Skocz do zawartości

PSX Extreme 199


Oceń okładkę PSX Extreme 199  

41 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceń okładkę PSX Extreme 199 (Thief)

  2. 2. Oceń okładkę PSX Extreme 199 (Evolve)



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PSX Extreme #199

 

001okl_199_1.jpg

 

001okl_199_2.jpg

 

Marcowy numer dostępny od 26.02 (środa)

Prenumerata - wysyłka 23.02 (niedziela)

 

Skłamałbym, pisząc, że po ostatnich kilku tygodniach ciszy i posuchy na rynku zasypały nas pudełkowe hity i czekają Was zakupowe dylematy. Ale przynajmniej mamy jasne i czytelne znaki, że od teraz będzie tylko lepiej. I nie chodzi mi bynajmniej o aktualne recenzje, a przede wszystkim smakowite playtesty i zapowiedzi. Mieliśmy szansę pograć i „własnoręcznie” ocenić rewelacyjne Evolve, nadchodzące od twórców Left 4 Dead. Zapamiętajcie ten tytuł, bo ostro namiesza w sieciowych shooterach. inFamous: Second Son nie umknie Waszej pamięci, bo premiera za niecały miesiąc, a my mamy kolejne wrażenia z gry, jeszcze lepsze niż ostatnio. Wolfenstein: The New Order, którego posmakował SoQ w Londynie, uzmysławia, że strzelanie do nazistów wcale nam się nie przejadło – i wciąż można ten temat podać w ciekawy sposób. Tymczasem Koso odwiedził Tomasza Gopa z CI Games, który dla fanów hardkorowych wyzwań przygotowuje Lords of the Fallen. Ta produkcja, obok Wiedźmina 3 czy Dying Light, to kwintesencja branżowej parafrazy „Polak też potrafi AAA”. Wspomnicie moje słowa, gdy „naszym” Lords of the Fallen będą zachwycać się zachodni recenzenci.
 
Czy Złodziej nowej generacji skradł serce Rogera? Przekonacie się o tym z recenzji Thiefa na PS4. Bez trudu udało się to ładniejszej wersji Lary Croft w Tomb Raiderze na PS4. Z kretesem przepadła za to Lightning w kolejnej odsłonie Final Fantasy – nawet Zax, nasz miłośnik RPG-ów, poddał się w obliczu tak słabej formy Square Enix (której nie omieszkał opisać w dedykowanym tekście). Znowu bawiliśmy się klockami, tym razem w LEGO Przygoda, Kali szalał jako wampir w Castlevanii: Lords of Shadow 2, Mutti pojeździł czołgami w finalnej wersji World of Tanks na X360, a Rozbo sprawdził, jak Halo przeniesione z tabletów sprawdza się na konsoli. Przy okazji recenzji fabularnego DLC do The Last of Us pt. Left Behind, Anthony Newman – game designer z Naughty Dog – udzielił nam odpowiedzi na kilka pytań odnośnie naszej gry roku i generacji.
 

Z końcem lutego PS Vita obchodzi 2. urodziny w Europie – ale czy faktycznie jest okazja do świętowania? Przyglądamy się fenomenowi i mocy internetowych społeczności, wspominamy serię Ratchet & Clank, wybieramy najlepsze wyścigi minionej generacji, opisujemy kilka hardkorowych akcji z konsolowych doświadczeń zgRedów, a wśród stałych felietonistów witamy Michała Walkiewicza, redaktora naczelnego Filmweb.pl. „Syn marnotrawny” wrócił na łamy. A za miesiąc – równe dwie setki. Będzie się działo! [Grzegorz 'Butcher' Drabik]

 
PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
 
TEMAT NUMERU
Evolve
 
CO NOWEGO

EverQuest Next 
Lords of the Fallen
Murdered: Soul Suspect
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
The Elder Scrolls Online
The Evil Within
The Order: 1886
X

 
PLAYTESTY

inFamous: Second Son
Wolfenstein: The New Order
 
RECENZJE
Castlevania: Lords of Shadow 2
Dragon Ball Z: Battle of Z
Fable Anniversary
LEGO Przygoda – Gra Wideo
Lightning Returns: Final Fantasy XIII
Strider
Thief
Tomb Raider: Definitive Edition

 
NETWORK

Dustforce 
Halo: Spartan Assault 
LocoCycle 
Minecraft 
Outlast  
The Last of Us: Left Behind 
The Wolf Among Us Episode 2
World of Tanks Xbox 360 Edition  
Naughty Dog – wywiad

