mausenberg 76 Opublikowano 11 lutego 2016 Opublikowano 11 lutego 2016 Czyli jak piszą 13'cie to będzie max 7. No chyba, że na hardzie to jeszcze uwierzę. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 15 lutego 2016 Opublikowano 15 lutego 2016 (edytowane) Wiemy już jak będą nazywały się poziomy trudności Raz zginiesz w Nightmare i koniec kampanii. No to czekamy na trofea... Edytowane 15 lutego 2016 przez Figaro 2 Cytuj
KOMARZYSKO 377 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 No to po platynie hłe hłe Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Wreszcie będzie MEGA wyzwanie i klimat w grze FPS Ostatnio podobne było w Project IGI na PC w latach 90 tych oraz w Blacku na PS2 ale tam były czek pointy na szczescie sporadyczne. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Ponoć jednak stonowano tryb i będzie brak checkpointów, czyli = początek levela. Zobaczymy. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Smierć = początek poziomu, czy wracamy do poczatku kampani czyli do 1 poozimu? Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 (edytowane) Poczatek poziomu w ktorym jestesmy (gra jest podzielona na misje). Edytowane 16 lutego 2016 przez Figaro Cytuj
smallv86 863 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Czyli łatwiej niż w dead space 2 (hard to the core) gdzie można było zrobić save tylko 3 razy. Meh Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Nie wiadomo jak to będzie w finalnej wersji Cytuj
XM. 11 045 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Najgorszy debilizm który wprowadziła poprzednia generacja dotycząca poziomu trudności to właśnie motyw zgon = koniec gry. Ja pier.dole, zamiast dobrze zaprojektować go żeby sprawiał trudność - zwiększone SI, lepsze wersje przeciwników czy zwiększona ich ilość, mniej amunicji, zwiększona ilość bossów czy nawet dodanie mobow podczas starć z nimi to cała poprzednia generacja to pójście w ten idiotyczny motyw. Zaorac. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Wiemy już jak będą nazywały się poziomy trudności Raz zginiesz w Nightmare i koniec kampanii. No to czekamy na trofea... Brzmi jak poziom trudności w Diablo "Legendary" czy jakoś tak. Również gdy zginiesz wszystko tracisz. Ale już wiem od jakiego to poziomu zacznę przygodę z nowym doom-em. Tak swoją drogą, dla zainteresowanych świetnie zrobiona historia o powstaniu Doom-a: Cytuj
Gość suteq Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 (edytowane) Wreszcie będzie MEGA wyzwanie i klimat w grze FPS Ostatnio podobne było w Project IGI na PC w latach 90 tych oraz w Blacku na PS2 ale tam były czek pointy na szczescie sporadyczne. Project IGI to jest koncowka 2000 roku a nie lata 90-te. Swietna gra swoja droga. Edytowane 16 lutego 2016 przez suteq Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Najgorszy debilizm który wprowadziła poprzednia generacja dotycząca poziomu trudności to właśnie motyw zgon = koniec gry. Ja pier.dole, zamiast dobrze zaprojektować go żeby sprawiał trudność - zwiększone SI, lepsze wersje przeciwników czy zwiększona ich ilość, mniej amunicji, zwiększona ilość bossów czy nawet dodanie mobow podczas starć z nimi to cała poprzednia generacja to pójście w ten idiotyczny motyw. Zaorac. Nie musisz grac na tym poziomie trudności jest on ewidentie kierowany w strone graczy ktorzy wychowali sie na pierwszych FPSach Cytuj
