Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

Infamous:SS będzie tak samo zayebistym sandboxem jak poprzednie części. Dziękuję, dobranoc.

 

A teraz proszę o rozejście się. :P

 

dokładnie, król marca jest tylko jeden

 

titanfallisszhkdp.gif

 

;)

 

 

Taki bul dupy o "codzika z mechami w 720p" że trzeba aż gify robić?

 

Btw w twoim wypadku to chyba król marca 2020?

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 590,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

 

Gdyby nie lagi raz na jakis czas na te problemy z netcodem i bugami nikt by nie zwracal uwagi.

 

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

Save'y gry nadal się kasują (patrz jaczes), gra po 4 miesiącach od premiery nadal wypjerdala do pulpitu, (7 razy w ciągu dwóch godzin - mój przypadek) bugi nadal istnieją, patche nadal jedną rzecz naprawiają a kolejne psują, netcode wciąż jest w chui gorszy od tego z BF3 a ty będziesz pisał że nikt nie zwraca uwagi na takie rzeczy?

 

Nie wiem, może ślepcy albo masochiści, ewentualnie ludzie zaślepieni przez Sony i PS4 nie widzą tego jak ta gra jest spjerdolona

 

Ty Mazz, wez zluzuj pory.

Piszesz o multi czy singlu ? Zdecyduj sie w koncu.

W multi od 1,5 miesiaca mnie z meczu nie wy(pipi)alo, raz na 10 meczy moze trafie na lagowy serwer, a ten Twoj sredCode, bo jakas postac podskakuje 12ms szybciej, widac to na zwolnionym 150razy gife mam gleboko w DU(pipi)EEEEE, bo kazdy normalny gracz nie starajacy sie byc PRO po prostu gra i nie zwraca na to uwagi. (sam bys TEGO NAWET NIE ZAUWĄZYŁ grajać - ale wyczytałeś gdzieś w sieci i JEST NETCODE Z(pipi)ANY!)

Ja mam na liczniku kolo 70h w multi i jak gine to dokladnie wiem dlaczego, nie dzieja sie zadne cuda na kiju, Mozna narzekac na Singla - na kasowanie save'ow (polecam przegrywac na pena), na serwery, na lagi czasami, na to ze nie wyszukuje ich prawidłowo, ale gra w multi DZIAŁA chocbys nie wiem ile literekj DDDDDDDDDD postawil. 

To ze nie dziala Ci na Twoim Piecu nie znaczy ze nie dziala na One czy PS4.

od miesiaca nie mam z nia ZADNYCH PROBLEMOW (GRAM TYLKO W MULTI)

Edytowane przez easye

Opublikowano

Niech już wydają te Girsy i Halo, bo po postach mazzeo aż żal człowieka, że sprzedał mesjasza i kupił judasza :(

Opublikowano

ale gra w multi DZIAŁA i od miesiaca nie mam z nia ZADNYCH PROBLEMOW.

"Mam kanapkę - nikt na świecie nie może być głodny."
Opublikowano

jakos nie widze miliona postow w odpowienim dziale, ze nie mozna grac ?

Narzekajacy maja srednio 200h przegrane. Napiszę może drukowanymi

DWIESCIE...

 

Nie wiem jak oni to zrobili - 200h w (pipi)owa gre ktora nie dziala w multi.

Jedyna osoba ktora ciagle powtarza tutaj ze ta gra nie dziala w multi jest Mazz - czlowiek, ktory gry tej nie posiada. :thumbsup:

Edytowane przez easye

Opublikowano

 

 

Gdyby nie lagi raz na jakis czas na te problemy z netcodem i bugami nikt by nie zwracal uwagi.

 

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

Save'y gry nadal się kasują (patrz jaczes), gra po 4 miesiącach od premiery nadal wypjerdala do pulpitu, (7 razy w ciągu dwóch godzin - mój przypadek) bugi nadal istnieją, patche nadal jedną rzecz naprawiają a kolejne psują, netcode wciąż jest w chui gorszy od tego z BF3 a ty będziesz pisał że nikt nie zwraca uwagi na takie rzeczy?

