Skocz do zawartości

Doom


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do kontynuacji.... Sam nie wiem Q3 Arena był genialny w multi, jeśli mieli by go kontynuowac to chciałbym aby zrobili coś podobnego ale bardziej odjechanego.

 

Doom zapowiada się super, wreszcie porządna sieczka w starym stylu bez odnawiania zycia ale battelfild itp. I wlasnie w tym tytule widze duze nawiazania do Quake np. railgun. Dlatego powatpiewam czy wyjdzie nowy Quake.

Oby pokusili sie o długiego singla bo w przypadku Dooma wolałbym się skupić na tym trybie niż na multi.

Opublikowano

Jeszcze trochę info:

 

Another named section/level of UAC, Resource Operations
An alternate version of the Mancubus was described, this one with flamethrowers. Assuming this in addition to the plasma shooting one as seen in the E3 footage
Possessed Engineer enemy type, a former human with an explosive fuel pack that causes chain reactions
Reiterating that there are a lot of small secret areas
The Baron of Hell is another playable demon in multiplayer, joining the Revenant. He has a melee swipe and an AOE ground pound
SnapMap inspired by Garage Band, more stupid shit about not wanting to do mods traditionally
Lots of SnapMap tutorials included
Monster AI can be assigned to teams in SnapMap, can fight along side player
Everyone at iD plays DOOM with a controller
The story is told as you're playing, and he used Dead Space as a comparison
The glory kills work well because they give the player brief reprieves amid large, chaotic battles
Blue/yellow/red keycards and doors are used throughout the levels, but they're more spaced out than the original games. The game is not a "keycard simulator" like the original games, but they're definitly used to either progress to the next area or backtrack and find secrets
Opublikowano (edytowane)

Wiesz konsolowe kompleksy ;)

 

 

edit: żeby nie było -> sam w  to będę grał na konsoli więc będę używał pada. Niemniej w multi bez jakiegos choćby sladowego auto-aimu pad nigdy nie będzie miał szans z k+m. udowodnione naukowo :sir:

Edytowane przez ornit
Opublikowano

 

Everyone at iD plays DOOM with a controller

I już zapala się lampka ostrzegawcza czy nie "zoptymalizują" gameplay'u by przeciętny konoslowiec ogarnął strzelanie. Czyli raczej nie ma co liczyc na szybkostrzelnego i skillowego w multi Dooma,singiel pewnie też przez to dostanie po (pipi)e, bo ai będzie głupsze i dostosowane by dzieciaki na gałkach zdążyły namierzyć potworka XD

Opublikowano

Czy ja wiem, w alphę grało się dobrze, czuło się, że to oldshool w nowych szatach. Nie jest to szybkość grania jak w nowym UT, ale na pewno nie jest to kupsztal rodem z coda, zdecydowanie nie. Bardzo dobrze mi się grało, to przekonało mnie do zakupu. 

Opublikowano

Sam nie wiem mam mieszane uczucia wobec D4. Chciałbym żeby im się to udało ale znając specyfikę obecnej branży,to że są pod "opieką" Bethesdy i fakt,że ich ostatnim hiciorem gniotącym jaja i konkurencję był Quake III to jakoś mam wątpliwości czy tytuł podała temu,że jest to Doom od dawnych magików z ID. Zresztą D3 też szału nie zrobił. No ale liczę na to,że się może miło zaskoczę.

Opublikowano

Gunplay w New Order był zrobiony bardzo dobrze wg mnie - Był szybki i można było nieźle rushować w trakcie alarmów. Właśnie lubiłem tamtą gre za taką mieszanke tempa - Raz sobie pozwoliłem na podcinanie gardła ale zaraz potem mnie ktoś wyczaił i hec chowam sie gdzieś na przyczajce sekundę i obczajam jak tu szybko dobiec do dowódców.

Opublikowano (edytowane)

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/01/13/a-legend-reborn-hands-on-with-doom-39-s-single-player.aspx?PostPageIndex=1

uac1.jpg

hellknight2.jpg

demonportal.jpg

 

GI opisuje wrażenia z ogrywania singla w studiu ID + kilka nowych screenów. Zaciekawiło mnie najbardziej:

 

 

My third attempt is solid, and I find myself almost killing to the beat of the music, which is reminiscent of Nine Inch Nails’ work.

:obama:

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano (edytowane)

Co tam jeszcze ciekawe napisał ? :)

 

Przeglądając trailery na necie mocno się podjarałem.

Wiadomo że na ps4 nie bedzie to tak wygladac jak pokazuja ale widac ze jest klimat i stary fajny styl gry :)

Edytowane przez kufir
Opublikowano

No na XO multi wygladalo tak jak na pokazach. Wszystko piekne, ostre, mega. To jest dobry silnik do optymalizacji.

Opublikowano

Ciekawe jak z długością Singla.

Te filmiki promocyjne są fantastyczne super mega klimat złego miejsca.

Jakieś pentagramy i budowle gotyckie podobne do tych z quake 1 i było by super!!!

Opublikowano

Piszą że egzekucje z bliska są pod przyciskiem prawej gałki na padzie, nie są randomowe zależy jak sie ustawimy względem wrogów. Chwalą gunplay, że nawet pistolet na początku ma powera i strzela porządnymi pociskami. Używanie piły nagradza większym dropem hp i amunicji. Stacje modyfikujące bronie - Szotgun może mieć znany granatnik i 3 szybkie strzały. Generalnie opisują walkę jako szybką i satysfakcjonującą, trzeba się dużo ruszać i w duchu to wciąż Doom.

Opublikowano

Piekne wspomnienia, moje 486 i Doom 1 i 2, Wolf, a pozniej juz na pentium 100 Quake 1 , Duke Nukem i Blood. Oj to były czasy :)

Oby ten Doom nie stracił pazura w singlu i pokazał stare dobre strzelanie :)

Opublikowano

Jak na poczatku gry puszcza main theme z dooma 1 to sie zes.ram ze szczescia. :fsg:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...