Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 589 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

I jak tam, masz fun w Buggerfieldzie 4 na PS4 w 900p? Z ręką na sercu możesz mi powiedzieć, że od premiery wszystko śmiga jak należy?

 

No i jeśli na PC są jakieś dropy to coś się da zrobić, na konsolach zaleca się jedynie odsunąć fotel od telewizora i wciska bajeczki o tym, że 24fps jest bardziej "cinematic" od 60fps.

Opublikowano

Geez, znowu gadka o fantazjach blacharzy i ich POTENCJALNEJ mocy. Gry na PC portowane są z konsol przez bieda-oddziały. Rzygać się chce, jak się zna prawdę i czyta te dyrdymały o mega-super-ultra-max-duper-hiper-ustawieniach, które w praktyce wyglądają tak: 

 

http://gametrade.pl/grupa/pc-gamers/60-fps-w-ac-4-black-flag

 

 

 

Witam mam , komputer z procesor i5 4670k 3,5ghz ,grafiką gtx 780, i kiedy ustawie w assasynie , wszystko na najwyższe msaa itp. full wszsytko, to fraps pokazuje mi że mam stałe 30 klatek bez spadków , w filmikach skacze od 30 do 60, da się jakąś osiągnąć w tej grze 60fps??

 

Także sorry, ale nie wiem kto jeszcze daje się nabrać na platformę-wydmuszkę dla bajkopisarzy, na której nadal nawet GTA V nie wyszło...

Opublikowano

I jak tam, masz fun w Buggerfieldzie 4 na PS4 w 900p? Z ręką na sercu możesz mi powiedzieć, że od premiery wszystko śmiga jak należy?

 

nie śmiga, na szczęście na PC od premiery BF4 wszystko śmigało jak należy, jak na Master-Race przystało. 

 

16h85f8.jpg

Opublikowano
 

panowie powiem tak,ten pad jest tak kiespki i nie chodzi mi tu o baterie ale o jakośc wykonania że jest to główny powód dla ktorego chcce wymienic ps4 na xONE  :(

 

Może to tylko autosugestia ostatniej aktualizacji, ale ustawiając "jasność paska świetlnego" na "ciemny", baterie DS4 wytrzymują dłużej. Przynajmniej tak mi się wydaje... ale na pewno daleko do tych 14 godzin.

 

Tak potwierdzam, wytrzymują dłużej. Ale dalej trzeba grać z naklejoną taśmą  :P

 

 

Waldek jaka tasme polecasz?

Zwykla szara da rade? Czy inwestowac w izolacyjna?

Opublikowano

a ty jaki sposob polecasz na zaklejenie ekranu padletu gdy chcesz rozkoszowac sie rozgrywka na tv bez dekoncentrowania sie na tym co wyswietla tableto-pad? dalej nie mozna wylaczyc tego ekraniku i trzeba go zaklejac tasma lub chowac po szafach czy juz wyszla latka?

 

i wyszedl juz patch przedluzajacy zywotnosc padletu czy dalej po 3h trzeba go ladowac i by rozkoszowac sie rozgrywka bezprzewodowa trzeba od razu do konsoli dokupowywac pro controllera?

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

 

Już przed premierą Ubisoft Montreal potwierdził, że Watch Dogs zadziała w innej rozdzielczości na PlayStation 4 i Xbox One. W przypadku konsoli Sony otrzymujemy 900p, natomiast na sprzęcie Microsoftu osobliwe 792p, widziane po raz pierwszy w Titanfall. Jakie są różnie pomiędzy wersjami sprzętowymi? Digital Foundry przygotowało wstępną analizę.

Dotychczas media miały jedynie dostęp do kopii na PlayStation 4 i Xbox One, więc na dokładne testy trzeba będzie jeszcze poczekać - artykuł powinien pojawić się w przyszłym tygodniu.

Ogólnie rzecz biorąc, detale tekstur i wyraźnie odcinające się krawędzie nie są najważniejszymi elementami oprawy graficznej Watch Dogs, więc pomimo braku natywnego 1080p, edycja PS4 nadal wygląda bardzo dobrze w porównaniu z wersją PC na maksymalnych ustawieniach. Niespodzianką jest także jakość na Xbox One. Po problemach z wygładzaniem krawędzi na tej konsoli, spodziewaliśmy się, że będzie gorzej, ale udało się zachować porównywalną jakość.

Na Xbox One zmniejszono jednak niektóre efekty: cieniowanie powierzchniowe jest ledwie zauważalne. Szkoda, ponieważ technika ta idealnie przydałaby się podczas zbyt jasno oświetlonych scen za dnia. Mniej detali mają także cienie.

Jednym z plusów na PlayStation 4 jest stabilne działanie, jak na tytuł z otwartym światem. Pod względem płynności - ponownie - nie odstaje Xbox One, zachowując w większości stałe 30 klatek na sekundę. W najbardziej intensywnych momentach do akcji wkracza jednak automatyczna synchronizacja pionowa i spadki FPS powodują „szarpanie obrazu”. Nieznacznie częściej zaobserwować można to na Xbox One.

Bardziej rozczarowujące są problemy na PC. Możemy potwierdzić opinie internautów o dziwnych spadkach klatek na sekundę, nawet na potężnych maszynach. Wydaje się, że problem leży po stronie doczytywania obiektów i pomaga głównie zmniejszenie jakości tekstur niż innych efektów. Edycji na komputery osobiste przyjrzymy się w pełnej analizie, ale pierwsze wrażenia sugerują, że problemy tego typu pojawiają się na sprzęcie Nvidii, ale dużo bardziej dotykają kart AMD. Nawet na mocnym 290X nie osiągnęliśmy zadowalających rezultatów.