 

Nie wiem, może ślepcy albo masochiści, ewentualnie ludzie zaślepieni przez Sony i PS4 nie widzą tego jak ta gra jest spjerdolona

 

Ty Mazz, wez zluzuj pory.

Piszesz o multi czy singlu ? Zdecyduj sie w koncu.

W multi od 1,5 miesiaca mnie z meczu nie wy(pipi)alo, raz na 10 meczy moze trafie na lagowy serwer, a ten Twoj sredCode, bo jakas postac podskakuje 12ms szybciej, widac to na zwolnionym 150razy gife mam gleboko w DU(pipi)EEEEE, bo kazdy normalny gracz nie starajacy sie byc PRO po prostu gra i nie zwraca na to uwagi. (sam bys TEGO NAWET NIE ZAUWĄZYŁ grajać - ale wyczytałeś gdzieś w sieci i JEST NETCODE Z(pipi)ANY!)

Ja mam na liczniku kolo 70h w multi i jak gine to dokladnie wiem dlaczego, nie dzieja sie zadne cuda na kiju, Mozna narzekac na Singla - na kasowanie savow (polecam przegrywac na pena), na serwery, na lagi czasami, na to ze nie wyszukuje ich prawidłowo, ale gra w multi DZIAŁA chocbys nie wiem ile literekj DDDDDDDDDD postawil. 

To ze nie dziala Ci na Twoim Piecu nie znaczy ze nie dziala na One czy PS4.

od miesiaca nie mam z nia ZADNYCH PROBLEMOW (GRAM TYLKO W MULTI)

 

 

(sam bys TEGO NAWET NIE ZAUWĄZYŁ grajać - ale wyczytałeś gdzieś w sieci i JEST NETCODE Z(pipi)ANY!)

 

:)

 

odpowiedz sobie teraz na pytanie ile razy w ciągu gry miałeś sytuację, kiedy w walce padłeś zarówno ty, jak i przeciwnik do którego strzelałeś. To tylko jeden z przykładów że grą coś nie tak. Nie trzeba być pro by to zauważyć.

Opublikowano

Zdarzaly mi sie takie same sytuacje w Twoim ukochanym HALO i co ?

Jaki netcode w HALO jest z(pipi)any !

 

 

bo na 20 kili zdarzy sie ze padam z przeciwnikiem - masz racje, nie gram - kupuje Xbox One - BOTY na bank padaja szybciej !

Edytowane przez easye

Opublikowano

Niech już wydają te Girsy i Halo, bo po postach mazzeo aż żal człowieka, że sprzedał mesjasza i kupił judasza :(

 

no trochę, z jego postów aż wylewa się desperacja i ból krocza. już mu serio życzę, żeby titanfall nie okazało się niewypałem, bo jeśli będzie odwrotnie, to nie sądzę żeby CW wytrzymało jeszcze większą dawkę jego bolesnej dupowatości.

Opublikowano

"Mam kanapkę - nikt na świecie nie może być głodny." 

 

Piękne. 

Opublikowano

 

 

:)

 

odpowiedz sobie teraz na pytanie ile razy w ciągu gry miałeś sytuację, kiedy w walce padłeś zarówno ty, jak i przeciwnik do którego strzelałeś. To tylko jeden z przykładów że grą coś nie tak. Nie trzeba być pro by to zauważyć.

 

Głównym powodem problemu z netcodem są serwery z 10 tickami na sekunde a nie tak jak wcześniej pisałeś model zniszczen :) A to o czym piszesz w tym poscie było w BFie chyba od zawsze (nie pamiętam jak w BF2) i nie świadczy o niczym innym jak o tym że po prostu się nawzajem zabiliście.

Opublikowano

to wystepuje chyba we wszystkich grach - od HALO, po CODa, pewnie w TitanFall także będzie można się ustrzelić razem.

