboot... Dino Crisis :o

 

hmm z jednej strony brzmi ciekawie (DC2 było świetne, jedynka troche zbyt drętwa)

 

tylko żeby im to nie wyszło jak resident evil 6 który pozostawiał sporo do życzenia

Opublikowano

Nosz cholera, kolejny God of War? ;( To jedna z tych gier, której oglądać kompletnie nie mam ochoty, chyba że całkowicie zmienią mitologię i głównego bohatera, sposób rozgrywki czy dodadzą kilka świeżych patentów, ale... na tak dalece idące zmiany niestety bym nie liczył.

Opublikowano

Nosz cholera, kolejny God of War? ;( To jedna z tych gier, której oglądać kompletnie nie mam ochoty, chyba że całkowicie zmienią mitologię i głównego bohatera, sposób rozgrywki czy dodadzą kilka świeżych patentów, ale... na tak dalece idące zmiany niestety bym nie liczył.

 

jezu, nie wiadomo czy następną grą będzie gow, nie dramatyzujcie.

Opublikowano

Ja tam nie był bym pewien nowej mitologii. Wkońcu zakończenie trójki jest otwarte, Zreszta oni podobno robią dwie gry teraz.

Opublikowano

 

Nosz cholera, kolejny God of War? ;( To jedna z tych gier, której oglądać kompletnie nie mam ochoty, chyba że całkowicie zmienią mitologię i głównego bohatera, sposób rozgrywki czy dodadzą kilka świeżych patentów, ale... na tak dalece idące zmiany niestety bym nie liczył.

 

jezu, nie wiadomo czy następną grą będzie gow, nie dramatyzujcie.

 

 

Według plotek i przecieków niestety jedną z dwóch kolejnych gier będzie GoW. Nie tyle dramatyzuje co obawiam się o jakość tej gry ;)

Opublikowano
Xbox One „superłatwy do programowania”

 

 

Microsoft nie od dziś rozumie jak istotne jest zainteresowanie twórców z firm trzecich daną platformą. I wygląda na to, że jeżeli chodzi o konsolę Xbox One, to udało mu się zyskać ich sympatię.

 

Studio No Goblin, które przyłączyło się jako partner do programu ID@Xbox dla twórców niezależnych, zabrało głos w sprawie tworzenia gier na konsolę Xbox One. Jak twierdzi, Microsoft wykonał bardzo dobrą robotę jeżeli chodzi o upraszczanie i ułatwianie „deweloperki” na tę konsolę. Na swoim oficjalnym blogu, studio dziękuje za stworzenie „konsoli, która najbardziej zachęca nas do publikacji naszych gier.

No Goblin twierdzi również, że opiekunowie programu ID@Xbox ze strony Microsoftu „niesamowicie szybko reagują i są bardzo pomocni” w tworzeniu gier. Zdaniem studia, deweloperzy „będą zaskoczeni” programem ID@Xbox.

Pierwsza gra No Goblin na konsolę Xbox One nosi tytuł Roundabout, ma się pojawić w sprzedaży jeszcze w tym roku.

 

http://www.chip.pl/news/oprogramowanie/programowanie/2014/02/xbox-one-201esuperlatwy-do-programowania201d

Edytowane przez kermit

Opublikowano
Według plotek i przecieków niestety jedną z dwóch kolejnych gier będzie GoW. Nie tyle dramatyzuje co obawiam się o jakość tej gry ;)

 

 

Ehh.. dla mnie mogą zrobic jeszcze tą jedną czesc na next geny, pokazac moc PS4, a potem zrobic cos nowego. Barlog zaczął tworzyc team pół roku temu, więc następny GoW pewnie pojawi się gdzieś w 2016 roku. Strzelam że ten "drugi" projekt jest dużo bliższy ukończenia.

Opublikowano

Ehh.. dla mnie mogą zrobic jeszcze tą jedną czesc na next geny, pokazac moc PS4, a potem zrobic cos nowego. Barlog zaczął tworzyc team pół roku temu, więc następny GoW pewnie pojawi się gdzieś w 2016 roku. Strzelam że ten "drugi" projekt jest dużo bliższy ukończenia.

 

Przecież ten drugi projekt został właśnie skasowany, a trzech gier raczej nie robili.

Opublikowano

Właśnie robili chyba :

 

@Supposedly had 3 projects in the works, Stig's new IP, Barlog's project, and GOW: Ascension team

Opublikowano

Niekoniecznie. SSM jest ogromniaste.

Moze na E3 cos pokaza

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.