Dud.ek 2 058 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Ja mam kod z tego generatora od Hellspawn. Gra sama w sobie mnie nie porwała, komentator wkurzający a większość pojedynków to strzał z dwururki i dobicie melee. Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 (edytowane) Dobra, zagrałem w FPS'owego mesjasza tej generacji i kilka słów należy napisać: Mnie ta gra akurat nakręca trybem multiplayer więc możliwość zagrania w tej becie była mi niezmiernie potrzebna do sprawdzenia ogólnych odczuć. Zaczynając od złych stron. Ta gra jest NIEGRYWALNA… w polskiej wersji. Nie wiem jak to skomentować, ale chyba moja 2 letnia chrześnica miałaby nawet lepszy głos niż to coś. To jest skandal i dramat. Przypomina to mi jakieś tanie filmy z lektorem…co ja gadam, tam nawet jest lepiej. Obawiam się, że to zostanie już po premierze i patrząc na angielską wersję na stream’ach – tam nie jest lepiej. Nie mam bladego pojęcia co twórcy mieli w głowie zatrudniając tak tandetne głosy. Druga rzecz na minus to kompletny brak muzyki w samej grze… z drugiej strony jak pomyśle sobie, że grając w Dooma odpale na Spotify jakiś dobry metal/deathmetal to będę nakurwiał jak zły Dobrych stron na szczęście jest więcej. Największą z nich jest niekwestionowanie płynność. Nawet jak dzieje się niesamowity młyn na mapie to nie ma opcji o spadku FPS’ów. To jest po prostu fenomenalne. Balans broni wydaje się również dopracowany. Dubeltówka jako secondary weapon wygrywa wszystko. Z primary jak na razie chodzę z wyrzutnią rakiet, ale snajperka też ma potencjał. No i najważniejsza dla mnie informacja, która niesamowicie mnie martwiła – demony. Nie jest to tak przegięte jak się obawiałem. Można takiego gracza naprawdę szybko zdjąć. Wiadomo, ten kto przejmie demona nabije co najmniej 5 killi, ale jednak nie jest to tryb niezniszczalny (czego się najbardziej obawiałem). Kolejna rzecz którą ku mojemu zadowoleniu muszę odwołać to uczucie pustki na mapie. Oglądając stream’y miałem cały czas wrażenie, że jest pusto kiedy graczy jest 12. W ostatecznym rozrachunku nie jest tak źle. To jak na razie tyle z mojego pierwszego podejścia. Jutro to chyba będę nakurwiał cały dzień Edytowane 2 kwietnia 2016 przez Sobies 1 Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Wybaczcie post za postem, ale postaram się dopisać na szybko własne przemyślenia z dalszej zabawy: - perki, które są dostępne w mojej ocenie są dziwne - mecze są za szybkie ( w sensie, że limit 75 zabójstw w tak szybkiej rozgrywce jest zdecydowanie za mały) ale to pewnie zostanie poprawione - respawn pointy są świetnie rozlokowane - nie spotkałem się z sytuacją, że ktoś z przeciwnej drużyny zrespawnował się pod nogami. - konsola chodzi jak kombajn... ostatni raz moja konsola tak chodziła przy Wieśku 3. - to nie jest gra dla frustratów rzucanie padem o ścianę z wkur.wienia jest silne Kilka godzin snu i gram dalej. Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 - to nie jest gra dla frustratów rzucanie padem o ścianę z wkur.wienia jest silne Poprzednie kilka miesięcy spędziłem mieląc Halo 5 na multi i zestawiając obie gry to beta Dooma przy Halo jest noob friendly i odpoczywam. Generalnie nawet jak dostaje w(pipi) to się dobrze bawię, jakiś taki przyjemny feeling jest, czysta przyjemność z fragowania. Co do czasu meczów zgadzam się, za szybko leci do tych 75 punktów. Nabiłem ponad 4 godziny, kilak fajnych akcji w tym assasycnacja demona, nie wiedziałem, że się da: https://account.xbox.com/pl-pl/gameclip/7ff87925-9cb6-4c96-bcbf-d32dfa3e3bf5?gamerTag=mausenberg&scid=064d0100-3da3-40ee-9064-fdf67e619ec1 Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Przynajmniej tutaj widze pingi - jak widze, zolto i za sciana cos zjadlem to nie w(pipi)iam sie