Opublikowano

Zdarzaly mi sie takie same sytuacje w Twoim ukochanym HALO i co ?

Jaki netcode w HALO jest z(pipi)ane !

 

Tylko jak waliłeś z łokcia tak się dzieje i tak ma być.

 

 

no trochę, z jego postów aż wylewa się desperacja i ból krocza. już mu serio życzę, żeby titanfall nie okazało się niewypałem, bo jeśli będzie odwrotnie, to nie sądzę żeby CW wytrzymało jeszcze większą dawkę jego bolesnej dupowatości.

 

Ciekawe o co, przecież to właśnie Titanfall jest tematem rozmów osób, których w niego nie zagrają i tak :) nie wiem, w Shadow Fall nie ma z kim grać? PSN znowu padło że trzeba pisać o gierkach na xboxa?

 

Głównym powodem problemu z netcodem są serwery z 10 tickami na sekunde a nie tak jak wcześniej pisałeś model zniszczen :) A to o czym piszesz w tym poscie było w BFie chyba od zawsze (nie pamiętam jak w BF2) i nie świadczy o niczym innym jak o tym że po prostu się nawzajem zabiliście.

 

 

Model zniszczeń to tylko moje przypuszczenia, po prostu gra sobie nie radzi z przesyłaniem danych przy takim zaawansowaniu silnika, dodaj do tego partactwo DICE i wypuszczenie niedokończonej gry i masz potworka, który 4 miesiące po premierze nie działa jak należy.

 

Te wzajemne zabójstwa powinny działać tylko na długich dystansach, gdzie kula zwyczajnie ma prędkość i drogę do przebycia, a nie w sytuacjach podbramkowych, to śmieszne jest i wku.rwiające.

 

Dzisiaj odpaliłem origina i kolejny patch do BF4. Wchodzę na battleloga a tam jeden z najbardziej lajkowanych komentarzy

 

0JCZcoa.png

 

+ bonus

 

http://67.227.255.239/forum/showthread.php?t=771587

 

Ale tak, z grą wszystko ok. Akcjonariusze podający EA do sądu za jakość gry też się mylą. easyeowi działa i wszystkich ludziom na ich magicznych PS4.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Mam BF4 na PC. Gram w niego trochę i póki co nie mam żadnych problemów, gra śmiga. Na PS4 wywalało mi save'y, ale nigdy nie miałem problemów, żeby podłączyć się do jakiejś gry przez sieć. Ale racja - dalej tak się dzieje, bo tak było 3 miesiące temu.

Idę grać, zobaczę po którym razie mnie wywali. Pewno 7 razy w 2 godziny! Albo 10 razy! Ale bzdura. Ogarnij kompa może lepiej.

Opublikowano

to zajrzyj do dzialu BF i zobacz czy ktos skarzyl ze nie może grac online.

Nikt na tym forum nie ma na konsoli zadnych problemów z wyszukiwaniem meczy.

Do 1 czy 2 aktualizacji raz na 5-6 meczy wywalalo, na szczęście poki co na konsolach widać naprawili.

Moze na PC maja już totalnie ta gre w (pipi)e, może na tych forach sa tacy użytkownicy jak Ty - NAT3, 1 MB łącze, wszystkie porty na routerze poblokwane i ciagle narzekanie, ze im gra nie działa...

Wiem, ze gra ma mase bledow, ale Ty robisz z tego produkt, w który w ogole się grac nie da, a to bzdura.

 

Tak jak pisze Maciomaniak - przy premierze była mega niestabilna, teraz w multi nawet lagi zdarzają się coraz rzadziej.

 

PS. Nie dziwine sie tez, ze Czezky'emu skasowal się save, skoro gral i pobieral akurat latki (które uwaga - od 2 miesięcy wiadomo, kasuja save'y)

 

PS2. Nie zastanawia was, dlaczego MS nie pokazuje TitanFall z 360tki. Przecież gra jest już pewnie gotowa...

