Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

Tak jest często, 2013 cudowny, 2014 zyebany. Za to insajderzy sugerują, że nastepny rok będzie genialny.

 

Tak w ogóle jeden z insajderów napisał, że QB to jesień 2015 :D Może też pobekujemy?

 

https://twitter.com/thuway

 

Z czego? Że w 2015 Xone zgniecie PS4 jeszcze bardziej niż w 2013 i 2014? :P

 

 

Tak, tak <głask> ;)

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 588,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Z innej beczki: ludzie, którzy płaczą za survival-horrorami, to kłamliwe szuje. Świetny dodatek do Outlast (wśród plusowców "kultowego") śmiga od kilku tygodni, ale komentarz na jego temat na forum maznęła tylko jedna osoba (precyzując, byłem to ja). Od kilku godzin wiadomo, że The Evil Within z końca sierpnia wyleciał na koniec października, ale po wszystkich to spływa. Ale Watch_Dogs ma gorsze odbicia w szybach niż GTA IV - to jest (pipi) ważne :confused:

Edytowane przez Kasias

Opublikowano

No ta, jeszcze czego. To już kompletnie nie będzie w co grać aż do Wiedźmina 3. -.-

 

Ale ten rok jest chvjowy pod względem gier.

jest fifa&bf :teehee:

 

nie no narazie jest słabo, ale tylko dla graczy, którzy czekają na wielkie AAA blockbustery bo ogólnie to jest spory wybór.

Opublikowano

 

Tak jest często, 2013 cudowny, 2014 zyebany. Za to insajderzy sugerują, że nastepny rok będzie genialny.

 

Tak w ogóle jeden z insajderów napisał, że QB to jesień 2015 :D Może też pobekujemy?

 

https://twitter.com/thuway

 

Z czego? Że w 2015 Xone zgniecie PS4 jeszcze bardziej niż w 2013 i 2014? :P

 

W 2014 póki co to XO niczego nie pokazało, więc jeszcze bym nie obwieszczał zwycięstwa.

 

Opublikowano

 

 

Tak jest często, 2013 cudowny, 2014 zyebany. Za to insajderzy sugerują, że nastepny rok będzie genialny.

 

Tak w ogóle jeden z insajderów napisał, że QB to jesień 2015 :D Może też pobekujemy?

 

https://twitter.com/thuway

 

Z czego? Że w 2015 Xone zgniecie PS4 jeszcze bardziej niż w 2013 i 2014? :P

 

 

Tak, tak <głask> ;)

 

 

Jeśli QB wskoczy na 2015 to MS będzie miał dla Xone: Fable Legends, Halo 5, Forza Motorsport 6 i Quantum Break. Game over dla Sony, może w 2016 :P

Opublikowano

 

 

 

Tak jest często, 2013 cudowny, 2014 zyebany. Za to insajderzy sugerują, że nastepny rok będzie genialny.

 

Tak w ogóle jeden z insajderów napisał, że QB to jesień 2015 :D Może też pobekujemy?

 

https://twitter.com/thuway

 

Z czego? Że w 2015 Xone zgniecie PS4 jeszcze bardziej niż w 2013 i 2014? :P

 

 

Tak, tak <głask> ;)

 

 

Jeśli QB wskoczy na 2015 to MS będzie miał dla Xone: Fable Legends, Halo 5, Forza Motorsport 6 i Quantum Break. Game over dla Sony, może w 2016 :P

 

 

Wstrzymajmy się z takim osądem do E3 :)

Opublikowano

Nintendo znowu gora. M$ i sony wypuscily w 2013 konsole, na ktore gry beda w 2015. Fuck logic.

Opublikowano

 

Remedy już z Alanem odpyerdalało takie szopki, że przez bodajże 3 lata premierę przekładali.

 

No i kur.wa był goty w chvj

 

 

 

 

wciąż lepsze

Opublikowano

Nintendo znowu gora. M$ i sony wypuscily w 2013 konsole, na ktore gry beda w 2015. Fuck logic.

Konsola wyszła 1,5 roku temu i dopiero teraz zebralo sie kilka sensownych gier.

Opublikowano

 

 

Remedy już z Alanem odpyerdalało takie szopki, że przez bodajże 3 lata premierę przekładali.

 

No i kur.wa był goty w chvj

 

 

 

 

wciąż lepsze

 

Obie gry mega dobre, ale jednak Alan miałbyć czymś zupełnie innym, podobny motyw jak z trailerem Killzone 2.

Opublikowano

AMD: narzędzia Gameworks od Nvidii osłabiają wydajność gier na kartach Radeon

 

Robert Hallock, szef działu komunikacji technologii i oprogramowania w AMD, stwierdził, że technologie Gameworks od firmy Nvidia szkodzą wydajności gier na systemach z kartami graficznymi Radeon.

„Gameworks reprezentuje jawne zagrożenie dla graczy, ponieważ celowo obniża wydajność na kartach AMD (a to 40 procent rynku), by zapewnić przewagę produktom Nvidii” - powiedział Hallock w rozmowie z Forbes.

Gameworks to zestaw technologii i systemów zaprojektowanych przez inżynierów Nvidii i dostępnych wyłącznie dla posiadaczy procesorów graficznych GeForce. To między innymi PhysX zapewniający realistyczną fizykę płynów i lepszą jakość efektów cząsteczkowych, czy też odpowiedzialny za efektowne cieniowanie ShadowWorks.

Z opisywanych narzędzi korzystają między innymi projektanci serii Assassin's Creed i Splinter Cell z Ubisoftu, czy też twórcy cyklu Batman Arkham.

