Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

Ehh.. dla mnie mogą zrobic jeszcze tą jedną czesc na next geny, pokazac moc PS4, a potem zrobic cos nowego. Barlog zaczął tworzyc team pół roku temu, więc następny GoW pewnie pojawi się gdzieś w 2016 roku. Strzelam że ten "drugi" projekt jest dużo bliższy ukończenia.

 

Przecież ten drugi projekt został właśnie skasowany, a trzech gier raczej nie robili.

 

 

No robili właśnie - podobno były trzy projekty. Zostały dwa.

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 589 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Eh za co te minusy, moze naprawde cos pokaza. Wiara umiera ostatnia :<

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Nawiązując jeszcze do tej rozmowy na temat indie vs AAA. Na wysokobudżetowe gry w dzisiejszych czasach idą zbyt duże ilości pieniędzy żeby wydawcy pozwolili devom eksperymentować. Trzeba się przyzwyczaić, że gry AAA będą korzystały ze sprawdzonych już mechanizmów (jak cover system w The Order) a odstępstwa i jakieś innowacje to będą wyjątki. To samo dotyczy ciągnięcia gier do 4-5 części, łatwiej jest trzaskać kasę na sprawdzonej marce.

 

Coraz większa popularność gier indie wiąże się też z tym, że wiele z nich prezentuje sobą jakieś nowe elementy, widać w nich wpływ i kreatywność samego twórcy zamiast całkowitego ugrzecznienia i uproszczenia każdego elementu na "rozkaz" wydawcy. Dużą rolę odgrywa tutaj Kickstarter dzięki któremu powstaje bardzo dużo fajnie zapowiadających się gier.

No i warto wspomnieć, że dzięki Kickstarterowi i innym rodzajom crowdfundingu odżywają niektóre gatunki gier takie jak platformówki (wiadomo że ten gatunek nie umarł ale w poprzedniej generacji stracił na popularności), RPGi w starym stylu (Wasteland 2, Pillars of Eternity, nowy Torment) czy horrory (Outlast, Routine, The Forest) czy ciekawe twory polegające na eksploracji i odkrywaniu historii jak Gone Home i Dear Esther

Edytowane przez Adi_TEAM LBN

Opublikowano

chce kupic ps4 na bluray

 

oplaca sie?

Dla BluRay?

Lepiej Ps3, z nowej generacji lepiej XO - lepsza jakosc odtwarzanego materialu.

Opublikowano

loool

 

The Guardian: 95 Flappy bird inspired iOS games released in 24 hours
 
 

In the last 24 hours, just under 300 new iOS games went live on Apple’s App Store. Nearly one third of them were clones of – or heavily inspired by – recent app phenomenon Flappy Bird.

That puts recent claims that Apple was rejecting Flappy Bird clones into perspective. While some developers may have been told “your app name attempts to leverage a popular app”, many others are either slipping through the net, or simply using different names.

Every morning, I swipe my way through RSS feeds – pulled from the Appshopper website – of every major App Store category, as part of the research for the monthly Best iPhone and iPad Apps feature. I do the same thing for Google Play from a different source.

Today, when I launched my RSS reader, there were 293 new iOS games released since 5am yesterday morning. After scooting through them, I’ve been able to identify 95 that are obvious Flappy Bird-inspired games.

The vast majority of these will sink without trace, of course. But at the time of writing, four of the top five free iPhone games in the US App Store fall into the Flappy genre – Flappy Wings, Hoppy Frog, Flying Cyrus - Wrecking Ball and Splashy Fish. In the UK, those four are all in the top 10.

Here are the 95 iOS games from the last day chasing that dream. I’ll leave you to draw your own conclusions about what this says about the mobile gaming world in early 2014.

Will any of these games succeed? Flying Cyrus’ success means my bets are on Tappy Bieber, although I like the cut of Flappy Beard Hipster Quest’s jib the most.