 

albo ta gra na 360tce działa w 460p i rozgrywka odbiega mocno od nextgena, albo może prawie niczym nie będzie się roznila na pastgenie, poza paroma i tak brzydkimi teksturami

Nie wiem co by było gorsze...

Edytowane przez easye

Opublikowano

 

almost 100 bugs still present with nearly 30 classified as major or game breaking.

 

stan na luty

 

dodatkowo http://forum.symthic.com/battlefield-4-technical-discussion/5647-battlefield-4-bugs/ - ponad 100 stron bugów w tym takie kwiatki jak

 

http://www.youtube.com/watch?v=Gu6u03zKwSA

 

o tematach na battelogu nie wspominam

 

zapewne tony innych filmików też wymyśliłem.

 

Co ja gadam w ogóle, zapewne wystarczy "ogarnąć kompa" (BF3 działa bez zarzutu - testowałem), albo to przez net 1MB (widzę easye taktyka typowego sonoklapa, ignorujesz wszystko i sobie ubzdurałeś że mam taki net).

 

Daruje sobie, po prostu magiczne PS4 i Sony ma takie właściwości że wszystko się widzi w pięknych barwach i działające. Oczywiści że się grać da - jak ktoś ma niską tolerancje na bugi i durnoty i wystarczy że giwera robi PIF PAF.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

to wystepuje chyba we wszystkich grach - od HALO, po CODa, pewnie w TitanFall także będzie można się ustrzelić razem.

Nie, w CoDzie i TF nie da się zabić razem chyba że granatnikiem/wyrzutnią rakiet. Normalna amunicja jest inaczej liczona w tych grach niż w BF.

 

 

Model zniszczeń to tylko moje przypuszczenia, po prostu gra sobie nie radzi z przesyłaniem danych przy takim zaawansowaniu silnika, dodaj do tego partactwo DICE i wypuszczenie niedokończonej gry i masz potworka, który 4 miesiące po premierze nie działa jak należy.

 

Te wzajemne zabójstwa powinny działać tylko na długich dystansach, gdzie kula zwyczajnie ma prędkość i drogę do przebycia, a nie w sytuacjach podbramkowych, to śmieszne jest i wku.rwiające.

 

 

Mogę ci zagwarantować że to nie o zniszczenia chodzi. One nawet nie są jakieś zaawansowane, opierają się na skryptach a nie liczeniu fizyki.

W BFach od zawsze silnik był taki że każdy pocisk był liczony jako rzeczywisty obiekt mający swoją drogę do przebycia. Uważasz, że 2 osoby nie mogą się nawzajem zastrzelić? :)

Z ciekawości włączyłem 2 dni temu BFa i wszystko było ok oprócz netcode'u więc widocznie znów chcąc coś poprawić inne rzeczy zepsuli. Tyle, że BF ma więcej problemów na Nvidii a ja gram na Radeonie więc może tak tego nie odczuwam. Ogólnie dało się grać po prostu nareszcie więc może przez to odniosłem wrażenie że jest ok :D

Nie zaprzeczam jednak że gra jest s(pipi)a po całości, szczególnie przez to że EA zaoszczedziło na serwerach dając najpierw 10 tickrate, w tej chwili podobno jest 20 (serwery w BF3 miały tickrate 40) co skutkuje właśnie tym zepsutym netcodem.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN

Opublikowano

 

to wystepuje chyba we wszystkich grach - od HALO, po CODa, pewnie w TitanFall także będzie można się ustrzelić razem.

Nie, w CoDzie i TF nie da się zabić razem chyba że granatnikiem/wyrzutnią rakiet. Normalna amunicja jest inaczej liczona w tych grach niż w BF.

NIe raz w COD padalem ze swoim przeciwnikiem w tym samym czasie.

 

 

dodatkowo http://forum.symthic.com/battlefield-4-technical-discussion/5647-battlefield-4-bugs/ - ponad 100 stron bugów w tym takie kwiatki jak

 

http://www.youtube.com/watch?v=Gu6u03zKwSA

 

o tematach na battelogu nie wspominam

 

zapewne tony innych filmików też wymyśliłem.