jakos. W H5 bym sie w(pipi)il. Mi sie gierca bardzo podoba, jest szybka i dynamiczna. Jednak (gram na XO) musze przyznac, ze gra mogla by byc jeszcze lepsza pod warunkiem bycia tylko na blache, niestety. Co do wizuali - zaluje, ze modele postaci nie wygladaja standardowo jak Doomguy. Loadout - srednie troche, fajne w D i Q bylo to, ze latalo sie z poteznym arsenalem i zmienialo w zaleznosci od sytuacji bron - na konsoli to nie przejdzie. Demon Runes - bardzo fajne i o dziwo zbalansowane (chyba, ze gra sie z mega noobami w teamie). Brak muzyki - czekam na kawalki na poziomie oryginalu, bo tak to troche brakuje mi tego. Dubbing - na szczescie gram tylko w wersje EN i nie musze sluchac (poza paroma filmikami powodujacymi krwotok z uszu) tego syfu w rodzimym jezyku przy jakims strasznie pokalecoznym jezyku 'polskim'. Gierca kupiona i czekam na 13 Maja. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Poprzedni Doom w multi tak swoją drogą demonem prędkości też jakimś nie był, ot taki generic multi ładnie ewoluowali. Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 A to multi w doomie 3 nie było na 4 osoby? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Pierwsze wydanie Trójki na PC i konsolach tak. Community udało się na PC nieoficjalnie wycisnąć nawet 16 graczy. A wer BFG na PS3/x360 dalej chamsko do max 4 xd. Pierwszy Xbox pamiętam miał jeszcze ekskluzywnie coopa. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Beta konczy sie kiedys tam,bodaj jutro, ale ja juz grac w nia nie mam zamiaru, bo wiem czego mniej wiecej sie spodziewac po finalnym produkcie. Szykuje sie dobra gra. Nie wybitna, ale wlasnie dobra. Na poczatek odniose sie do zarzutu kiepskiej polskiej wersji jezykowej. Zarzut bylby zasadny, gdyby inne wersje, w tym oryginalna angielska byly lepsze. Otoz NIE SĄ. Polska wersja jak ktos juz slusznie zauwazyl brzmi jak syntezator mowy Ivona i ma oczywiscie racje, ale lektor angielski IMHO mowi glosem mydłkowato-pedałkowatym, który jest chyba jeszcze bardziej irytujący. O wiele lepiej, choc nie jakos super brzmi announcer francuski. Niemiecki tez od biedy daje rade.Tez jest lepszy od angielskiego. Ja po prostu sadze, ze tworcy tego Dooma nie chcieli po raz pierdyliasty powielac schematu tembru głosu a la Unreal Tournament czy ostatnie Halo. Zrobili lekki kicz, ale moim zdaniem to efekt zamierzony. Kwestie samego tlumaczenia tez mozna bylo zrobic nieco lepiej. Np "Popsuj zabawa" mozna zastapic "Popsułeś zabawę", choc pewnie jakies nawiedzone feministki mialyby mniej lub bardziej uzasadnione pretensje Grafika....Jest dobra, ale dupska nie urywa. Zwraca uwage rozmycie tekstur i na samym poczatku rozgrywki powolne ich wczytywanie. Tearingu na Łoniaku nie zaobserwowalem. Jest mdląco wręcz płynnie. Ąbsolutnie żadnych zaciachów. Mam wrazenie, ze alpha wygladala lepiej, ale w becie wprowadzono dodatkowe smaczki graficzne w postaci rozedrganego powietrza nad lawa. Moze dlatego reszta wyglada nieco gorzej. Bardzo podoba mi sie muzyka towarzyszaca matchmakingowi. Rewelacja!! Jest taka jaka byc powinna. Brudny metalowo-brutalny industrial. Sama rozgrywka jest szybka i brutalna. Odstawiac mozna fajne akcyjki. Dwoch kolesi biegnie w twoja strone, juz mysla ze maja cie na widelcu, a ty oslabiasz ich od przodu strzalami z raila, nastepnie rzucasz teleporterem w sciane za nimi a na koncu zdezorientowanych wykanczasz strzalami z obrzyna w plery! Z rozgrywek multi zaprezentowano zwykly TDM oraz dosc nowatorskie (nie kojarze, zeby gdzies to bylo) zdobywanie i utrzymywanie poruszajacej sie dookólnie po mapie ruchomej strefy. Bardzo grywalne to jest. Podoba mi sie tez pomysl modulow hakerskich czyli swoistych kart wyposazenia. W Titanfallu bylo nieczytelne. Tu jest o wiele lepiej. Mam