Skocz do zawartości

Doom


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

o nie, animacja przy wciskaniu przycisku, przez pół sekundy stracę kontrole nad postacią, a przecież tyle mógłbym zrobić w tym czasie

dostaje klasycznego arcade szutera z drobnymi naleciałościami obecnych standardów, i już gra skreślona XD boże za hipsterski rak

niestety ale zrobienie gry AAA nie kosztuja 50 dolarów i trzeba iść na jakieś kompromisy między fanami starej szkoły a januszami nowej generacji, coby gra się sprzedała jak najlepiej. Nowy Doom robi to chyba w najmniej bolesny sposób - nie ma regenrującego się zdrowia, nie ma cover systemu, nie widac zadnych elementow rpg, nie widac qte (jakby byly, to na pewno by sie nimi pochwalili), zero pier**lenia, ciągła, szybka akcja, ładne miejscówki, no czego chcieć więcej? No ale finishery i animacje przy otwieraniu drzwi, wiec 2/10, kibel, rak i beka z bethesdy  :facepalmz:

Edytowane przez Dahaka
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Ktoś napisał, że chciałby szybkiego Dooma. W zupełności popieram te słowa, ale z drugiej strony nie macie obawy, że pojawi się kolejny The Order (pod względem długości kampanii)??

 

Oglądam już chyba 3-4 raz te dzisiejsze filmiki z Dooma i nie wiem co myśleć. Przyznajcie, że jest cukierkowo (zbyt jasno, brak tej ciemności, piekła i SZATANA!!!). Słusznie ktoś przyrównał to do Painkillera - dokładnie tak ta gra wygląda. Na chwilę obecną bardzo sceptycznie podchodzę, co nie znaczy, że może być miłe zaskoczenie

 

Poza tym może się okazać (a nawet jest wskazane), że te dywagacje tu w tej chwili nie mają żadnego sensu, bo ocenianie gry na podstawie około 10 minut wideo to lekka przesada. OBY!!

Edytowane przez Sobies
Opublikowano

Te animacje killi z piły do wypier.dolenia w pierwszej kolejoności, zaburzają dynamikę rozgrywki, podczas gdy pozostali przeciwnicy oczywiście czekają potulnie na koniec animacji. Ewentualnie mogą to zostawić jako bonus feature do włączenia w opcjach dla januszy.

No i gdzie są strafejumpy?

Opublikowano

Jaram się i chcę w to zagrać jak tylko wyjdzie. Bardziej mi się spodobał korytarzowy gameplay. Tam jest wszystko co lubię - lawa, wyskakujące znienacka maszkary, fajny industrialny klimacik. Czy za jasno? Może i tak, ale mi to odpowiada. Nie chcę się znów użerać z latarką.

Opublikowano

Jak dla mnie to co dziś pokazano to czad. Jest faktycznie wolno, zapewne żebyśmy sobie to dziś spokojnie pooglądali ale zakładam, że na wyższych stopniach trudności ścierwo będzie wymuszać fikołki po lokacjach. Te fatality to widać, że opcjonalne, jak się zraniony potwór świeci to można mu zasadzić animacje albo po prostu zastrzelić.  Podoba mi się ilość broni, apteczki, brak przeładowania i na szczęście brak ads - walimy z biodra po bożemu. Grafa może i nie poraża ale jest schludnie i na miejscu wszystko (czekam na filmy w HD). Piekło mogło by być ciut bardziej przerażające bo wygląda trochę jak jakiś zakamarek w górach z Rage. Cholerna szkoda, że jeszcze rok.

  • Plusik 3
Opublikowano

Chyba nie musi byc preorder bo to jest chyba beta na zasadzie posiadania wolfa.

Opublikowano (edytowane)

Haven,no to nici z bety. Chociaz mozliwe ze pare dni przed zakonczeniem bety udostepnia dla wszystkich graczy,tak jak w przypadku Destiny,BF'ów etc.

 

Czekam na bete,po obejrzeniu tych materialow, zapowiada sie na pozadnego FPS'a.

Edytowane przez Mroku333
Opublikowano

Dla mnie ten gameplay to straszna bieda. Oczywiście zawsze jest nadzieja, że to wczesny kod i rushowali produkcję, byle tylko mieć co pokazać, ale na E3 albo pokazuje się sztucznie podrasowany gameplay (który później ulega downgrade'owi), albo nic nie znaczący trailer CGI, który ma jedynie oznajmić światu, że dany tytuł powstaje. Tutaj postanowiono pokazać niezbyt urodziwy fragment rozgrywki, z którego dało się wychwycić całkiem niezły design poziomów (spoko oświetlenie), bardzo słaby design potworów (o ich zerowej inteligencji i ruchliwości już nie wspomnę), toporną animację finisherów i słabiutką detekcję kolizji. Główny bohater zwędził kombinezon z serii Crysis, ma nawet jakiś mini jetpack, który pozwala na podwójne skoki i ogólną poprawę mobilności, co zawsze lubię w FPSach, ale ogólny feeling jest do bani - starciom brakuje dynamiki a GUNplay szwankuje, co jest czymś zaskakująco dziwnym w grze od id.

Spodobał mi się za to multiplayer (oldschool na maxa) i wbudowany edytor poziomów - tutaj plusik.

  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...