 

Co ja gadam w ogóle, zapewne wystarczy "ogarnąć kompa" (BF3 działa bez zarzutu - testowałem), albo to przez net 1MB (widzę easye taktyka typowego sonoklapa, ignorujesz wszystko i sobie ubzdurałeś że mam taki net).

 

Daruje sobie, po prostu magiczne PS4 i Sony ma takie właściwości że wszystko się widzi w pięknych barwach i działające. Oczywiści że się grać da - jak ktoś ma niską tolerancje na bugi i durnoty i wystarczy że giwera robi PIF PAF.

 

EDIT: Ja (pipi)e - wlasnie zdalem sobie sprawe, na czym ten bug polega. Podczas zmiany broni sama wystrzeliwuje, no to znowu nie trafiles  - NIESTETY NA PS4 takze NIE WYSTĘPUJE (nie wiem czy w ogole kiedykolwiek wystepowal, bo przeciez zaliczajac trofea musialem zrobic pareset killi z pistola i nigdy sam mi nie wystrzelil - podobnie jak RPG jak celuje w pojazdy)

 

Ironizuje z netem, bo jak miales PS4 i spore problemy, to nawet nie poswieciles 3 minut by ustawic router, miales NAT3 a narzekales ze do grup nie mozesz dolaczac itp.

("Na Xboxie mimo restrykcyjnego natu mi dzialalo!")

 

Skoncz juz swoje PS4 i Sony - bo duzo moich znajomych gra na X One i uwaga - tez gra. W pompie ma te pseudo bledy, ktore jakos za specjalnie rozgrywki nie wypaczaja.

Ty zas znajdziesz post z PC z data Monday, October 28th 2013, 8:00pm i twierdzisz ze nic sie nie zmienilo i tak samo jest na konsolach...

 

najlepsze :

shooting and immediately switching weapon causes accuracy breaking at 'next' shot.

 

LOL - no tak, zolnierz zmieniajacy pistola na RPG powinien w ulamek sec wycelowac go dokladnie w ten sam punkcik (too much TytanFall...)

Edytowane przez easye

Opublikowano

Ta, Mazzeo się wściekał że coś się wolno pobiera na PS4, a korzystał z NAT3, miał poblokowane porty, albo nie potrafił ustawić konsoli w trybie czuwania. No cóż... Dziwnie, że jakoś na PS4 wszystko pobiera się szybko i automatycznie w tym trybie (często schodzę i łatki są już poinstalowane), tylko akurat jemu dziwnie nie działało. No ciekawe dlaczego.

Opublikowano

Oczywiście Titanfall na cebulałączu 1MB będzie śmigać bez problemu online, bez lagów i absolutnie żaden bug się w tej grze nie zdarzy. Mówię jak będzie w postach mazzeo.

Opublikowano

No ciekaw jestem jak bedzie z tytanfall...

Najbardziej mnie ciekawi wielka tajemnica MS odnosnie wersji z 360tki.

 

Z pobieraniem moze byc roznie, bo przeciez pliki leza na roznych serwerach.

Sam sie niedawno laczylem z takim, gdzie aktualizacje do NBA pokazywal ze bedzie sciagal 13h. PSN nie jest stabilny niestety - nawet dzisiaj nie dzialaly grupy. Od tak - nikt nie mogl zaprosic, dolaczyc, sypalo  bledami.

Najgorsze z Sony jest brak jakiejkolwiek informacji, dlaczego i kiedy ewentualnie zostanie naprawione. W tym nadal sa niestety w tyle.

 

MS zawsze swoja strone aktualizuje i podaje wszelkie informacje co aktualnie nie dziala.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Zgodzę się, że PSN jest niestabilny, ale w ostatnim czasie problemy ustąpiły i jest zauważalna poprawa. Microsoftowi chwali się podejście do łatek i aktualizacji. Zawsze to u nich za(pipi)iście lubiłem, że była jedna duża i solidna aktualizacja co jakiś czas, a nie dziesięć w ciągu miesiąca. Z których 9 "poprawiało stabilność systemu". Teraz jest niestety dosyć podobnie.

