Rayos 3 199 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Ta nuta, ale puście sobie ją przy 1.5 prędkości, o niebo lepsza Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Szczerze mówiąc mnie również nie podoba się trend wysokiego poziomu trudności polegającego na jednym życiu a nie odpowiednio wymagającej rozgrywce.Zdecydowanie chwalę sobie wielokrotne podchodzenie do danej walki czy akcji Jakoś tak przyszedł mi do głowy Killzone 2 na najwyższym poziomie.Jestem starym graczem jakby co Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 W starych Doomach zgon = startujesz od początku poziomu z pistolecikiem = weź wgraj sejwa, bo jesteś słaby. Nie zrobiłeś sejwa..? No lipa. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 Ludzie robia 1health runy oryginalnego Dooma na youtubie na najwyzszym poziomie trudnosci, ciesza sie z tego a XM bedzie zakrzywial czasoprzestrzen, ze ok, moze byc trudno ale nie za trudno. Chyba go boli, ze bedzie musial skorzystac z przed ostatniego poziomu a nie ostatniego i glupio bedzie w trofeach to wygladac ze nie dal rady na jednym zyciu przejsc 'koszamru'. Ja nawet sie tego poziomu trudnosci nie dotykam i korona z glowy mi nie spadnie, ci coc chca to sobie beda masterowac gierke na jednym pasku. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 (edytowane) No właśnie, startujesz od początku, poziomu, sekwencji czy checkpointa... jak zwał tak zwał.Ale żeby się żyłować całą kampanię na jednym życiu ? Ci, którzy chcą to i tak zrobią z tą grą wszystko. Nie potrzeba im do tego poziomu nightmare Edytowane 17 lutego 2016 przez giger_andrus Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 No właśnie, startujesz od początku, poziomu, sekwencji czy checkpointa... jak zwał tak zwał. Ale żeby się żyłować całą kampanię na jednym życiu ? Ci, którzy chcą to i tak zrobią z tą grą wszystko. Nie potrzeba im do tego poziomu nightmare Jestes na forum gier wideo, ludzie robia platynki, trofiki, medale, acziki, speedruny i dziwisz sie, ze komus chce sie grac na jednym zyciu w jakas gre ? Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 Owszem, dziwię się.Posiadam równo 50 platyn w tym momencie. Kilka z nich było troszkę wymagających.Jeszcze raz przytoczę przykład Killzone 2, gdzie skala trudności platyny oscylowała w granicach 8-9/10.I wcale nie trzeba było robić "chorego" (według mnie i nie tylko mnie) trofeum typu "hard to the core" z Dead Space 2 Po prostu poziom trudności może być sam w sobie tak wyważony, bez dodatkowych przeszkadzajek.Liczne przykłady pokazują, że takie wyważenie nie jest łatwe (Wiedźmin 3 - gra roku, miażdżąca a jednak poziom trudności pozostawia wiele do życzenia). Ale jest sporo tytułów, gdzie masz easy / medium / hard i tyle. Przejść grę na hard jest po prostu ciężko (RE HD) Nie potrzeba bajerów w stylu: jedno życie / 3 savy itd...Tylko moje zdanie. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 No ale mozesz przejsc dooma na hardzie I DODATKOWO developer daje INNYM DODATKOWA OPCJE gry na jednym pasku. W czym problem ? Ludzie platyny robia w jrpgach bezmyslnie tlukach te same moby do maksowania statos na 255 i lvl99 a nagle sie halo zrobilo, jak tak mozna, bez sens, developer daje opcje pogrania na jednym zyciu. Hanba! Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 Ludzie robia 1health runy oryginalnego Dooma na youtubie na najwyzszym poziomie trudnosci, ciesza sie z tego a XM bedzie zakrzywial czasoprzestrzen, ze ok, moze byc trudno ale nie za trudno. Chyba go boli, ze bedzie musial skorzystac z przed ostatniego poziomu a nie ostatniego i glupio bedzie w trofeach to wygladac ze nie dal rady na jednym zyciu przejsc 'koszamru'. Ja nawet sie tego poziomu trudnosci nie dotykam i korona z glowy mi nie spadnie, ci coc chca to sobie beda masterowac gierke na jednym pasku. Tylko, że ile zajmuje przejście pierwszych Doomów? Tutaj kampania ma mieć 13h i co zrobisz jak pod koniec gry zginiesz? Znowu od nowa? Tutaj nie chodzi o to, że ktoś ma skilla tylko o to, że zawsze można się gdzieś zayebać. Dlatego także jestem za tym, żeby grać najwyżej od początku poziomu. Cytuj
Rayos 3 199 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 Ludzie robia 1health runy oryginalnego Dooma na youtubie na najwyzszym poziomie trudnosci, ciesza sie z tego a XM bedzie zakrzywial czasoprzestrzen, ze ok, moze byc trudno ale nie za trudno. Chyba go boli, ze bedzie musial skorzystac z przed ostatniego poziomu a nie ostatniego i glupio bedzie w trofeach to wygladac ze nie dal rady na jednym zyciu przejsc 'koszamru'. Ja nawet sie tego poziomu trudnosci nie dotykam i korona z glowy mi nie spadnie, ci coc chca to sobie beda masterowac gierke na jednym pasku. Tylko, że ile zajmuje przejście pierwszych Doomów? Tutaj kampania ma mieć 13h i co zrobisz jak pod koniec gry zginiesz? Znowu od nowa? Tutaj nie chodzi o to, że ktoś ma skilla tylko o to, że zawsze można się gdzieś zayebać. Dlatego także jestem za tym, żeby grać najwyżej od początku poziomu. Przypominam, że w RB był trofek za granie 8h NON STOP (bez pauzy), a jak jakiegoś songa zyebałeś, to od nowa :potter: Zresztą, o co tu tak naprawdę chodzi? O samą możliwość grania na koszmarze na 1 życiu, czy o to, że ktoś ni będzie miał calaka, bo będzie za to aczek? Nawet chyba dalej nie wiadomo za co beda osiagniecia, a to, że twórcy umozliwiają taki tryb gry, to cyz to coś złego? kto będzie chciał ten zagra, kto nie ten tego nie tknie, o huy sie tu czepiać.. 1 Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 No ale mozesz przejsc dooma na hardzie I DODATKOWO developer daje INNYM DODATKOWA OPCJE gry na jednym pasku. W czym problem ? Ludzie platyny robia w jrpgach bezmyslnie tlukach te same moby do maksowania statos na 255 i lvl99 a nagle sie halo zrobilo, jak tak mozna, bez sens, developer daje opcje pogrania na jednym zyciu. Hanba! Problem jest jedynie w tym, że jestem fanem starej szkoły Nie lubię udziwniania.. nie lubię czegoś na siłę. Tak samo jak 5 poziomów trudności, nie lubię wydawania tytułów niekompletnych. A obie te rzeczy są w dzisiejszych czasach na porządku dziennym. A jeżeli twórca nie da poziomu "nightmare" to gracz nie będzie miał możliwości przejścia na jednym pasku? Głupie gadanie... dodatkowe opcje, które nie wymagają dodatkowych opcji w menu. Cytuj
Rayos 3 199 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 (edytowane) Problem jest jedynie w tym, że jestem fanem starej szkoły Nie lubię udziwniania.. nie lubię czegoś na siłę. Tak samo jak 5 poziomów trudności A co ma piernik do wiatraka? co takiego było w starej szkole, że teraz nagle Ci coś nie pasuje? Tym bardziej, że w DOOM z 1992 też było 5 poziomów trudności :facepalmz: i w innych FPSach z tamtego okresu też. Jeśli jesteś taki staroszkolny i Ci wszystko przeszkadza to polecam PONGa z automatów, tam nie masz absolutnie żadnych udziwnień (nie tykaj przypadkiem konsoli z PONGiem bo niektóre wersje miały różne warianty do odpalenia!) Edytowane 17 lutego 2016 przez Rayos Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 (edytowane) W starej szkole, którą pamiętam były 3 poziomy trudności w 90% tytułów, rzadko 4.Na PC grałem mało, głównie w Quake 1,2,3 (gdzie na pewno nie było 5 poziomów jak twierdzisz).A ja Ci polecam PANGa z 89 roku na Amigę - genialna gra.Oraz trochę luzu, bo przestajesz dyskutować a zaczynasz pisać głupoty Edytowane 17 lutego 2016 przez giger_andrus 1 Cytuj