 

a5d8b74a-c78e-4a6c-853c-1de60dd990ee-460

 

929984b6-bb5d-439c-9691-841c266820e1-460

 

03a76ef1-a747-481e-92cf-f943694e59c6-460

 

38da0911-52da-466f-96b0-1677b3b44f5b-460

Opublikowano
DayZ creator: Xbox One has "exciting things" coming, can't share details.

If comments from DayZ creator Dean Hall are anything to go by, it sounds like Microsoft is cooking up some exciting new features for the Xbox One. After meeting with Microsoft to discuss a console version of DayZ, Hall said he got to see some "really interesting" features coming to the platform, though he's not allowed to discuss them just yet.

 

"I have nothing against consoles, and there's some really interesting and exciting things happening. That was one of the cool things about meeting with Microsoft," Hall told Eurogamer . "There were definitely some things they said that I'm not allowed to talk about that I was like, 'Wow! That's interesting. Why don't you tell people that?' But I guess they want to make sure everything all goes together and that."

Unfortunately, Hall gave no additional information about what these exciting new Xbox One features might be. For its part, Microsoft has maintained that the Xbox One product roadmap is a marathon, not a sprint, with new features and functionality rolling out over time.

 

Hall also said that he's met with Sony to discuss a console version of DayZ for presumably the PlayStation 3 and/or PlayStation 4.

He explained that a decision about a console version of DayZ is likely to be made by the end of 2014. He made clear that a console iteration of the zombie game is not in development right now, and if it does get green-lit, it will probably take 12 months to create a console version.

 

Elsewhere in the interview, Hall said the full version of DayZ will probably launch sometime in the spring or summer of 2015. The game has already sold 1.5 million copies through its in-development Early Access alpha version. A beta is expected to go live before the end of 2014. And when DayZ does see its full, finished release, Hall said he anti(pipi)ates that the game might be significantly different than the version we know today.

 

"It could even be fundamentally different," Hall said. "As some of these new features come on--even some of the things we introduce now--it suddenly changes the whole way the game's played. We finally got it so that ruined objects don't really work any more; that suddenly changed the way players were behaving. If you shoot someone and destroy their gear, it doesn't work any more. Even little things like that can have profound effects."

 

Hall confirmed this week that he will leave the DayZ development team by the end of the year and return to his home country of New Zealand. However, his contract stipulates that he's required to be involved with the future of the game in some capacity on an ongoing basis.

 

http://www.gamespot.com/articles/dayz-creator-xbox-one-has-exciting-things-coming-can-t-share-details/1100-6417975/

Edytowane przez kermit

Opublikowano

 

 

Lepiej Ps3, z nowej generacji lepiej XO - lepsza jakosc odtwarzanego materialu.

Nie.

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-ps4-vs-xbox-one-which-is-the-better-media-player

Kiedyś czytalem test ludzi ktorzy zajmuja sie tylko testowaniem playerow i stwierdzili ze XO jest lepszy,albo sie mylili albo ktorys patch moze to poprawil.

Opublikowano
  • Autor

 

 

Lepiej Ps3, z nowej generacji lepiej XO - lepsza jakosc odtwarzanego materialu.

Nie.

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-ps4-vs-xbox-one-which-is-the-better-media-player

Kiedyś czytalem test ludzi ktorzy zajmuja sie tylko testowaniem playerow i stwierdzili ze XO jest lepszy,albo sie mylili albo ktorys patch moze to poprawil.

 

Lepiej wierzyć im niż Irasowi i jego linkom xD

Opublikowano

Vince Zampella potwierdzil na Twitterze, że ostatnie plotki dotyczące magicznego 1080p w Titanfall na Xboxie One są nieprawdziwe. Ale nie podał przy tym, w jakiej rozdzielczości chodzi ta gra, jednak spodziewać się można 900p.

 

Niestety okazuje się, że nowe IP od Guerilla Games powstaje na... PS3. Wacek mi opadł, mocno się zawiodę jeżeli to prawda.