Przedstawiciel AMD podkreślił, że wykorzystanie Gameworks przez deweloperów wiąże się często z „wykluczeniem możliwości przyjmowania sugestii AMD, które mogą pozytywnie wpłynąć na wydajność produktu i poprawić optymalizację”.

Hallock stwierdził także, że narzędzia Gameworks utrudniają pracę nad sterownikami.

Nvidia nie ustosunkowała się oficjalnie do wypowiedzi przedstawiciela AMD. Jeden z byłych pracowników skomentował tylko na Twitterze, że zarzuty są bezpodstawne.

„Podczas sześciu lat pracy nigdy nie zasugerowałem żadnemu deweloperowi, by odmawiał współpracy czy nie udostępniał kodu przedstawicielom AMD, lub też by usuwał elementy istotne dla AMD” - napisał John McDonald.

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-05-27-amd-narzedzia-gameworks-od-nvidii-oslabiaja-wydajnosc-gier-na-kartach-radeon

Opublikowano

Anal Wake zawód generacji.

Deadly Premonition > Alan Wake

Opublikowano

Pare takich cudow na kiju obiecywali na x360, Alan Wake i Fable najlepsze przyklady.

Opublikowano

wywiad z kimś z RAD

 

 

 

CVG: So of the three key aspects of a game - visuals, gameplay and story - which would you say was your priority with The Order 1886?

Game director (Dana Jan): I think story and visuals are very high. Gameplay is something that... it's a game, we make games, we can't get around it. We love games, but we also love telling stories, so I think story is always going to be at the top because it's what we start with. It's at the top of the pyramid and everything else supports that. I think it'd be more challenging to make a game for the gameplay's sake, then try to make a story that fits in there.

 

 

http://www.computerandvideogames.com/464912/previews/hands-on-and-interview-the-order-1886s-e3-demo-showcases-style-over-substance/

 

 

Gameplay is something that... it's a game, we make games, we can't get around it.

 

Gameplay is something that... it's a game, we make games, we can't get around it.

 

we can't get around it.

 

 

 

pier.dolona branża gier, yebcie się na gołe spocone cyce, wracam na peceta ogrywać gry z lat 90tych. gry, słyszycie? GRY.

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Alan musi być za(pipi)isty, w końcu najlepsza gra na X360.

Opublikowano

Ta gra naprawde musi byc niesamowicie uboga jesli jedyne o czym potrafia pie.rdolic to podniecanie sie jakimis ujeciami filmowymi.

Opublikowano

wywiad z kimś z RAD

 

 

 

CVG: So of the three key aspects of a game - visuals, gameplay and story - which would you say was your priority with The Order 1886?

 

Game director (Dana Jan): I think story and visuals are very high. Gameplay is something that... it's a game, we make games, we can't get around it. We love games, but we also love telling stories, so I think story is always going to be at the top because it's what we start with. It's at the top of the pyramid and everything else supports that. I think it'd be more challenging to make a game for the gameplay's sake, then try to make a story that fits in there.

 

 

http://www.computerandvideogames.com/464912/previews/hands-on-and-interview-the-order-1886s-e3-demo-showcases-style-over-substance/

 

 

Gameplay is something that... it's a game, we make games, we can't get around it.

 

Gameplay is something that... it's a game, we make games, we can't get around it.

 

we can't get around it.

 

 

 

pier.dolona branża gier, yebcie się na gołe spocone cyce, wracam na peceta ogrywać gry z lat 90tych. gry, słyszycie? GRY.

 

Wszystko jasne - tragicznie nudny gameplay z materiałów promocyjnych to artystyczny zamysł twórców - jak pasy :P

Opublikowano

lepiej obejrzyjcie ten filmik

 

 

to będzie goty tego roku, a nie jakieś batmany i destiny. gdzie jaranko, nemesis? bluber? aux? mate?

Opublikowano

Niestety na chwilę obecną Sony za bardzo skupia się na 1080p i oprawie, a za mało na czystej radości z rozgrywki. Killzone, Knack, inFamous to niestety słabe tytuły pod względem replayability i czystego funu.

 

Sunset Overdrive > The Order 1886.

Opublikowano

graliście widzę w obydwie, powiedźcie zakończenie plis

Opublikowano

Oceniamy tylko to, czym aktualnie chwalą się twórcy. SO miało rewelacyjny pokaz, masę bajerów, fun, rozwiązania które z pewnością dostarczą banana na twarzy, a graficznie też nie jest tak źle. Widać, że to tytuł nastawiony na zabawę i to jest fajne. 

 

The Order ma mroczny, ciężki klimat, ale pod względem ostatnich prezentacji ciężko tu wskazać coś ciekawego. Strzelanie wygląda nudno, cała rozgrywka jest taka sztampowa i to DO TEGO STOPNIA, że nawet urywająca jaja grafika ludzi w żaden sposób nie porywa. A to już naprawdę słabo. W dodatku nie wiem jakie siano w głowie mają twórcy, by w takiej grze zabrakło multi czy coopa. Sam charakter rozgrywki narzuca skojarzenia z tym związane. Ludzie, którym pokazywałem ten tytuł robili wielkie oczy, kiedy musiałem dodać, że nie ma tu żadnego multi. 

 

Dlaczego Sony ma taki problem ze stworzeniem dobrej rozgrywki sieciowej? Naughty Dog daje radę i to tyle w zasadzie.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

graliście widzę w obydwie, powiedźcie zakończenie plis

nie moglismy bo Order ma przelozona premiere na 2015 ahahaahahaa

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.