Skocz do zawartości

Doom


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...

No kazdy przeciez wie ze pieklo jest rozowe.

 

Chcą się odnieść do oryginału? To niech się odniosą. A użyte filtry moczowe nie pomagają. Piekło w Doomie zawsze było przerysowane. Jaskrawa lawa, potwory, które narysowałby 15 latek w zeszycie (to cytat z filmiku Gameinformera). Jakoś tego nie widzę. 

Odnośnik do komentarza
Some new info from the article:

 

BFG and Chainsaw aren't on the weapon wheel since they're used in specific scenarios, Chainsaw is on D-Pad down and BFG is on X. Seems like they're treating the BFG as a panic button.

Weapons have mods you can find, ex. a remote detonation mod for the rocket launcher

Plot premise seems similar to Doom 3. A character named Dr. Olivia Pierce appears on a video suggesting she unleashed the demons as some kind of religious cult thing.

On-screen enemy count isn't numbered but described as "a demon avalanche", "bloodbath"

Chainsaw is a one hit kill on most enemies, multiple on bigger enemies like the Mancubus, power cells are limited

Colored keycards and backtracking for secrets. WOW!!!!!!!!!!!!!!

Some locations: Lazarus Facility, Martian surface, Titan's Realm (as seen on the cover)

Permanent character upgrades that allow you to swap weapons and mantle more quickly, increase ammo and health capacity

Swappable perk "runes", ex. one gives you a stackable temp speed boost after melee kills

Hell is more vertical than the UAC facility

Enemies have weak point, ex. the pinky demon is armored in front and soft in the butt

An enemy type only described as "a summoner"

As suspected, idTech 6 appears to be very similar to idTech 5 but with a completely new PBR renderer

Plans to offer "sliders and multi-sampling options" for PC players. Only time in the article PC is mentioned specifically.

Multiplayer mode called Warpath, an domination style mode where the control area drifts around the map

Clan Arena mode, this is just team Last Man Standing.

Swappable "hack modules" are earned through MP progression, ex. Supply Timer that shows spawn timers for pickups on screen. Apparently none of them throw off the competitive balance.

Apparently multiplayer has more guns than single player, including a "lightning gun", this might be GI assuming based on what was offered in the demo portions though.

Namedrops of old Doom WADs followed by statement implying that they won't be releasing mod tools outside of SnapMap because of accessibility consoles. seems like kind of a big fuck you.

Examples of modes made in SnapMap: tower defense, moddy single-player missions, VIP escorts, racing challenges

Moddable enemy AI to some extent

SnapMap stuff is all shared on SmartHub, categories like top rated and most played, user profiles, seems a lot like Mario Maker

All SnapMap creations are small instruction files, you can probably forget about custom textures and rooms and whatnot

Still spring release date

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...