MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Krótka piłka. Na początek Ultra-Violence czy Nightmare? Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Zacznij sobie na tym pierwszym jak Ci będzie za łatwo chyba można było zmienić w trakcie gry na wyższy, poza tym gra ma tylko kilka momentów przy których można się na dłużej zatrzymać - wszystko w nich trzeba będzie od(pipi) prawie perfekcyjnie i raczej fakt że postać wytrzyma strzała czy dwa więcej dużo tu nie zmieni. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Na Nightmare nie można zmienić po wybraniu UV. A po wybraniu Nightmare nie można go w ogóle zmienić. Nie chcę żeby było za łatwo, ale nie chce się też irytować. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Opublikowano 21 kwietnia 2017 (edytowane) Dla większości ludzi jest hurt me plenty, dla szukających trochę większego wyzwania jest ultra violence a potem nightmare i ukryty ultra nightmare. Grałem bodajże na normalu szczerze nie odczułem by gra była zbyt łatwa. Edytowane 21 kwietnia 2017 przez Dr.Czekolada Cytuj
Figaro 8 305 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Opublikowano 21 kwietnia 2017 A wyższe poziomy trudności oznaczają tylko większe paski energii przeciwników i mniej amunicji? Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Opublikowano 21 kwietnia 2017 To chyba UV wybiorę bo w grze też jest trochę eksploracji. A później wezmę Nightmare. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Mniej apteczek i ammo, moby raczej nie mają więcej hp ale o wiele mocniej biją. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Ja tam sobie czyszczenie map z secretów zostawiłem na potem, pierwsze przejście płynne między poziomami po prostu czerpać fun. Myślałem że po przejściu kampanii raczej do gry nie wrócę ale jednak przerwa dobrze zrobiła i znowu mam ochotę się za to zabrać. W ogóle Wolfy, Dishonored, Doom to chyba jedne z naprawdę nielicznych singlówek do których z chęcią wracam, bo zawsze był jakiś niedosyt. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Gram na UV ale tak czy siak amunicji i apteczek jest w brud, szczególnie gdy się używa piły. Jak jestem bliski śmierci to gra rzuca mi pół paska przy glory killu. Klucz to mobilność. Ale gra jest ultra miodna. Byle do nowego Wolfa, znowu będzie przedsmak przed kolejnym Doomem. 1 Cytuj
Figaro 8 305 Opublikowano 1 maja 2017 Opublikowano 1 maja 2017 O, ta gra na konsolach ma widełki FOV. Zwiększaliście je sobie? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 1 maja 2017 Opublikowano 1 maja 2017 w BF'ie czy Doomie ustawiam sobie w okolicach 85-90 gdyż zawsze gram bliżej ekranu. Cieszę się, że ustawienia fov stają się coraz częstszą opcją w fpsach na konsole. Cytuj
Figaro 8 305 Opublikowano 1 maja 2017 Opublikowano 1 maja 2017 Ja ustawilem sobie na 100 i jestem happy. Lubie miec szeroki obraz. To mnie wkurza w demo Prey, jak wąsko widzę obraz. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 12 maja 2017 Opublikowano 12 maja 2017 Powiedzcie mi, jak to jest z powrotem do poprzedniej misji celem znalezienia wszystkiego? Czytałem wcześniej, że usuwa postęp, czy coś? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 maja 2017 Opublikowano 12 maja 2017 Jak usuwa ? Normalnie wybierasz misje którą skończyłeś i zbierasz wszystkie znajdźki z mapy, nawet nie trzeba kończyć całej. Najlepiej skończyć grę a potem sobie zawracać tym głowę. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 12 maja 2017 Opublikowano 12 maja 2017 Przy premierze były z tym jakieś problemy jak dobrze kojarzę, że niektórym nie zaliczało właśnie znajdziek wybierając levele poprzez chapter select. Ale gra pewnie dostała od tamtej pory sporo łatek i nie ma się co martwić. Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 12 maja 2017 Opublikowano 12 maja 2017 Nic nie usuwa, właśnie bardzo fajnie to jest rozwiązane, że można w każdej chwili wrócić jak czegoś zabrakło. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 12 maja 2017 Opublikowano 12 maja 2017 Nawet podczas przechodzenia kampanii wracałem o level wstecz w celu zdobycia pominiętej znajdźki czy upgrejda, normalnie dało się kontynuować gre bo wszystko jest zapisywane po checkpointach. Warto jedynie się starać o wyczyszczanie poziomu ze wszystkich wrogów to wtedy nie trzeba całego poziomu kończyć celem znalezienia każdego znajdźka. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 12 maja 2017 Opublikowano 12 maja 2017 I na taką wiadomość czekałem, dziękuję. Odpaliłem dzisiaj na chwilę i kurde ustawiłem czułość na 100%, ale i tak celuje się ociężale, ale to pewnie skompensowane jest szybszym poruszaniem się i łączeniem tego. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 maja 2017 Opublikowano 12 maja 2017 Doom ociężały ? No chyba nie. Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 13 maja 2017 Opublikowano 13 maja 2017 No właśnie, przecież tam wszystko zapier.dala jak Usain Bolt z padaczką. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 13 maja 2017 Opublikowano 13 maja 2017 Chodzi o celowanie, nie poruszanie się. Jeśli gra nie łączy tych dwóch rzeczy i stoimy w miejscu, to jest strasznie ociężale. Gram w BF1 to mam porównanie przecież. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 13 maja 2017 Opublikowano 13 maja 2017 Bo tutaj się nie stoi w miejscu :-) 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 13 maja 2017 Opublikowano 13 maja 2017 Rozi, a na jakim atopniu trudności grałeś? Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 13 maja 2017 Opublikowano 13 maja 2017 Tak wiem, że się nie stoi w miejscu, ludzie. Piszę tylko jak jest, bo inaczej się odczuwa 100% w Doomie, a inaczej w BFie. Gram na poziomie normalnym. Przeszedłem pierwszą misję dopiero. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.