 
POCKET

Danganronpa: Trigger Happy Havoc 
Surge Deluxe
TxK

 
HARDKOR

Square Enix - gigant zachwiany w posadach  
Damy w opałach
Quo vadis, PS Vita?
Hity 7. generacji – wyścigi  
Władza w rękach ludu  
Jestem Hardkorem
KinematoGRAfia animowana 
Mapa deweloperów – Japonia
Przez pryzmat... – Ratchet & Clank
Powrót do przeszłości – Capcom PSC
Martwa strefa – Midway Games Inc. 
To było grane – Thief: The Dark Project 

Graczpospolita 
 
FELIETONY

Z dziennika gracza [Dżujo]
Babskie sprawy [Monika]
Od gracza dla graczy [Mazzi]
Fabularna tawerna [Zax]
Człowiek z liściem na głowie [HIV]
Z uKosa [Koso]
New Game Plus [Mielu]
Okiem maniaka [butcher]
Savepoint [Michał Walkiewicz]

 
STAŁE RUBRYKI
Co Nowego 
Ohayo Nippon
Hyde Park
Region Filmowy
Listy
 
PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
 
PRENUMERATA została wysłana w niedzielę, 26.02. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl lub posty w tym temacie. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.
 
Zapowiedź nowego numeru również na PPE.pl. Informacje o najnowszym PE znajdziecie także na naszym profilu facebookowym.

cast.jpg

hardkor.jpg

lotf.jpg

pps.jpg

tbg.jpg

thief.jpg

tlou.jpg

vita.jpg

Opublikowano

IMO -Pierwszy cover pięknie wykonany ( kontrast,układ , kolory)
      - Druga okładka - przypomina mi okładki z zamierzchłej przeszłości PE - te postacie to jakby żywcem wyrwane z Resident Evil ,Dino Crisis na Szaraku( poziom grafiki :)

Opublikowano

Tak sobie pomyślałem, że w "To było grane", może jakiś losowy Zgredziol napisałby swoje 3 grosze o danym tytule? Monika np., niech ta Monika pisuje więcej (recki, trzygroszówki), a nie tylko te felietony :)

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

zaczynają mnie irytować już te artystyczne screeny bez hudu itp., dochodzi już, do tego że patrząc na nieznane mi gry nie wiem jak one naprawdę wyglądają, brakuje mi wypośrodkowania rodzajów tych shotów, artsy bardziej mi pasują do np. wstępów do dłuższych recenzji (dużo pism zaczyna megareckę od arta/screena na całą stronę)

 

druga rzecz to wiecznie zmieniająca się szata graficzna, układy...no każdy numer wygląda inaczej, zdecydujcie się na coś może? :)

 

no ale zobaczę w ręce w środę to zrobię update czy jest lepiej/gorzej

  • Plusik 1
Opublikowano

Screeny - wiemy, staramy się, na ile możemy. Czasami nie ma opcji wyciągnięcia screenów z gry, czasami jest to zabronione. Przy zapowiedziach czy playtestach najczęściej dysponujemy tylko materiałami od wydawcy. 

 

Szata graficzna - tutaj powoli klaruje się nam ostateczna wersja. Wiadomo, próbujemy, szukamy najlepszych rozwiązań, czasami coś zrobimy, ale już finalnie w piśmie nie do końca to nam pasuje.

Opublikowano (edytowane)

Numer kupiony przez net (kocham ten system, całe szczęście, że jest) i... Rogera muszę pochwalić za fajną recenzję Thiefa. Zachęcił mnie do tego tytułu po słabych notach zagranicznych portali, a ponieważ dodatkowo jestem fanem steampunka i skradanek to chyba się skuszę jeszcze przed inFamous.

 

Co do całego numeru - póki co czytam, wszystko czytam, ale zapowiada się świetnie. No i Wolfenstein, kurcze. Niby taka gra z kapelusza, przeniesiona z past-genów, ale intryguje mnie niesamowicie!

 

btw. liczę na coś specjalnego w 200 numerze! :) W końcu okrągła, jubileuszowa liczba.

 

100% poparcia dla SoQ za tekst o Minecrafcie. Sam bym tego lepiej nie ujął.

Edytowane przez Maciomaniak
Opublikowano (edytowane)

Posucha na PS4 Xone trwa. Nowy (stary) felietonista jak zawsze mile widziany , mam nadzieję że na stałe. Namówcie Myszaqa,Ścierę  na jakieś kwartalne felietony i będzie Git. Liczyłem na zajawkę 200 numeru
Recenzja Kalego- czy ten Kali może kłamać? ,chyba nie tra ta ta... ;)
Poza ekranem mam nadzieję że pauzuje tymczasowo

Edytowane przez Tokugawa1982
Opublikowano

Screeny - wiemy, staramy się, na ile możemy. Czasami nie ma opcji wyciągnięcia screenów z gry, czasami jest to zabronione.

 

No, ladnych czasow dozylismy. A czy w takim przypadku mozecie umiescic informacje (np. w okolicach oceniaczki albo malym drukiem na dluzszym boku stony), ze screeny w recenzji nie pochodza od redakcji tylko od wydawcy/dystrybutora?

