Skocz do zawartości

Doom


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Małe wrażenia z Doom'a. Brzmi to mega dobrze dla mnie - mało "korytarzyka", to cały level jest areną walki :banderas:

 

 

The pacing and the way combat happens is honestly a bit weird, and I think that not everyone will enjoy this: you basically explore areas that are/feel more or less empty, then you get to certain points and… BAM! you fight like hell. Basically, enemies start spawning around you almost in waves, and you have to survive and kill them all to move on. Mind that you are not constrained in a small area (like a single room), yet the fight happens in a particular (and usually not so small) place, so you will definitely experience a bit of an arena-like feel. In that sense, the E3 demo with the Hell setting is really representative of the whole experience: the level is there at your disposal, and you have to be smart to use it at your advantage: some of the creatures will chase you, other will wait for you, others will keep jumping here and there… And you will have to simply bring mayhem all around, traversing the level at full speed, double jumping all over, hiding for just a couple of seconds inside a grotto, finding power ups and shells that are there to assist you in your massacre.

 

Więcej na: http://wccftech.com/doom-runs-great-xbox-game-features-lot-hidden-secrets/#ixzz48FXN8cCW

Czyli jest to dokladnie DOOM. Jak ktos ma..., a nie... powiem tak: jak ktos jest fanem CODa, to watpie aby byla to gra dla niego :P

Obstawiam, ze m.in. to jest powod embarga na recki - za duzo../, ehkem fanow CODa by recenzowalo i jeczalo. Calkowicie uzasadnione i sie zgadzam.

Z tego co widzialem to gra daje rade i spie (nie)spokojnie do premiery.

Jeszcze 3dni i sie okaze ;)

Odnośnik do komentarza

Nie wiedziałem czy kupować, ale po informacji, że singiel będzie w formie areny i fal przeciwników definitywnie pasuje :\

 

No przefiltrował sobie kolega info Cedrica jakoś dziwnie. Przecież jasno wynika, że założenia względem map maja być jak w oryginalnym Doomie. Słowo Arena = mapa/ level. Nie ma bida rynny jak w codach tylko levele pełne wrogów.

Edytowane przez mausenberg
Odnośnik do komentarza

No póki co na pewno będą uszczęśliwieni fani oldschoolowych FPS'ów....reszta niekoniecznie ;) Intensywność akcji jest bardzo duża a na wyższym poziomie trudności można się wkur.... :-P Scenariusz........kwestia do przemilczenia ;) Nie wiem czy dzisiaj w erze gier typu CoD czy Battlefield, taki DOOM może się sprzedać zadowalająco, ale zobaczymy. 

 

Graficznie jest poprawnie - jeśli ktoś grał w ostatniego Wolfa, to mniej więcej podobne efekty z lepszym oświetleniem i efektami specjalnymi, za to wydajność jest nienaganna. Szersza opinia później + wrzucę gameplay z początku. 

Odnośnik do komentarza

Tak jak piszą poprzednicy - mapa/level = arena

 

Oby, oby tak było. :D

 

Choć rozwala mnie jak w tym cytacie gość pisze "The pacing and the way combat happens is honestly a bit weird,"

 

Ech... współczesne FPS-y jednak straszną krzywdę zrobiły gatunkowi jeżeli chodzi o jego całościowe postrzeganie :/

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...