Wielka szkoda, ponieważ połączenie ustawień ultra, rozdzielczości 1080p (lub większej) oraz dodatkowych opcji wygładzania krawędzi powinno znacząco przeskoczyć możliwości konsol. Obecnie jednak brak płynności jest dość frustrujący. Na PC włączyć można dwie klatki synchronizacji pionowej (czyli 30 FPS na monitorach 60 Hz), ale i to nie pomaga.

Pełna analiza techniczna gry wkrótce.

http://www.eurogamer.pl/articles/digitalfoundry-2014-watch-dogs-wstepna-analiza-techniczna

Opublikowano

padlet wytrzymuje tylko 3h?

 

Czy którykolwiek z producent konsol poza Sony ogarnął temat i wypuścił sensowny sprzęt? Juz nawet nie ma sie z kim kłócić bo wszystko to karły gamingu :(

Opublikowano

>Porównywanie tekstur na miniaturkach

 

Bój się boga Walduś.

 

5wiVh5H.jpg

 

vW8ohzn.jpg

 

Teraz można się bawić.

Opublikowano

Kwiatki vs zombie w sierpniu na PS4. Stare? Bylo?

Opublikowano

Było, ale nie martw się. Tutaj i tak wszyscy błądzimy w koło.

Opublikowano

>Porównywanie tekstur na miniaturkach

 

Bój się boga Walduś.

 

5wiVh5H.jpg

 

vW8ohzn.jpg

 

Teraz można się bawić.

 

Nawet te ultra , te liscie gazeta i co tam jeszcze lezace na ziemi ...

 

olALpbs.gif

Opublikowano

ragus nie widzę jakiś znaczących różnic, oba screeny wyglądają chvjowo. :P

Opublikowano

Jeżeli nie widzisz rożnicy po wyświetleniu obu obrazków na penym ekranie no to śmiało moźesz brać nowego Xboxa jako konsolę do multiplatform.

Opublikowano

Xbox nie ma gier.

Opublikowano

Na PC rozdzialka 1440 to juz jest taki standard? Czy bardziej taki Bajer dla ludzi którzy lubią się bawić i maja sporo kasy?

 

1% tak gra czyli niewarte nawet dyskusji. Ciekawostka.

 

PS : Informacja z reprezentatywnej ankiety steamowej.

Opublikowano

Adi albo ragus, wezcie wyslijcie eurogamerowi albo df swoje PCty bo nie ogarniaja PC gejmingu matoły, no chyba zgodzicie sie ze mna ze po co pisza o problemach ma PC skoro ich nie ma cnie?

Opublikowano

Nigdzie nie napisałem, że ludzie nie mają problemów z WD. Jedni mają, drudzy nie mają.

 

Ja mam takie szczęście, że do ten pory od złożenia PC miałem jedynie problem z batylfildem3, bo mi ekran niebieski wyskakiwał. Ale okazało się, że miałem wadliwy ram.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

 

Gry Metro: 2033 oraz Metro: Last Light, dostępne w wydaniu Metro Redux, zaoferują „dużo mniej kompromisów” na konsolach, niż edycje przeznaczone na wysokiej klasy komputery - zapowiada studio 4A Games.

Huw Beynon z firmy wydawniczej Deep Silver przyznał w rozmowie z Eurogamerem, że odświeżone odsłony powstawały przez ponad rok i zostały zaplanowane jako „wersja reżyserska”.

Jak ogłoszono już wcześniej, gry zadziałają w 60 klatkach na sekundę, w rozdzielczości 1080p na PlayStation 4 i 900p na Xbox One.

- Jesteśmy zadowoleni z optymalizacji na obu konsolach - przyznał Beynon. - Spodziewaliśmy się 30 FPS, ponieważ gry mocno obciążają procesor. Byliśmy zadowoleni, gdy na zestawach deweloperskich osiągnęliśmy 60 FPS.

Możliwe, że grafika w edycji Xbox One do premiery zaplanowanej na „lato” jeszcze się polepszy.

- Obecnie jesteśmy przy 900p, ale to może się zmieniać - dodaje pracownik Deep Silver. - Nie mówię, że tak będzie, ale jest taka możliwość. Mamy jeszcze kilka miesięcy.

Wersje na sprzęt nowej generacji skorzystają z tych samych tekstur, co wydanie PC. Lokacje na zewnątrz otrzymały nowy - jaśniejszy - system oświetlenia i więcej szczegółów.

Poszczególne poziomy zostały połączone w większe segmenty, bez przerw w rozgrywce. Nie zabraknie także najwyższego poziomu trudności, z ograniczoną liczbą informacji na ekranie.

Prace nad Metro Redux pozwoliły także na zebranie cennego doświadczenia na konsolach nowej generacji, co na pewno przyda się w przyszłości. Studio 4A Games liczy obecnie około 80 osób, a część z nich zajmuje się już pre-produkcją kolejnych projektów.

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-05-30-nowe-wydanie-serii-metro-z-duzo-mniejsza-liczba-kompromis-w-na-konsolach

Opublikowano

Nigdzie nie napisałem, że ludzie nie mają problemów z WD. Jedni mają, drudzy nie mają.

 

20tnogn.jpg

Opublikowano

Chciałbym przypomnieć , że Metro 2033 to jedna z najbardziej popsutych optymalizacyjnie gier na PC-ta i nawet dzisiaj by w to zagrać 1080/60 ( i tak z dropami ) potrzeba bardzo mocny komputer ( a taki posiada 20-30% graczy PC-towych według reprezentatywnej ankiety steamowej ).

Edytowane przez Szatanek

Opublikowano

Pamiętam metro jako pierwsza gra, której juz się bałem odpalac u siebie na piecu bo dropy do 5 fps po wyjściu z metra to nie moj klimat.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.