Skocz do zawartości

Doom


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jest za(pipi)iście bez dwóch zdań. Zgadzam się z zachwytami powyżej. Ogólnie ma się wrażenie tańca z giwerą wokół wrogów, ciągły ruch i akcja. Do tego sekrety. Jakaś tam fabuła majaczy w tle ale szczerze mam ją w dup.ie. Fajne jest to, że od początku wiadomo, że tniemy badassem a nie jakąś fają z rozterkami. Troche mnie denerwuje ambientowe plumkanie w tle między akcjami, wolałbym ciągle wrzynającą się w głowę muzykę jak w starym Doomie. No ale sama muza jak już przywali jest konkretna i odpowiednia. Mapy są ogromne (albo się takie wydają za pierwszym razem). Sam jestem ciekaw wad gry, czy takie odnotuje. Wyczekana gra więc ciężko patrzeć obiektywnie, póki co.
 

Uważam jednak, że nie jest to gra dla ludzi rozkochanych w skryptowanych FPSach pokroju Halo

 

Tu bym się z kolega nie zgodził. Jestem fanbojem Halo i jakoś tych skryptów w Halo nie przypominam sobie za wiele. Obie gry łączy genialny gunplay. Chce się strzelać.

Edytowane przez mausenberg
  • Plusik 1
Opublikowano

Tu w 10 minut ubijasz wiecej demonow niz w d3 przez godzine. Zaczynasz i od razu rzeznia na pelnej (pipi)e, ale masz logi do zbierania xD znalazlem 2, nawet nie czytam

Opublikowano

Poziomy są bardziej rozbudowane i skomplikowane :)

 

Mnie rozgniotło jak na pierwszym levelu znalazłem sekret

podniosłem laleczkę marine z D1 i włączyła się muzyczka z tejże gry :D

 

Opublikowano

Tu w 10 minut ubijasz wiecej demonow niz w d3 przez godzine. Zaczynasz i od razu rzeznia na pelnej (pipi)e, ale masz logi do zbierania xD znalazlem 2, nawet nie czytam

Bywa mrocznie, ciasno, w ch000000000y znajdziek. Zamiast przeleciec przez level to trace mase czasu znajdujac sekrety.

GRA WYMIATA W SP. MIOD!

Opublikowano (edytowane)

Jaja w imadle na razie... Włączyłem na szybko multi, serio nie rozumiem biadolenia. Przecież to ultra relaksujące jest. Od trzeciego levelu jest dostępna pukawka, która strzela jak BR w Halo  :fsg: (zresztą tu tez BR w skrócie   :) )

Edytowane przez mausenberg
Opublikowano

Jestem po 3 etapach lo Jezusie pięknie się masakruje piłą mechaniczna. Ściągam do końca multi i jedziemy :)

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

 

 Z piłą mechaniczną pewne małe zaskoczenie :) No ale gdyby nie to, to była by OP ;)

Opublikowano

Dobra, pograłem. Z mojej strony bardzo, ale to bardzo luźna opinia o trybie multi (single mnie kompletnie nie interesuje):

 

- Namieszano w balansie broni i to mocno

- wszystkie nowe tryby (te których nie było w becie) są świetne. Na szczególną uwagę zasługuje tryb z zamrażaniem

- nowe mapy w multi jeszcze bardziej wymagają podwójnego jump'a na każdym kroku

- jeszcze nie widziałem nowych demonów

- są jeszcze z 3 inne rodzaje granatów

- to wszystko działa w 60FPSach!

- nie pozbyli się screen tearingu z bety

- nie podobała Ci się beta: nie kupuj!! To nie jest Twój target :)

 

Jest wspaniale!! Jutro od rana gram do upadłego na multi.

Opublikowano

Sekretów jest pełno i niektóre są całkiem sprytnie poukrywane ale podobnie jak w ostatnich Wolfach jest skill/perk co nam ułatwi ich odkrywanie. Od początku byłem zaskoczony akcją ale obecnie skończyłem 5 etap i dopiero się zaczyna ostry rozp.ierdol, gram na nightmare i idzie upocić nieźle pada, bez szybkich swapów broni i ciągłego poruszania się to nie ma tu czego szukać. Z piła imo dobrze to zrobili, kille z niej dają zawsze więcej ammo i życia z tego co zauważyłem więc warto rozważnie z jej korzystać bo paliwa nie ma dużo.

Opublikowano

Jak ktoś się zastanawia nad zakupem to wrzucam swój filmik z tego jak w Doomie wygląda intro... na Nightmarze

 

 

 

 

Niestety kompresja youtubowa mocno zniszczyła jakość video, ale widać o co chodzi. Rzeźnia jest niesamowita już od startu. Polecam grać na słuchawkach, audio wrzuca ciarki przy większej zadymie

Opublikowano

Pograłem 4 godziny i przeszedłem dwie plansze. Z czego pierwszą powtarzałem 3 razy. Spodziewałem się rzeźni w staroszkolnym klimacie i dokładnie to dostałem. O sferze audiowizualnej nie będę sie wypowiadał bo to trzeba zobaczyć i usłyszeć na żywo. Gunplay i tempo rozgrywki są fenomenalne, na nightmarze praktycznie cały czas trzeba być w ruchu bo życie i ammo schodzą bardzo szybko. O dziwo mimo wielu zgonów, wcale się nie denerwowałem, szybki resp shotgun w łape, muza się odpala i do boju po raz kolejny Gra ma bardzo fajne patenty na uzupełnianie ammo i życia bez żadnej autoregeneracji.

 

Soundtrack kapitalny, nawet pomiędzy walką bardzo fajnie i klimatycznie przygrywa. A jak zaczyna się rzeź to wtedy w słuchawkach mamy prawdziwą poezję :banderas: Znajdzki też bardzo fajnie poukrywane, głównie ze względu na bardzo dobry design i layout poziomów (i pionów) jak odpaliłem mapkę w drugim levelu to się trochę zdziwiłem złożonością tego levelu. Podejrzewam, że dalej będzie tylko lepiej.

 

Gdyby nie to, że muszę jutro rano jechać to tłukłbym pewnie całą noc. Świetny tytuł

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...