 

http://www.psu.com/a022624/Unannounced-Guerrilla-Games-title-in-the-works-for-PS3

 

Nie warunkuję tego w żadnym wypadku od nowej gry GG, ale jeżeli tak dalej pójdzie i na rynku będzie taka posucha to cienko widzę te nadciągające targi E3. Na tę chwilę oferta multiplatformowa jest po stokroć ciekawsza od gier wydawanych na wyłączność. A to, czego bardzo nie lubię, to zajmowanie cennego miejsca na konferencjach przez tytuły multiplatformowe... Nie napalam się na cokolwiek, bo ciężko też spodziewać się cudów w pierwszym roku istnienia next-genów na rynku.

Opublikowano

Przecież takie ogłoszenie jest bez znaczenia. Doświadczonych w pracy na PS4 szukać nie będą.

Opublikowano

loool

 

The Guardian: 95 Flappy bird inspired iOS games released in 24 hours

 

 

In the last 24 hours, just under 300 new iOS games went live on Apple’s App Store. Nearly one third of them were clones of – or heavily inspired by – recent app phenomenon Flappy Bird.

 

That puts recent claims that Apple was rejecting Flappy Bird clones into perspective. While some developers may have been told “your app name attempts to leverage a popular app”, many others are either slipping through the net, or simply using different names.

 

Every morning, I swipe my way through RSS feeds – pulled from the Appshopper website – of every major App Store category, as part of the research for the monthly Best iPhone and iPad Apps feature. I do the same thing for Google Play from a different source.

 

Today, when I launched my RSS reader, there were 293 new iOS games released since 5am yesterday morning. After scooting through them, I’ve been able to identify 95 that are obvious Flappy Bird-inspired games.

 

The vast majority of these will sink without trace, of course. But at the time of writing, four of the top five free iPhone games in the US App Store fall into the Flappy genre – Flappy Wings, Hoppy Frog, Flying Cyrus - Wrecking Ball and Splashy Fish. In the UK, those four are all in the top 10.

 

Here are the 95 iOS games from the last day chasing that dream. I’ll leave you to draw your own conclusions about what this says about the mobile gaming world in early 2014.

 

Will any of these games succeed? Flying Cyrus’ success means my bets are on Tappy Bieber, although I like the cut of Flappy Beard Hipster Quest’s jib the most.

 

a5d8b74a-c78e-4a6c-853c-1de60dd990ee-460

 

929984b6-bb5d-439c-9691-841c266820e1-460

 

03a76ef1-a747-481e-92cf-f943694e59c6-460

 

38da0911-52da-466f-96b0-1677b3b44f5b-460

Ah ci kreatywni twórcy gier indie, nie to co ci odtwórczy wyrobnicy od AAA pod batem dużych wydawców. :thumbsup:

Edytowane przez Observer

Opublikowano

Bzdura. Sami mówili, że robią nowe IP na PS4.

Idąc takim tokiem rozumowania to Naughty Dog robiło kiedyś grę na X360 i PC, bo w wymaganiach mieli napisane, że szukają ludzi z doświadczeniem z PS3, X360 i PC :teehee:

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

 

Ah ci kreatywni twórcy gier indie, nie to co ci odtwórczy wyrobnicy od AAA pod batem dużych wydawców. :thumbsup:

 

nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale taka gra to kwestia nie dni ale godzin (może minut?) dla jednej osoby która nawet specjalnie dużo nie musi umieć. Nie dziw się, że każdy szuka łatwych pieniędzy idąc śladem gościa od flappy birda.

Opublikowano

Tak, grajmy w indyki tylko, w gry które "dla klimatu" (raczej z powodu budżetu) są w stylu "8 bit/16 bit". Ja wiem że PC szczyci się tymi indykami, ale to nie powód byśmy my mieli się szczycić graniem w nie. Siła tkwi w produkcjach AAA, one pchają ten wózek zapewniając progres, a indie gamesy co najwyżej to ciekawostka. Coś jak przejażdżka dorożką odpoczywając od ciągłej jazdy Ferrari.

