Opublikowano 13 maja 20168 l Jest za(pipi)iście bez dwóch zdań. Zgadzam się z zachwytami powyżej. Ogólnie ma się wrażenie tańca z giwerą wokół wrogów, ciągły ruch i akcja. Do tego sekrety. Jakaś tam fabuła majaczy w tle ale szczerze mam ją w dup.ie. Fajne jest to, że od początku wiadomo, że tniemy badassem a nie jakąś fają z rozterkami. Troche mnie denerwuje ambientowe plumkanie w tle między akcjami, wolałbym ciągle wrzynającą się w głowę muzykę jak w starym Doomie. No ale sama muza jak już przywali jest konkretna i odpowiednia. Mapy są ogromne (albo się takie wydają za pierwszym razem). Sam jestem ciekaw wad gry, czy takie odnotuje. Wyczekana gra więc ciężko patrzeć obiektywnie, póki co. Uważam jednak, że nie jest to gra dla ludzi rozkochanych w skryptowanych FPSach pokroju Halo Tu bym się z kolega nie zgodził. Jestem fanbojem Halo i jakoś tych skryptów w Halo nie przypominam sobie za wiele. Obie gry łączy genialny gunplay. Chce się strzelać. Edytowane 13 maja 20168 l przez mausenberg
Opublikowano 13 maja 20168 l Dobra jestem po 3 poziomach, nie będę się rozpisywał - gra jest zaje.bista i zaraz wracam nadupczać dalej.
Opublikowano 13 maja 20168 l prosze napsiac jak to sie ma ze zwiedzaniem do dooma 3, czy chociaz trochę bede kontent? ;(
Opublikowano 13 maja 20168 l Tu w 10 minut ubijasz wiecej demonow niz w d3 przez godzine. Zaczynasz i od razu rzeznia na pelnej (pipi)e, ale masz logi do zbierania xD znalazlem 2, nawet nie czytam
Opublikowano 13 maja 20168 l Poziomy są bardziej rozbudowane i skomplikowane Mnie rozgniotło jak na pierwszym levelu znalazłem sekret podniosłem laleczkę marine z D1 i włączyła się muzyczka z tejże gry
Opublikowano 13 maja 20168 l Czy da się jakoś uruchomić grę z angielską ścieżka dźwiękowa i ew polskimi napisami ?
Opublikowano 13 maja 20168 l Tu w 10 minut ubijasz wiecej demonow niz w d3 przez godzine. Zaczynasz i od razu rzeznia na pelnej (pipi)e, ale masz logi do zbierania xD znalazlem 2, nawet nie czytam Bywa mrocznie, ciasno, w ch000000000y znajdziek. Zamiast przeleciec przez level to trace mase czasu znajdujac sekrety. GRA WYMIATA W SP. MIOD!
Opublikowano 13 maja 20168 l Jaja w imadle na razie... Włączyłem na szybko multi, serio nie rozumiem biadolenia. Przecież to ultra relaksujące jest. Od trzeciego levelu jest dostępna pukawka, która strzela jak BR w Halo (zresztą tu tez BR w skrócie ) Edytowane 13 maja 20168 l przez mausenberg
Opublikowano 13 maja 20168 l Sekrety są w hurtowych ilościach i tak rozległe jak w pierwszych dwóch Doomach?
Opublikowano 13 maja 20168 l Jestem po 3 etapach lo Jezusie pięknie się masakruje piłą mechaniczna. Ściągam do końca multi i jedziemy Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 13 maja 20168 l Jestem po 3 etapach lo Jezusie pięknie się masakruje piłą mechaniczna. Ściągam do końca multi i jedziemy Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Z piłą mechaniczną pewne małe zaskoczenie No ale gdyby nie to, to była by OP
Opublikowano 13 maja 20168 l Dokładnie konkretnie to rozwiązali Ps: Jakby ktoś chciał pobiegać po mapach w multi to dodawać Tomci- Edytowane 13 maja 20168 l przez tomci23
Opublikowano 13 maja 20168 l Dobra, pograłem. Z mojej strony bardzo, ale to bardzo luźna opinia o trybie multi (single mnie kompletnie nie interesuje): - Namieszano w balansie broni i to mocno - wszystkie nowe tryby (te których nie było w becie) są świetne. Na szczególną uwagę zasługuje tryb z zamrażaniem - nowe mapy w multi jeszcze bardziej wymagają podwójnego jump'a na każdym kroku - jeszcze nie widziałem nowych demonów - są jeszcze z 3 inne rodzaje granatów - to wszystko działa w 60FPSach! - nie pozbyli się screen tearingu z bety - nie podobała Ci się beta: nie kupuj!! To nie jest Twój target Jest wspaniale!! Jutro od rana gram do upadłego na multi.
Opublikowano 13 maja 20168 l Sekretów jest pełno i niektóre są całkiem sprytnie poukrywane ale podobnie jak w ostatnich Wolfach jest skill/perk co nam ułatwi ich odkrywanie. Od początku byłem zaskoczony akcją ale obecnie skończyłem 5 etap i dopiero się zaczyna ostry rozp.ierdol, gram na nightmare i idzie upocić nieźle pada, bez szybkich swapów broni i ciągłego poruszania się to nie ma tu czego szukać. Z piła imo dobrze to zrobili, kille z niej dają zawsze więcej ammo i życia z tego co zauważyłem więc warto rozważnie z jej korzystać bo paliwa nie ma dużo.
Opublikowano 13 maja 20168 l Jak ktoś się zastanawia nad zakupem to wrzucam swój filmik z tego jak w Doomie wygląda intro... na Nightmarze Niestety kompresja youtubowa mocno zniszczyła jakość video, ale widać o co chodzi. Rzeźnia jest niesamowita już od startu. Polecam grać na słuchawkach, audio wrzuca ciarki przy większej zadymie
Opublikowano 13 maja 20168 l Jedyny minus jak dla mnie jak na razie to dluuuugie loadingi (XO na zewn hdd usb 3.0).
Opublikowano 13 maja 20168 l Gra ktoś na Łoniaku? Jak z wyszukiwaniem graczy? W becie było tak se pod tym względem...
Opublikowano 13 maja 20168 l Pograłem 4 godziny i przeszedłem dwie plansze. Z czego pierwszą powtarzałem 3 razy. Spodziewałem się rzeźni w staroszkolnym klimacie i dokładnie to dostałem. O sferze audiowizualnej nie będę sie wypowiadał bo to trzeba zobaczyć i usłyszeć na żywo. Gunplay i tempo rozgrywki są fenomenalne, na nightmarze praktycznie cały czas trzeba być w ruchu bo życie i ammo schodzą bardzo szybko. O dziwo mimo wielu zgonów, wcale się nie denerwowałem, szybki resp shotgun w łape, muza się odpala i do boju po raz kolejny Gra ma bardzo fajne patenty na uzupełnianie ammo i życia bez żadnej autoregeneracji. Soundtrack kapitalny, nawet pomiędzy walką bardzo fajnie i klimatycznie przygrywa. A jak zaczyna się rzeź to wtedy w słuchawkach mamy prawdziwą poezję Znajdzki też bardzo fajnie poukrywane, głównie ze względu na bardzo dobry design i layout poziomów (i pionów) jak odpaliłem mapkę w drugim levelu to się trochę zdziwiłem złożonością tego levelu. Podejrzewam, że dalej będzie tylko lepiej. Gdyby nie to, że muszę jutro rano jechać to tłukłbym pewnie całą noc. Świetny tytuł
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.