Gość Kasias
Opublikowano

Kuby Sobka poczucie humoru nie opuszcza. Swego czasu odpalił pierwszemu Obcemu taką samą notę co crapiastemu Prometeuszowi. Teraz zrównał klasycznego RoboCopa Paula Verhoevena do poziomu plastikowego remake'u w PG-13 :sick:

Opublikowano

Dzisiaj dostałem maila na skrzynkę Onetową. Dokładniej mówiąc... SPAM!

Ktoś mi powie jakim cudem dostałem info o nowym wydaniu z jakiegoś newslettera, skoro do żadnego się nie zapisywałem (a na pewno nie w ciągu ostatnich 5 lat)? Jakieś wyjaśnienia?

untitled.jpg

Mailing wysłany z gorillamail.pl, wypisanie przenosi na domenę prosurf.pl

Opublikowano

Widzisz - miałeś 7 lat, gdy tę skrzynkę założyłem. GMaila wtedy nie było. Każdy, kto chce mnie znaleźć zna te adres. I nie zamierzam się go pozbywać.

Perez - dzięki za info. Reguła w poczcie utworzona.

Opublikowano

Kuby Sobka poczucie humoru nie opuszcza. Swego czasu odpalił pierwszemu Obcemu taką samą notę co crapiastemu Prometeuszowi. Teraz zrównał klasycznego RoboCopa Paula Verhoevena do poziomu plastikowego remake'u w PG-13 :sick:

odświeżałem sobie ostatnio starego Robo gline i niestety musze się zgodzić z Sobkiem. Sam bym teraz nie dał temu filmowi oceny powyżej 6. Ten klasyk bardzo dużo stracił i mocno się zestarzał przez lata.

Opublikowano (edytowane)

Kto stoi w miejscu, ten się cofa. Twoja strata, miałbyś gmaila to nie dostałbyś takiego maila, a nawet jeśli to do oddzielnego folderu, ale kto co woli.

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano

Interesujace jest czy redakcja obejmie w koncu tematem 16bitowe kieszonkonsolki jakie teraz zalewaja sklepy.

Mlodziez to kupuje,zwlaszcza ze nie sa drogie i dla niewymagajacych graczy.

Rozumiem ze teraz gra sie tylko na ps4 i xbox one ale wypadalo by zrecenzowac ten temat,w ktoryms z numerow zwlaszcza ze takie konsolki overmaxa maja wiele interesujacych tytulow gier w stylu retro.

Potwornie bateriozerne kieszonkosolki z ciekawymi grami a jednak kompletnie olewana.

Opublikowano

W "Martwej Strefie" sugeruję dodanie screenów (osobnej ramki?) z pierwszej i ostatniej gry danego developera. Chciałbym widzieć te różnice na przestrzeni lat ;). W ogóle screeny starych gier (tu, czy w przeglądzie konsol), są za małe. Jakoś bardziej jarają mnie te 8/16 bitowe screeny, niż bullshoty obecnych konsol.

No i tak jak ktoś tu wyżej pisał, jeżeli w recenzjach są same bullshoty, może jakimś małym druczkiem, pod oceniaczką, warto o tym wspomnieć?

  • Plusik 1
Opublikowano

W "Martwej Strefie" sugeruję dodanie screenów (osobnej ramki?) z pierwszej i ostatniej gry danego developera. Chciałbym widzieć te różnice na przestrzeni lat ;). W ogóle screeny starych gier (tu, czy w przeglądzie konsol), są za małe. Jakoś bardziej jarają mnie te 8/16 bitowe screeny, niż bullshoty obecnych konsol.

No i tak jak ktoś tu wyżej pisał, jeżeli w recenzjach są same bullshoty, może jakimś małym druczkiem, pod oceniaczką, warto o tym wspomnieć?

"

Pomysł zacny! Jak pójdzie z realizacją nie wiem, bo nie znam umiaru w pisaniu, za co dostaje mi sie od Romka - "znowu ściana tekstu".

Opublikowano

Nie do końca zgodzę się z rankingiem wyścigowym. NFS: Hot Pursuit powinien być wyżej od Most Wanted, tak samo Motorstorm: Pacific Rift wyżej nad Apokalipsa. No i Wipeout na 1 miejscu ever. Oczywiście to moje osobiste preferencje ale myślę że wielu Graczy by się ze mną zgodziło (przynajmniej w kwestii arcade, bo wiadomo że dla wielu Forza czy GT to 1 miejsce). Ale generalnie cała dziesiątka, nie patrząc na miejsca, obiektywnie OK.

 

No i ucieszyły mnie dobre oceny dla Thef'a i Castlevanii, trzeba będzie te tytuły ograć. Ufam zgredziolom bo mają dobry gust :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...