Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

Remedy już z Alanem odpyerdalało takie szopki, że przez bodajże 3 lata premierę przekładali.

No i kur.wa był goty w chvj

 

Że jak?

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 588,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Order wygląda na 2 minuty szczelania, 5 min cutscenki, 2 min qte, znów cutscenka.

 

Czemu gry nie mogą być bardziej jak dark souls? DS jest growe, a jednak praktycznie bez cutscenek masz pewną historię.

Opublikowano

Order wygląda na 2 minuty szczelania, 5 min cutscenki, 2 min qte, znów cutscenka.

 

Czemu gry nie mogą być bardziej jak dark souls? DS jest growe, a jednak praktycznie bez cutscenek masz pewną historię.

Bo co innego sprzedaje sie lepiej, w jakim swiecie zyjesz.

Opublikowano

lepiej obejrzyjcie ten filmik

 

 

to będzie goty tego roku, a nie jakieś batmany i destiny. gdzie jaranko, nemesis? bluber? aux? mate?

ty wiesz ze to chodzi na silniku ID stworzonego na potrzeby Rage - czyli bedziesz mial co sekunde tekstury rodem z ps2 i zerowa interakcje z otoczeniem? mimo wszystko juz w rage ten engine mnie urzekl - tak jakos potrafi bardzo plastycznie wygenerowac otoczenie

Opublikowano

Mnie powoli w(pipi)iać zaczyna ta pogoń za 1080p, wychwalanie tego, czy pielęgnacja za(pipi)istej oprawy, kiedy gry mają s(pipi)e inne elementy rozgrywki. Sony po pół roku od premiery dominuje w kategorii "patrzcie jaki mamy mocny sprzęt" i zdaje się opierać na tym całą swoją filozofię...

Opublikowano
ty wiesz ze to chodzi na silniku ID stworzonego na potrzeby Rage - czyli bedziesz mial co sekunde tekstury rodem z ps2 i zerowa interakcje z otoczeniem? mimo wszystko juz w rage ten engine mnie urzekl - tak jakos potrafi bardzo plastycznie wygenerowac otoczenie

 

 

no i? niech sobie te tekstury doczytują. w starych residentach też nie miałeś jakiejś interakcji wielkiej. a jednak potrafili zrobić dobrą grę, klasyka.

 

Bo co innego sprzedaje sie lepiej, w jakim swiecie zyjesz.

 

 

no czy ja wiem, Soulsy sie dobrze sprzedają.

Opublikowano

Loooooool, cytat gościa z RAD rozyebał wszystkie proroctwa patchera razem wzięte i podniesione do czwartej potęgi. No gameplay to takie tam... no trzeba zrobić, no trudno xDDDDDDDD Będzie zwykły szuterek z towarszyszami krzyczącymi podniosłe komendy i zabijającymi przeciwników za ciebie. Nie robie sobie już żadnej nadziei.

Opublikowano

Z edge'owej recenzji w_d, kocham ich teksty:

 

Pearce’s clothing is customisable to a point. He’s lucky Chicago has outlets trading exclusively in his signature style, with over 50 colour variations on his cap, hoodie and coat combo. Other outfits come as preorder DLC

Edytowane przez mate5

Opublikowano

lepiej obejrzyjcie ten filmik

 

 

to będzie goty tego roku, a nie jakieś batmany i destiny. gdzie jaranko, nemesis? bluber? aux? mate?

 

To słaby rok się zapowiada. Do recenzji podchodzę z ostrożnością, ale wstępne 7- w PE, raczej nie napawa nadzieją na GOTY. Mimo wszystko PE raczej wystawia dosyć bezpieczne noty na poziomie późniejszych średnich ocen.

Opublikowano

wywiad z kimś z RAD

 

 

 

CVG: So of the three key aspects of a game - visuals, gameplay and story - which would you say was your priority with The Order 1886?

 

Game director (Dana Jan): I think story and visuals are very high. Gameplay is something that... it's a game, we make games, we can't get around it. We love games, but we also love telling stories, so I think story is always going to be at the top because it's what we start with. It's at the top of the pyramid and everything else supports that. I think it'd be more challenging to make a game for the gameplay's sake, then try to make a story that fits in there.

 

 

http://www.computerandvideogames.com/464912/previews/hands-on-and-interview-the-order-1886s-e3-demo-showcases-style-over-substance/

 

 

Gameplay is something that... it's a game, we make games, we can't get around it.

 

Gameplay is something that... it's a game, we make games, we can't get around it.

 

we can't get around it.

 

 

 

pier.dolona branża gier, yebcie się na gołe spocone cyce, wracam na peceta ogrywać gry z lat 90tych. gry, słyszycie? GRY.

 

Tylko jak już tam będziesz to nie graj w przygodówki point'n'click (mój ulubiony gatunek, żeby nie było), bo tam też gameplay jest umowny, otoczenie nieinteraktywne poza miejscami przewidzianymi przez twórców (dziś się to nazywa skryptami?), nawet sterowanie postacią nie jest bezpośrednie, tylko "klika się od cutscenki do cutscenki". Nawet strzelać nie można ani skakać w dowolnym momencie, tylko klikanie ekranu. Nic dziwnego że gatunek praktycznie umarł, bo dla pokolenia coda to samograje i nikt nie kupował.