nadzieje, ze matchmaking bedzie poprawiony w fullu w sensie takim, ze szybciej bedzie znajdowalo partnerow do gry, bo idealnie nie jest, choc o niebo lepiej niz w Kolekcji Amaro. Ping...kiedy sa trzy kreski jest super, przy dwoch to lepiej wychodzic, bo lag uniemozliwia niemal granie. To co mi sie osobiscie nie podoba to niewielkie zapotrzebowanie na skilla. Strzela sie latwo, celuje latwo, zabija prościutko. Dosc powiedziec, ze z raila (snajperki) latwiej trafic niemilucha jak w CoD-ie. Charge`owany strzal ze snajpy wlasnie to bulka z maslem. Powinien bys utrudniony w ten sposob ze nie mozna w nieskonczonosc czardżować tylko strzal nastepuje po trzech sekundach jak to sie dzieje w przypadku Railguna w Halo 5. Idzmy dalej...rakiety kompletnie bezuzyteczne. Mam wrazenie, ze sa duzo slabsze jak w Alphie. Po kilku meczykach przestalem ich uzywac. Dla odmiany spawarke powinni czym predzej znerfic, bo we wprawnych rekach sieje zdecydowanie za duzo smierci i zniszczenia. Podsumowujac to dla mnie gra jest nieco gorsza od Halo 5, wladowano w nia o wiele mniej wagonow kasy i widac to na kazdym niemal kroku. Doom jest mniej wymuskany, lekko bałaganiarski i mniej skillowy. Nie wiem jak to jaśniej wytłumaczyć, nie mniej jednak premiery bede wyczekiwal z uteskinieniem. Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Dziś pograłem na poważnie od 8 rano do teraz Wiele już zostało napisane, ale jeszcze od siebie dodam kilka myśli: - karabin statyczny jest w mojej ocenie najsłabszą bronią. - dubeltówka jest przegięta. Co ja z nią wyprawiam to głowa mała. - rakiety nie są imo tak słabe jak Czezare mówi. Jest to doskonała broń grając na zasadzie "suprise motherfucker" (czyt. Najpierw strzał rakietą i dobicie dubeltówką = zawsze win!) - co do polskiej wersji to ja pozostaje przy swoim zdaniu. Kwintesencją tego głosu to tekst: "Zdobyto wrogi UBIÓR (upiór)". No kisnę za każdym razem jak to słyszę. No i mnie ciekawi jeszcze jedna kwestia. Ja praktycznie cały dziś dzień miałem ping na poziomie 2 kresek. Grało się dobrze, ale ciekawi mnie czy będzie lepiej później. Mieszkam na przedmieściach, gdzie mam bardzo wolny net Ogólnie gra jest zakupem day-one. Myślę nawet o zakupie bezpośrednio z PS Store, bo raczej szybko tej gierki nie odsprzedam. Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 To co mi sie osobiscie nie podoba to niewielkie zapotrzebowanie na skilla. Strzela sie latwo, celuje latwo, zabija prościutko I chwała, oby tak zostało. Osobiście mam dość turniejowego klimatu w grach w multi, jakiegoś e-sportowego ciśnienia. Doom zapowiada się luźniej i dobrze. Chce sobie postrzelać, odreagować, wyczesać jakieś akcje i zapomnieć a nie gryźć pada. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 To co mi sie osobiscie nie podoba to niewielkie zapotrzebowanie na skilla. Strzela sie latwo, celuje latwo, zabija prościutko I chwała, oby tak zostało. Osobiście mam dość turniejowego klimatu w grach w multi, jakiegoś e-sportowego ciśnienia. Doom zapowiada się luźniej i dobrze. Chce sobie postrzelać, odreagować, wyczesać jakieś akcje i zapomnieć a nie gryźć pada. W sumie ja też potrzebuje takiej gry :-) Ale to że gra będzie bardziej noob friendly niż CoD to ja się tak czy inaczej nie spodziewałam ;-) Będzie fajna bezstresowa sieczka, ale zarazem o meczach pełnych emocji i siedzeniu w napięciu na brzeżku krzesła rodem z Halo 5 można już teraz zapomnieć. Luzik i wesoła fragerka, tym stanie się Doom 4:-) 1 Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Z postu Cezare wynika, że to taka trochę parodia arena shooterów. Oby single nie zawiódł To co mi sie osobiscie nie podoba to niewielkie zapotrzebowanie na skilla. Strzela sie latwo, celuje latwo, zabija prościutko I chwała, oby tak zostało. Osobiście mam dość turniejowego klimatu w grach w multi, jakiegoś e-sportowego ciśnienia. Doom zapowiada się luźniej i dobrze. Chce sobie postrzelać, odreagować, wyczesać jakieś akcje i zapomnieć a nie gryźć pada. Cytuj
