Whisker 1 450 Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 A pamiętasz może jaką broń wymaksowałeś do złotego poziomu jako ostatnią? Kurde albo czekam do patcha albo jeszcze raz na nowym sejwie spróbuję je wymaksować. Cytuj
messer88 6 456 Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 Też wbiłem platynkę bez żadnych problemów z tym trofeum za bronie, a może pojawił się ostatnio jakiś pacz co coś pomieszał w tej kwestii? U mnie ostatnią bronią do apgrejdu była dwururka. Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 No właśnie, bo czytałem na innych forach, że błąd pojawia się kiedy ostatnią bronią do upgrade'u zostaje rocket launcher w trybie remote. U mnie było tak samo. Dobra, dziś zaczynam od nowa, ta gra jest tak piekielnie dobra, że z miłą chęcią jeszcze raz zaliczę i wymiotę Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 A pamiętasz może jaką broń wymaksowałeś do złotego poziomu jako ostatnią? Kurde albo czekam do patcha albo jeszcze raz na nowym sejwie spróbuję je wymaksować. Chainguna, a przedostatni byl pistolet. Cytuj
Nyu 765 Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 No właśnie, bo czytałem na innych forach, że błąd pojawia się kiedy ostatnią bronią do upgrade'u zostaje rocket launcher w trybie remote. U mnie było tak samo. Dobra, dziś zaczynam od nowa, ta gra jest tak piekielnie dobra, że z miłą chęcią jeszcze raz zaliczę i wymiotę Ja zrobiłem dwa razy i nie dostałem trofika Cytuj
Sylvan Wielki 4 556 Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 Pograłem nieco w nową wersje Doom. Wybornie odświeżony tytuł. Podobnie jak w przypadku bardzo dobrego Wolfestein ukłon w stronę starej szkoły sprawdził się tu niemal wzorowo.Oprawa A/V jest fantastyczna. Graficznie jest szansa na top 4 najpiękniejszych gier bieżącego roku (sprawdzana wersja na MR). Audio dopełnia całości. Rozwałka - pierwsza klasa, podobnie jak klimat. Doom podobnie jak TR tudzież MK wyśmienicie o sobie przypomniał, godnie wpisując się w bieżącą generację. Średnia światowa zasłużona w pełni. Cytuj
messer88 6 456 Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 Nowy Doom taki dobry że nawet klocuch poleca! dobre zabijanie i dobra grafika zagraj Cytuj
Gość Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 To nie był fejk, że któryś "recenzent" przypyerdolił się do grafy? Cytuj
Wredny 9 510 Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 Do wersji PS4 przyebau się NR Geek. Ja rozumiem, że w porównaniu z jakimś kosmicznym PieCem to pewnie szału nie ma, ale gram na PS4 i uważam, że jest prześlicznie, a efekty cząsteczkowe i oświetlenie dopełniają obrazu gry co najmniej bardzo ładnej. I tak - przeszedłem niedawno Uncharted 4, a mimo to uważam, że Doom w wersji na PS4 jest śliczny. Cytuj
kacprzak1991 196 Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 Tez ostatnio oglądałem recka Nrgeeka i jak powiedział ze grafa jest słaba to przetarłem oczy i zastanowiłem sie co on gada ale poki co nie moge wydać werdyktu dopóki na żywo nie zobaczę bo narazie to tylko cos na yt widziałem i w becie multi. Kupie w niedalekiej przyszłości i sam sie przekonam ale wydaje mi sie ze to bardzo ładnie wyglada Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 czerwca 2016 Opublikowano 5 czerwca 2016 Grafa słaba przy tej płynności to jest ku,rwa majstersztyk bo i fajnie, że nie ma tego pop upu jak to wczesniej bywał w grach id techu Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Co poradzisz ludzie sie po(pipi)eni xD 60fps->(pipi)->jaranie sie graficzka Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Również uważam, że płynność jest najważniejsza, w dzisiejszych czasach 60fps to powinien być standard. Gameplay przez to jest ewidentnie miodniejszy. Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 7 czerwca 2016 Opublikowano 7 czerwca 2016 No kurde... drugi raz mi scrashowało do pulpitu. PC Materace. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 10 czerwca 2016 Opublikowano 10 czerwca 2016 przechodzę drugi raz na nightmare, tym razem po polsku... nie dam rady. Dwa poziomy i nie mogę już tego słuchać. Fabuła nikogo wiadomo ale lubiłem słuchać Haydena i Vegi, ale nawet te robotyczne głosy zyebali w dubbingu. 1 Cytuj