Poza tym dwie rzeczy:

1. To że tzw. "bezpieczne finansowo" rzeczy są wymuszane na devach to nie jest fanaberia wydawców, ale czysta kalkulacja wynikająca z jednego, niepodważalnego faktu - LUDZIE TEGO CHCĄ. 

2. Mimo wszystko nowe rzeczy to nie jest domena wyłącznie indie, ale też wiele z nich pochodzi od AAA, gdzie wydawcy pozwolili sobie na ryzyko nowości, albo byli bardziej liberalni. Wspomniany cover system, to zasługa gry AAA która go spopularyzowała, czyli w zasadzie Gears of War, a nie jakiegoś indyka za cztery dolce.

Także sorry Adi, ale nie masz racji, i nie naganiaj ju.ż ludzi na komputry, bo jeszcze ktoś się nabierze.

Opublikowano

Dla mnie poprzednia generacja konsol była najlepszą ever. Gry były przepiękne, grywalne, różnorodne. Były i kontynuacje i masa świetnych, nowych IP. Czuć było budżet. Wreszcie grało się na ogromnym TV. Liczę, że nowa generacja będzie kontuacją w prostej linii tego co było na past genach

Dostałeś plusy od Mendrka, który odkrył wczoraj konsole N64 i Kruka, który starszych generacji może nie pamiętać. Dla mnie ta generacja to "cinematic experience" gierki z dopracowaną mechaniką, ale nierozwijące patentów z poprzednich (np. SI, zniszczalność). Samo dopracowanie mechaniki często wiąże się z jej uproszczeniem (zwłaszcza w gierkach RPG) oraz spłyceniem rozgrywki (przemy przed siebie bez zastanowienia czy to nad zagadkami czy kierunkiem w jakim mamy się udać...), liczy się tylko sama płynność i przystępność dla większej ilości graczy.

 

Zauważyłem też ciekawe zjawisko występujące wśród starych wyjadaczy:

"Kiedyś to gierki trudne robili, a teraz samograje same" po czym odpala jakiegoś samograja na easy-normal.

Opublikowano

 

Zauważyłem też ciekawe zjawisko występujące wśród starych wyjadaczy:

"Kiedyś to gierki trudne robili, a teraz samograje same" po czym odpala jakiegoś samograja na easy-normal.

 

Kto tak robi, twoi znajomi? Ja zawsze odpala na najwyższym poziomie, bo dziś w większości grach hard, to odpowiednik normala z czasów PS2.

Opublikowano

ja obstawiam ze jakby jakis znajomy mendrka kupil wii lub wii u i zobaczyl i zagral wreszcie w tego wind walkera, donkey konga czy mariana to zaraz odszczekalby slowa ze to badziewia dla ge.jow. Problem mendrka jest taki ze on gra i zna gry naocznie tylko z konsol playstation, a wszystko inne widzial w internecie lub ogral na youtube wiec uwaza ze tylko sony robi dobre gry. Podobne zachowanie maja ludzie kupujacy i przywiazujacy sie do marek samochodow - swoje chwala, choc cudze nie znaja i na wszystko inne znajda wady i wymowki

Opublikowano

Pff, grałem w Nintendo 64 na standach nim to było modne (a dokładnie jak byłem dzieckiem i w Makro był stand z N64, z klasykami takimi jak Banjo Kazooie, Fighters Destiny czy Mario 64). Po prostu nie wiedziałem jak wiele fajnych portów wyszło na tą konsolę, bo jak większość młodych graczy Polaków lat 90 miałem w domu poczciwego, szarego PSX-a, a nie jakiś burżujski orient ;)

 

EDIT: Ale to nie znaczy że lubię Nintendo, także proszę mi nie wysyłać męskich anonsów na PM!