Gość kufir Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 5 poziomów trudności lub więcej było w: - Wolfenstain - Duke Nukem 3D - Blood - Doom 1 i 2 - Shadow Warior itp itd. Ale tak jak pisał kolega co ma piernik Cytuj
Rayos 3 199 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 Oraz trochę luzu, bo przestajesz dyskutować a zaczynasz pisać głupoty Jestem wyluzowany, tylko po prostu nie rozumiem tego Twojego biadolenia o to, ze twórcy dają nam więcej opcji zabawy 1 Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 Ludzie robia 1health runy oryginalnego Dooma na youtubie na najwyzszym poziomie trudnosci, ciesza sie z tego a XM bedzie zakrzywial czasoprzestrzen, ze ok, moze byc trudno ale nie za trudno. Chyba go boli, ze bedzie musial skorzystac z przed ostatniego poziomu a nie ostatniego i glupio bedzie w trofeach to wygladac ze nie dal rady na jednym zyciu przejsc 'koszamru'. Ja nawet sie tego poziomu trudnosci nie dotykam i korona z glowy mi nie spadnie, ci coc chca to sobie beda masterowac gierke na jednym pasku. Tylko, że ile zajmuje przejście pierwszych Doomów? Tutaj kampania ma mieć 13h i co zrobisz jak pod koniec gry zginiesz? Znowu od nowa? Tutaj nie chodzi o to, że ktoś ma skilla tylko o to, że zawsze można się gdzieś zayebać. Dlatego także jestem za tym, żeby grać najwyżej od początku poziomu. Przypominam, że w RB był trofek za granie 8h NON STOP (bez pauzy), a jak jakiegoś songa zyebałeś, to od nowa Zresztą, o co tu tak naprawdę chodzi? O samą możliwość grania na koszmarze na 1 życiu, czy o to, że ktoś ni będzie miał calaka, bo będzie za to aczek? Nawet chyba dalej nie wiadomo za co beda osiagniecia, a to, że twórcy umozliwiają taki tryb gry, to cyz to coś złego? kto będzie chciał ten zagra, kto nie ten tego nie tknie, o huy sie tu czepiać.. Tak samo jak był podobny pucharek w Arkham Origins - I am the Night, (anyone)? Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 Ok, czyli juz wiemy co kogo piecze. Ze do wyboru jest 5 opcji a nie 3. I ze typ nie moze grac na 5 bo jest jeden pasek wiec usi grac na przed ostatnim poziomie trudnosci a to juz nie jest ladne do sygnaturki, platynki i calaczka. Umarlem. Ludzie sami sobie problemy robia i szukaja dziury w calym. Ja bardzo chetnie przejde gra uwaga na 3 poziomie trudnosci, liczac od gory w dol! I gre szybcko sprzedam i mam wyje bane na malkontentow placzacych ze maja hard do wyboru i kolejny hard z jednym paskiem bo to zalosne jest. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 (edytowane) Oraz trochę luzu, bo przestajesz dyskutować a zaczynasz pisać głupoty Jestem wyluzowany, tylko po prostu nie rozumiem tego Twojego biadolenia o to, ze twórcy dają nam więcej opcji zabawy Czasem sobie człowiek musi pobiadolić. W sumie jeżeli te poziomy trudności dadzą odpowiednio dużo satysfakcji to może ich być i dziesięć Gorzej jeżeli poziomy trudności okażą się picem na wodę i ludzie stwierdzą, że grać na hardzie jest stratą czasu bo na nightmare i tak jest spoko Edytowane 17 lutego 2016 przez giger_andrus Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 No ale mozesz przejsc dooma na hardzie I DODATKOWO developer daje INNYM DODATKOWA OPCJE gry na jednym pasku. W czym problem ? Ludzie