Opublikowano

 

W przypadku ostatnich odsłon serii tak jest. Ghosts przynajmniej działa.

 

no tak - seria która pod każdym względem stoi w miejscu w roku 2006, versus seria która ma pojazdy zniszczenia i kilka bugów- co jest lepsze?

 

Yano,osoba ktora nie grala w bf4,ale sie wypowie ile ma bledow :D Pomijam,ze wszystko wskazuje na to,ze bf bedzie (na e3/gamescom sie przekonamy) jak cod wychodzil co roku.

Z tak roznica,ze bf zaplacisz 65 euro(bf)+50 euro(premium) i moze ci gre naprawia po 9 miesiacach a w cod wydasz tyle samo i gra bedzie chodzic.

I serio mam w (pipi)e,ze cod ma stary silnik jak dla mnie BF moze miec nowy silnik raz na 3-4 lata tylko gra ma dzialac.

 

            a to że ludzie oczekują jakichś zniszczeń i fizyki?

    no ja oczekuje, bo to są next geny, i chce żeby pokazały coś nowego, a nie jedynie troche lepsze textury

Zniszczenia byly lepsze w bc 2 tam mozna bylo zawalic prawie wszystko. Fizyka w bf4? :rofl2: Masz na mysli kartonowe pojazdy? 60 tonowy czolg zachowuje sie jak karton i wchodzi w poslizgi lepiej niz samochody w wysciagach. Silnik wcale nie jest nowy,nazywanie frostbite 2/3 nowym silnike to jak nazwanie updatu ps3 4.xx nowym systemem. Co z tego,ze dodali lepsza grafe nie sama grafa czlowiek zyje.

Tak jak pisalem w dziale bf,EA znalazlo swietny pomysl na marketing, poswiaca nowa cyferka przy nazwie silnika i cod hejterzy mysla,ze to nowy silnik.

Edytowane przez Zaqair

Opublikowano

czemu nie? wypowiem się bo grałem na jutjub, w demo poprzednika, max 1.5 godzinki, albo i wcale.  :stupid:

Opublikowano

Ironizuje z netem, bo jak miales PS4 i spore problemy, to nawet nie poswieciles 3 minut by ustawic router, miales NAT3 a narzekales ze do grup nie mozesz dolaczac itp.

("Na Xboxie mimo restrykcyjnego natu mi dzialalo!")

 

 

3 minuty, hmm, zapewne by wystarczyło na poradzenie sobie z tym. Przypomnieć ci jak przez parę dni na fejsie raportowałeś mi swoją walkę z PSNem na PS4?

 

Ty zas znajdziesz post z PC z data Monday, October 28th 2013, 8:00pm i twierdzisz ze nic sie nie zmienilo i tak samo jest na konsolach...

 

 

Ten post jest aktualizowany, ostatnio 6 lutego. Wystarczy przeczytać pierwsze zdanie.

 

 

Ta, Mazzeo się wściekał że coś się wolno pobiera na PS4, a korzystał z NAT3, miał poblokowane porty, albo nie potrafił ustawić konsoli w trybie czuwania. No cóż... Dziwnie, że jakoś na PS4 wszystko pobiera się szybko i automatycznie w tym trybie (często schodzę i łatki są już poinstalowane), tylko akurat jemu dziwnie nie działało. No ciekawe dlaczego.

 

Yup, zapewne mój nat miał też wiele wspólnego z problemami innych http://lmgtfy.com/?q=ps4+psn+slow+download

 

 

Oczywiście Titanfall na cebulałączu 1MB będzie śmigać bez problemu online, bez lagów i absolutnie żaden bug się w tej grze nie zdarzy.

 

Tak było w przypadku bety.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.