Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

Ironizuje z netem, bo jak miales PS4 i spore problemy, to nawet nie poswieciles 3 minut by ustawic router, miales NAT3 a narzekales ze do grup nie mozesz dolaczac itp.

("Na Xboxie mimo restrykcyjnego natu mi dzialalo!")

 

 

3 minuty, hmm, zapewne by wystarczyło na poradzenie sobie z tym. Przypomnieć ci jak przez parę dni na fejsie raportowałeś mi swoją walkę z PSNem na PS4?

 

Ty zas znajdziesz post z PC z data Monday, October 28th 2013, 8:00pm i twierdzisz ze nic sie nie zmienilo i tak samo jest na konsolach...

 

 

Ten post jest aktualizowany, ostatnio 6 lutego. Wystarczy przeczytać pierwsze zdanie.

Bo wina lezala po stronie providera i jego serwerow DNS ?  (dosc rzadki przypadek)

 

Jak ludzie takie bledy wrzucaja, to nawet nie chce mi sie tego przegladac.

Symulator wojny, a wedlug niektorych buggiem jest zmiana pistola na RPG i ciut przesunieta bron.

(shooting and immediately switching weapon causes accuracy breaking at 'next' shot.)

NO LOOOL

Odpowiem w Twoim stylu - nie chcesz by Ci bron drgala -  graj w TytanFall !

 

Zamykam temat,  za pare dni i tak wychodzi prawdziwy killer nextgenow:

Edytowane przez easye

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 590,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Szkoda że z cenzura, ja postaram ograć sobie SP na pc

Opublikowano

Obojętne ile, niesmak pozostał. Szkoda że graczy konsolowych traktuje sie jak gówniarzy

Opublikowano

ciekawe co to za minigry

Opublikowano
Zdradzieckie ostrze cenzury objęło w ten sposób minigrę, w której lekarz przeprowadza aborcję na graczu, kolejną minigrę, w której gracz przeprowadza aborcję na jednym z bohaterów Randym, oraz pięć scenek zawierających „aktywne sondowanie analne”.
Opublikowano

 

 

The censored scenes include a mini-game in which a doctor is performing an abortion on the player, another mini-game in which the player performs an abortion on Randy, and five anal probing scenes involving someone being actively probed. The scenes will apparently play out as normal before and after the probing, and each censored scene is "replaced by an image background and a description text selected by [south Park creators] Matt and Trey," according to Ubisoft.
Opublikowano

Mazzeo nie wiem czy wiesz, ale na PS4 przy BF4 łatki nie wychodzą w tym samym czasie co na PC. Nawet ktoś pisał, niestety nie pamiętam kto, że na PC się nie da grać bo gra się crashuje co chwilę, ale na PS4 wszystko śmigało, bo na PC sprawę zwalił patch, którego na PS4 nie było. Sorry, ale wypowiadasz się za wszystkie platformy chociaż grasz w BF4 na najgorszej możliwej platformie(z racji dołączania do gry z battleloga jakby nie mogli zrobić przeglądarki serwerów jak w BC2 i crashy), ale może na konsolach faktycznie gra nie działa tak tragicznie hm?

 

Chociaż i tak jest chvjowa, ale to co innego.

I właśnie tutaj CoD pokazuje, że mimo słabej grafiki to online tam śmiga bez ŻADNYCH problemów.

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Mazzeo nie wiem czy wiesz, ale na PS4 przy BF4 łatki nie wychodzą w tym samym czasie co na PC. Nawet ktoś pisał, niestety nie pamiętam kto, że na PC się nie da grać bo gra się crashuje co chwilę, ale na PS4 wszystko śmigało, bo na PC sprawę zwalił patch, którego na PS4 nie było. Sorry, ale wypowiadasz się za wszystkie platformy chociaż grasz w BF4 na najgorszej możliwej platformie(z racji dołączania do gry z battleloga jakby nie mogli zrobić przeglądarki serwerów jak w BC2 i crashy), ale może na konsolach faktycznie gra nie działa tak tragicznie hm?

 

Chociaż i tak jest chvjowa, ale to co innego.

I właśnie tutaj CoD pokazuje, że mimo słabej grafiki to online tam śmiga bez ŻADNYCH problemów.

 

możliwe że tak jest. Nadal jednak mam ból dupy o tą grę, dla mnie BF4 jest tym dla serii czym było MW2 dla Call of Duty. Obie gry miały rozczarywujący singiel, a multiplayer w MW2 zabiły dla mnie killstreaki, w BF4 za to bugi.

 

Tymczasem jest BEKA.

 

Multiplayer w Killzone Shadow Fall chodzi w rozdziałce 960x1080, a mimo to gra nie działa w stałych 60fps (raczej 30-60fps)

 

Then there’s the competitive multiplayer mode which, like the game’s campaign, runs at native 1080p and 60 fps.

 

Sony kłamało? NO SHIT.

 

960x1080 = 1036800 pikseli

 

To mniej pikseli niż w tytanowym januszu, za którym smród o rozdziałkę ciągnie się od miesięcy

 

Tytanowy janusz - 1408x792 = 1115136 pikseli

 

I pomimo okrojenia rozdziałki i komicznym wręcz LOD na mapach

 

http://mkerala.com/u/image.php?di=QFR0

 

http://mkerala.com/u/image.php?di=LI0T

 

gra nadal nie chodzi w 60fps.

