Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 200,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ukończyłem wczoraj po 20 godzinach na Ultra Violence     Ta nuta to jest kwintesencja Dooma - brutalna, mocna, satysfakcjonująca, agresywna i pompująca adrenalinę   Spodziewałem się dobrej gr

  • Na szczęście mamy to w chuyu

  • Zagrałem godzinę i wbiłem 10 level żeby sprawdzić każdą broń która jest w becie.   Niestety ale ten Doom ma niewiele wspólnego z arena shooterami, to bardziej takie Call of Duty z healthem i armorem

Opublikowano
  W dniu 31.03.2016 o 16:29, Dr.Czekolada napisał(a):

Skoro ID jest takie fajne i takie dobre, daje nam niby takie wielkie potężne narzędzie jakim jest snapmap i chce być takie community milusie mam również nadzieje że pomyślą o customizacji własnych meczów, czegoś na wzór mutatorów z szybszym poruszaniem się, jeden strzał zabija itd.

Obawiam się, że takie rzeczy to już raczej wyłącznie na PC. Choć chciałbym się mylić.

Opublikowano
  W dniu 31.03.2016 o 17:24, mausenberg napisał(a):

Ten cinematic rozpierdala mózg. Dizajn zbroi marinsa to maksimum wy(pipi)u, coś pięknego.

 

jezu przecież te świecące jak psu jajca armory wyglądają jak żywcem wyciągnięte z Halo

 

zero własnego stylu i charakterystycznego, "brudnego" dizajnu starych armorów

 

1245062329369.jpg

Opublikowano

Te w grze i owszem ale ten w CGI bardziej porównałbym do stroju gracza footbolowego aniżeli zbroi z Halo. Nawet sposób poruszania się, taki lekko ociężały koksiarz tylko zamiast murawy widzę opustoszałą bazę na marsie xd Szkoda, że właśnie w grze tak nie wygląda ale pewnie wtedy ludzie by marudzili, że dostaliśmy zielonego space marine z WH40K.

Opublikowano

powinni marudzić że nie dostali :pawel:

customizacja kolorów jest okej (poza różowym)

Opublikowano

Patrząc na customizacje myśle że będzie do odblokowania klasyczny pancerz, oby nie przez portfel :pawel:

Opublikowano
  W dniu 31.03.2016 o 20:51, nobody napisał(a):

 

  W dniu 31.03.2016 o 17:24, mausenberg napisał(a):

Ten cinematic rozpierdala mózg. Dizajn zbroi marinsa to maksimum wy(pipi)u, coś pięknego.

 

jezu przecież te świecące jak psu jajca armory wyglądają jak żywcem wyciągnięte z Halo

 

zero własnego stylu i charakterystycznego, "brudnego" dizajnu starych armorów

 

 

 

 

Ale co ty mi tu ze zbrojami z Halo? Ja pisze o tej z cinematica, która jest na wzór klasycznej, brudna, obszarpana itd itp... no szkoda, że nie ma takich defaultowo w multi ale te "jak psu jajca" tez nie są złe.

Edytowane przez mausenberg

Opublikowano
  Cytat

 

ale te "jak psu jajca" tez nie są złe.

 

Som. o/

 

  W dniu 31.03.2016 o 21:19, Pawcio napisał(a):

Patrząc na customizacje myśle że będzie do odblokowania klasyczny pancerz, oby nie przez portfel :pawel:

 

ciekawe w jakiej cenie będzie dlc pozwalające widzieć wszystkich graczy w klasycznym armorze

Opublikowano

Nie som. Może dlatego, że lubię te z Halo. Plastik ale w konwencji się mieści.

 

Miało nie być płatnych dupereli przy okazji tego Dooma.

Opublikowano

Coś ruszyło bo można grę odpalić ale jeszcze serwery dedykowane offline. Dla wszystkich z pękniętymi dupami, bo postacie świecą jak psu jajca - Customizacja (chociaż to tylko beta i nie dali wszystkiego popróbować) pozwala stworzyć coś co mniej przypomina lakierowane power rangers a bardziej gearsy, mamy suwak z rdzą, zniszczeniem zbroi, wybór czy chcemy pancerz metaliczny, matowy etc. 

SoCg90X.jpg

Opublikowano

Ok, właśnie skończyłem sesyjke na 10 levelu i opiszę krótkie wrażenia. Niestety Quake to nie jest, zdecydowanie bliżej settingiem mu do Unreala (prędkość rozgrywki, dwa tryby strzału) choć shardy i inne pierdoły występują na mapach. Dwie małe mapki mają fajną konstrukcję i dwa tryby dają grywalność. Modyfikacja postaci też fajnie pomyślana tak samo jak dopalaczy. Bronie to najlepszy punkt tej bety, świetny balans, sporo armat do wyboru. Grafika dobra a framerate stały (coś za coš), nie opadnie Wam szczęka. Muzyki podczas walk brak :( ubolewając nad tym musiałem odpalić spotify i ost z quake i unreala (wtedy to się czasy przypomniały). Lektor PL to chyba od programów przyrodniczych, tragedia i lata świetlne do głosu z UT (tęsknie za tym).

Opublikowano

Właśnie pooglądałem trochę streamy i mam do Ciebie pytanie: co sądzisz o tych perkach, które można wybierać? Co one dają? (koleś tak szybko między nimi wertował, że nic nie zdążyłem odczytać). Angielski głos w grze jest również drętwy...

Opublikowano

Perków jest sporo, czasem nie zwracasz na nie uwagi i po prostu dobierasz do meczu. Są różne: przy odrodzeniu masz +5 do zbroi, +życia, przyspieszenie, oznaczenie wroga, który wcześniej Cię sfragował itd. Angielskiego jeszcze nie sprawdzałem ale PL to tragedia maksymalna, chyba nigdy w grach nie słyszałem takiej żenady.

 

Po każdym meczu zostajemy nagradzania częściami do wyposażenia, broniami, kolorami,perkami itd :D

Edytowane przez Wesker

Opublikowano

Ale nie są one jakoś znacząco "pomagające"? Ogólnie mi chodzi o to, że w mojej ocenie nie powinno być czegoś takiego w ogóle. Domyślam się jednak, że duża część graczy miałaby bóle pewnej części ciała. 

Opublikowano

Wlasnie zagralem sobie trzeci meczyk i jest :obama: Wyrzutnia rakiet nie jest taka silna jak by sie wydawalo i o wiele lepiej kosi mi sie ze snajpy ale najlepsza bron na bliski kontakt albo wykonczenie to oczywiscie dubeltowka :fsg:

Opublikowano
  W dniu 1.04.2016 o 08:09, Banny napisał(a):

 

  W dniu 1.04.2016 o 08:06, Rayos napisał(a):

ZUŻYTY :whyyy:

EH TY CEBULO

 

 

jaka cebulo :shotgun: mój własny kod podarowałem koledze z forumka :[ 

 

teraz po prostu liczę na to, że jakoś uda mi się zagrać

Edytowane przez Rayos

Opublikowano

Grywalność znów przyciągneła mnie do bety, na tyle, że wbiłem 15 maksymalny level i jeszcze bardziej zgłebiłem się w samą rozgrywkę. Panowie jest dobrze, pomimo wielu zarzutów jakie opisałem wcześniej grywalność jest a to chyba najważniejsze.

Edytowane przez Wesker

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.