platyny robia w jrpgach bezmyslnie tlukach te same moby do maksowania statos na 255 i lvl99 a nagle sie halo zrobilo, jak tak mozna, bez sens, developer daje opcje pogrania na jednym zyciu. Hanba! Problem jest jedynie w tym, że jestem fanem starej szkoły Nie lubię udziwniania.. nie lubię czegoś na siłę. Tak samo jak 5 poziomów trudności, nie lubię wydawania tytułów niekompletnych. A obie te rzeczy są w dzisiejszych czasach na porządku dziennym. A jeżeli twórca nie da poziomu "nightmare" to gracz nie będzie miał możliwości przejścia na jednym pasku? Głupie gadanie... dodatkowe opcje, które nie wymagają dodatkowych opcji w menu. Kufir cie ladnie zaoral. Ja tam oldschool uwazam za 1990-1995, moze ty stara szkole to pamietasz ze starszego gimnazjum 5 lat temu ? Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 Kolego, jeszcze raz Ci napiszę abyś doczytał o czym jest ta dyskusja.Ty się cieszysz, że będzie dużo opcji trudności, a ja przeciwnie.Ponieważ wolę 3 opcje i pewność, że hard to będzie hard.Nie chcę marnować czasu jak z "krew pot i łzy" w W3, gdzie ludzie dali się nabrać bo spodziewali się krwi potu i łez Opcje wyglądały fajnie, ale poziom trudności nie był wyważony. TYLE.Możesz już przestać pisać cokolwiek w moją stronę.Jestem z '83 jeżeli Cię to tak bardzo interesuje. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 Wyjdzie gra to zweryfikujemy kto ma jakiego skilla. I w singlu i multi. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 No ale jak sam napisales, generalnie biadolisz i nawet nie masz pojecia jak bedzie i z gory placzecie ze o jezu ktos dal koszmar z 1 zyciem no jak tak mozna. Powolujesz sie na jakis oldschool gdzie dopiero developerzy nie potrafili wywazac poziomow trudnosci i zarzucasz grze w ktora nie grales ze musi jeszcze byc skonstruowana pod gre na jednym pasku. Taka z toba dyskusja wlasnie. Ja nie wiem gzie ty byles jak ludzie masterowali gry na 1 zyciu o ktorych nikt w ogole nie myslal aby cos takiego zrobic. Im tez bedziesz biadolil ? Developerzy w ogole nie konstruowali gry pod takie cos ? A tutaj dali jedna opcje w menu i juz placz graczy w sumie tak naprawde nie wiadomo o co, aby tylko chyba poplakac dla zasady. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 (edytowane) Ty dalej nie rozumiesz Mając do wyboru 3 proste opcje od razu wiesz, czego się spodziewać i którą dopasować pod swoje umiejętności. KLAROWNE, TYLE.A jak przejdziesz harda to sobie zagrasz harda na jednym życiu, a potem harda ze speed runem. I nie potrzebujesz do tego nowej opcji z nazwą, tak się grało kiedyś.Ale jak lubisz to pewnie cieszyłbyś się z opcji "naked" gdzie biegasz tylko w gaciach z jednym pistoletem.Napisz do developera A teraz nakrzycz na ludzi, którym nie podoba się okładka nowego Dooma, bo oni też biadolą i płaczą pisząc tą swoją nędzną opinię, inną niż twoja. A przecież to nie jest miejsce od biadolenia i płakania - to forum, LOL. Edytowane 17 lutego 2016 przez giger_andrus Cytuj
Gość kufir Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 (edytowane) Wiem o co chodzi ale i tak sie cisnie to : Edytowane 17 lutego 2016 przez kufir Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 lutego 2016 Opublikowano 17 lutego 2016 Ty dalej nie rozumiesz Mając do wyboru 3 proste opcje od razu wiesz, czego się spodziewać i którą dopasować pod swoje umiejętności. KLAROWNE, TYLE. No tak, bo kazda gra tak samo balansuje easy, medium i hard. Jezu koniec dyskusji z toba bo to juz jest jakies chore... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.