Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Można było się spodziewać tej szaleńczej, panicznej, klapkowej reakcji. Jak widać resolutiongate dosięga wszystkich, jednak w wybranych przypadkach ma to znaczenie. Oczywiście znaleźli się wytykający wygląd tytanowego janusza, zapominając że gra przynajmniej przez 90% czasu chodzi w 60fps, za to Shadow Fall 60fps widzi jak stoisz i nic nie robisz.

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 590,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

natywne 1080p z pasami, natywne 1080p, które nie jest natywne

 

co dalej? przerywniki w 1080p?

Opublikowano

Brawo i respekt dla GG za triki, które odwalili przy SF. To otwiera bramy do nowych technik, pewnie więcej devów będzie z tego korzystac. Brawo, brawo, brawo. This is for the players.

Opublikowano

Można było się spodziewać tej szaleńczej, panicznej, klapkowej reakcji. Jak widać resolutiongate dosięga wszystkich, jednak w wybranych przypadkach ma to znaczenie. Oczywiście znaleźli się wytykający wygląd tytanowego janusza, zapominając że gra przynajmniej przez 90% czasu chodzi w 60fps, za to Shadow Fall 60fps widzi jak stoisz i nic nie robisz.

 

Matko, ale porównujmy fpsy chociaż w grach, które wyglądają jak next gen, a nie jak gra z poprzedniej generacji.

Opublikowano

natywne 1080p z pasami, natywne 1080p, które nie jest natywne

 

co dalej? przerywniki w 1080p?

 

pasy w natywnym subHD z przeplotem

 

#4theplayers

Opublikowano

 

Można było się spodziewać tej szaleńczej, panicznej, klapkowej reakcji. Jak widać resolutiongate dosięga wszystkich, jednak w wybranych przypadkach ma to znaczenie. Oczywiście znaleźli się wytykający wygląd tytanowego janusza, zapominając że gra przynajmniej przez 90% czasu chodzi w 60fps, za to Shadow Fall 60fps widzi jak stoisz i nic nie robisz.

 

Matko, ale porównujmy fpsy chociaż w grach, które wyglądają jak next gen, a nie jak gra z poprzedniej generacji.

 

 

next genowe cienie i wczytywanie obiektów iksde

 

http://mkerala.com/u/image.php?di=QFR0

 

http://mkerala.com/u/image.php?di=LI0T

Opublikowano

K SF - lepsza oprawa od TF, ale gorsza rozdzialka i framerate. Chociaz widzac ten popup w KZ to gra by sie chyba wyj.ebala na plecy jakby predkosc poruszania byla taka jak w TF.

Opublikowano

Płaczę ze śmiechu. Boty zupełnie poważnie porównują graficzny numer 1 z grą, która nawet na past-genach nie miałaby opinii ładnej :rofl:

Opublikowano

 

 

Można było się spodziewać tej szaleńczej, panicznej, klapkowej reakcji. Jak widać resolutiongate dosięga wszystkich, jednak w wybranych przypadkach ma to znaczenie. Oczywiście znaleźli się wytykający wygląd tytanowego janusza, zapominając że gra przynajmniej przez 90% czasu chodzi w 60fps, za to Shadow Fall 60fps widzi jak stoisz i nic nie robisz.

 

Matko, ale porównujmy fpsy chociaż w grach, które wyglądają jak next gen, a nie jak gra z poprzedniej generacji.

 

 

next genowe cienie i wczytywanie obiektów iksde

 

http://mkerala.com/u/image.php?di=QFR0

 

http://mkerala.com/u/image.php?di=LI0T

 

 

 

Tak widziałem wcześniej, daj więcej, niewiele to zmienia, wytykanie Killzone błędów nie zmieni tego, że titanfall dalej wygląda jak gra z poprzedniej generacji.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Brawo i respekt dla GG za triki, które odwalili przy SF. To otwiera bramy do nowych technik, pewnie więcej devów będzie z tego korzystac. Brawo, brawo, brawo. This is for the players.

I wszędzie będą niższą rozdziałkę tuszować blurem jak w KZ?