XM. 11 045 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Ja po prostu wole najtrudniejszy poziom trudności zaprojektowany z głową, a nie to coś. Najlepszy przykład poziomów trudności to NGS - kto grał ogarnie o co mi chodzi. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Wreszcie będzie MEGA wyzwanie i klimat w grze FPS Ostatnio podobne było w Project IGI na PC w latach 90 tych oraz w Blacku na PS2 ale tam były czek pointy na szczescie sporadyczne. Project IGI to jest koncowka 2000 roku a nie lata 90-te. Swietna gra swoja droga. A myslalem ze 98 -99 Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Ja po prostu wole najtrudniejszy poziom trudności zaprojektowany z głową, a nie to coś. Najlepszy przykład poziomów trudności to NGS - kto grał ogarnie o co mi chodzi. ale beda ludzie ktorzy beda sie swietnie bawic przy jednym zyciu, to ze ty nie ogarniasz to nie znaczy ze innym to nie bedzie pasowac dla ciebie bedzie poziom latwiejszy, dasz sobie rade i nie bedzie trzeba plakac ZE ZA TRUDNO NA JEDNYM ZYCIU no bo przeciez nikt cie nie zmusza prawda ? narzekac, ze w grze jest wiecej opcji niz mniej, lol Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Piotr Wysocki"z wycieków wynika, że za muzykę do DOOMa odpowiedzialny jest Mick Gordon - kompozytor muzyki między innymi w Killer Instinct i Wolfenstein: New Order. Koleżka nieziemsko zna się na rzeczy, a mi soundtrack KI ostatnio siada jak zły. Polecam. https://www.youtube.com/user/GameAudioAustralia Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Ktoś już poszukiwał preorderów? Mnie korci EK, które na chwilę obecną widzę na gramie i ultimie - cena 559 zł. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 (edytowane) Ta nuta Boziu jaki ten Doom to będzie r o z k u r w i a t o r Edytowane 16 lutego 2016 przez hav7n Cytuj
XM. 11 045 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 (edytowane) Ja po prostu wole najtrudniejszy poziom trudności zaprojektowany z głową, a nie to coś. Najlepszy przykład poziomów trudności to NGS - kto grał ogarnie o co mi chodzi.ale beda ludzie ktorzy beda sie swietnie bawic przy jednym zyciu, to ze ty nie ogarniasz to nie znaczy ze innym to nie bedzie pasowac dla ciebie bedzie poziom latwiejszy, dasz sobie rade i nie bedzie trzeba plakac ZE ZA TRUDNO NA JEDNYM ZYCIU no bo przeciez nikt cie nie zmusza prawda ? narzekac, ze w grze jest wiecej opcji niz mniej, lol Jeszcze zapomniałeś o iksde lolu.Typie, przecież cała ostatnia generacja leciała na motywie zgon = koniec gry i olanie jakiegokolwiek balansowania poziomu trudności na rzecz tego tworu. Dając 4 czy 5 poziomów ale co z tego skoro każdy normalny gracz zaczyna na 3 ( najwyzszy dostepny od poczatku) który i tak jest latwy, potem przechodzi 4 poziom trudności który nawet nie jest trudniejszy od poprzedniego tylko tyle że trochę więcej zabierają hapsów przeciwnicy ale ma się już wszystko ogarnięty z poprzedniego przejscia, a potem jest hardcore mode i dają te imitacje trudności która ma poziom trudności poziomu 3 tylko tyle że nie można zginąć. Ale widzę ze Wy nie ogarniacie totalnie o co mi chodzi bo jakby do tego zje.banego poziomu dali jeszcze porządnie zrobiony inny, gdzie jest więcej przeciwników, bossów czy lepsze si i jest nalprawde trudno to spoko, nie plulbym się i grał sobie na nim i olal te ostatnia profanacje, a tak to jest 5 minut roboty ze strony wydawcy i przesunięcie suwaka żeby od razu kończyć grę a "starzy" gracze jak zwykle olani. Oczywiście sr.am się tutaj w temacie bo nie dałbym sobie na nim rady, ale nie oto chodzi, a o idiotyczny trend panujący od paru lat. Ale ja nie rozumiem, c'nie i mogę sobie nie grać jak mi się nie podoba. Edytowane 16 lutego 2016 przez XM. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.