Opublikowano 18 maja 20159 l Mam duże obawy co do gry. Oświeć nas jakie? Obawiam się jakoś, że będzie to samo co 3 czyli dla mnie pusta, nudna strzelanka. Wspomnianą trójkę rzuciłem w kąt po godzinie, a dawałem grze szansę dwa razy. Obym się mylił i żeby wyszło coś w stylu nowego Wolfa, szczególnie aby wzięli feeling strzelania z niego.
Opublikowano 18 maja 20159 l Wyczuwam duże przestrzenie, przeciwników liczonych w dziesiątkach i palec czerwony od ciśnięcia R2. Zupełne przeciwieństwo trójki.
Opublikowano 19 maja 20159 l Napewno nie będzie to gorsze od tego prototypowego trailera Dooma z 2012 roku https://vid.me/70wz no jak mnie wku.rwia to pokazywanie ułamka teasera miesiąc przed e3 co za lamusy Edytowane 19 maja 20159 l przez _Be_
Opublikowano 4 czerwca 20159 l W jaki sposób Doom 4 może zarządzić? - Usuńcie przeładowywanie. - Mniej korytarzów, więcej dużych obszarów z 10tkami przeciwników. - Kolorowe klucze i drzwi (potwierdzone) - Brak limitu ilości posiadanej broni (potwierdzone) - Flaki, demony, piekło, tajemnicze bazy szatana - taki chcę setting. - Minimalistyczna fabuła, minimum cutscenek - Rockowa muzyka w tle - BRAK YEBANYCH WAYPOINTÓW, OBJECTIVÓW, WALLHACKÓW KU.RWA Prawie na nic tak nie czekam na E3 jak na nowego Dooma. W ogóle to usuńcie czwórkę z nazwy tematu. Eksaaaajt. Edytowane 4 czerwca 20159 l przez Figaro
Opublikowano 4 czerwca 20159 l Wg opisów ludzi z Quakecon 2014 będą duże obszary (przynajmniej te do walki) będą double jumpy, będzie parkour, będzie rozpie.rdol.
Opublikowano 12 czerwca 20159 l Jak ma być duża dynamika to musi być 60 fps. Chyba najbardziej oczekiwany FPS przeze mnie. Edytowane 13 czerwca 20159 l przez Pure Bladestone
Opublikowano 12 czerwca 20159 l Wątpie to IdTech5 więc spodziewałbym się tyle co po Wolfie, Rage'u czy Evil Witchin. Osobiście nie lubie tego silnika.
Opublikowano 12 czerwca 20159 l Zarówno Wolf jak i Rage na konsolach działa w 60fps więc jest to jak najbardziej możliwe.
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Masa akcji kontekstowych i odbierania kontroli nad postacią w Doomie, W DOOMIE KUR.DE. Zaorać.
Opublikowano 15 czerwca 20159 l a mi sie podoba, dlugi fragment rozgrywki swietny i wyglada dodatkowo kozacko
Opublikowano 15 czerwca 20159 l id6 pokazal pazury, ciekawe jak go sportuja na konsole bo id5 mial na nich problemy - niby dal 60fps w rage ale sama jakosc tekstur i ich doczytywanie wolalo o pomste do nieba
Opublikowano 15 czerwca 20159 l strzelanka jakich wiele, zero podjarki, ale rozwalily mnie te podswietlone wyskakujace prezenty po zabiciu przeciwnika
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Uwielbiam Dooma bo jakby nie patrzeć była to moja pierwsza poważna gra na PC. Dooma 3 też bardzo lubię, więc i na nowego czekam z niecierpliwością. Wygląda bardzo przyzwoicie.
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Heh pamiętam czasy, w których to ID wyznaczało trendy graficzne. Przecież taki DOOM 3 to był szok. Trójka również nie nużyła - przynajmniej mnie. Oby czwórka podtrzymała tą passe.
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Niby spoko ale graficzka jakaś taka bez szału. Postać wygląda jakby płynęła w powietrzu plus jak skacze i łapie się krawędzi to jakoś słabo zrealizowane. Wykańczanie przeciwników super ale to ich rozpadanie się na kawałki czasem wygląda jak z klocków lego. ;f Piła Na razie bez podjarki, kiedyś pewnie zagram.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.