Skocz do zawartości

Doom


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam. W nowego Dooma grałem nieco ponad roku temu, ale doskonale pamietam jak ten szpil zacnie prezentował się na XONE. Po mocno średniej kampani w H5 jej odpowiednik w Doomie to prawdziwy kosmos. Po prawie 2 latach to wciąż top FPSów na rynku, kolejne poziomy dodaja coraz to nowe demony do rozwałki na przemian z coraz bardziej brutalnym uzbrojeniem.:obama:  Świetnie dobrano głos Samuela Haydena od początku wiadomo że mamy do czynienia z kluczową postacią ,a nie tylko ze zwykłym 'komputerem pokładowym' który wskazuje kolejne cele misji. Wyczekiwanie na spotkanie z nim to prawdziwy test na cierpliwosci gracza:banderas: Dalej projekty poziomów w których znalazło się o dziwo miejsce na platforming i wykręcona muzyka która w czasie starć robi się coraz bardziej dynamiczna, dopełniają całości. Kto nie grał naprawdę szczerze polecam,  nawet jeżeli nie przemawiają do niego 'piekielne klimaty'.:fsg:

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
Cytat

The PS4 Pro version uses a dynamic resolution with pixel counts ranging between 2133x1440 and 2560x1440. The most common resolution on PS4 Pro seems to be 2560x1440, but the resolution is often below this figure during demanding scenes. The PS4 Pro does downsample when outputting at 1080p.

 

The Xbox One X version uses a dynamic resolution with pixel counts ranging between 2688x1512 and 3840x2160. The Xbox One X rarely reaches a resolution of 3840x2160. The resolution on the Xbox One X varies a lot so it is difficult to get an average figure, but a common range during demanding scenes seems to be between 2688x1512 and 3072x2160.

Czyli na obu skacze ta roździałka.

 

Jaka moc:obama:

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Miałem czas przejść jedynie pierwsza misję na Koksie, ale jest moc. Jak to się rusza i wygląda :banderas:Świetnie zaprojektowane poziomy i ta muzyka Micka Gordona :fsg: Doom przypomina to co 343i chciało osiągnąć w Halo 5, ale udało się tylko częściowo jeżeli chodzi o dynamikę rozgrywki + projekt poziomów i wydaje mi się, że w przypadku Doom'a kluczem do sukcesu jest bardziej arkejdowe podejście do gry, które tu sprawdza się doskonale. Bardzo mi się podoba dynamika przeciwników, najlepsza od lat. Co to będzie jak skończę :)

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
Gość kufir
W dniu 12.04.2018 o 09:01, creatinfreak napisał:

Gościu z bethesdy w wywiadzie gadał o e3 i mówił, że mają "hello on earth". Jak wiadomo hell on earth to druga część doom co jest jednoznaczne z pokazanie dwójki na e3. :banderas: my body is ready :obama:

 

A liczyłem najpierw na jakieś DLC :)

Jeśli robią 2 część  dla mnie nie muszą nic zmieniać. Nowe poziomy, więcej bossów poproszę i będę zachwycony :)

Odnośnik do komentarza

Skończyłem wczoraj - zajęło mi tylko miesiąc XD Kapitalnie skonstruowany singiel, świetna dynamika i oprawa audio-video. Na ultra-violence było całkiem łatwo, taki normal bym powiedział, ale ostatniego bossa już nie chciało mi się rozgryzać, więc zszedłem oczko niżej. Niesamowity fun z gry (oby tą samą drogą poszło Rage 2) i soczyste pukawki. Mam nadzieję, że na E3 zobaczymy Doom 2, co to się będzie działo :)

Edytowane przez Pacquiao
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...