MaZZeo 14 188 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 ale z czego konkretnie się śmiejesz? Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 W sensie lejesz w majty bo zapowiada się gra nie tylko dla aim botów? Nie każdemu potrzeba teraz przy grze emocji rodem z Q2. Zresztą na PC będzie bardziej skillowo więc kto chce będzie miał. Cytuj
Tankietka 24 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 (edytowane) Mało ci takich gier, że jeszcze w D4 chcesz "luzu" ? Edytowane 3 kwietnia 2016 przez Tankietka Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Masuen się trochę zagalopował. Gra jest skillowa, po prostu wystarczy trafić na ogarniętych graczy. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 To tylko beta, jeszcze nie wiemy co to będzie w finalnym produkcie mogą zbalansować te bronie miliard razy jeszcze. Cezaremu chodzi o to, że mechanika gry jest prosta jak budowa cepa i nie ma w niej niczego specjalnie do skillowania, w porównaniu do innych ikonowych arena shooterów. Zobaczymy co to będzie po premierze, może jednak ID jeszcze nas czymś zaskoczą. Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 (edytowane) Co do "noob friendly" Doom'a ja osobiście nie chciałbym jeszcze się wypowiadać. Poznaliśmy tylko 2 tryby gry: standardowy team deathmach i przejmowanie ruchomego terenu. Choć sam najlepiej bawiłem się przy TD to już drugi tryb wymaga jakiegoś ogrania i minimalnej inteligencji, aby wygrać. Tak więc nie wyrokujcie nad wyraz. Moim zdaniem jest idealnie. Od razu widać w czasie gry, czy ktoś już jest ograny, czy jest świeżakiem. Widać to po ruchach, szybkiej wymianie broni, używaniu teleportacji. To na prawdę nie jest aż tak głupia sieczka. Ja właśnie skończyłem grać. Nie wiem ile dziś godzin męczyłem tego Doom'a (coś koło 12h), ale jestem oczarowany. Gra się świetnie. Jeszcze na koniec rozegrałem epicki mecz w którym przegrywałem przez cały czas... jednak pod koniec nasza drużyna odjebała perfekcyjnie akcję. Powiem Wam tak - ten meczyk jest kwintesencją tego wszystkiego co tutaj zostało napisane. Wszystkie wady i wszystkie zalety są tu widoczne i słyszalne. Jednym ta gra się nie spodoba (to normalne), innych pochłonie (ja się do nich zaliczam). P.S. A Tym, którym się nie podoba to lepa z powietrza na głupie ryje (tak jak na początku filmiku) P.S.2 Czezare – rakiety nie są słabe - z dedykacją dla Ciebie Do zobaczenia 13 maja!! Teraz opuszczam ten lokal i powoli przygotowuje się na Dark Souls 3. Edytowane 3 kwietnia 2016 przez Sobies Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 (edytowane) Ale ten polski komentator jest tragiczny XD ''nie prowadzisz'' Edytowane 4 kwietnia 2016 przez hav7n Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Ale ten polski komentator jest tragiczny XD ''nie prowadzisz'' Angielski komentator jak już wspomniałem wcale nie lepszy. Można zamiast " nie prowadzisz" użyć" utracono prowadzenie" ale...zaraz zaraz....przecież to już jest w Halo 5 ;-) Cytuj
MaZZeo 14 188 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 mnie sie nie podoba że to kolejny multi który rzyga kolorkami w postaci pstrokatych skinów. Aż mi się Gears of War Judgment przypomina Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Ale ten polski komentator jest tragiczny XD ''nie prowadzisz'' "Popsuj zabawa" u mnie jak narazie numer 1. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 czy w pełnej wersji podczas meczy będzie muzyka? bo ta cisza mnie strasznie razi Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.