 

Aha, jeszcze jedno - XDDDDDDDDD

Opublikowano

Takie znajfcy, takie bojowniki o rozdzielczosc, a nie zauwazyly, ze KZ SF w multi ma mniej pixeli niz tytanusz xD

Opublikowano

niecierpliwie czekam na posty jurasa i irasa

Opublikowano

Tez mnie zastanawia jak to beda chcieli odkrecic. Podejrzewam cos w tym stylu:

 

- ale grafa i tak ladniejsza niz w Titanfall

- GG to mistrzowie, bo nikt tego wczesniej nie zauwazyl, nowatorkie rozwiazania tylko od studiow Sony

- calkowita zmiana tematu

Opublikowano

 

- ale grafa i tak ladniejsza niz w Titanfall

- GG to mistrzowie, bo nikt tego wczesniej nie zauwazyl, nowatorkie rozwiazania tylko od studiow Sony

- calkowita zmiana tematu

Ze wszystkim się zgadzam, ładniejszy, nowatorska metoda i zmieniamy temat.

 

 

With each new console generation, there are a ton of developers focusing on bringing out game engines to take advantage of all that power. While it may be difficult to accommodate everyone, it’s a given that Sony has been more open in its approach to catering to developers. What about Microsoft? According to Founder, President, and Chief Technology Officer of Terathon Software Eric Lengyel, they weren’t exactly the model of professionalism.

GamingBolt asked Lengyel about his thoughts on the PS4 in comparison to the Xbox One, and why the engine was only exclusive to the former. Lengyel responded that, “Sony made a lot of good decisions when it comes to the technical design of the PS4. It’s awesome to have a fast, featured-packed GPU that can access a huge amount of fast memory. The Xbox One isn’t a whole lot different, but the slower memory and the irritation of still having something like eSRAM are disappointing.

“C4 is currently exclusive to the PS4 for the sole reason that Sony was much more cooperative than Microsoft when we were first exploring conversion to next-gen consoles. Sony treated us with respect and made sure that we had everything we needed to get C4 running on the PS4. Microsoft did not respond to us in any way that included the slightest bit of professionalism, and that’s just one more thing to throw onto the pile of PR missteps surrounding the Xbox One.”

Considering that Microsoft has had a ton of recent controversies with the Parity Clause for its ID@Xbox program, a lack of 1080p resolution games compared to the PS4, the mandatory purchase of Kinect and much, much more, it begs the question as to how amiable they are to developers these days. What are your thoughts on the same? Let us know below and stay tuned for more coverage on C4 Engine.

Read more at http://gamingbolt.com/dev-on-c4-engines-ps4-exclusivity-microsoft-never-responded-with-slightest-bit-of-professionalism#dcmJAKVhkGEyriP4.99

http://gamingbolt.com/dev-on-c4-engines-ps4-exclusivity-microsoft-never-responded-with-slightest-bit-of-professionalism

Opublikowano

 

C4 Engine, filmik z 2011r no ale teraz pewnie jest lepiej, w koncu Sony sie zainteresowalo, DDR5 i te sprawy....

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Tu chodzi o PODEJŚCIE do developerów, już niejednokrotnie Microsoft pokazał jak postępuje w takich sprawach (odrzucenie Rime czy Heavy Rain).

Opublikowano

No oczywiscie ze chodzi o podejcie dlatego polowe tego newsa to gadania jak to Sony dobrze nam zrobilo z PS4 i jak dobrze sie programuje bla bla bla....

 

Shadow Complex na 360 chodzilo na UE3 ale to byly czasy gdy indyki nikogo bo na zlego Xboxa  :(

 

Z takimi filmikami wstyd gdziekolwiek isc no ale widac Sony bierze wszystko co popadnie bo przeciez Sony takie dobre  :wub:

Opublikowano

Sony nie chciało Halo. Sony niedobre.

Opublikowano
  • Autor

Killzone znów nożem w plecy irasow.

 

Już na smartfonach sa gry w lepszej rozdzialce :/

Opublikowano

Oczekuję o 10% większej beki z Killzone SF niż była z 720p, do boju klapki. Przecież 1080p takie ważne i tak bardzo widać różnicę : )))))).

Opublikowano

Sony nie chciało Halo. Sony niedobre.

To nie było chyba tak, po prostu Microsoft wyłożył kasę na Halo, które na początku było pisane też na PS2.

Opublikowano

No czyli Sony jednak nie chciało jak MS. Głupie Sony. Teraz bym się jarał Halo a nie Killzonem.

Opublikowano

Jest 1080p ? Jes !

 

Czyli nie klamali.

 

 

xDDDDDD

 

Opublikowano

960x1080?! I gra ma spadki FPS?

 

Matko, dajcie coś normalnego. Już nawet nie chce mi się tam wchodzić i tego czytać, Guerilla dostaje nagane i nakaz ogarnięcia się przy kolejnej grze.

Opublikowano

Takie znajfcy, takie bojowniki o rozdzielczosc, a nie zauwazyly, ze KZ SF w multi ma mniej pixeli niz tytanusz xD

 

 

Bo trzeba przyznac, zrobili to w cwany sposób.

 

A zawsze się zastanawiałem, czemu w multi taki mocny blur jest, no to już znam odpowiedź :D  często denerwujący efekt.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.