Gość _Be_ Opublikowano 18 maja 2015 Opublikowano 18 maja 2015 Mam duże obawy co do gry. Oświeć nas jakie? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 maja 2015 Opublikowano 18 maja 2015 Mam duże obawy co do gry. Oświeć nas jakie? Obawiam się jakoś, że będzie to samo co 3 czyli dla mnie pusta, nudna strzelanka. Wspomnianą trójkę rzuciłem w kąt po godzinie, a dawałem grze szansę dwa razy. Obym się mylił i żeby wyszło coś w stylu nowego Wolfa, szczególnie aby wzięli feeling strzelania z niego. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 18 maja 2015 Opublikowano 18 maja 2015 Wyczuwam duże przestrzenie, przeciwników liczonych w dziesiątkach i palec czerwony od ciśnięcia R2. Zupełne przeciwieństwo trójki. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 19 maja 2015 Opublikowano 19 maja 2015 (edytowane) Napewno nie będzie to gorsze od tego prototypowego trailera Dooma z 2012 roku https://vid.me/70wz no jak mnie wku.rwia to pokazywanie ułamka teasera miesiąc przed e3 co za lamusy Edytowane 19 maja 2015 przez _Be_ Cytuj
Figaro 8 218 Opublikowano 4 czerwca 2015 Opublikowano 4 czerwca 2015 (edytowane) W jaki sposób Doom 4 może zarządzić? - Usuńcie przeładowywanie. - Mniej korytarzów, więcej dużych obszarów z 10tkami przeciwników. - Kolorowe klucze i drzwi (potwierdzone) - Brak limitu ilości posiadanej broni (potwierdzone) - Flaki, demony, piekło, tajemnicze bazy szatana - taki chcę setting. - Minimalistyczna fabuła, minimum cutscenek - Rockowa muzyka w tle - BRAK YEBANYCH WAYPOINTÓW, OBJECTIVÓW, WALLHACKÓW KU.RWA Prawie na nic tak nie czekam na E3 jak na nowego Dooma. W ogóle to usuńcie czwórkę z nazwy tematu. Eksaaaajt. Edytowane 4 czerwca 2015 przez Figaro Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 czerwca 2015 Opublikowano 4 czerwca 2015 Wg opisów ludzi z Quakecon 2014 będą duże obszary (przynajmniej te do walki) będą double jumpy, będzie parkour, będzie rozpie.rdol. Cytuj
Pure Bladestone 151 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 (edytowane) Jak ma być duża dynamika to musi być 60 fps. Chyba najbardziej oczekiwany FPS przeze mnie. Edytowane 13 czerwca 2015 przez Pure Bladestone Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 Wątpie to IdTech5 więc spodziewałbym się tyle co po Wolfie, Rage'u czy Evil Witchin. Osobiście nie lubie tego silnika. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 Zarówno Wolf jak i Rage na konsolach działa w 60fps więc jest to jak najbardziej możliwe. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Masa akcji kontekstowych i odbierania kontroli nad postacią w Doomie, W DOOMIE KUR.DE. Zaorać. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 a mi sie podoba, dlugi fragment rozgrywki swietny i wyglada dodatkowo kozacko 1 Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Proszę o zmianę tematu na "Doom (2015)" Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Powolne jak cholera, nie tego się spodziewałem. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 id6 pokazal pazury, ciekawe jak go sportuja na konsole bo id5 mial na nich problemy - niby dal 60fps w rage ale sama jakosc tekstur i ich doczytywanie wolalo o pomste do nieba Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 strzelanka jakich wiele, zero podjarki, ale rozwalily mnie te podswietlone wyskakujace prezenty po zabiciu przeciwnika 1 Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Uwielbiam Dooma bo jakby nie patrzeć była to moja pierwsza poważna gra na PC. Dooma 3 też bardzo lubię, więc i na nowego czekam z niecierpliwością. Wygląda bardzo przyzwoicie. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Heh pamiętam czasy, w których to ID wyznaczało trendy graficzne. Przecież taki DOOM 3 to był szok. Trójka również nie nużyła - przynajmniej mnie. Oby czwórka podtrzymała tą passe. 1 Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Niby spoko ale graficzka jakaś taka bez szału. Postać wygląda jakby płynęła w powietrzu plus jak skacze i łapie się krawędzi to jakoś słabo zrealizowane. Wykańczanie przeciwników super ale to ich rozpadanie się na kawałki czasem wygląda jak z klocków lego. ;f Piła Na razie bez podjarki, kiedyś pewnie zagram. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.