Edytowane przez Mendrek

Opublikowano

bo na nintendo nie bylo przerobki i nie stac cie bylo na gierki, psx kosztowal grosze, mozna go bylo przerobic, a swego czasu pirat z torba wypelniona wypalonymi cd z grami stal praktycznie na kazdym rogu ulicy w kazdym polskim miescie. takie czasy i takie realia ze to wlasnie przegigantyczna skala piractwa w polsce i jego dostepnosc byla w duzej mierze zasluga az tak wielkiej popularnosci marki playstation. Zreszta z ps2 bylo podobnie. Każda inna konsola jak to napisales - objawiala sie przez to jak burzujski orient

Opublikowano

bo na nintendo nie bylo przerobki i nie stac cie bylo na gierki, psx kosztowal grosze, mozna go bylo przerobic, a swego czasu pirat z torba wypelniona wypalonymi cd z grami stal praktycznie na kazdym rogu ulicy w kazdym polskim miescie. takie czasy i takie realia ze to wlasnie przegigantyczna skala piractwa w polsce i jego dostepnosc byla w duzej mierze zasluga az tak wielkiej popularnosci marki playstation. Zreszta z ps2 bylo podobnie. Każda inna konsola jak to napisales - objawiala sie przez to jak burzujski orient

Dokładnie. Jak by X360 nie dało się tak łatwo piracić to MS miałby u nas naprawdę ciężko.

Opublikowano

Nie twierdzę, że było inaczej. Ale wbrew pozorom, ja długi czas jechałem na oryginałach, co uznaję za czas chyba najciekawszy, gdy brało się co było tanie, wymienało się na to co było. Dzięki temu potrafiłem nawet średniakami się cieszyć, pokroju Dreams into Reality. Albo niemieckimi wersjami, typu ocenzurowany RE z biało czarnym intrem i zieloną krwią u zombie. Dopiero pod presją rówieśników ("z ciebie jest frajer, można tanio grać w najlepsze gry jak sobie przerobisz") zacząłem grać w piraty, co i tak potem żałowałem bo mi konsola padła.

Ironią losu jest to, że dzięki temu Playstation ma dziś tak mocną pozycję, mimo iż nie ma takiej skali piractwa.

 

Co do Wii i Wii U to nie raz miałem kontakt, bo mam dostęp u znajomego. I jasne, to jest urocze, Miiverse jest fajne, jest radośnie, Pikminy wesoło otaczają owoce i zanoszą je na swój stateczek. Ok, ale nie zamieniłbym swojej biblioteki z PS3, na te gierki. Poza tym nie przepadam za platformówkami, a w szczególności 2d. Nawet w LBP grywałem głównie w levele mniej platformówkowe, lub te proste. Nie mam cierpliwości do tego gatunku... :)

Opublikowano

No to jest potwierdzenie marcowego PS+

 

Gry roczne:

  • Uncharted 3: Oszustwo Drake'a
  • LittleBigPlanet Karting
  • XCOM: Enemy Unknown

PS4:

PS3:

PlayStation Vita:

Gry, które zostaną usunięte z oferty:

Ponadto dostępne w tym miesiącu są jeszcze:

  • Borderlands 2
  • Bioshock Infinite
  • Uncharted: Złota Otchłań (PS Vita)
  • Gravity Rush (PS Vita)

 

Tomb Raider i Brothers: A Tale of Two Sons to chyba znacznie lepiej od Arkham Asylum i Ninja Gaiden 2 ;) Szkoda, że Dead Nation to zwykły port z jakimś DLC :confused:

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

akurat era ps3/x360 przez spopularyzowanie gry w sieci i gry z cyfrowej dystrybucji juz az tak nie obrosla piractwem ale era psx i ps2 to bylo jedno wielkie piractwo w naszym kraju. Gieldy komputerowe, nagrywnie po kumplach po mieszkaniach - kazdy piracil, na inne konsole nikt nie patrzyl bo w tamtych czasach ich zakup i pozniejsze kupno gry w cenie 1/3 pensji to byla abstrakcja. Nawet jak ktos na standzie w markecie widzial cos na n64 i sie slinil do szyby to szybko rodzice sprowadzali go na ziemie i dalej wracal do krola polskich podworek czyli playstation

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.