 

Ja tam jestem jak najbardziej za ograniczaniem pifpaf na rzecz fabuły - jakby taki Uncharted nie miał wrogów i broni, tylko rozbudowane zagadki i eksplorację, to by był dla mnie 10/10.

Opublikowano

lepiej obejrzyjcie ten filmik

 

 

to będzie goty tego roku, a nie jakieś batmany i destiny. gdzie jaranko, nemesis? bluber? aux? mate?

jaranko wzroslo, czekam moze to byc faktycznie cos wiecej niz srednia gra

Opublikowano

A dla mnie Alan to razem z TLOU gierki które mają to coś, są "inne" a przez to zayebiste.

 

Zestawianie w jednym zdaniu całkiem niezłego Wake'a ze szczytowym osiągnięciem gier wideo w postaci The Last of Us, jest obrazą dla geniuszy z Naughty Dog.

Opublikowano

10366252_10201971664232467_8757071259548

 

tak gra szlachta

cyfrowy polsat... szlachta w chuy

Opublikowano

http://www.junkiemonkeys.com/is-this-the-new-guerrilla-games-ip/

 

Tu są (rzekomo) concept-arty z nowego IP Guerilla Games (które ma być RPG). Nie mogę ich przekleić (strona mi na to nie pozwala), a nie chce mi się kombinować, więc wbijajcie w link i zobaczcie. Wyglądają słabo - tzn. jak dla mnie bez żadnego polotu czy pomysłu. Nudne. 

 

O ile to prawdziwe to czekam co prawda na więcej, ale same szkice postaci bez charakteru.

Opublikowano

lepiej obejrzyjcie ten filmik

 

 

to będzie goty tego roku, a nie jakieś batmany i destiny. gdzie jaranko, nemesis? bluber? aux? mate?

fajne, podoba mi się motyw z przygrywaniem pianina w tle kiedy blisko jest save point a i kilka klimatycznych miejscówek widać. Niestety po opiniach grających i gameplayach wiadomo że to żaden survival horror żeby serducho szybciej zabiło jak w starych RE/SH no i gra podobno jest na 7/8 na 10. 

 

jarankometer w trybie - ''ciekawe zobaczymy''

Opublikowano

Dla niektórych klapków powinni robić filmy interaktywne a nie gry bo widocznie to im się bardziej podoba.

RAD dobrze wie, że gameplay nie sprzeda januszom gry więc jest to sprawa drugorzędna. Ma byc cinematic experience, scenki, grafika, wybuchy i dramaturgia którą chyba mają tworzyć te śmieszne, typowe teksty teammate'ów. 

 

Po 6 latach wciąż mocno uderza w sedno sprawy:

Opublikowano

http://www.junkiemonkeys.com/is-this-the-new-guerrilla-games-ip/

 

Tu są (rzekomo) concept-arty z nowego IP Guerilla Games (które ma być RPG). Nie mogę ich przekleić (strona mi na to nie pozwala), a nie chce mi się kombinować, więc wbijajcie w link i zobaczcie. Wyglądają słabo - tzn. jak dla mnie bez żadnego polotu czy pomysłu. Nudne. 

 

Szkice koncepcyjne cię nudzą? Zalecenia lekarza: odpocząć od komputera, a w ostateczności - zmienić zainteresowania.

Opublikowano

No fajny ten gameplay z TEW, jestem pod wrażeniem. Klimacik Residenta, pole słoneczników i różne dziwne akcje. Czekam na gierkę od pierwszej zapowiedzi, aczkolwiek ostatnio się zmartwiłem jak te nasze dziennikarze po pokazie napisały że gierka nie robi. Ja tam do końca wierzę Mikamiemu.

Opublikowano

Czasem jesteś w stanie określić, czy jakaś postać jest ciekawa czy nudna na podstawie samego obrazka - mówiąc "nudne" mam na myśli, że są wtórne, słabe i powtarzają oklepane, ograne do wyrzygania schematy i zbroi i broni i wyglądu. Już Diablo III miało lepsze koncept-arty. O ile oczywiście te powyższe dotyczą nowej gry GG. 

Opublikowano

10366252_10201971664232467_8757071259548

 

tak gra szlachta

 

hahaha o ku.rwa, ta tapeta na ścianie xDDD

 

 

http://www.junkiemon...rilla-games-ip/

 

Tu są (rzekomo) concept-arty z nowego IP Guerilla Games (które ma być RPG). Nie mogę ich przekleić (strona mi na to nie pozwala), a nie chce mi się kombinować, więc wbijajcie w link i zobaczcie. Wyglądają słabo - tzn. jak dla mnie bez żadnego polotu czy pomysłu. Nudne. 

 

O ile to prawdziwe to czekam co prawda na więcej, ale same szkice postaci bez charakteru.

 

 

wow, bardzo, bardzo fajne.

 

daddy, pajgi - nie sugerujcie się growym dziennikarstwem...

Opublikowano

RPG od GG ze scenariuszem od scenarzysty Crysis 2...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:teehee:

Opublikowano

Dla niektórych klapków powinni robić filmy interaktywne a nie gry bo widocznie to im się bardziej podoba.

 

 

Przecież już robią - Heavy Rain i Beyond. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.