Opublikowano

No przeciez kazdy widzi, ze TitanFall wyglada jak kupa. Tutaj jest tylko beka z jarania sie rozdzialka przez klapersy, a jak wychodzi ze multi w KZ chodzi w gorszej rozdzialce niz TF to nie ma problemu. 

Opublikowano

Jak się zakładałem z MeSSerem, to byłem przekonany, że będzie trudniej wygrać:( Na razie 1080p mają gierki z poziomem grafiki jak na past genach...

Opublikowano

 

Brawo i respekt dla GG za triki, które odwalili przy SF. To otwiera bramy do nowych technik, pewnie więcej devów będzie z tego korzystac. Brawo, brawo, brawo. This is for the players.

I wszędzie będą niższą rozdziałkę tuszować blurem jak w KZ?

 

 

Nie widzisz ironii figara, udaje dystans a tak naprawdę płaczę w poduszkę z odpalonym w google images zdjęciem PS4 w tle.

Opublikowano

 

Brawo i respekt dla GG za triki, które odwalili przy SF. To otwiera bramy do nowych technik, pewnie więcej devów będzie z tego korzystac. Brawo, brawo, brawo. This is for the players.

I wszędzie będą niższą rozdziałkę tuszować blurem jak w KZ?

 

 

Na pewno da się udoskonalic tę technikę. To bardzo dobry dzień dla Gracza i kolejny przejaw świetlanej przyszłości naszej branży.

 

Nie widzisz ironii figara, udaje dystans a tak naprawdę płaczę w poduszkę z odpalonym w google images zdjęciem PS4 w tle.

 

 

Dokładnie. Nie, czekaj, jednak nie.

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

No przeciez kazdy widzi, ze TitanFall wyglada jak kupa. Tutaj jest tylko beka z jarania sie rozdzialka przez klapersy, a jak wychodzi ze multi w KZ chodzi w gorszej rozdzialce niz TF to nie ma problemu.

Raczej mało kto broni, dla mnie to lipa jest, bo rozmycie mnie wkurza, ale przyznaję, że dobrze z tego wyszli, bo nie widać aby gra chodziła w niższej rozdzielczości.

 

Problemem jest raczej niska aktywność i mizerna jakoś wypowiedzi obrońców demokracji.

Opublikowano

Przecież to 9xx x 1080p w Killzone powinno tworzyć nieziemską bekę. Xboty dostały najlepszą broń do ręki od czasu płatnego online w psn i jej nie wykorzystują. To jak malowanie trawy na zielono w związki radzieckim. Jest 1080 linii w poziomie? Jest! No kur.wa... Przecież jak dev mówi że gra chodzi w 1080p to każdy automatycznie zakłada 1920x1080p

Edytowane przez mate5

Opublikowano

kurcze jeszcze to nie 720p ale bylo na prawde blisko - jak tam maciomaniak - dalej uparcie twierdzisz ze nie doczekamy sie na ps4 duzej gry dzialajacej w 720p?

Opublikowano

 

 

Brawo i respekt dla GG za triki, które odwalili przy SF. To otwiera bramy do nowych technik, pewnie więcej devów będzie z tego korzystac. Brawo, brawo, brawo. This is for the players.

I wszędzie będą niższą rozdziałkę tuszować blurem jak w KZ?

 

 

Na pewno da się udoskonalic tę technikę. To bardzo dobry dzień dla Gracza i kolejny przejaw świetlanej przyszłości naszej branży.

Mocny optymista z Ciebie bo jak na moje oko to tylko pokazuje, że nie potrafili/nie mogli uzyskać normalnego full hd i stałych klatek a graczom wciskali kit.