Wredny 9 510 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 Oj tak - polski boli w tej grze nawet bardziej niż w Dying Light, czy innym The Order 1886. Ktoś najwyraźniej wyszedł z podobnego założenia, o którym napisałeś - "Fabuła nikogo" Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 No proszę, to jestem w opozycji. Mi dubbing się podoba, Vega najsłabszy faktycznie ale można się przyzwyczaić. Hayden za to bardzo dobry. Przypomnijcie sobie D3 w PL, to była tragedia. Tu aktorzy przynajmniej widzieli na ekranie role które odgrywali, tak to przynajmniej słychać. Cytuj
Frantik 2 570 Opublikowano 12 czerwca 2016 Opublikowano 12 czerwca 2016 Kupiłem, zagrałem, ukończyłem. na liczniku bite 20 godzin, w tym może ze 3 mecze w multi i dosłownie chwilka zabawy w snapmapie. I cóż, przede wszystkim nie mam sentymentu do klasycznych Doomów i grałem kompletnie bez żadnych oczekiwań, skuszony głównie bardzo pozytywnym feedbackiem z forumka. Dostałem kawał krwistego, mięsistego i staroszkolnego shootera w nowoczesnej oprawie. Owej "staroszkolności" trochę się obawiałem, jednak niepotrzebnie. To nie jest nowy Painkiller czy inny Serious Sam. Gracz nawykły do współczesnych strzelanek odnajdzie się tu raczej bez większego trudu, jeśli tylko potrafi przestawić się na ciągłe bycie w ruchu i odpowiednie dobieranie oręża do przeciwnika, bo wydaje mi się, że te dwie rzeczy są tu kluczowe. Śliczne finishery i mocarny soundtrack Tym niemniej nie widzę tu goty, mesjasza, czy jak to tam jeszcze zwać. Kawał porządnego strzelania, to i owszem. Tym niemniej ponad 8.5/10 bym nie dał. Może to przez brak sentymentu do marki. Typ multi zdecydowanie nie dla mnie, wolę R6: Siege, dubbing (w singlu) mi nie wadził, a wersja pcmr faktycznie lubi się wykrzaczyć do pulpitu. Z tego co zauważyłem - im dalej w grę, tym częściej. Cytuj
balon 5 334 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Zagrałem w demo. Jest to początek singla no i mam pytanie. Czy te większe obszary na zewnątrz są często czy jednak większość gry to pomieszczenia zamknięte? Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Mars to głównie zamknięte tereny, a Piekło otwarte Cytuj
balon 5 334 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Dzięki za odp. za spoiler już nie dzięki Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 (edytowane) zblizam sie ku koncowi, swietna produkcja ktora jednak troche zaczyna meczyc schematem killromow ;/ szkoda ze wszystko sprowadza sie do; puste pomiesczenie -> killroom -> puste pomieszczenie -> killroom i tak w kolko ;/ mogli sie bardziej postarac Edytowane 18 czerwca 2016 przez kubson Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 Dzięki za odp. za spoiler już nie dzięki no ale jak miałem odpowiedzieć na takie pytanie bez zdradzania czegokolwiek? Tak czy inaczej, miejscówki cię zaskoczą Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 puste pomiesczenie -> killroom -> puste pomieszczenie -> killroom i tak w kolko ;/ mogli sie bardziej postarac Pominąłeś całkiem ważną eksplorację poziomów. Poza tym musi być schematycznie, to szkielet Dooma właśnie. Czego byś chciał więcej? Misje latane, pływane, skradankowe ? To nie byłby już Doom. Samo zabijanie, taniec wokół zabijania jest przyjemnością. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 wolalbm zeby przeciwnicy byli rozsiani po calych levelach, a nie skupieni zawsze w jednym miejscu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.