Opublikowano

Przecież to 9xx x 1080p w Killzone powinno tworzyć nieziemską bekę. Xboty dostały najlepszą broń do ręki od czasu płatnego online w psn i jej nie wykorzystują. To jak malowanie trawy na zielono w związki radzieckim. Jest 1080 linii w poziomie? Jest! No kur.wa... Przecież jak dev mówi że gra chodzi w 1080p to każdy automatycznie zakłada 1920x1080p

 

nawoływałem, ale start PS4 chyba zbyt mocno zmasakrował szeregi xbotów ;/ amunicja jest, nikt nie strzela

czy xbox defense force jeszcze się podniesie? Milczenie MaZZeo odbieram jako objaw przygotowywania kolejnej przeróbki Upadku, bo inaczej przepuszczenie takiej okazji do toczenia beki powinno się traktować jak zdradę albo dezercję.

Opublikowano

 

No przeciez kazdy widzi, ze TitanFall wyglada jak kupa. Tutaj jest tylko beka z jarania sie rozdzialka przez klapersy, a jak wychodzi ze multi w KZ chodzi w gorszej rozdzialce niz TF to nie ma problemu.

Raczej mało kto broni, dla mnie to lipa jest, bo rozmycie mnie wkurza, ale przyznaję, że dobrze z tego wyszli, bo nie widać aby gra chodziła w niższej rozdzielczości.

 

Problemem jest raczej niska aktywność i mizerna jakoś wypowiedzi obrońców demokracji.

 

Byc moze dobrze, ale ja wolalbym nizsza rozdzielczosc i betonowe 60 klatek. W tej grze akurat mi to wisi, bo to w koncu Killzone, ale ciekawi mnie czy inni tez zaczna cos takiego stosowac.

 

A teraz dajmy chwilke wytchnienia parce z gejonly i dajmy sie wykazac Maciomaniakowi, bardzo ciekawi mnie czy wyslal juz swoja PS4 ;]

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Mnie to trochę dziwi, nie mogli po prostu ciąć w teksturach? Single śmiga ładnie i wygląda pięknie.

 

Równie dobrze mogli dać maksymalnie 16 graczy, większa liczba tylko przeszkadza.

Opublikowano

Mazz jeszcze nie wyszedł z szoku "SONY skłamało?!"

Opublikowano

 

A teraz dajmy chwilke wytchnienia parce z gejonly i dajmy sie wykazac Maciomaniakowi, bardzo ciekawi mnie czy wyslal juz swoja PS4 ;]

 

jeszcze nie przegral bo mimo wszystko zbiorcza ilosc pikseli 960x1080 jest wieksza niz 1280x720. Nieznacznie ale jednak, ciekaw jestem tylko czy dalej bedzie z uporem twierdzic ze na ps4 nigdy nie wyjdzie duzy tytul w 720p. Jak widac juz teraz jest klopot z 1080p w grach pisanych od podstaw pod xext geny(np czarne psy w SS), a mamy 3 miechy po premierze

Opublikowano

 

Przecież to 9xx x 1080p w Killzone powinno tworzyć nieziemską bekę. Xboty dostały najlepszą broń do ręki od czasu płatnego online w psn i jej nie wykorzystują. To jak malowanie trawy na zielono w związki radzieckim. Jest 1080 linii w poziomie? Jest! No kur.wa... Przecież jak dev mówi że gra chodzi w 1080p to każdy automatycznie zakłada 1920x1080p

 

 

nawoływałem, ale start PS4 chyba zbyt mocno zmasakrował szeregi xbotów ;/ amunicja jest, nikt nie strzela

czy xbox defense force jeszcze się podniesie? Milczenie MaZZeo odbieram jako objaw przygotowywania kolejnej przeróbki Upadku, bo inaczej przepuszczenie takiej okazji do toczenia beki powinno się traktować jak zdradę albo dezercję.

Jak ma toczyć beke jak grał w killzone i nic nie zauwazyl :/
Opublikowano

Raczej mało kto broni, dla mnie to lipa jest, bo rozmycie mnie wkurza, ale przyznaję, że dobrze z tego wyszli, bo nie widać aby gra chodziła w niższej rozdzielczości.

 

Ale jakie rozmycie? Blur to blur. Jedyne czym może owocować to 960 to lekkie migotanie pionowych krawędzi. Włączcie sobie jakiś kanał HD na nc+ - tam też obraz jest wyświetlany z przeplotem (poziomym).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.